Autor Téma: Setrvák atd...  (Přečteno 18459 krát)

Offline jajin17

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Příspěvků: 608
  • I love you VW
Setrvák atd...
« kdy: Listopad 09, 2009, 20:47:02 odpoledne »
Čau kluci, rozhodl jsem se že udělám přes zimu motor, potřebuju pár rad prosim, mám 1,6 EW 55kW posloucha, vsechno parada tlaky ma 13 z 15 najeto necelych 200tisic a jeste puvodní tesnení pod hlavou ;-) pri sundavaní sání a svodu jsem zjistil že mi v zadu drobet teče olej :-( takže musím udělat i hlavu, boužel na ostrou vačku nemám, takže bych se chtěl zeptat kdo ví:
1.O kolik se dá odlechcit setrvak?
2.Kolik má origo setrvák?
3.Jsou nějaky origo svody který by byli lepší?
4.Dá se obejít chlazení sání?
5.Co všechno by jste doporučili udělat s hlavou?
6.O kolik se dá snížit hlava MAX tak to bylo pořád v pořádku, ale i drobet jelo ;-)
7. RAĎTE PROSIM  :D :D :D :D :D
8.bez jakých čidel a elektriky se obejde motor EW
« Poslední změna: Listopad 09, 2009, 21:07:52 odpoledne od jajin17 »
VW Scirocco GT PL 106kW
VW Lupo 1,0 37kW
VW Passat Variant B35 1,8 66kW

Offline horan

  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Příspěvků: 12931
Re: Setrvák atd...
« Odpověď #1 kdy: Listopad 09, 2009, 21:00:11 odpoledne »
Já vím že to je to co nechceš určitě slyšet, ale komplet jinej motor.  Viš jak se to říká?
Z hovna bič neupleteš.
A když upleteš tak nezapráskáš.
A když zapráskáš, tak jedině sám sebe.
S teroristy a francouzi se nevyjednava!!!

Čím dřív umřu,tím dýl budu mrtvej

Offline jajin17

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Příspěvků: 608
  • I love you VW
Re: Setrvák atd...
« Odpověď #2 kdy: Listopad 09, 2009, 21:12:42 odpoledne »
Já vím že to je to co nechceš určitě slyšet, ale komplet jinej motor.  Viš jak se to říká?
Z hovna bič neupleteš.
A když upleteš tak nezapráskáš.
A když zapráskáš, tak jedině sám sebe.
bude to znít asi blbě, ale jsem fakt hrdej na to že moje rocco je ma motor, převedovku atd. tak jak mu to dali ve fabrice, tim chci ríct že tam nechci dávat jinej motor, kterej už nebude papírově sedět a když jsem videl co se dá udělat z favorita, tak nevím proč by můj motor musel mít pod kapotou hovno ;-)
a jak bylo vidět na scirocco srazu na černém roccu 1, měl o trošku horší časy nez 16V KR ;-)
VW Scirocco GT PL 106kW
VW Lupo 1,0 37kW
VW Passat Variant B35 1,8 66kW

Offline speed

  • majitel MK1
  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Příspěvků: 12361
  • ........mik mik...........
Re: Setrvák atd...
« Odpověď #3 kdy: Listopad 09, 2009, 23:33:44 odpoledne »
no jo , ale co do toho vrazil prachu a času ??
ja koupil KR motor za 6ooo,-  "dal sem ho do auta  a hotovo"

spočitej si co tě vyjde  koupit ostrou vačku  ( myslm že si právě překročil cenu 6ooo,- )  sniženi hlavy, stočeni setrvaku, vyleštění sání..................

---------------------------------------------------
ale pokud tam chceš nechat origo motor (což ti neberu)
-setrvák - je nejlepší se zeptat někoho kdo s tim má zkušenost (né soustužník, ale závodník) vim že se dá stočit o 2kg ale musiš vědět na kterych mistech a po odlehčeni se ten setrvák musi vyvážit
- snížit hlavu - dělá se od  0,3mm  -  0,5mm    (na vlasti oči sem viděl jezdit ve Š100MB  motor 1,4MPi  ze sniženim 2mm natrhnul čipnutyho G3 TDi (kolik s tim ale najel km ví bůh)  )
Scirocco MK1 75  2.0 GTi  16V   9A
Mitsu Galant  97´ 2.0 16V  (LPG) žralok
Toyota Yaris mk1 1,0 "zlaťák"
BMW E46 touring  2,0 105kw

