SCIROCCO
Bazar => Nabídka - prodám nahradní díly => Téma založeno: Cherry Prosinec 14, 2010, 11:32:32 dopoledne
-
Je to klasická skříň, syncro je řešeno přídavným T kusem a kratší poloosou.
-
možná se ptám blbě, ale jak je rozložená hnací síla? předek x zadek
-
Zepredu dozadu to jde 1:1 to samy se pouziva dneska ;) My to tak mame v praci jeste dnes, a zadek se pripojuje pomoci haldexu v pripade ze proklouzne predek ;) Jak to bylo resene konkretne u Synchra nevim, ale ze predu to bude stejny.
-
jasný, pak de asi ještě o diferák na zadku..
hele cherry ten tam máš taky? jelikož bez toho je ta převodovka takříkajíc k ničemu pro případ laborace se Scirocco 4x4
-
Diferák a kardan a nádrž ( dělená ) nehledě že G ll synchro je asi o 8 cm vyšší než obyč , nevím , ale asi smolík . Raději bych se zeptal profíka
-
U syncra je to taky řešený tak že když proklouzne předek tak se připojí zadek ;)
-
Mates: Hnací síla je rozdělena na zadek/předek 50:50. "Převovdovka k ničemu není" je blbost, protože je to klasická FWD na kterou je přišroubován T kus na syncro. Takže je to běžně používaná VW převodovka, ale "krátká". Prodávám jen převodovku bez T kusu (ten odšroubuju). Ano mám vše i zadní dif, protože stavím Corrado syncro. Do cora to jde naimplantovat - má shodnou platformu GII. Do scira si to neumím představit, protože je to základ GI. Musel by jsi rozřezat celou podlahu, středový tunel, změnit nádrž, zvednout podlahu v kufru atd.atd...pracností nereálné.
Lukas: S Haldexem to nemá vůbec nic společného. To je elektronický systém zapojující na předokolce zadek až při proklouznutí zadních kol. Syncro je permanentní 4WD na principu viskózní spojky místo mezinápravového diferenciálu. ;)
Jarouš: popisuješ Haldex ;)
-
Cherry chápu. Nechtěl sem říct že převodovka je k ničemu ale je k ní nutnej zadní diferák, pak už se dá laborovat.. ze zkušenosti ti povim že není nic nereálný pokud k tomu máš podmínky.. škoda že k tomu ten zadek není :( přeřezávání a domejšlení není až takovej problém, sice to není jednoduchý ale dá se to udělat :D
nicméně dík
-
Mates: Hnací síla je rozdělena na zadek/předek 50:50. "Převovdovka k ničemu není" je blbost, protože je to klasická FWD na kterou je přišroubován T kus na syncro. Takže je to běžně používaná VW převodovka, ale "krátká". Prodávám jen převodovku bez T kusu (ten odšroubuju). Ano mám vše i zadní dif, protože stavím Corrado syncro. Do cora to jde naimplantovat - má shodnou platformu GII. Do scira si to neumím představit, protože je to základ GI. Musel by jsi rozřezat celou podlahu, středový tunel, změnit nádrž, zvednout podlahu v kufru atd.atd...pracností nereálné.
Lukas: S Haldexem to nemá vůbec nic společného. To je elektronický systém zapojující na předokolce zadek až při proklouznutí zadních kol. Syncro je permanentní 4WD na principu viskózní spojky místo mezinápravového diferenciálu. ;)
Jarouš: popisuješ Haldex ;)
tak a ted jsem z toho jelen ???.proč teda GII syncro kterou jsme předělávaly zapojovala zadek až při prokluzu předku ???
-
@ cherry: pokud jsi si precetl muj prispevek celej, tak zjistis ze jsem u G2 popisoval jen predek a zadek jsem resil podle aut co mame v praci ;)
@ mates: kdyz zapatras na netu, nejaky anglican stavi sciro 1.8T 4x4 a ma to krasne nafocene.
