Autor Téma: karbec motor...  (Přečteno 9422 krát)

Offline horan

  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Příspěvků: 12931
Re: karbec motor...
« Odpověď #15 kdy: Duben 12, 2010, 20:51:59 odpoledne »
No a pak tu taky byla verze DX motoru na karbecu a dal nás všechny. A to jen přehodil karbec za vstřiky.
S teroristy a francouzi se nevyjednava!!!

Čím dřív umřu,tím dýl budu mrtvej

Offline Mates

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Příspěvků: 2153
Re: karbec motor...
« Odpověď #16 kdy: Duben 12, 2010, 21:00:06 odpoledne »
klidně může bejt :) akorát je to všecko otázka hledání a zkoušení možností
Mk II GTL, 1.8 16v, kamei
MK II GTX, 1.8 GASPOWER, wintercar
něco málo MK l

Offline araman

  • prekvapive je
  • Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Příspěvků: 8992
  • ** Hakis **
Re: karbec motor...
« Odpověď #17 kdy: Duben 12, 2010, 21:18:42 odpoledne »
.
kdysi sme udělali experiment, že se na stříkačkovej blok dala hlava se sánim a karburátore a jediný co, tak to žralo jak kráva a pořádně to nejelo

otazka mimo: nejsou náhodou všechny bloky stejny (neberu v uvahu obsah) ?  neliší se jen hlava vše na ní ??
« Poslední změna: Duben 12, 2010, 21:20:16 odpoledne od araman »
Volkswagen Scirocco Scala 1.8 JH ...  neznamo kde

Offline Mates

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Příspěvků: 2153
Re: karbec motor...
« Odpověď #18 kdy: Duben 12, 2010, 23:13:01 odpoledne »
bloky se lišej ve zdvihu a stříkačka vs. karbec maj odlišný vybrání pístů, jinak vrtání je stejný.. snad od dvoulitru začíná bejt jiný vrtání ale nevim to na 100% a nevim jak je to podle tabulek.. to tu bude určitě někdo vědět nebo by se to asi dalo i najít
Mk II GTL, 1.8 16v, kamei
MK II GTX, 1.8 GASPOWER, wintercar
něco málo MK l

Offline araman

  • prekvapive je
  • Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Příspěvků: 8992
  • ** Hakis **
Re: karbec motor...
« Odpověď #19 kdy: Duben 13, 2010, 06:31:55 dopoledne »
takže blok je stejny .. ale pisty+zbytek se liší . dik za info
Volkswagen Scirocco Scala 1.8 JH ...  neznamo kde

Offline CHazy

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Příspěvků: 314
Re: karbec motor...
« Odpověď #20 kdy: Duben 13, 2010, 18:56:46 odpoledne »
aha! Takze predelavku striku na karbec radsi koumat nebudu... zkusim dal shanet karbec motor... mohl by byt jinak i z golfa2? Jsou uplne totozne krom toho sani na druhe strane?

Offline Dejnos

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Příspěvků: 756
Re: karbec motor...
« Odpověď #21 kdy: Duben 14, 2010, 11:17:15 dopoledne »
Zdrar, kdysi jsem měnil motor, místo 1,6 FR se daval 1,8 EX z golfa a zadnej problem.     
Scirocco II GT II 1.8 JH 91/92

Offline CHazy

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Příspěvků: 314
Re: karbec motor...
« Odpověď #22 kdy: Duben 15, 2010, 16:42:15 odpoledne »
no a ještě otázečka je hodně práce když budu mít komplet pojízdneho golfa2 s 1.8 střik (JH) motorem a dát ho do scira místo karbece? Co všechno je nutno dělat?

Offline Mates

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Příspěvků: 2153
Re: karbec motor...
« Odpověď #23 kdy: Duben 15, 2010, 18:29:42 odpoledne »
no moc velkej problém v tom není, ale musíš přehodit komplet elektriku, benzinový čerpadla, pak G2 má jiný držáky na motoru, ale to není takovej problém protože tam můžeš dát držák z toho karbecovýho motoru... hlavně musíš mít tu elektriku a všechny komponenty k motoru
Mk II GTL, 1.8 16v, kamei
MK II GTX, 1.8 GASPOWER, wintercar
něco málo MK l

Offline Airarmy

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Příspěvků: 7014
    • http://airarmy.szm.sk
Re: karbec motor...
« Odpověď #24 kdy: Duben 15, 2010, 20:28:31 odpoledne »
no moc velkej problém v tom není, ale musíš přehodit komplet elektriku, benzinový čerpadla, pak G2 má jiný držáky na motoru, ale to není takovej problém protože tam můžeš dát držák z toho karbecovýho motoru... hlavně musíš mít tu elektriku a všechny komponenty k motoru

Pravdu má ten hošík  ;) ;) ;) 8) 8) 8) 8)
Podstatou války je násilí, mírnost je projevem slabomyslnosti a nerozhodnosti.
A proto udeř vším, udeř všude, udeř tvrdě ! ! !

Mess with the BEST die like the REST!!!!