Jestli se v tym Sciroccu zabiješ, tak mi nechoď na oči !!!!  Martina

Offline Lucas

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Příspěvků: 8127
  • jedééééééém
Re: Setrvák atd...
« Odpověď #4 kdy: Listopad 10, 2009, 09:21:25 dopoledne »
@ Jajin: udelat jde vse. Osobne znam cloveka co ma 1.3 ve stovce a neznam sciro co by ho porazilo. Akorat ta castka co je v tom motoru je uplne nekde jinde a zivotnost taky ;) Btw ty casy ze sprintu na sraze ber hodne s nadhledem pac je to mereny clovekem na stopkach. Ja mam z ofiko casomiry cas 14.7 a to je dost velkej rozdil nez to co mame namereno na nasem srazu. Jinak se nemuzu jinak nez priklonit k Horanovi. Nejjednodusi a nejlevnejsi cesta ke zvyseni vykonu je vymenit celej motor za vykonejsi ;)
Scirocco MK2 1.8 16V KR stage 2 in progress 2xKx2xVKxPS

Offline Lucas

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Příspěvků: 8127
  • jedééééééém
Re: Setrvák atd...
« Odpověď #5 kdy: Listopad 10, 2009, 09:25:42 dopoledne »
A jeste takovej priklad na jednech sprintech jsem prohral o 1.5s s autem co melo o 80k vic nez ja ;)
Scirocco MK2 1.8 16V KR stage 2 in progress 2xKx2xVKxPS

Offline jajin17

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Příspěvků: 608
  • I love you VW
Re: Setrvák atd...
« Odpověď #6 kdy: Listopad 10, 2009, 14:06:53 odpoledne »
vím že vyměna motoru je 100% narust motoru, ale jak rikam chci ho tam nechat, časem mu dám webery a tak ;-) ten motor je proste strasne zachovalej, bojim se že kdyz tam dám jinej tak to třeba pojede, ale nebude na to spoleh  ;) s tímhle roccem jsem jezdil do Liberce, Prahy di Brna i do Bratislavi a nemuzu si an nic stezovat krom natlučenýho zadku ;) spotreba 6L a nemělo to ani nejmenší zavahaní za celou domu co to auto mám. v bejvalem sciru jsem mel DX a bal jsem se s tím autem ject pres krizovatku, ale pravda kdyz nskocil tak zo byl hukot ;-)

....................................

Speedy, takže řikáš že kdyz to udělam o 0,3mm tak to bude v pohode? repas hlavy, lesteni a tak mám domluveno za 1000,- + pruziny a driky na ventilech a tak a do konce se dá za par slupek prej doostrit puvdni vacka a taky je to znát, origo ostrá stojí 4500,- :-(
VW Scirocco GT PL 106kW
VW Lupo 1,0 37kW
VW Passat Variant B35 1,8 66kW

Offline Lucas

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Příspěvků: 8127
  • jedééééééém
Re: Setrvák atd...
« Odpověď #7 kdy: Listopad 10, 2009, 16:50:20 odpoledne »
@ Jajin: kde jsi videl original ostrou vacku za 4500kc? A reprofilovani puvodni vacky neni o tolik levnejsi nez koupit novou. BTW jeste pocitej ze k jine vacce budes potrebovat i jine pruziny ;) A jeste New sada Weberu se sanim a prislusenstvim vychazi na cca 40tkc ;)
Scirocco MK2 1.8 16V KR stage 2 in progress 2xKx2xVKxPS

Offline pov

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Příspěvků: 485
  • majitel neuvěřitelné slátaniny
Re: Setrvák atd...
« Odpověď #8 kdy: Listopad 10, 2009, 17:41:36 odpoledne »
ja koupil KR motor za 6ooo,-

moc nemachruj  ;D

1. už bylo řečeno ... ale ideální je soustružník a závodník v jedné osobě, ubrat se dá tolik, kolik snese nez se pri 6500ot roztrhne
2. Kolik má origo setrvák je zbytečné řešit
3. Jsou nějaky origo svody který by byli lepší - nevím jaké svody má EW, ale pokud jsou 4-1 tak svody z EG, DX... proste 4-2-1
4. Chlazení sání je co?
5. Co všechno by jste doporučili udělat s hlavou - GO, tzn nový vodítka, pokud bude třeba, gufera, očistit ventily, vyčistit kanály, dopasovat sání, nic jinýho nemá v domácích podmínkách smysl.
6. O kolik se dá snížit hlava - o tolik abys zachoval antidetonační mezeru a nepraštily ti písty do hlavy nebo do ventilů, takže sundej hlavu, je potřeba si otisknout mezeru mezi hlavou a pístem do cínu a počítej že ojnice se v extrému může natáhnout i o 1,5mm(při přetočení motoru - tak bacha ať neměníš motor
7.
8. obejde se bez všech, když budeš mít podtlakový rozdělovač a posadíš na to karburátor(y)
9. vyser se na to
« Poslední změna: Listopad 10, 2009, 17:56:09 odpoledne od pov »
Golf 1 1,8 16v
Golf 2 1,9TDic ve výstavbě
ex:
F125P 1500
Jetta 1 1,6D
Golf 2 GL 1,6D

