Autor Téma: Setrvák atd...  (Přečteno 18460 krát)

Offline horan

  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Příspěvků: 12931
Re: Setrvák atd...
« Odpověď #15 kdy: Listopad 12, 2009, 21:56:26 odpoledne »
Mě taky moc nesedí ten výkon a nízká spotřeba. Je možný že se někdo vrtal v karbecu a přetryskoval ho, aby se dostal na nižší spotřebu.
S teroristy a francouzi se nevyjednava!!!

Čím dřív umřu,tím dýl budu mrtvej

Offline Bandito

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Příspěvků: 2597
Re: Setrvák atd...
« Odpověď #16 kdy: Listopad 12, 2009, 22:46:17 odpoledne »
vím že vyměna motoru je 100% narust motoru, ale jak rikam chci ho tam nechat, časem mu dám webery a tak ;-) ten motor je proste strasne zachovalej, bojim se že kdyz tam dám jinej tak to třeba pojede, ale nebude na to spoleh  ;) s tímhle roccem jsem jezdil do Liberce, Prahy di Brna i do Bratislavi a nemuzu si an nic stezovat krom natlučenýho zadku ;) spotreba 6L a nemělo to ani nejmenší zavahaní za celou domu co to auto mám. v bejvalem sciru jsem mel DX a bal jsem se s tím autem ject pres krizovatku, ale pravda kdyz nskocil tak zo byl hukot ;-)
vysrat se na to, je to ztráta času i peněz, pokud chceš výkon dej silnější motor
(dáš JH a máš o 35 koní víc bez laborování)
Pokud si chceš nechat ten motor co tam je kůli spolehlivosti a neni jakejkoliv problém tak se v tom nevrtej, páč můžeš víc posr...

Offline pov

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Příspěvků: 485
  • majitel neuvěřitelné slátaniny
Re: Setrvák atd...
« Odpověď #17 kdy: Listopad 12, 2009, 23:00:35 odpoledne »
hele... jedna věc je, že těch 60 koní ma nabržděných na kolech, což je vzhledem k těm 75 sériovým koním docela reálné, pokud přičtu jinak natryskovanej karbec. s těma tlakama by se to mělo vrtět do bezvědomí, když tam bude dost benzínu.

Další věc je stav rozdělovače, může být vyběhanej. kdyby jsi chtěl, můžeš mi ho poslat na repas a předělání na bezpodtlakovej, nastaví se křivka, a to taky poznáš. a odpadnou ti zbytečný podtlakový hadičky, vyloučíš možnost zbytečnách výkonových ztrát
Golf 1 1,8 16v
Golf 2 1,9TDic ve výstavbě
ex:
F125P 1500
Jetta 1 1,6D
Golf 2 GL 1,6D

Offline jajin17

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Příspěvků: 608
  • I love you VW
Re: Setrvák atd...
« Odpověď #18 kdy: Listopad 12, 2009, 23:13:46 odpoledne »
hele... jedna věc je, že těch 60 koní ma nabržděných na kolech, což je vzhledem k těm 75 sériovým koním docela reálné, pokud přičtu jinak natryskovanej karbec. s těma tlakama by se to mělo vrtět do bezvědomí, když tam bude dost benzínu.

Další věc je stav rozdělovače, může být vyběhanej. kdyby jsi chtěl, můžeš mi ho poslat na repas a předělání na bezpodtlakovej, nastaví se křivka, a to taky poznáš. a odpadnou ti zbytečný podtlakový hadičky, vyloučíš možnost zbytečnách výkonových ztrát

Asi máte pravdu :( Kaslu na to, jen to dám do laku ;-)
A pokuď seženu nechám odlechčit a následně vyvážit setrvák, do hlavy se srát nebudu, pri postupným rozebírání sání atd, jsem zjistil že olej mi tekl přes nove těsnění víko ventilů :( :D
pov: Kolik by jsis řekl za repas toho rozdělovače? :-)
VW Scirocco GT PL 106kW
VW Lupo 1,0 37kW
VW Passat Variant B35 1,8 66kW

Offline pov

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Příspěvků: 485
  • majitel neuvěřitelné slátaniny
Re: Setrvák atd...
« Odpověď #19 kdy: Listopad 13, 2009, 00:26:42 dopoledne »
zelezi jestli ho budes chtit jen repasovat, nebo i predelat na bezpodtlak, a zalezi jestli tam bude neco v haji... muze to byt 500, nebo 1000, nebo i 1500
Golf 1 1,8 16v
Golf 2 1,9TDic ve výstavbě
ex:
F125P 1500
Jetta 1 1,6D
Golf 2 GL 1,6D

Offline jajin17

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Příspěvků: 608
  • I love you VW
Re: Setrvák atd...
« Odpověď #20 kdy: Listopad 13, 2009, 08:47:19 dopoledne »
zelezi jestli ho budes chtit jen repasovat, nebo i predelat na bezpodtlak, a zalezi jestli tam bude neco v haji... muze to byt 500, nebo 1000, nebo i 1500

určo udělat ho bezpotlakovej ;-), když b ybyl strop 1500kc tak bych do toho šel ;-)
VW Scirocco GT PL 106kW
VW Lupo 1,0 37kW
VW Passat Variant B35 1,8 66kW

