SCIROCCO
Servis => Technika => Téma založeno: mie009 Září 30, 2010, 19:23:10 odpoledne
-
Potřeboval bych radu. Poskladal jsem auto zpět dohromady a po seřizení vicemeně všechno jede jak ma. Jenže se vyskytl docela divný problem a nedokažu si s ním poradit. Motor na volnoběh jede normalně. I když ho vytočim bez zatěže tak se pěkně vytoči jenže když se chci rozjet tak se auto rozjede a pak motor pomalu chcipne a ani se pak nechce vratit do volnoběžných otaček. Mam pomalu všechno nové ale nic nepomaha. Poraďte mi prosim co tomu může byt. Jo a karbec a benzinova pumpa jsou nové, ale na to neberte zřetel.
-
jako by někde vázla dodávka benzínu,zlomená hadička, nebo zanesené hadičky,filtr,čerpadlo
-
Taky bych viděl problém v přívodu paliva.Odpoj hadice a pořádně je protáhni kompresorem a nakonec to prolej čistym benzínem.No a filtr vůbec nemá cenu čistit.rovnou koupit novej ;)
-
Taky bych viděl problém v přívodu paliva.Odpoj hadice a pořádně je protáhni kompresorem a nakonec to prolej čistym benzínem.No a filtr vůbec nemá cenu čistit.rovnou koupit novej ;)
Jo a při tý příležitosti rovnou mrkni do bandy a jestli nemáš vyrezlý hrdlo od bandy páč někudy se tam ten bordel dostat musel
-
Filtr paliva je nový a podle všeho jde tam benal. Banda? To je co? Nadrž? Prohlidnu si ještě hadice, ale mam hadice pro benal z většiny nové.
-
benzín tam jde,ale málo,stačí jen na volnoběh,chvíli to běží i v otáčkách než spotřebuješ benzín v plovákové komoře,pak chcípne
-
Jo to jsem si taky myslel. Jenže jak tam dostat vice benzinu. Pumpou to není, a podle všeho tam ten benzin i jde. ASpoň v tom filtru je ho dost. Potřeboval bych druhé ruce a chybi mi.
-
Zitra zkusim ten benzin. Odpojim hadičku jak poběži motor a uvidim jestli s ní pujde benal
-
plovák ti tam nepusti vic benzinu (málo benálu v plovákové komoře)
upravit zavirání benálu na plováku
-
A jak se to dělá? Před rozebraním to jelo normalně a teď nechce. Je tam někde šroubek na to?
-
přihneš jen takovej plíšek na plovaku co tlačí na jehlu ktera uzavírá přívod paliva do komory
-
co ještě jednou poladit karbec, dyk si řikal že je novej..
i když nový díly se v dnešní době musej dodělat doma ;)
stejně bych to před rozebíránim ještě zkusil poladit, nebo vyměnil za starej kterej fungoval normálně.. v případě že to bude dělat to samý, tak je problém jinde
-
Zkoušel jsem to poladit jenže se to nepovedlo. Dal jsem tam starý karbec a dělá to podobné věci jen už to ma dost tahu aby se to rozjelo jenže motor vůbec nejde do otaček. Nevím už v čem by mohl byt zadrhel. Zjistil jsem ještě že asi odešel termostat tak nevim jestli to nemá nějakou souvislost.
To Mates. Maš pravdu. Je třeba dost toho předělevat.
-
Jestli je v haji něco uvnitř tak jsem stracen. Ma ještě někdo nějaký napad?
-
občas se mi stalo že auto jelo jakoby na 3 válce, nemělo výkon, dyš sem dal plyn dusilo se, střílelo to do výfuku atd, dycky pomohlo na chvíli zastavit a vypnout motor, jinak tady ta moje závada byla pravděpodobně rozdělovačem, a jestli ti to dělá něco podobnýho... nevím...
