SCIROCCO
Servis => Technika => Téma založeno: R N Prosinec 01, 2010, 17:19:36 odpoledne
-
Golf ll monovstřik jede pouze na max plyn nebo na min plyn, cokoli mezi pochvíli začne vynechávat ( padat na hubu ) , tak nevím
-
jako první bych se podival na snímač polohy škrtící klapky ( předpokládám že filtry si už zkontroloval )
-
Filtry ok a ten snímač je ten bazmek ze předu ?
-
ten snimač je bazmek na osce klapky přesně na druhé straně jak je uchyceny táhlo (lanko) plynu
-
je tam tenhle?
popřípadě kod motoru , rok Golfa obsah ...
-
Nazdárek přesně tenhle problém mám na šíru plný plyn jede volnoběh jede a mezi tím tarokuje co to může být dík
-
podobnej problém mám na karbecu a sou to svíčky
-
sou tam nové i kabely
-
Speed: zásah
Petrtrol: Tu věcička se stejným katalogovým číslem má felicie 1,3 jednobod
-
čauky máš na mysli ten snímač?
-
jojo
-
Už to zase dělá co chce ! Volnoběh OK a jinak to padá na držku . Vyměnil jsem počítač , celé vstřikování včetně všech blbostí , kabely svíčky a beze změny , je to motor RP 1,8 monovstřik
-
vem si stroboskop a podivej se jak ti to hází jiskru ( jestli to hází pravidelně na jednom mistě)
mě to dělalo na šíru - pár kilometru v poho a pak s tim nebylo možny jet , cukalo to škytalo to .....
ve finále to byl špatné rozdělaovač ( snimač otáček v něm) - házelo to jiskru dost chaoticky
a pak standartní věci - pokud to jede na volnoběh ,a v zátěži ne, tak pal. filtr , čerpadlo , tryska ... ale tušim že to už sme ti radili minule
dělá to za studena, i za tepla ?
-
Ahoj a zdravím vás všechny, a prosím potřebuji poradit se šírem. Mám 1.6 karburátor FR a problém mám tenhle: Nastartuji, vše je v pohodě a ujedu zhruba 2-3km a šíro klekne. Počkám tak 2 minuty nastartuji a jedu zase dál. Po 2-3km to zdechne znovu a takhle to jde pořád dokolečka. Na motoru jsem vyměnil, kondenzátor v rozdělovači, palec, víčko, benzínovou pumpu a žádné změny. Děkuji za rady.
-
co treba bordel v nadrzi nebo filtru ;)
-
nestači dodávat benál do karbeca - vždycky to jen vyjede benál v plovákové komoře a hotovo ... pak ti tam nateče a jedeš (zase chvilku) dál
takže bych to viděl na 99% na filtr , nebo AC pumpu ... (prostě dodávání benálu)
když to necháš na volnoběh, tak to je v poho i pul hodiny ,že ??
-
Benzínovou pumpu ( AC ) jsem měnil. S nádrží semi moc ven nechce to vyzkouším až ůplně naposledy. Ještě dotaz, nemůže to dělat třeba indukční cívka ?
-
Může, mě to tím pěkně cukalo, když se to zahřálo....po ujetí cca 20-30 km, takže se to taky blbě hledalo, páč když jsem přijel do servisu, tak to jak napotvoru šlo.....
-
Kromě toho co tu radí ostatní bych zkontroloval i funkci sytiče...(blbě přístupnej na zadní straně karbece)...mě se kdysi vyklepaly šroubky a sytič pak zůstal ve startovací poloze a po zahřátí - 2,3 minuty- se neotevřela klapka jak měla a motor se zadusil příliš bohatou směsí.
-
Možna bude i ucpana tryska mně toto dělalo auto stejně. Krom toho bych hledal problem i v elektrice. Jak řikal Lucas AC pumpa nebo potom mala pumpa uvnitř karbecu. Už si to nepamatuji. Je to dávno.
-
neco podobneho se mi stalo taky...mel sem bordel v nadrzi....jednoduse to zjistis tak ze profouknes potrubi do nadrze a pokud to pak pojede delsi dobu tak jsi prisel na zavadu....chvili trva nez se ti to zas zasere ;)
-
Ahoj. Děkuji vám za rady a závada odstraněna. Dal jsem znova jinou AC pumpu a je po problému, tak vám všem děkuji.
-
sem to řikal ... :)