SCIROCCO
Servis => Technika => Téma založeno: Rst Prosinec 13, 2010, 16:36:49 odpoledne
-
pripade Scira, ktere zatezak nema, tak jsou to ty valecky co jsou na trubkach k zadnim kolum
Lucasi,to maj všechny scira, a jak to funguje,dík.
-
Nevim jestli nektere sciro ma zatezak, ten jsem videl az u GII a stejne vetsinou nefungoval. Tohe pri seslapnuti brzdoveho pedalu pousti plynule tlak do urcite hranice, a pri vetsim seslapnuti pedalu omezi zvysovani tlaku, takze se ti zadni kola nezablokujou. Doufam ze jsi z toho pochopil jak to funguje ;)
-
a zátěžák mají většinou kombiky - aby auto při naložení brzdilo lip než prázdny.
tohle sou jen omezovače protože by předek brzdil stejně jako zadek (tim pádem by se ti zadek blokoval (protože se při brždění odlehčí)
ale někde se nemontuje protože bubny maji jinou učinost , tak to neni potřeba (záleží na tom jak se konstruktér vyspí :D :D )
-
jo,pochopil,díky,a taky to může zatuhnou jak klasický zátěžak pokud občas nesepne?
-
a zátěžák mají většinou kombiky - aby auto při naložení brzdilo lip než prázdny.
tohle sou jen omezovače protože by předek brzdil stejně jako zadek (tim pádem by se ti zadek blokoval (protože se při brždění odlehčí)
ale někde se nemontuje protože bubny maji jinou učinost , tak to neni potřeba (záleží na tom jak se konstruktér vyspí :D :D )
jojo , zátěžák funguje v závislosti na zatížení na zadní nápravu , ale většinou vlastně nefunguje , protože je to taková kostka u zadní nápravy a u trochu starších je na kaši zoxidovaná a nefunguje . Za provozu to skoro nepoznáš , spíš je účelný u nákl. aut .
-
jo,pochopil,díky,a taky to může zatuhnou jak klasický zátěžak pokud občas nesepne?
Ciste teoreticky muze, a v tom pripade by zustal "zasekyl" a nebrzdilo by zadni kolo, protoze bY to neotevrelo. Ja se s tim nesetkal, ale kolegha v praci rikal ze se mu to stalo u Facka.
-
díky ;)