-
Hmm. Taky je možnost. Neměnil jsem ho. Jenže nový už sehnat nejde, a nemám nahradní. A z JHčka asi pasovat nebude
-
jak tam máš danej ten odbublinkovávač? mě to dělalo něco podobného protože jsem dal blbec obráceně hadice do toho odbublinkovávače a taky to moc nejele, ale až ve vysokej otáčkách :(
-
Jakej odbublinkovač? Mysliš ten černej valec?
-
mie jájin má pravdu, sice to není odbublinkovávač ale dělič palïva, ale je dost možný žes otočil hadice.. má to tři vývody.. jeden je přívod od pumpy, druhej de do karburátoru a třetí je zpátečka do nádrže.. nicméně mělo by to na tom bejt vyznačený a navíc špatně to snad ani dát nejde..
kdybys měl něco špatně v motoru tak by to nešlo vůbec, ještě mě napadlo jestli nemáš rozvody hozený o zub.. kdo ti to nastavoval? popř. to zkontroluj.. jo a pak ještě jednou přejít nastavení předstihu a zkontroluj jestli máš správně zapojený podtlaky což je dost důležitý pro správnou funkčnost karbecu.. a poslední co mě ještě napadá je podtlak k rozdělovači
-
Podtlaky mi dělaj potiže. Musel jsem udělat provizorku kvůli ulomenému jednomu vystupu na tom plastu. A ještě neměl čas zajet na vrakač se kuknout po nové. Rozvody mi dělal Maro tak typuju že jsou udělané dobře. Ten dělič paliva jsem tam dal zpět. Původně jsem ho dal pryč protože nový karbec ma vlastní vracečku paliva. Ale teď ho tam mam. Mužu se kuknout jestli jsem nepřehodil ty hadice v něm. Předstih moc neumim štelovat. Mělo se to dělat v servisu. Jinak s tim se mi hral Maro. Zitra na tom budu trošku pracovat, ale musim sehnat ten díl pro podtlaky. Nejlepši by bylo sehnat nějaké schéma těch podtlaku jak maj byt zapojené. Nemaš nahodou něco takového? Díky
-
já to mám doma, ale asi na jinej karbec já jsem měl dvoukomorovou 1,6 přesný ozačení nevím a co se podtlaků týče na rozdělovač by si měl brat až ve vysokejch otáčkách, ale jinak hrozně důležita věc mít je kolem karbecu na 100% správně, přijel za mnou jeden Plzeňskej šírař že se mu to skoro jak háda, udělali jsme všechny podtlaky a auto odjíždělo jak vyměněné ;)
-
No na karbeci to moc nezaleži. Je jedno jaky to je maji stejný ten plast na zapojení podtlaku. Jen ze střikaček to nepasuje. Musim na vrakač a oni tam jsou lini a o vikendu maj zavřeno. Bude to muset počkat do pondělka. Jinak zapojení podtlaku mam myslím dobře. Není jak si to ověřit. Možna kdybych se spojil z jedním scirařem ale on dal svoje auto synovi a toho neznám.
-
když ti to dělal maro tak to bude v pohodě, akorát bych ještě na stroboskopu zkontroloval předstih..
v případě že nemáš ty podtlaky jak maj bejt tak to bude dělat bordel pořád.. nejsem si jistej jestli u toho co máš ty je to stejný, ale ze zadu karbecu co máš ty výstupy podtlakový, tak sou barvy.. to když propojíš mezi sebou tak by to mělo šlapat.. zkus ti tu někde najít fotku jak sem to měl zapojený mělo by to bejt vidět..
kolik má tenhle karbec komor?
-
Je to jednokomorovy Pierburg z označením 1B3. No ja myslím že to mam dobře propojený ale myslet znamena hovno vědět, že. Budu rad když pošleš fotku.
-
no tak to ti moje fotka moc nepomůže páč já měl dvoukomorovej 2e2, ale zkusim se podívat do chytrý knížky a uvidím jetli to tam bude ;)
-
Je to jednokomorovy Pierburg z označením 1B3. No ja myslím že to mam dobře propojený ale myslet znamena hovno vědět, že. Budu rad když pošleš fotku.
zajdi si knuchupectví a jukni se do knížky ,,jak na to Golf1 Jetta" a tam najdeš přesně svůj karbec a i to jak mají být zapojené podtlaky a všechno ;)
-
Aha. Tak to možna udělam. To je dobrý napad. Díky.
