SCIROCCO
Servis => Technika => Téma založeno: mcjawaski Únor 13, 2011, 10:15:50 dopoledne
-
cuz prosím vás koupil jsem teďka šíro a když to nastartuji za studena tak vůbec nedrží otáčky za plynem jde hned ... a jak je paty vstřik (předstřik) tak ten mam danej na vypínač někdo to zbaslil . má ten strik dávat furt za studena nebo jen na start? diky moc :)
-
jestli se dobře pamatuju tak by měl dávat než se motor zahřeje ale nejsem si jistej tak mě kdyžtak někdo opravte.každopádně to můžeš zkusit sám když je na vypínač.
-
pouze krátkej čas závislej na teplotě po nastartování.
-
Páty vstřik reaguje podle teplotně časového čidla ;)
Jak sem dával Sergei tu tabulku tak přesně tak má reagovat.
Pak se odpojí a až se motor ohřeje tak zase začne fachat ale jen v případě že sešlápneš plyn až na podlahu a máš v pořádku spínač na klapkách.
Toď asi v rychlosti vše ;)
Jinak jestli se nepletu do toho aby to drželo otáčky za studena kecá docela dost věcí ;););)
-
Páty vstřik reaguje podle teplotně časového čidla ;)
Jak sem dával Sergei tu tabulku tak přesně tak má reagovat.
Pak se odpojí a až se motor ohřeje tak zase začne fachat ale jen v případě že sešlápneš plyn až na podlahu a máš v pořádku spínač na klapkách.
Toď asi v rychlosti vše ;)
Jinak jestli se nepletu do toho aby to drželo otáčky za studena kecá docela dost věcí ;););)
Hele patej strik mam napojen na vypínač takže jak zapnu tlačitko tak on začne davat nepretrzite palivo dokud ho nevypnu... a potrebuji nejake schem,a abych to zapojil jak to ma bejt ??? dekuji zatim za reakce ::)
-
z hlavy mám tucha že na něj de plus od klíčku a mínus z teplotněčasovího spínače kterej je na přírubě vody zepředu hlavy.ten má dva piny.do druhýho pinu de taky plus od klíčku.když je to ka jet tak je v tom eště zakomponovanej podtlakovej spínač a druhý tlačítko na klapkách.když mi dáš mejla,tak ti to schéma zejtra pošlu