Autor Téma: otáčky-mrtvý bod  (Přečteno 19930 krát)

Offline jehla

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Příspěvků: 71
otáčky-mrtvý bod
« kdy: Listopad 25, 2009, 17:57:35 odpoledne »
Zdravim,tak mam další problémek  :( Při akceleraci mi šíro skoro vždycky mezi 3 až 4tis. otáčkama vždycky jakoby vynechá tak na vteřinu,pak se znovu chytne,ale do vyšších otáček už se mu moc nechce...Není to ale nějaký prudký škubnutí nebo tak,jen jakoby na chvilku "zamrzne"-mrtvý bod v otáčkách a pak zas jede dál,ale už se mu moc nechce... :'(  Udělá to,ale až od 3.stupně nahoru-na jedničku a dvojku jde celkem hladce až k červenýmu poli..Už jsem vyměnil svíčky,víčko a palec rozdělovače,vzduch filtr,čerpadlo v nádrži,ale žádná změna...Poradí mi někdo,please???Díky moc předem...

Offline jehla

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Příspěvků: 71
Re: otáčky-mrtvý bod
« Odpověď #1 kdy: Listopad 25, 2009, 17:59:36 odpoledne »
Jo ještě doplnim,že mam 1.8 JH 70kW...

Offline speed

  • majitel MK1
  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Příspěvků: 12361
  • ........mik mik...........
Re: otáčky-mrtvý bod
« Odpověď #2 kdy: Listopad 25, 2009, 19:39:30 odpoledne »
a když se rozjedeš pomalu - v klidu , do 3tis otáček , tak to dělá taky?

připadá mi to jako bys spotřeboval palivo ze zásobníku , protože 1.st a 2.st  vytočíš rychle (přeřadíš až na 3st než dojde benzin)  a pak už to črepadlo nestačí dokrmit  ::) ::)


je to sice nepravděpodobny ale ted mě teda nic nenapada

EDIT  : JO !!!! a ted mě ještě napadlo ..... oddělej víčko plnění nádrže a zkus to projet ;) ;)  (závada: udělá se podtlak v nádrži a nepusti to benzin ) - tohle je dost pravděpodobny (určitě pravděpodobnější než ta prvni možnost) ;D
« Poslední změna: Listopad 25, 2009, 19:43:08 odpoledne od speed »
Scirocco MK1 75  2.0 GTi  16V   9A
Mitsu Galant  97´ 2.0 16V  (LPG) žralok
Toyota Yaris mk1 1,0 "zlaťák"
BMW E46 touring  2,0 105kw

Jestli se v tym Sciroccu zabiješ, tak mi nechoď na oči !!!!  Martina

Offline jehla

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Příspěvků: 71
Re: otáčky-mrtvý bod
« Odpověď #3 kdy: Listopad 25, 2009, 20:00:00 odpoledne »
Na jedničku a dvojku je to v poho a je jedno jestli to pomalu rozjíždim a nebo na to šlapu... a to samý platí i od trojky vejš-je jedno jestli 3,4 a 5 vytáčím pomalu a nebo plnej plyn-prostě se tam to mrtvý místo mezi 3a4tis.ot skoro vždycky objeví a pak je to takový tupý a otáčky rostou jen pozvolna... Zkusim zítra to víčko jak píšeš,ale nevim nevim  ???

Offline horan

  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Příspěvků: 12931
Re: otáčky-mrtvý bod
« Odpověď #4 kdy: Listopad 25, 2009, 20:08:40 odpoledne »
nedočetl jsem se tam jestli si měnil pal. filtr
S teroristy a francouzi se nevyjednava!!!

Čím dřív umřu,tím dýl budu mrtvej

Offline jehla

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Příspěvků: 71
Re: otáčky-mrtvý bod
« Odpověď #5 kdy: Listopad 25, 2009, 20:15:14 odpoledne »
Ne palivovej filtr jsem yatim neměnil,ale kdyby byl za-ranej tak by to asi dělalo pořád ne? myslim na všechny kvalty nebo se mýlim?