-
A co si představujete pod pojmem 4WD
-
four wheel drive ;)
-
Jarouš: popisuješ Haldex ;)
tak a ted jsem z toho jelen ???.proč teda GII syncro kterou jsme předělávaly zapojovala zadek až při prokluzu předku ???
Propojení přední a zadní nápravy je permanentní přes viskózní spojku, která má díky své konstrukci mírný prokluz (dá se s tím teoreticky laborovat a měnit poměr přenášené síly na zadek, ale životnost viskospojky jde dolu) kvůli vyrovnávání různé rychlosti otáčení kol přední nápravy a zadní nápravy v zatáčkách a kvůli různému průměru pneumatik - myšleno sjetí vzorku. Možná že jsi zaregistroval opožděné protočení zadku kvůli záběru této spojky a vůlím v celém náhonu. Jinak si to neumím vysvětlit.
-
A co si představujete pod pojmem 4WD
4WD je obecné označení náhonu na všechna čtyři kola. Jednotliví výrobci potom označují 4WD svými názvy, pod kterými se skrývají různá konstrukční řešení.
AUDI - quattro, VW - syncro, 4motion, TOYOTA - AWD ....
A právě diskuse zde je o VW mechanické permanentní čtyřkolce - syncro a elektronické dvoukolce s příležitostným připojením zadní nápravy při prokluzu - 4 motion. 4motion používá systém Haldex u kterého je mimo jiné nutnost mít ABS snímače na nápravách atd.
-
Cherry chápu. Nechtěl sem říct že převodovka je k ničemu ale je k ní nutnej zadní diferák, pak už se dá laborovat.. ze zkušenosti ti povim že není nic nereálný pokud k tomu máš podmínky.. škoda že k tomu ten zadek není :( přeřezávání a domejšlení není až takovej problém, sice to není jednoduchý ale dá se to udělat :D
nicméně dík
Mates budu jedině rád, když se ke mě přidáš a zkusíš to na scíru. Hodně dílů (cca 80%) mám dvakrát. Přidáš se? Na tuhle akci bych je "pustil" ! Syncro mám za ty léta co mám corro rozebraný opravdu navrčený, pomůžu i radama, pokud by byl zájem.
-
Přátelé děkuji za zájem a diskusi a 4WD, ale přesto tohle měl být inzerát :-[ . Nešlo by tuto diskusi někam přesunout?
Děkuji moderátorovi za přesunutí diskuse z inzerátu.
-
four wheel drive ;)
To bez uzávěrek je samozřejmě blbost , na každé nápravě vždy míň zatížené kolo !
...
..
.
přesunuto
-
Cherry chápu. Nechtěl sem říct že převodovka je k ničemu ale je k ní nutnej zadní diferák, pak už se dá laborovat.. ze zkušenosti ti povim že není nic nereálný pokud k tomu máš podmínky.. škoda že k tomu ten zadek není :( přeřezávání a domejšlení není až takovej problém, sice to není jednoduchý ale dá se to udělat :D
nicméně dík
Mates budu jedině rád, když se ke mě přidáš a zkusíš to na scíru. Hodně dílů (cca 80%) mám dvakrát. Přidáš se? Na tuhle akci bych je "pustil" ! Syncro mám za ty léta co mám corro rozebraný opravdu navrčený, pomůžu i radama, pokud by byl zájem.
Docela bych to taky zkusil , jsem pro každou lumpárnu
-
Mates budu jedině rád, když se ke mě přidáš a zkusíš to na scíru. Hodně dílů (cca 80%) mám dvakrát. Přidáš se? Na tuhle akci bych je "pustil" ! Syncro mám za ty léta co mám corro rozebraný opravdu navrčený, pomůžu i radama, pokud by byl zájem.
Docela bych to taky zkusil , jsem pro každou lumpárnu
Tak řekni "KERLÉŠ !" a začni přemejšlet, jak naimplantuješ celou zadní nápravu z GII syncro/rally nebo z passata B35i G60 syncro s lichoběžníkovými rameny a zadním diferenciálem do tvého scira.