-
jukni jestli je Tvůj karbec, když tak se juknu v etce na jinej :D
-
Ten vrchni to je můj karbec i s podtlaky a rozdělovačem.
-
Neměl by někdo tohleto doma ale kompletní i z hadici k brzdam? Nejlip z JB ale muže byt i z něčeho jiného jen je delši hadička. Nebo jestli někdo nevi jak s toho sundat tu plastovou hadici bez jejiho rozřezaní nebo zničení.
Auto pořad nechce jet. Zítra se domluvim s někym z práce a odtahnem ho do servisu. Už se mi skončily napady.
-
plast nahřát a stáhnout..
-
To Mates: Musim tam mit ten dělič paliva? Můj nový karbec ma vlastní vracečku paliva tak se mi tam pak zda zbytečny.
-
pokuď má vlastní vracečku tak nemusíš ;)
-
Dalši zajimavý poznatek. Jede chlap se koukal jak se rozjiždím a pry mi šel hrozně černý dým z vyfuku. Nejsem diesel tak proč se tak děje?
-
Asi to bude moc bohaty ;) BTW steloval nekdo ten new karbec? Myslim si ze z vyroby sestelovanej nebude.
-
zatim nešteloval. Bude se to štelovat v servisu když to tam dotahnu. Protože pořad to nejede.
-
teď tomu nějak nerozumím, v prvním příspěvku píšeš že ti to hulí když se rozjíždíš a teď píšeš že to nejede? ???
-
No kdybys četl hned počateční přispěvek tak víš že mi motor jede v pohodě na volnoběhu ale při rozjezdu pomalu chcipne a motor nejde vůbec do otaček. Huli když se snažim rozjet a ono se to rozjede ale tím to konči. Karbec měl byt seřizený ale možna se už rozšteloval po tom hrani si.
-
četl, ale dávno a zapoměl sem :-X
beru otázku zpět, promiň ;)
-
To ja bych se měl omluvit že jsem tak vybouchl, ale už mně to sere. Auto stoji už 3 týdny a ja pořad nevím jak dal. Moc se mi nechtělo do servisu ale nic jiného už nezbýva
-
falešnej vzduch Ti to nikde nepřisává? nemůžeš mít někde špatně daný tisnění či přírubu pod karbec?
-
TAm to moc špatně dat nejde. Všechno je dotahnuté a ta přiruba ma nové těsněni jen to pod karbecem není nové.
-
TAm to moc špatně dat nejde. Všechno je dotahnuté a ta přiruba ma nové těsněni jen to pod karbecem není nové.
a je ta příruba v pořádku? mohl Ti klidně někde zůstat kousíček starého těsnění a teď Ti to přisává a nedokáže si třeba udělát správný tlaky, mě přisával na jednom válci prava hodně, ale běžel jen ve 4000ot, jinak se s ním nic nedalo dělat :( ;)
jen mě to napadá :D ;)
-
Hmm. No snažil jsem se to pořadně očistit. Moc se mi to nechce sundavat. Je tam hrozný přištup. Ale mohu kouknout se. Jenže mně motor běži krasně. Dokonce startne na brnknuti. Každa rada dobra. Ale zítra pojede už do servisu.
-
Jsem s toho jelen. Dotahl jsem auto do servisu a tam mi chlap řekl že se potkaly pisty z ventilama a poslal mně do piče. Pardon za ty slova ale fakt jsem s toho vytočený. Musim ještě něco zkusit, ale je mi divné žeby se tam z ničeho nic potkaly pisty z ventilama.
