Autor Téma: Zátěžový ventil+relé  (Přečteno 13389 krát)

Offline Bandito

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Příspěvků: 2597
Re: Zátěžový ventil+relé
« Odpověď #15 kdy: Listopad 22, 2009, 12:00:38 odpoledne »
napsal jsem to blbě, myslim čidlo  ;)
Ta krabička ti zvedá volnoběh

Offline jehla

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Příspěvků: 71
Re: Zátěžový ventil+relé
« Odpověď #16 kdy: Prosinec 16, 2009, 19:11:17 odpoledne »
Zdravim všechny,pořád pátrám a zkoušim všechno možný s tím obohacováním  za studena(starty a "studený rozjezdy") a přišel jsem na to, že mi tedˇ (u nás ráno -10) sciro startuje a drží volnoběh líp než za mnohem vyšších raních teplot...Mam to pořád na přímo-tlačítko(pátej vstřik),ráno při startu ho podržim,než motor naběhne a pak ještě tak 2x..3x zmáčknu a "drží" to volnoběh skoro bez problémů(v létě to bylo horší)...Tak bych potřeboval vědět čím(jaký čidlo,ventil...) by to mohlo bejt? Kdybych to měl měnit všechno a celý tak je to docela raketa,tak jen dotaz,jestli s tímhle má někdo zkušenost. Díky Vám všem předem...

Offline speed

  • majitel MK1
  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Příspěvků: 12361
  • ........mik mik...........
Re: Zátěžový ventil+relé
« Odpověď #17 kdy: Prosinec 16, 2009, 20:03:47 odpoledne »
zkušenosti s tim má snad Horan - a podle mě je hlavni problem teplotni čidlo ktery určuje jak bude otevřenej 5 vstřik ;)
Scirocco MK1 75  2.0 GTi  16V   9A
Mitsu Galant  97´ 2.0 16V  (LPG) žralok
Toyota Yaris mk1 1,0 "zlaťák"
BMW E46 touring  2,0 105kw

Jestli se v tym Sciroccu zabiješ, tak mi nechoď na oči !!!!  Martina

Offline horan

  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Příspěvků: 12931
Re: Zátěžový ventil+relé
« Odpověď #18 kdy: Prosinec 16, 2009, 21:48:33 odpoledne »
No tak ten pátej vstřik má stříkat jen při startování. Tzn pokud točí starter. Zkoušel si koukat na ten "ventil přídavného vzduchu". Je to na 8v na sání zezadu. Může být zadřenej a nepřivírá vzduch. Je to těžký poradit takhle po netu. Může to být taky regulátor tlaku paliva. Ten je zase u rozdělovače a vedou do něj dvě hadičky. Taky nemusí regulovat.
S teroristy a francouzi se nevyjednava!!!

Čím dřív umřu,tím dýl budu mrtvej

Offline jehla

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Příspěvků: 71
Re: Zátěžový ventil+relé
« Odpověď #19 kdy: Prosinec 18, 2009, 16:58:53 odpoledne »
to speed: tím teplotním čidlem myslíš to spodní modrý na přírubě hlavy motoru?
to horan:ten regulátor tlaku paliva to asi nebude-měnil jsem celou tu vstřikovací kostku za stopro funkční a je to pořád stejný...zkusim vyndat ten ventil přidav.vzduchu,ale jak poznám jestli funguje?
Jo a ještě dotaz:ještě jsem se dočet o bimetalu na bloku motoru,kterej má taky souviset se studenýma startama a obohacováním za studena-to bude asi ten bazmek dole pod oil filtrem co do něj vedou ty dvě panceř. hadice,že jo? Ví někdo jak vyzkoušet funkčnost? Moc díky všem.

Offline Lucas

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Příspěvků: 8127
  • jedééééééém
Re: Zátěžový ventil+relé
« Odpověď #20 kdy: Prosinec 18, 2009, 17:29:07 odpoledne »
To co je pod oil filtrem je vyvod na oil chladic ;)
Scirocco MK2 1.8 16V KR stage 2 in progress 2xKx2xVKxPS

Offline Bandito

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Příspěvků: 2597
Re: Zátěžový ventil+relé
« Odpověď #21 kdy: Prosinec 18, 2009, 18:19:29 odpoledne »
Ta krabička na motoru skutečně ovlivňuje fázi zahřívání
Můžeš to vyzkoušet proměřit - odpoj konektor a proměř kontakty na tý krabičce - měli by mít kolem 25 ohmů

Offline jehla

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Příspěvků: 71
Re: Zátěžový ventil+relé
« Odpověď #22 kdy: Prosinec 18, 2009, 18:36:43 odpoledne »
to Bandito: Díky za radu  ;) Zítra to zkusim proměřit...Nevíš náhodou něco o tom ventilu "přídavnýho" vzduchu?

