SCIROCCO
Servis => Technika => Téma založeno: jajin17 Listopad 09, 2009, 20:47:02 odpoledne
-
Čau kluci, rozhodl jsem se že udělám přes zimu motor, potřebuju pár rad prosim, mám 1,6 EW 55kW posloucha, vsechno parada tlaky ma 13 z 15 najeto necelych 200tisic a jeste puvodní tesnení pod hlavou ;-) pri sundavaní sání a svodu jsem zjistil že mi v zadu drobet teče olej :-( takže musím udělat i hlavu, boužel na ostrou vačku nemám, takže bych se chtěl zeptat kdo ví:
1.O kolik se dá odlechcit setrvak?
2.Kolik má origo setrvák?
3.Jsou nějaky origo svody který by byli lepší?
4.Dá se obejít chlazení sání?
5.Co všechno by jste doporučili udělat s hlavou?
6.O kolik se dá snížit hlava MAX tak to bylo pořád v pořádku, ale i drobet jelo ;-)
7. RAĎTE PROSIM :D :D :D :D :D
8.bez jakých čidel a elektriky se obejde motor EW
-
Já vím že to je to co nechceš určitě slyšet, ale komplet jinej motor. Viš jak se to říká?
Z hovna bič neupleteš.
A když upleteš tak nezapráskáš.
A když zapráskáš, tak jedině sám sebe.
-
Já vím že to je to co nechceš určitě slyšet, ale komplet jinej motor. Viš jak se to říká?
Z hovna bič neupleteš.
A když upleteš tak nezapráskáš.
A když zapráskáš, tak jedině sám sebe.
bude to znít asi blbě, ale jsem fakt hrdej na to že moje rocco je ma motor, převedovku atd. tak jak mu to dali ve fabrice, tim chci ríct že tam nechci dávat jinej motor, kterej už nebude papírově sedět a když jsem videl co se dá udělat z favorita, tak nevím proč by můj motor musel mít pod kapotou hovno ;-)
a jak bylo vidět na scirocco srazu na černém roccu 1, měl o trošku horší časy nez 16V KR ;-)
-
no jo , ale co do toho vrazil prachu a času ??
ja koupil KR motor za 6ooo,- "dal sem ho do auta a hotovo"
spočitej si co tě vyjde koupit ostrou vačku ( myslm že si právě překročil cenu 6ooo,- ) sniženi hlavy, stočeni setrvaku, vyleštění sání..................
---------------------------------------------------
ale pokud tam chceš nechat origo motor (což ti neberu)
-setrvák - je nejlepší se zeptat někoho kdo s tim má zkušenost (né soustužník, ale závodník) vim že se dá stočit o 2kg ale musiš vědět na kterych mistech a po odlehčeni se ten setrvák musi vyvážit
- snížit hlavu - dělá se od 0,3mm - 0,5mm (na vlasti oči sem viděl jezdit ve Š100MB motor 1,4MPi ze sniženim 2mm natrhnul čipnutyho G3 TDi (kolik s tim ale najel km ví bůh) )
-
@ Jajin: udelat jde vse. Osobne znam cloveka co ma 1.3 ve stovce a neznam sciro co by ho porazilo. Akorat ta castka co je v tom motoru je uplne nekde jinde a zivotnost taky ;) Btw ty casy ze sprintu na sraze ber hodne s nadhledem pac je to mereny clovekem na stopkach. Ja mam z ofiko casomiry cas 14.7 a to je dost velkej rozdil nez to co mame namereno na nasem srazu. Jinak se nemuzu jinak nez priklonit k Horanovi. Nejjednodusi a nejlevnejsi cesta ke zvyseni vykonu je vymenit celej motor za vykonejsi ;)
-
A jeste takovej priklad na jednech sprintech jsem prohral o 1.5s s autem co melo o 80k vic nez ja ;)
-
vím že vyměna motoru je 100% narust motoru, ale jak rikam chci ho tam nechat, časem mu dám webery a tak ;-) ten motor je proste strasne zachovalej, bojim se že kdyz tam dám jinej tak to třeba pojede, ale nebude na to spoleh ;) s tímhle roccem jsem jezdil do Liberce, Prahy di Brna i do Bratislavi a nemuzu si an nic stezovat krom natlučenýho zadku ;) spotreba 6L a nemělo to ani nejmenší zavahaní za celou domu co to auto mám. v bejvalem sciru jsem mel DX a bal jsem se s tím autem ject pres krizovatku, ale pravda kdyz nskocil tak zo byl hukot ;-)
....................................