Offline horan

  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Příspěvků: 12931
Re: otáčky-mrtvý bod
« Odpověď #6 kdy: Listopad 25, 2009, 20:23:50 odpoledne »
u scira nikdy nesmíš myslet.  ;) pravidlo zní že se vždy začíná tím nejjednodušším.  ;)
Mimochodem. Píšeš že by to dělalo pořád, ale když čtu co si všechno měnil, tak tam je taky všechno co by to způsobovalo pořád.
S teroristy a francouzi se nevyjednava!!!

Čím dřív umřu,tím dýl budu mrtvej

Offline jehla

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Příspěvků: 71
Re: otáčky-mrtvý bod
« Odpověď #7 kdy: Listopad 25, 2009, 20:29:11 odpoledne »
o.k. ukecals mě  ;D ;D ;D zítra objednám palivovej filtr-nemáš představu na kolik přijde? Jo a ještě mě napadlo-nemohla by to dělat lambda?

Offline horan

  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Příspěvků: 12931
Re: otáčky-mrtvý bod
« Odpověď #8 kdy: Listopad 25, 2009, 20:44:59 odpoledne »
No nevím. Já u Verči lambdu odpojil uplně a nějaká extra změna se nekonala  :-\ A filtr už nějak nevím co stojí. Nemáš bordel v nádrži?
S teroristy a francouzi se nevyjednava!!!

Čím dřív umřu,tím dýl budu mrtvej

Offline jehla

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Příspěvků: 71
Re: otáčky-mrtvý bod
« Odpověď #9 kdy: Listopad 25, 2009, 20:56:11 odpoledne »
Bordel v nádrži? Tak to fakt netušim  :o Myslim,že bych to asi poznal na tom sejtku u podavacího čerpadla,ale když jsem ho měnil tak nebylo nějak zvlášt' za-raný...Nebo máš nějakej tip jak to zjistit jinak?

Offline horan

  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Příspěvků: 12931
Re: otáčky-mrtvý bod
« Odpověď #10 kdy: Listopad 25, 2009, 21:05:02 odpoledne »
No poznáš to až odděláš ten starej pal. filtr, otočíš ho dírou, kterou jde benzin do filtru směrem k zemi a uvídíš co poteče.
S teroristy a francouzi se nevyjednava!!!

Čím dřív umřu,tím dýl budu mrtvej

Offline Jarouš

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Příspěvků: 417
  • chyt´ mě když to dokážeš:-D!!!
Re: otáčky-mrtvý bod
« Odpověď #11 kdy: Listopad 25, 2009, 21:13:54 odpoledne »
Taky bych to viděl na bordel v bandě.cože v tom máš za motor???
VW Scirocco 1,8 GTX
VW Golf IV 1,9 TDI

Offline horan

  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Příspěvků: 12931
Re: otáčky-mrtvý bod
« Odpověď #12 kdy: Listopad 25, 2009, 21:14:40 odpoledne »
jéHáčko
S teroristy a francouzi se nevyjednava!!!

Čím dřív umřu,tím dýl budu mrtvej

Offline jehla

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Příspěvků: 71
Re: otáčky-mrtvý bod
« Odpověď #13 kdy: Listopad 25, 2009, 21:17:32 odpoledne »
o.k. díky za rady  ;) Mam ještě jeden dotaz: jak nejlíp vypucovat nádrž?

Offline horan

  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Příspěvků: 12931
Re: otáčky-mrtvý bod
« Odpověď #14 kdy: Listopad 25, 2009, 21:21:20 odpoledne »
No to je těžší. Ten bordel je zalezlej už všude. V potrubí, v zásobníku tlaku..... Takže i když ji vyčistíš, tak za chvíli je tam zase z toho jak se "vyplavuje" z míst kam se nedostaneš. Já ji Wendetce čistil asi třikrát. Vždy uplně vypustit, nechat odvětrat a vysavačem jsem vysával bordel co tam zustal. Nakonec se ta nádrž měnila celá i se zásobníkem.  Měla prohnilý hrdlo nádrže a všechen bordel od kola stříkal do hrdla a padal do nádrže.
S teroristy a francouzi se nevyjednava!!!

Čím dřív umřu,tím dýl budu mrtvej