Mam nasledujici problem
uz od nakupu auta jsem mel naprasklej chladic v horni casti (ten plast), ne moc, tak sem na to kaslal. protoze ubytek chladici kapaliny se v podstate nedal postrehnout.
Nicmene uz to konecne ruplo uplne a donutilo me to chladic vymenit.
Jenze
po instalaci noveho chladice a naplneni soustavy se mi i po kratke jizde
natlakuje expanzka a prska to venTeplota motoru je v normalu, rucicka teplomeru se drzi priblizne ve stejne poloze (3/4, tesne za kontrolkou) jako se starym chladicem
Termostaticke cidlo ventilatoru funguje, ventilator spina a fouka.
Chladic se ohřeje rovnomerne po cele ploše, hadice jsou vsechny teple stejne, takze voda evidentne cirkuluje jak ma.
Po ujeti cca 50km to vyprskalo zhruba 1L vody

... jiny unik vody nez vickem expanzky jsem nezaznamenal.
Nemuze takove chovani zpusobovat spatne tesneni pod hlavou ? Treba ?
Zacalo mi to celkem dost čoudit z vyfuku bilym dymem. Nicmene oleje nepribyva, bilej šlem na víčku nalevani oleje se mi zda v normalu v tomto počasi a nizke cetnosti jizd.
Nesetkal jste se nekdo s necim podobnym ?
driv nez to zacnu rozebirat se radsi ptam