Speedy, takže řikáš že kdyz to udělam o 0,3mm tak to bude v pohode? repas hlavy, lesteni a tak mám domluveno za 1000,- + pruziny a driky na ventilech a tak a do konce se dá za par slupek prej doostrit puvdni vacka a taky je to znát, origo ostrá stojí 4500,- :-(
-
@ Jajin: kde jsi videl original ostrou vacku za 4500kc? A reprofilovani puvodni vacky neni o tolik levnejsi nez koupit novou. BTW jeste pocitej ze k jine vacce budes potrebovat i jine pruziny ;) A jeste New sada Weberu se sanim a prislusenstvim vychazi na cca 40tkc ;)
-
ja koupil KR motor za 6ooo,-
moc nemachruj ;D
1. už bylo řečeno ... ale ideální je soustružník a závodník v jedné osobě, ubrat se dá tolik, kolik snese nez se pri 6500ot roztrhne
2. Kolik má origo setrvák je zbytečné řešit
3. Jsou nějaky origo svody který by byli lepší - nevím jaké svody má EW, ale pokud jsou 4-1 tak svody z EG, DX... proste 4-2-1
4. Chlazení sání je co?
5. Co všechno by jste doporučili udělat s hlavou - GO, tzn nový vodítka, pokud bude třeba, gufera, očistit ventily, vyčistit kanály, dopasovat sání, nic jinýho nemá v domácích podmínkách smysl.
6. O kolik se dá snížit hlava - o tolik abys zachoval antidetonační mezeru a nepraštily ti písty do hlavy nebo do ventilů, takže sundej hlavu, je potřeba si otisknout mezeru mezi hlavou a pístem do cínu a počítej že ojnice se v extrému může natáhnout i o 1,5mm(při přetočení motoru - tak bacha ať neměníš motor
7.
8. obejde se bez všech, když budeš mít podtlakový rozdělovač a posadíš na to karburátor(y)
9. vyser se na to
-
Lucas: u nás v Plzni ve Speedpro ho seženej do deseti i se sáním ;-)
POV: nechci z toho dělat žádnej etrem, ale byl jsem na brzdě a naměřili mi 60koní :-( svody mám 4-2-1, teďka tam mám dvoukomorovej karbec
Fajn takže jediny co udělám teda asi bude setrvák, leštěné kanálky, vyčištěné písty s novými dřiky, vačku nechám a hlavu líznu o těch 0,3mm
co myslíte? Jasný nebudu od toho čekat zázrak, ale třeba tam bude alespoň tech origo 75koní :D
-
jasny, prostě udělej to co si schopné udělat "doma zadara" resp. po kamošich - žádny velky investice do toho nesyp - sou to vyhozeny prachy do ničeho ;)
-jestli máš někoho schopnyho udělat ten strvák tak Ok , ale zkus polozit po netu a něco o tom najit
- hlava neni problem tu ti udělá skoro každé (pokud tam neni 10x měněny těsněni pod hlavou tak bych se nebál sniženi 0,5mm)
-vyleštěnim kanálů nic neskaziš (pokud ti to nespadne a nerozmlátíš to :D )
-
dvoukomorovej karburator je hezka vec, ale taky zalezi na tom jak je natryskovanej
coz je prvni vec k tomu, abys zjistil proc mas jen 60 koni... zkusit jinej karbec, nevim jakej a z ceho mas
dalsi je zmerit tlaky, jestli tam zadny nemas, neni co upravovat, po sundani hlavy zkus jestli neunika tlak pres ventily, vule ventilu ve driku, lesteni kanalu je zbytecny, a to zcela, stejne to nepoznas. staci dopasovat potrubi mezi hlavou a kanalama any nebyly hrany
ale musim si rypnout... jestli to ma 60 koni tak bych uvazoval nad porizenim 1,6D, koni to ma stejne a zere to min :)
-
Eventuelne se da misto snizeni hlavy nizsi tesneni pod hlavu ;)
-
Těsnění pod hlavou mám jeětě origo a tlaky mám 13, 13,5, 13,4, 12,9 z 15
Karbec je tam origo "Pieneburg"(či jak se to píše), ale pravda že mi taky někdo řikal že se dá upravit ten vstřik :D
Motor nežere ani kapičku oleje, nic, je v dobrém stavu
-
... Motor nežere ani kapičku oleje, nic, je v dobrém stavu
tím spíš bych do něj nehrabal .....