-
to by nešlo vubec nastartovat ... typkovi se to dohoto evidetne nechce ::)
nehledě nato. nejsem si jist ale muze se to vubec "potkat " ? ja bych řekl že ne
-
potkat se to muže, ale to by ten motor nejel .. jak řikáš
mie : zdřejmě si měl štěstí že šel zrovna kolem a tomuhle autu dobře rozuměl ::)
druhá věc je, jestli je správné tvuj dojem, že auto na volnoběh jede v poho ;)
-
Problem byl v tom že to původně tvrdil i Maro. A jak poznat že auto na volnoběh nejede jak ma? No byl to chlap co mi to původně parkrat seřizoval a ma u nas servis. Jinak se mi množstvi servisu které maj jakš takš ochotu do toho jit zmenšil v podstatě na 0.
-
zeptám se uplně blbě jelikož jsem to tu nenašeo, ty rozvody jsi dělal nový u výměny karbece? :)
a zkoušel jsi to nechat ohřát na ten volnověh?
vím že je to jen karbec, ale elktrika je opravdu tak jak má být? :)
-
No dělal jsem nové rozvody u toho karbece. Nechaval jsem to zahřat a i teple to jelo na volnoběh v pohodě. Ja vím že elektro je mrcha jen nevím co by to s elektriky mohlo dělat.
-
spíš si říct co ten karbec za elektriku má, má vyhřejvání a víc nevím :D Tobě tam ta elektrika pásla jak prdka na hrnec, ne? že máš stejnej karbec? :)
a rozvody Ti dělal taky náčelník? :) nevím jak je to 8V ale u 16V máš jednu risku na setrváku u převodů a druhou klasika na víku hlavy riska na rozbodovým kole, jen pro kontrolu zdali to je alespoň hlava bok oukej, rozdělovač už Ti donastaví si myslím ;)
-
Tak se mi povedlo včera nastartovat moje měsíc stojící auto, jeho chod se podobá tvému-volnoběh drží ale při nabírání plynu se mu nechce a po 3500 zas točí.
Jsem se totiž vybodl na kostku a začal jsem rejt do zapalování....sundal jsem víčko rozdělovače, byl vcelku slušně zasranej, po smontage horko těžko naskočil a jede jak jsem psal.....má takový blbý chrčiví zvuk od hlavy motoru až nevím jestli nejede na tři válce....tak že můžou to být ještě kabely anebo svíčky které jsem možná dojebal s tím plazmovým zapalováním
-
Lajos : no taky dobrý, a to jsem chvíli uvažoval, že si tu plazmu udělám taky ;D
Asi teda raději zůstanu u toho co mám.....
-
Motor už zase běži normalně i z novým karbecem. Jsem zjistil že jsem měl vadnou sponu na lankovým plynku horši je že zustal problem s tím jetim dopředu.
Muže se rozhodit převodovka? Jestli se můžou nahodou nějak poondit kolečka v ní. Vím že to zni nesmyslně ale už fakt nevím. Ještě mně napada ta kostka pod oknem jestli není vadna protože benzinu tam jde dost a na spatečku to jakš takš jede.
-
no to vidim docela mizerně s tou převodovkou páč snad poslední stroj u kterýho já znám kde šli zamíchat kvalty byl traktor.to jedině že by ti vylítalo jištění proti tomu a to by se v něm ještě musel někdo hrabat ale to by ti tam nešla ani zpátečka.jestli náhodou nemáš problém s diferákem mě napadá když říkáš že na zpátečku to jede normálně.
-
A co by se mohlo stat diferakovi? Nic jsem s ním nedělal? A s převodovkou taky vicemeně taky nic. Jen jsem v ní vyměnil ty gufera protože mi tekly a měnil jsem spojku.
