HORAN : asi pujdu dělat k vám ... nechám tady toho zasranyho Megana na zvedáku , hodim do něj zapálenou cigaretu a jedu
- zase sem se nechal ukecat a pustil sem se do Francóza - jak nemáš 150 přípravků ktery sou jen na ten konkretni motor, tak neuděláš nic
- dělám rozvody na Meganu (ani nebudu psát čí to je) a po sundání krytů , ktery ještě celkem šli sundat , sem si myslel že si poznačím polohu všech (tří) řemenic , přehodím rozvoďák a za "hodinku" je hotovo ........ ale to nééé to by nesměl byt zasrané žabožrót

oni totiž páni inženýři ve francii asi neprobirali ve škole , jak se zajištuje řemenice proti otočení na ose , takže prostě ozubeny kolo na rozvodové řemen neni NIJAK aretovany na kliku .. neni tam žádné klinek ani pero , ani nic .... je to prostě jen přitaženy šroubem čelo na čelo a hotovo, takže nastavit polohu kliky NELZE (bez aretačního kolíku 1489) které budu muset zitra vyrobit ...
prostě se zase potvrzuje že fšechno na
F.....
Fiat ,
Ford a
fšichni
francouzi stohí za hovno !