moudrá rada mnohokrát ověřená : Co není rozbitý, neopravuj !!
-
Mě taky moc nesedí ten výkon a nízká spotřeba. Je možný že se někdo vrtal v karbecu a přetryskoval ho, aby se dostal na nižší spotřebu.
-
vím že vyměna motoru je 100% narust motoru, ale jak rikam chci ho tam nechat, časem mu dám webery a tak ;-) ten motor je proste strasne zachovalej, bojim se že kdyz tam dám jinej tak to třeba pojede, ale nebude na to spoleh ;) s tímhle roccem jsem jezdil do Liberce, Prahy di Brna i do Bratislavi a nemuzu si an nic stezovat krom natlučenýho zadku ;) spotreba 6L a nemělo to ani nejmenší zavahaní za celou domu co to auto mám. v bejvalem sciru jsem mel DX a bal jsem se s tím autem ject pres krizovatku, ale pravda kdyz nskocil tak zo byl hukot ;-)
vysrat se na to, je to ztráta času i peněz, pokud chceš výkon dej silnější motor
(dáš JH a máš o 35 koní víc bez laborování)
Pokud si chceš nechat ten motor co tam je kůli spolehlivosti a neni jakejkoliv problém tak se v tom nevrtej, páč můžeš víc posr...
-
hele... jedna věc je, že těch 60 koní ma nabržděných na kolech, což je vzhledem k těm 75 sériovým koním docela reálné, pokud přičtu jinak natryskovanej karbec. s těma tlakama by se to mělo vrtět do bezvědomí, když tam bude dost benzínu.
Další věc je stav rozdělovače, může být vyběhanej. kdyby jsi chtěl, můžeš mi ho poslat na repas a předělání na bezpodtlakovej, nastaví se křivka, a to taky poznáš. a odpadnou ti zbytečný podtlakový hadičky, vyloučíš možnost zbytečnách výkonových ztrát
-
hele... jedna věc je, že těch 60 koní ma nabržděných na kolech, což je vzhledem k těm 75 sériovým koním docela reálné, pokud přičtu jinak natryskovanej karbec. s těma tlakama by se to mělo vrtět do bezvědomí, když tam bude dost benzínu.
Další věc je stav rozdělovače, může být vyběhanej. kdyby jsi chtěl, můžeš mi ho poslat na repas a předělání na bezpodtlakovej, nastaví se křivka, a to taky poznáš. a odpadnou ti zbytečný podtlakový hadičky, vyloučíš možnost zbytečnách výkonových ztrát
Asi máte pravdu :( Kaslu na to, jen to dám do laku ;-)
A pokuď seženu nechám odlechčit a následně vyvážit setrvák, do hlavy se srát nebudu, pri postupným rozebírání sání atd, jsem zjistil že olej mi tekl přes nove těsnění víko ventilů :( :D
pov: Kolik by jsis řekl za repas toho rozdělovače? :-)
-
zelezi jestli ho budes chtit jen repasovat, nebo i predelat na bezpodtlak, a zalezi jestli tam bude neco v haji... muze to byt 500, nebo 1000, nebo i 1500
-
zelezi jestli ho budes chtit jen repasovat, nebo i predelat na bezpodtlak, a zalezi jestli tam bude neco v haji... muze to byt 500, nebo 1000, nebo i 1500
určo udělat ho bezpotlakovej ;-), když b ybyl strop 1500kc tak bych do toho šel ;-)
-
Kdysi davno jsem jezdil z faťanem 136L a po nějakém čase se muselo udělat pomalu kompletní GO motoru. Při tom byl celej motor rozebran vyčistěn vybroušené kanalky a musela byt snižena hlava kvůli borcum kteři do toho auta rvali chladici směs která nebyla určena pro hlinikový hlavy. Snižené to bylo o 0.6 mm. Taky byl vyčistěn karbec a potom bylo to auto znatelně rychlejší. Většina felicii 1.3 některé horši 1.6 s ním měly co dělat. Takže to bych asi tak doporučil jinak jedině vyměna motoru.
