Mates: Hnací síla je rozdělena na zadek/předek 50:50. "Převovdovka k ničemu není" je blbost, protože je to klasická FWD na kterou je přišroubován T kus na syncro. Takže je to běžně používaná VW převodovka, ale "krátká". Prodávám jen převodovku bez T kusu (ten odšroubuju). Ano mám vše i zadní dif, protože stavím Corrado syncro. Do cora to jde naimplantovat - má shodnou platformu GII. Do scira si to neumím představit, protože je to základ GI. Musel by jsi rozřezat celou podlahu, středový tunel, změnit nádrž, zvednout podlahu v kufru atd.atd...pracností nereálné.
Lukas: S Haldexem to nemá vůbec nic společného. To je elektronický systém zapojující na předokolce zadek až při proklouznutí zadních kol. Syncro je permanentní 4WD na principu viskózní spojky místo mezinápravového diferenciálu.

Jarouš: popisuješ Haldex