Offline speed

  • majitel MK1
  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Příspěvků: 12361
  • ........mik mik...........
Re: Zátěžový ventil+relé
« Odpověď #23 kdy: Prosinec 18, 2009, 18:50:36 odpoledne »
Scirocco MK1 75  2.0 GTi  16V   9A
Mitsu Galant  97´ 2.0 16V  (LPG) žralok
Toyota Yaris mk1 1,0 "zlaťák"
BMW E46 touring  2,0 105kw

Jestli se v tym Sciroccu zabiješ, tak mi nechoď na oči !!!!  Martina

Offline horan

  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Příspěvků: 12931
Re: Zátěžový ventil+relé
« Odpověď #24 kdy: Prosinec 18, 2009, 18:54:16 odpoledne »
Regulátor tlaku je právě to u olejovýho filtru. Vedou do něj ty dvě slabý panceřovaný hadice. Můžeš ho sice proměřit jak píše bandiťák, ale ještě to neznamená že funguje tak jak má. Ten bimetal vevnitř sice může něco regulovat, ale po těch letech už může být bimetal "unavenej" a může nastavovat špatný tlaky. Dá se to nastavit aby chodil ve správným rozmezí. Potřebuješ na to ale měřák na tlak a spoustu trpělivosti. No a ten ventil na vzduch poznáš tak že když ho dáš do ledničky/mrazáku, tak se musí "otevřít" a musíš vidět skrz a tuším že při nějakých 20°C musí zavřít. A taky je v tom vyhřívání, tak to změř jestli to má odpor. Ale z hlavy už nevím kolik Ohmu to má mít. Třeba někdo doplní. Pokud ne, tak bych to musel někde najít.
S teroristy a francouzi se nevyjednava!!!

Čím dřív umřu,tím dýl budu mrtvej

Offline horan

  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Příspěvků: 12931
Re: Zátěžový ventil+relé
« Odpověď #25 kdy: Prosinec 18, 2009, 18:55:34 odpoledne »
Jo je to to co napsal speeducha  ;D
S teroristy a francouzi se nevyjednava!!!

Čím dřív umřu,tím dýl budu mrtvej

Offline jehla

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Příspěvků: 71
Re: Zátěžový ventil+relé
« Odpověď #26 kdy: Prosinec 18, 2009, 19:07:23 odpoledne »
Pánové smekám  :o Díky moc za rady,zítra jdu na to-doufám,že to dám konečně do kupy...

Offline Airarmy

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Příspěvků: 7014
    • http://airarmy.szm.sk
Re: Zátěžový ventil+relé
« Odpověď #27 kdy: Prosinec 21, 2009, 09:47:25 dopoledne »
A pokud né tak bych to viděl na trochu jiný postup ;)
Jinak zátěžová ventil je kousek od páteho vstřiku a ovládáho relé které má na sobě zeleno-hnědé kolečko a myslím že číslo 1 a slouží to k tomu aby když zatížíš motor aby byly konstantní otáčky. A 5 vstřik je ovládán teplotně časovým čidlem a po ohřátí motoru se zavírá a funguje jen pak na klapky (microspínač) a je v reži mplného výkonu. Pokud máš dotaz tak volej a nebo piš ale nevím kdy tady zase budu.;)
Podstatou války je násilí, mírnost je projevem slabomyslnosti a nerozhodnosti.
A proto udeř vším, udeř všude, udeř tvrdě ! ! !

Mess with the BEST die like the REST!!!!

Offline jehla

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Příspěvků: 71
Re: Zátěžový ventil+relé
« Odpověď #28 kdy: Prosinec 21, 2009, 17:40:52 odpoledne »
zdravim,víte někdo co je to to teplotně časový čidlo a kde ho najdu? Pořád laboruju a zkoušim,ale výsledek zatim ZERO... :'(

Offline horan

  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Příspěvků: 12931
Re: Zátěžový ventil+relé
« Odpověď #29 kdy: Prosinec 21, 2009, 17:47:32 odpoledne »
Mělo by být na vodní přírubě na motoru (hadice od motoru do chladiče). Je tam čidlo na teplotu vody a právě tohle čidlo. Je to to větší. Myslím že 22 klíč ???
S teroristy a francouzi se nevyjednava!!!

Čím dřív umřu,tím dýl budu mrtvej