-
mie jestli ses do převodovky nešťoural tak se s ní nic samo od sebe nestane.. jestli to nechce jet, tak máš buď nahovno předstih nebo hozený rozvody o zub.. každopádně jestli je nastavoval Maro tak předpokládám že sou ok.. každopádně bych to řešil s marem.. sám seš u toho platnej jak .... víš co.. po internetu se dá poradit ale ne vyřešit problém. muselo by se vidět co to dělá a nedělá, jakej to má zvuk a spousta jinýho
jestli ti technik řek že se ti to potkalo, tak ani nepředpokládej že to auto pojede.. spíš je div že to běží a když to běží tak to musí vydávat zvuk jak když se sype železářství..
buď se to pokus nějak upřesnit popsánim co ten motor dělá popř. natoč video, ale každopádně k tomu vem někoho kdo ty motory dělá
snad se neurazíš ale tohle je můj názor na tvůj problém ::)
-
Ne neuraziš mně. Zvok jako železarstvi to nemá takže podle mně nějaké potkaní se vicemeně nehraje roli. Zkusim ještě jednou překecat Mara aby se na to kukl a nebo zkusim nějaký jiny servis aby se na to pořadně podivali. Video mužu natočit ale to bude taky asi houby platny. Zkusim to probrat s nějakým odbornikem a nemyslim toho co jsem byl včera a uvidim.
-
potkání by hrálo kurva velkou roli.. ale to teď nemá cenu se dohadovat jestli to je nebo není potkaný.. najdi člověka kterej tomu rozumí a prober to s nim..
opět tě nechci zrazovat, ale do servisu bych s tim nešel.. patrně nemáš jinou šanci tak snad trefíš na někoho rozumnýho..
-
a když řikáš že na volnoběh to běží v pohodě a i když prošlápneš pedál letí do otáček?
video by tu pár odborníkem hodně pomohlo si myslím ;)
-
Jo i když šlapnu do pedálu tak letí do otaček. Ještě přemyšlim na co tam je ten černý drat ve předu? Není tam elektricka A/C pumpa?Jestli není zrada někde v elektru. No sehnat takového člověka je fakt velký problem, ale snažim se hledat.
-
jestli Ti na volno běh jde do otáček tak si nech fakt seřídít ten volnoběh!!! alespoň si dej rovody na risku a pak koukni na palec aby byl na rysce
já co měl černej kábel na JB tak ten mi něco dělal s volnoběhem, když nebyl zapojenej nevracel se do volnoběžnejch otáček a zůstaval tam kde skončil
není možný že máš špatně udělanou spojku?
-
To se mi nezda žeby byla špatně udělana. Dal jsem ji tam podle původni a to auto řadi hezky. Nemám problemy z řazením. No rozvody jsou udělané dobře i rozdělovač jen potřebuju seřidit předstih. No budu dál hledat jak zavadu tak i člověka který mi s tím pomůže
-
u tý spojky stačí když se ti trochu odchýlý od středu a už to jede na ho*no ale řadit ti to bude pořád dobře ;).
-
Ja to měl vycentrovaný jak nejlip to šlo. Ja slyšel pravě opak že kdyby to bylo špatně vycentrovaný tak se ta převodovka nespoji z motorem a mně tam jde dobře zpátečka a jednička taky v klidu a rozjede se to jenže motor nemá prostě tah.
-
Proč tu řešíte spojku? Ta snad ani nejde složit tak, aby nebyla "vycentrovaná"
Mie: ty to nech prvně seřídit, než tu budeš řešit všechny možný i nemožný závady. A seřídit myslím komplet. I ty rozvody... co tvrdíš že jsou OK. Ono totiž spousta lidí tvrdil jak mají seřízeno a že to musí být něčím jiným a ve finále se ukáže že stačí nastavit právě ty rozvody..........
-
No už jsem možna sehnal autoservis kde se mi na to kuknou. A rozvody dělal Maro takže bych dost pochyboval žeby byly špatně udělané. Nedělal je i Tobě kdysi? Zkusim sehnat kontakt na jednoho týpka který pry děla pro ně staré auta a je do toho fanda tak jsem zvědavy
-
teď mě napadlo, když nemá čas maro, proč to nehodíš bohdanovi?