Dám ještě "nápovědu" ubude ti ca 50% kufru, a musíš ještě vyměnit svou nádrž za menší. a řešit odklony kol vzhledem k světlé výšce a lichoběžníkovým závěsům a samo rezervu
..Jo a teď jsem si vzpomněl na rozvor! jaký rozvor má sciro a GII ? doplní mě někdo? Pokud jsou jiné, musel by si řešit délku středového kardanu a to už není sranda, aby ti to nenafackovalo !
-
Jarouš: popisuješ Haldex ;)
tak a ted jsem z toho jelen ???.proč teda GII syncro kterou jsme předělávaly zapojovala zadek až při prokluzu předku ???
Propojení přední a zadní nápravy je permanentní přes viskózní spojku, která má díky své konstrukci mírný prokluz (dá se s tím teoreticky laborovat a měnit poměr přenášené síly na zadek, ale životnost viskospojky jde dolu) kvůli vyrovnávání různé rychlosti otáčení kol přední nápravy a zadní nápravy v zatáčkách a kvůli různému průměru pneumatik - myšleno sjetí vzorku. Možná že jsi zaregistroval opožděné protočení zadku kvůli záběru této spojky a vůlím v celém náhonu. Jinak si to neumím vysvětlit.
jo tak takhle je to.díky ti za vysvětlení ;)
-
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=254
Tady hlavně na Jettach odklon nikdo neřeší a snížené jsou kurevsky do A , samozřejmě to není správná cesta
-
Já to na corru řešit musím. Kozu z toho nechci mít. Se 17" x 10,5 to jinak ani nejde. Nedělám to na efekt ale na ježdění a nechci se v tom zabít.
-
Já to na corru řešit musím. Kozu z toho nechci mít. Se 17" x 10,5 to jinak ani nejde. Nedělám to na efekt ale na ježdění a nechci se v tom zabít.
V tom jsme za jedno
-
Tady to máš Mates, ten zadní nosník
-
G ll má dle vel. techničáku rozvor 2475 , ale u šíra to tam není , zkus kouknout ty
-
pro Matesa
-
@ Mates: na druhou starnu kdyz vezmu rozdil u G2 synchro a bez tak bez 928kg a synchro 1105kg tak nevim jestli to ma ucel udelat sciro 4x4 ale vozit navic 177kg. Sice lepsi trakce, ale ta vaha to zase srazi hodne dolu ;)
-
pak už záleží na agregátu a co s tim autem chceš dělat ;D zatim je to ve fázi vymejšlení a navíc de vo auto tatíka který tak trochu projektuju a dost financuju takže jestli se tam ještě přidá hnanej zadek nebo ne tak je to jedno.. možná akorát o trochu víc práce a lepší rozložení váhy:D
-
@ Mates: na druhou starnu kdyz vezmu rozdil u G2 synchro a bez tak bez 928kg a synchro 1105kg tak nevim jestli to ma ucel udelat sciro 4x4 ale vozit navic 177kg. Sice lepsi trakce, ale ta vaha to zase srazi hodne dolu ;)
to kolikrát ani nenapadne , že plná nádrž je +cca 70 kg
-
pak už záleží na agregátu a co s tim autem chceš dělat ;D zatim je to ve fázi vymejšlení a navíc de vo auto tatíka který tak trochu projektuju a dost financuju takže jestli se tam ještě přidá hnanej zadek nebo ne tak je to jedno.. možná akorát o trochu víc práce a lepší rozložení váhy:D
Jasny ;)
@ Roman: u kazdeho agregatu je i tech 70kg poznat, BTW kdo me zna vi ze s plnou nejezdim ;)
-
nahrubo jsem to vážil a samostatné syncro věci vychází cca kolem 115kg a syncro nádrž je jen na 45litrů.
