SCIROCCO
Servis => Rady a návody => Téma založeno: mie009 Srpen 10, 2010, 18:58:43 odpoledne
-
Mam tady takový zvlaštni problem. Koupil jsem si nový karbec a jak jsem ho rozbalil a kuknul na něj tak jsem zjistil že misto sytiče který se spina studenou vodou je na něm manualní sytič a ja nevím jestli tam pujde namontovat ten automatický ze stareho karbece. Nema někdo s tím nějaké zkušenosti? Oba maj stejne čisla oba jsou jednokomorové Pierburgi dané vyrobcem.
-
dej foto, ale zkus je nejdřív porovnat ;)
-
osobně bych byl šťastnej za manuální.dost se tim dá snížit spotřeba na krátkejch jízdách
-
taky bych byl radeji manualnimu o automatu neuvažuj .....na prd .Dodelej ovládani a hotovo
-
Problem je v tom že tam je nějaký koloběh vody přes to zapojenej. A ja s tím autem nejezdim kratké cesty aby se mi nezahřal motor. Nikdy jsem neměl problemy se sytičem a dost rychle vypinal.
-
Tady je foto toho sytiče. Dneska večer je zkusim porovnat.
-
Sundal jsem z starého ten automatický sytič a pasuje na ten novej tak to udělam tak. Bohužel musim udělat něco co nechci, a to odstranit pačku která spinala ten manualní sytič. Kvůli ni se mi nedovira klapka
-
a nechci se hádat.ale k tomu automatickýmu sitiči jsou zapotřebí eště nějaký podtlaky.ale příruba tam na ně je.a vydim dobře že to má vlastní vracečku benzínu?
-
na automatickym sytiči žádný podtlaky nejsou. v podstatě to co mie vyfotil se dá bezproblému odmontovat a předělat to.. automatickej sytič je bimetal a ta voda co do toho de, tak to ohřejvá a odvírá to klapku.. hlavně pero musíš správně nastavit ;)
-
No vymontoval jsem celou bočni přirubu s tim automatickým sytičem ze starého karbece a jednoduše sundal kompletní bočni přirubu s tim manualním a vyměnil. Ten automaticky sytič ma o jeden podtlak více než ten manualní a jde do té zelené koule a do sáni timpadem ma asi Sergei pravdu. Jinak seřizení přenecham odbornikovi.
Sergei. Jo ma to zvlašť vracečku benzinu jen moc nevím jak si s ní poradit. Jestli prostě udělat rozdvojení původni vracečky a napichnout se tam nebo jak.
-
Už to mam v autě a jede. Jen potřebuje seřidit. A musim trošku lip pořešit tu vracečku vyměnit par hadic a bude kus prace za mnou. Jo a vymyslet čim nahradit těsněni pod sáni
-
upa jednoduše.standartně tam máš baňku do který de benzín z pumpi.z prostřední trubky to de do karbece a horní se to vrací do nádrže.tak tuhle baňku vymontuješ a táš vstup a vracečku rovnou na karburátor
-
Hmm. A kdybych tam nechal takovou černou nadobku a jen na hadici co jde vracečkou do nadrže dal rozbočku a připojil tam? Nemělo by to vadit ne?
-
nemělo.
-
Tak to je fajn. Chci to nechat jak nejvice originalní.
-
No asi budu muset ten černý válec co je namontovan na přední straně motoru zlikvidovat. Mam problemy z propojením vracečky původni a nové na karbeci. Tak to asi udělam jak piše Sergei. A snad to bude fungovat.