-
protože ten je teď natom s časem ještě hůř ... je uplně mimo
-
Podle toho,co jsi psal,jak se ti to chová,když to jde nastartovat,volnoběh to aspoň chvilu udrží,jde to prošlápnout do vyšších otáček,ale někdy se to dusí a při rozjezdu nemá výkon,tak potřebuješ seřídit karbec ;)
Měl jsem to stejný nebo aspoň podobný na EX
-
No to ja vím že to chce seřidit. Není to tak těžký ale zatim se to nepovedlo. Přišti měsic to navštivi servis nebo automechanika a uvidid se.
-
Když víš,že není seřízenej, pak nevím, co řešíš ::)
-
Řešim to protože děje se to samý s seřizeným karburatorem.
-
Můžu se zeptat co si všechno dělal na tom motoru? Ono totiž není seřízení jako seřízení. Stačí vyměnit i blbý svíčky a ze seřízenýho karbecu se stane neseřízenej.
-
No dělal jsem toho dost. Vyměna vodní pumpy spojky benzinový pumpy gufer na motoru těsněni pod vikem a pod vanou nové lánko plynové a nějaké to ošetřeni.
-
ještě mě napadlo, bude to spíš blbost ale jukni na to!
Měl jsem podobnej problém u karbece když jsem měl ucpanej sací koš, na volno běh jak beránek a při zařazení a rozjetí to umřelo, vyčistil se sací koš a bylo po problému, u Tebe jsem myslel jestli jsis někde nezlomil či špatně neuškrtil hadici a tak, jestli má málo benzínu tak volno běh mu to stačí aby točil ;)
-
A kde je ten saci koš? Mužu na to juknout
-
sací koš je v nádrži když jí pod sedačkou povolíš ten bílej plast ale jukni na všechny hadice jestli není někde přiškrcená ;)
-
tak co už trhá asvalt? :)
-
Bohužel koš byl čistej. Ne čekam na kontakt na člověka který se pry hrabe v starých autech. Kouknu se ještě na karbec ale nemůžu sehnat nikoho se stolici na seřizovaní karbecu.
-
kontaktuj uživatele "pov" , vim že řikal že mu někdo seřizoval ty webery ;)
-
Jo to by asi šlo, ale ještě počkam na nějakého mechanika který mi potvrdi že je to v něm a ne někde jinde.
-
a neměl by se ten karbec náhodou seštelovat tak jako tak?
-
shledni jestli někde nemáš ucpanou hadici, moc staženou a podobně!!!!! ;)
-
Hadice jsem kontroloval a všechny jsou OK. Zkusim se na to ještě juknout a uvidím. Jo to by měl. Jenže nevím jestli to jde bez auta.
-
Hadice jsem kontroloval a všechny jsou OK. Zkusim se na to ještě juknout a uvidím. Jo to by měl. Jenže nevím jestli to jde bez auta.
odpoj hadici co jde ke karbeci s benzínem a dej jí do petky a startuj motor, uvidíš kolik tam jde benzínu ;)
-
Zkusim to. Kdyby to byla střikačka tak by to bylo pochopitelný takový problem ale u karbece je to divný.
-
ono možná bude fakt jen to že není seštelovanej, poněvadž si myslím že ten karbec je fakt choulostivej ;)
-
Je to možné. Problem je ale v tom sehnat někoho s tou stolici na seřizovaní karbecu. Psal jsem už POVi jestli by byl schopny se na to zeptat a budu hledat dalši servisy někde v okoli kde by mohli mit ty stolice.
-
Benzin tam jde ve velkém množstvi. Za par sekund se mi nalilo do půllitrovy pet lahve pomalu polovina benzinu. Takže tam problem není, ale asi to bude karbec.
-
určo ;)
-
Horši je sehnat prostě člověka který by ještě dělal karbece. Je to vymyrajici druh.
-
Jo to je pravda.Tady u nás je jeden člověk a to netušim jestli by byl schopnej udělat tenhle
-
a psal si tomu povovi?
-
Psal jsem. Jenže on ma člověka jen na ty spadové Webry a ne na klasické karburatory a chlap co dělal pro něho normalní karbece zemřel.