-
nahrubo jsem to vážil a samostatné syncro věci vychází cca kolem 115kg
To je mozne ze je to trochu jina hodnota, ja to bral z udaju z tabulek pro dane auto ;)
-
nahrubo jsem to vážil a samostatné syncro věci vychází cca kolem 115kg
To je mozne ze je to trochu jina hodnota, ja to bral z udaju z tabulek pro dane auto ;)
- díly , co už nepoužiješ
-
chlapci důležitej je výsledek a ne propočty:D
-
tak v tomhle pripade je vysledek spis minus. Podle udaju ma auto se synchrem (stejnej motor a vybava) horsi zrychleni. Jediny kdy by to pomohlo je pripad Orina kterej uz to prednima kolama neprenese ;)
-
ale v zimě .... ! to je jiná ;D ;D ( a i na mokru ) ;D ;D
a když to člověk nemá na sprinty, tak je to jedno .. jede spiš o machrovinu
-
tak ve spatnejch podminkach to bude urcite ok.
-
ale tady nikdo nemluví o sériovym motoru ;) jinak jo, když postavíš dvě totožný auta s interíérem stejnym motorem a jedno je 4x4 a druhý předokolka tak je jasný že v tom je rozdíl.. ovšem to není náš případ
-
ale tady nikdo nemluví o sériovym motoru ;) jinak jo, když postavíš dvě totožný auta s interíérem stejnym motorem a jedno je 4x4 a druhý předokolka tak je jasný že v tom je rozdíl.. ovšem to není náš případ
jj, tak nějak ;D
-
ale tady nikdo nemluví o sériovym motoru ;) jinak jo, když postavíš dvě totožný auta s interíérem stejnym motorem a jedno je 4x4 a druhý předokolka tak je jasný že v tom je rozdíl.. ovšem to není náš případ
je mi jasny ze to nebude se seriovym motorem, ale porad je to stejnej pripad ;) Upravenej motor a predkola (ktera prenese vykon pres predni pneu) a ten samej motor + 4kolka = mensi akcelerace na suchym povrchus nahonem 4x4 ;) Jasny ze jizdni vlastnosti budou plus u nahonu 4x4.
-
Chápu jak to myslíš, ale je moment, kdy dvoukolka přestane výkon motoru zvládat jak technicky tak jízdními vlastnostmi. Názorně to tady někdo předvedl s přemotorovaným scirem na asfaltu - samý prokluz a až nebezpečná neovladatelnost auta, jako kdyby jel po ledu, o životnosti nebudu raději spekulovat. Také komponenty jen přední nápravy těžce trpí. To vše od jistého momentu čtyřkolka řeší a je to lepší varianta než dvoukola. A to nemusí být ani mokro a stačí asfalt.
U mě třeba rozhodlo mých 240HP, když mi překroutilo přední polosu. Čtyřkolka mě prostě řeší nejen u životnosti, jízdních vlastnostech, akceleraci a proto těch pár koníků ztracených ve váze rád oželím. Vždycky je něco za něco a já třeba hledám vyvážený kompromis.
-
O tom momentu jsem psal, ze od urciteho okamziku je 4x4 vyhodou ;)
-
vrátím se k tomu kardanu,stím bych si hlavu nelámal,ten se dá zakrátit a nechat vyvážit,už sem to dělal několikrát,kdyby náhodou tak mám na to firmu co to dělá,není to nic drahyho,prostě ho skrátíš jak potřebuješ a pošleš ho tam a oni ti to udělaj :-)
-
Hmm zajimava diskuse. 4x4 jsou užasné sice mam zkušenosti pouze z autem od vyrobce který děla pomalu všechna svoje auta z 4x4 a to pernamentní čtařkolkou ale souhlasim s tím že když je velký výkon tak je dobré mit obě napravy hnane nebo alternativně bych řekl že zadní když chce člověk auto na sprinty. Ale jsem laik tak mně neikamenujte. Jo a zkušenosti mam z Subaru Forester 2,5XT 230HP
-
stavba G1 syncro
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3041740-Golf-Rieger-GTO-(wide-body-kit-and-w-syncro-converting)