Tak jestli mohu s troškou do mlýna přispěti ....
Tak za prvé pokud tomu nerozumíš a máš minimální zkušenosti tak se rovnou na to vyser a dej to někomu kdo tomu aspoň více rozumí (to není nic proti tvým zkušenostem

)
Tak a teď dál.
Když teda tomu rozumíš tak asi takhle.
Máš sledování výšky hladiny kapaliny ? ? ?
Je to na expance a vedou do toho dva dráty.
Pokud ano tak bych to zkontroloval jestli to fachá, jestli není mokrej konektor a nebo jestli tam je dost vody.
Dále když najdeš "jeden drát" (myslím zeleno černej), má na sobě jeden faston, a ten přiložíš na kostru tak by měla ručička teploměru vylítnout nahoru a pak spadnout.
A pokud se ti to přehřívá tak rovnou vyměň termostat a nelaboruj nad tím nebo to někde uvaříš.
A pokud ti nespíná vrtule na chladiči tak zkontroluj zapojení motoro vrtule - el.termostat na chladiči a taky hlavní napájecí kabel toho systému(je to černá dvojkoncovka, jestli se teda nepletu) no a pokud po všech výměnách a opravách to nebude fachat tak jak tady už někdo psal tak buď máš přicpanej chladič a to poznáš tak až budeš mít venku termostat a nebudeš tam mít novej tak to nechcej ohřát a pak ho rukou ohmatej jestli je celej teplej a za jak dlouho se celej ohřál.
A pokud to bude OK a stejně to bude vařit tak už jedině vyměnit hlavní přívodní hadice k chladiči. Kdysi se to stalo Horanovi že ta hadice byla prasklá uvnitř, na venek nebylo nic vidět, ale jakmile se to ohřálo tak se zmenšil průměr hadice a tím pádem to protýkalo pomalu a špatně se to chladilo.
Jinak snad jsem to napsal srozumitelně a pokud něčemu nerozumíš tak se neboj zeptat.
Toť asi vše.
Howgh !!!!