-
určo udělat ho bezpotlakovej ;-), když b ybyl strop 1500kc tak bych do toho šel ;-)
no strop zarucit nemuzu :)
-
určo udělat ho bezpotlakovej ;-), když b ybyl strop 1500kc tak bych do toho šel ;-)
no strop zarucit nemuzu :)
Rozdělovač do teď funguje uplne skvele, tak hadam že to s ním zas tak strašný nebude ;-)
Jak dlouho by ti trval ten repas, kdyz bych na to opravdu nepospíchal? :-)
-
teoreticky to muze byt do tydne... prakticky i dyl :)
-
Tak parada, tedka musím zaplatit nějaký nedoplatky za plyn a tak, pak jsou vanoce, tak cca ke konci lednu bych Ti ho poslal, ju? :-D a budeš na to mít klidně měsíc :-D
-
nemam problem
-
ještě když jsme byli teda u těch hmotností setrváku, teď jsem se to odhadem pokusil zvážit, protože nemám přesnou váhu která by unesla víc jak 2kg. Sériový 210mm setrvačník(ty máš 190mm) má cca 5kg, můj odlehčený má cca 3- 3,5kg. Ostrouhat ho není problém... kdybys to chtěl zmáknout zároveň s tím rozdělovačem :)
-
ještě když jsme byli teda u těch hmotností setrváku, teď jsem se to odhadem pokusil zvážit, protože nemám přesnou váhu která by unesla víc jak 2kg. Sériový 210mm setrvačník(ty máš 190mm) má cca 5kg, můj odlehčený má cca 3- 3,5kg. Ostrouhat ho není problém... kdybys to chtěl zmáknout zároveň s tím rozdělovačem :)
Takže kolik by jsis řekl za oboje? :) Mysliš že to bude k nečemu platný?
Jinak jsem po statečném rozebíraní zjistil že mám 1,8 :-D :-D :-( takže bych řekl že mám 100% hodně utaženej kohoutek na karbeci, co myslite? :-)
-
Mě taky moc nesedí ten výkon a nízká spotřeba. Je možný že se někdo vrtal v karbecu a přetryskoval ho, aby se dostal na nižší spotřebu.
Už dávno
-
cena? nevím... musel bych ho podstrčit kamarádovi aby si s ním pohrál...
jak jsi zjistil že más 1,8L? jestli to máš napsaný zezadu na bloku pod svodama, tak to nic neznamená.
-
Mě taky moc nesedí ten výkon a nízká spotřeba. Je možný že se někdo vrtal v karbecu a přetryskoval ho, aby se dostal na nižší spotřebu.
Už dávno
????? To nechápu? ;)
-
cena? nevím... musel bych ho podstrčit kamarádovi aby si s ním pohrál...
jak jsi zjistil že más 1,8L? jestli to máš napsaný zezadu na bloku pod svodama, tak to nic neznamená.
Mam to napsaný prave na bloku velkýma číslicema zepředu i zezadu + zipák(černá jednička se žlitejma pruhama) mi říkal že chlazení sání z hlavy mají jen 1,8 a pak ješte počet šroubu na karbeci, já mám tři a pak jsou čtyři ještě :-) Ale jinak nevím :-D co to mám v tom motoráku za "paskvil" :-D
-
Mě taky moc nesedí ten výkon a nízká spotřeba. Je možný že se někdo vrtal v karbecu a přetryskoval ho, aby se dostal na nižší spotřebu.
Už dávno
????? To nechápu? ;)
No že mě byla divná ta nízká spotřeba co si tenkrát psal.