ja koupil KR motor za 6ooo,-
moc nemachruj

1. už bylo řečeno ... ale ideální je soustružník a závodník v jedné osobě, ubrat se dá tolik, kolik snese nez se pri 6500ot roztrhne
2. Kolik má origo setrvák je zbytečné řešit
3. Jsou nějaky origo svody který by byli lepší - nevím jaké svody má EW, ale pokud jsou 4-1 tak svody z EG, DX... proste 4-2-1
4. Chlazení sání je co?
5. Co všechno by jste doporučili udělat s hlavou - GO, tzn nový vodítka, pokud bude třeba, gufera, očistit ventily, vyčistit kanály, dopasovat sání, nic jinýho nemá v domácích podmínkách smysl.
6. O kolik se dá snížit hlava - o tolik abys zachoval antidetonační mezeru a nepraštily ti písty do hlavy nebo do ventilů, takže sundej hlavu, je potřeba si otisknout mezeru mezi hlavou a pístem do cínu a počítej že ojnice se v extrému může natáhnout i o 1,5mm(při přetočení motoru - tak bacha ať neměníš motor
7.
8. obejde se bez všech, když budeš mít podtlakový rozdělovač a posadíš na to karburátor(y)
9. vyser se na to