Offline jajin17

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Příspěvků: 608
  • I love you VW
Re: Setrvák atd...
« Odpověď #9 kdy: Listopad 10, 2009, 19:11:13 odpoledne »
Lucas: u nás v Plzni ve Speedpro ho seženej do deseti i se sáním ;-)

POV: nechci z toho dělat žádnej etrem, ale byl jsem na brzdě a naměřili mi 60koní :-( svody mám 4-2-1, teďka tam mám dvoukomorovej karbec
Fajn takže jediny co udělám teda asi bude setrvák, leštěné kanálky, vyčištěné písty s novými dřiky, vačku nechám a hlavu líznu o těch 0,3mm

co myslíte? Jasný nebudu od toho čekat zázrak, ale třeba tam bude alespoň tech origo 75koní :D
VW Scirocco GT PL 106kW
VW Lupo 1,0 37kW
VW Passat Variant B35 1,8 66kW

Offline speed

  • majitel MK1
  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Příspěvků: 12361
  • ........mik mik...........
Re: Setrvák atd...
« Odpověď #10 kdy: Listopad 10, 2009, 22:12:49 odpoledne »
jasny, prostě udělej to co si schopné udělat "doma zadara"  resp. po kamošich - žádny velky investice do toho nesyp - sou to vyhozeny prachy do ničeho  ;)
-jestli máš někoho schopnyho udělat ten strvák tak Ok , ale zkus polozit po netu a něco o tom najit
- hlava neni problem tu ti udělá skoro každé (pokud tam neni 10x měněny těsněni pod hlavou tak bych se nebál sniženi 0,5mm)
-vyleštěnim kanálů nic neskaziš (pokud ti to nespadne a nerozmlátíš to :D )
Scirocco MK1 75  2.0 GTi  16V   9A
Mitsu Galant  97´ 2.0 16V  (LPG) žralok
Toyota Yaris mk1 1,0 "zlaťák"
BMW E46 touring  2,0 105kw

Jestli se v tym Sciroccu zabiješ, tak mi nechoď na oči !!!!  Martina

Offline pov

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Příspěvků: 485
  • majitel neuvěřitelné slátaniny
Re: Setrvák atd...
« Odpověď #11 kdy: Listopad 11, 2009, 01:04:38 dopoledne »
dvoukomorovej karburator je hezka vec, ale taky zalezi na tom jak je natryskovanej

coz je prvni vec k tomu, abys zjistil proc mas jen 60 koni... zkusit jinej karbec, nevim jakej a z ceho mas

dalsi je zmerit tlaky, jestli tam zadny nemas, neni co upravovat, po sundani hlavy zkus jestli neunika tlak pres ventily, vule ventilu ve driku, lesteni kanalu je zbytecny, a to zcela, stejne to nepoznas. staci dopasovat potrubi mezi hlavou a kanalama any nebyly hrany


ale musim si rypnout... jestli to ma 60 koni tak bych uvazoval nad porizenim 1,6D, koni to ma stejne a zere to min :)

Golf 1 1,8 16v
Golf 2 1,9TDic ve výstavbě
ex:
F125P 1500
Jetta 1 1,6D
Golf 2 GL 1,6D

Offline Lucas

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Příspěvků: 8127
  • jedééééééém
Re: Setrvák atd...
« Odpověď #12 kdy: Listopad 11, 2009, 04:46:14 dopoledne »
Eventuelne se da misto snizeni hlavy nizsi tesneni pod hlavu ;)
Scirocco MK2 1.8 16V KR stage 2 in progress 2xKx2xVKxPS

Offline jajin17

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Příspěvků: 608
  • I love you VW
Re: Setrvák atd...
« Odpověď #13 kdy: Listopad 11, 2009, 09:01:20 dopoledne »
Těsnění pod hlavou mám jeětě origo a tlaky mám 13,   13,5,  13,4,   12,9  z 15
Karbec je tam origo "Pieneburg"(či jak se to píše), ale pravda že mi taky někdo řikal že se dá upravit ten vstřik :D
Motor nežere ani kapičku oleje, nic, je v dobrém stavu
VW Scirocco GT PL 106kW
VW Lupo 1,0 37kW
VW Passat Variant B35 1,8 66kW

Offline araman

  • prekvapive je
  • Člen CSSC
  • registrovaný uživatel
  • ****
  • Příspěvků: 8992
  • ** Hakis **
Re: Setrvák atd...
« Odpověď #14 kdy: Listopad 11, 2009, 09:19:01 dopoledne »
... Motor nežere ani kapičku oleje, nic, je v dobrém stavu

tím spíš bych do něj nehrabal .....    

moudrá rada mnohokrát ověřená :  Co není rozbitý, neopravuj !!
Volkswagen Scirocco Scala 1.8 JH ...  neznamo kde