SCIROCCO
Servis => Rady a návody => Téma založeno: araman Březen 02, 2011, 18:29:20 odpoledne
-
Řeším menší zahadu ..
Po nastartování mám na alternátoru napětí 14,15V (fajn to chcem). Během půl hodiny jízdy napětí klesne na 13,85V na svorkách alternátoru, podotýkám. Ale to je už málo. A netuším proč to klesá ...
Takhle by se to přeci nemělo chovat , ne?? Co by to mohlo zpusobovat ??
Info: altec Bosch 90A , uhlíky v pořádku , a na dvou ruznych bateriich testováno ..
-
Řeším menší zahadu ..
Po nastartování mám na alternátoru napětí 14,15V (fajn to chcem). Během půl hodiny jízdy napětí klesne na 13,85V na svorkách alternátoru, podotýkám. Ale to je už málo. A netuším proč to klesá ...
Takhle by se to přeci nemělo chovat , ne?? Co by to mohlo zpusobovat ??
Info: altec Bosch 90A , uhlíky v pořádku , a na dvou ruznych bateriich testováno ..
přeméšlim nad tim od včera a nic mě nenapadá , jen snad skontrolovat kostru (očistit plochy za ktery je uchycené k motoru)
když sem poskládal muj motor tak sem měl podobné problém - ale já sem si to neuvedomil a zastrikal sem je komaxitem a ten altik nefungoval vubec ( chvilku fungoval, chvilku ne ) pak sem po cestě domu ze srazu měnil s deywiswm baterky
- jen mě moc nenapadá proč to u tebe je v závislosti na teplotě
-
tusim ze ale 13.8V je dostacujic hodnota pro dobijeni ne?
http://www.autodiagnostika.cz/fcd-fcdautoexpert---test-alternatoru-article-1292.aspx?menu=263
-
podle manualu 13,8 stači .. mě spíš zajimá proč to klesá .. když nemá. kdyby to bylo trvale 13,8, tak bych to přešel ..
-
aha, kdyz budu mit v praci cas poptam se elektrikaru na repasu.
-
tusim ze ale 13.8V je dostacujic hodnota pro dobijeni ne?
http://www.autodiagnostika.cz/fcd-fcdautoexpert---test-alternatoru-article-1292.aspx?menu=263
13,8V stačí, diody když se ohřejí-je na nich větší ůbytek napětí, myslím že je tam plný třífáz můstek s šesti diodama- na každých dvou diodách desetinka a máš to málem přesně
-
a to není schopen regulátor dorovnat ??
-
tusim ze ale 13.8V je dostacujic hodnota pro dobijeni ne?
http://www.autodiagnostika.cz/fcd-fcdautoexpert---test-alternatoru-article-1292.aspx?menu=263
13,8V stačí, diody když se ohřejí-je na nich větší ůbytek napětí, myslím že je tam plný třífáz můstek s šesti diodama- na každých dvou diodách desetinka a máš to málem přesně
Plus to,že se mění dobitím po startu odpor baterie.
-
asi bude třeba vymyslet kompenzaci těch ubytků ..
-
asi bude třeba vymyslet kompenzaci těch ubytků ..
Budeš tak dlouho vymyšlet až to celý potento. 13,8V na dobýjení stačí, když tak nebudeš přebýjet aku na delších cestách a na krátkých ho stejně nedobyješ
-
Je to krásný nabíjecí napětí.nic bych s tim nedělal