Offline mie009

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Příspěvků: 1859
  • Navigator
Re: Setrvák atd...
« Odpověď #21 kdy: Listopad 13, 2009, 12:22:42 odpoledne »
Kdysi davno jsem jezdil z faťanem 136L a po nějakém čase se muselo udělat pomalu kompletní GO motoru. Při tom byl celej motor rozebran vyčistěn vybroušené kanalky a musela byt snižena hlava kvůli borcum kteři do toho auta rvali chladici směs která nebyla určena pro hlinikový hlavy. Snižené to bylo o 0.6 mm. Taky byl vyčistěn karbec a potom bylo to auto znatelně rychlejší. Většina felicii 1.3 některé horši 1.6 s ním měly co dělat. Takže to bych asi tak doporučil jinak jedině vyměna motoru.
Scirocco 1.5 JB new project
Fiat Grande Punto 1.2

Offline pov

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Příspěvků: 485
  • majitel neuvěřitelné slátaniny
Re: Setrvák atd...
« Odpověď #22 kdy: Listopad 13, 2009, 19:40:51 odpoledne »
určo udělat ho bezpotlakovej ;-), když b ybyl strop 1500kc tak bych do toho šel ;-)

no strop zarucit nemuzu :)
Golf 1 1,8 16v
Golf 2 1,9TDic ve výstavbě
ex:
F125P 1500
Jetta 1 1,6D
Golf 2 GL 1,6D

Offline jajin17

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Příspěvků: 608
  • I love you VW
Re: Setrvák atd...
« Odpověď #23 kdy: Listopad 14, 2009, 02:53:29 dopoledne »
určo udělat ho bezpotlakovej ;-), když b ybyl strop 1500kc tak bych do toho šel ;-)

no strop zarucit nemuzu :)

Rozdělovač do teď funguje uplne skvele, tak hadam že to s ním zas tak strašný nebude ;-)

Jak dlouho by ti trval ten repas, kdyz bych na to opravdu nepospíchal? :-)
VW Scirocco GT PL 106kW
VW Lupo 1,0 37kW
VW Passat Variant B35 1,8 66kW

Offline pov

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Příspěvků: 485
  • majitel neuvěřitelné slátaniny
Re: Setrvák atd...
« Odpověď #24 kdy: Listopad 14, 2009, 10:23:10 dopoledne »
teoreticky to muze byt do tydne... prakticky i dyl  :)
Golf 1 1,8 16v
Golf 2 1,9TDic ve výstavbě
ex:
F125P 1500
Jetta 1 1,6D
Golf 2 GL 1,6D

Offline jajin17

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Příspěvků: 608
  • I love you VW
Re: Setrvák atd...
« Odpověď #25 kdy: Listopad 14, 2009, 10:47:56 dopoledne »
Tak parada, tedka musím zaplatit nějaký nedoplatky za plyn a tak, pak jsou vanoce, tak cca ke konci lednu bych Ti ho poslal, ju? :-D a budeš na to mít klidně měsíc :-D
VW Scirocco GT PL 106kW
VW Lupo 1,0 37kW
VW Passat Variant B35 1,8 66kW

Offline pov

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Příspěvků: 485
  • majitel neuvěřitelné slátaniny
Re: Setrvák atd...
« Odpověď #26 kdy: Listopad 14, 2009, 17:48:51 odpoledne »
nemam problem
Golf 1 1,8 16v
Golf 2 1,9TDic ve výstavbě
ex:
F125P 1500
Jetta 1 1,6D
Golf 2 GL 1,6D

Offline pov

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Příspěvků: 485
  • majitel neuvěřitelné slátaniny
Re: Setrvák atd...
« Odpověď #27 kdy: Listopad 18, 2009, 12:36:02 odpoledne »
ještě když jsme byli teda u těch hmotností setrváku, teď jsem se to odhadem pokusil zvážit, protože nemám přesnou váhu která by unesla víc jak 2kg. Sériový 210mm setrvačník(ty máš 190mm) má cca 5kg, můj odlehčený má cca 3- 3,5kg. Ostrouhat ho není problém... kdybys to chtěl zmáknout zároveň s tím rozdělovačem :)
Golf 1 1,8 16v
Golf 2 1,9TDic ve výstavbě
ex:
F125P 1500
Jetta 1 1,6D
Golf 2 GL 1,6D

Offline jajin17

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Příspěvků: 608
  • I love you VW
Re: Setrvák atd...
« Odpověď #28 kdy: Listopad 29, 2009, 10:15:26 dopoledne »
ještě když jsme byli teda u těch hmotností setrváku, teď jsem se to odhadem pokusil zvážit, protože nemám přesnou váhu která by unesla víc jak 2kg. Sériový 210mm setrvačník(ty máš 190mm) má cca 5kg, můj odlehčený má cca 3- 3,5kg. Ostrouhat ho není problém... kdybys to chtěl zmáknout zároveň s tím rozdělovačem :)

Takže kolik by jsis řekl za oboje? :) Mysliš že to bude k nečemu platný?

Jinak jsem po statečném rozebíraní zjistil že mám 1,8 :-D :-D :-( takže bych řekl že mám 100% hodně utaženej kohoutek na karbeci, co myslite? :-)
VW Scirocco GT PL 106kW
VW Lupo 1,0 37kW
VW Passat Variant B35 1,8 66kW

Offline horan

  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Příspěvků: 12931
Re: Setrvák atd...
« Odpověď #29 kdy: Listopad 29, 2009, 10:25:13 dopoledne »
Mě taky moc nesedí ten výkon a nízká spotřeba. Je možný že se někdo vrtal v karbecu a přetryskoval ho, aby se dostal na nižší spotřebu.
Už dávno
S teroristy a francouzi se nevyjednava!!!

Čím dřív umřu,tím dýl budu mrtvej