SCIROCCO

Servis => Technika => Téma založeno: shredder Červenec 13, 2010, 15:57:13 odpoledne

Název: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: shredder Červenec 13, 2010, 15:57:13 odpoledne
Nemuzu uz celi rok skoro sprovoznit svoje rocco uz si nevim rady kudy kam takze si zalozim tohle tema zda nekdo nemel podobny problem co ja a jestli to uz nekdy vyresil.

Příznak 1: nechce se mu vubec startovat a kdyz uz chytne na 150 otoceni klicku( nebo kdyz je motor ledovej chytne hned na poprve) tak motor musite drzet nad 2000ot.min. jinak zdechne a uz nechytne. jinak nad ty otacky pracuje vyborne.
Příznak 2: na kliček nestartuje skoro vubec jak je nahore ale kdyz do nej strčíte tak nestaci se otocit valec a motor uz bezi bez vetsiho problemu krom toho ze musi byt nad 2000ot. min. problem nastanek kdyz se ohreje na urcitou teplotu. motor se pak zacne dusit, skytat, skakat, a zadusi se uplne a nejde ani nahodit roztlacenim. vychladne a zase jede do doby nez se ohreje na urcitou teplotu.

nechci rady typu vymen tohle nebo tohle protoze kdyz si predstavíte holy blok motoru tak jsem vymenil vse. krom spinacky( na tu se chystam). chci jen vedet zda nekdo uz takovy problem nekdy nemel nevim si uz rady. shrekovo rocco bez problemu za 2 dny jelo ale tohle me privadi do hrobu.
kdyby byli  nejake dotazy tejte se rad doodpovim.

Predem dik za napady.
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: speed Červenec 13, 2010, 21:00:18 odpoledne
odpojit 5vstřik ( po ohřátí)  - mohl by "byt zaseknuté" a  přechlastávat motor (teplotni čidlo mu řiká že je motor studené)

nebo

odpojit regulátor volnoběhu
- za tepla pracuje na pikaču ( takže nepracuje)
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: horan Červenec 13, 2010, 21:04:06 odpoledne
To nenastartování na starter. Zbývá pro zapalování dost proudu? Co třeba ukostření motoru? No a to startování na stopadesátý. Bych řekl že budeš mít špatně nastavený regulátor tlaku. To je ta věc na bloku motoru, co řídí "protitlak" na ventil na váze vzduchu. Buď nefunguje vůbec, nebo dává za studena špatnej tlak.
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: Mates Červenec 13, 2010, 21:20:42 odpoledne
kluci maj pravdu.. osobně bych šel možná od začátku, čili nastavit rozvody, nastavit předstih, hlavně aby to dávalo pořádnou jiskru kdy má, vyhodil bych volnoběžnej ventil, zkontroloval čerpadla a benzinovej fitr, a pak už může bejt snad problém jen jak řiká horan v tom tlakovim blbinci co je na bloku, ale spíš bych řek že bude rozštelená váha vzduchu s tou rozdělovací hlavičkou, btw ta rozdělovací hlavička může bejt taky v perdeli, vstřiky si předpokládám měnil nebo aspoň zkontroloval jestli rozprašujou jak maj. ten pátej vstřik si můžeš natáhnout uplně mimo nějaký teplotní čidlo - stačí jeden plusovej drát..
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: speed Červenec 13, 2010, 22:38:32 odpoledne
páté vstřik mužeš uplně vypojit - je tam potřeba "jen na prvni 3 minuty" než se trochu zahřeje motor

a ten tlakové blbec jak psal horan tam taky nemusi bét ... mužeš to v podstatě vyrušit (bajpás)  už sem to několikrát viděl a v poho ;)
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: Mates Červenec 14, 2010, 00:17:36 dopoledne
co sem slyšel od zkušenýho člověka tak to bez tohohle kriplu chodit nebude, sice do toho nemusí jít elektrika ale přítomný to tam bejt prej musí.. jinak ten pátej vstřik bych radši nevyhazoval, ještě sem neviděl stříkačku která by bez něj za studena chytla uplně bez problémů

snad si s tim shreder poradí... rok už je dlouhá doba na bádání:)
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: speed Červenec 14, 2010, 09:04:35 dopoledne
šak sem psal že ho má odpojit až za tepla - až to dělá neplechu (5vstřik)
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: danek Červenec 14, 2010, 12:08:32 odpoledne
OT: šak venku je teplo.

Jinak co mám zkušenosti na mojem JHčku, tak jsem jezdil dlouho s odpojeným (urvané drátek) 5 vstřikem a nijak jsem to nepocítil, až když přišly mrazy, tak to nechtělo chztnout. Jakmile jsem drátek opravil, tak na v poho
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: shredder Červenec 14, 2010, 22:50:04 odpoledne
mam tam 18 DX oholenej model je tam max. kabel na rozdelovac, paty vstrik, ta blbost za sanim, a teplotni cidla tim koncim s elektrikou na svem motoru (Horan ten motor mel).
jinak to blbnuti po ohrati je asi kdyz se ohreje presne na 90 stupnu. jinak svicky jsou cerny jak bota a mirne vlhke pri tom kdyz nechce nastartovat.

-to v bloku sice mam ale je to uz od vyroby bez kabelu takze tim benzin jen prochazi.
-regulator volnobeho asi ani nemam.
-paty vstrik 4 vymeny a nic. ale odpojit zkusim
-cerpadlo nove fungl tlaci co ma( mam  jen jedno Horan vi) a filtr novy, vaha vzduchu i z funkcniho rocca ( stejny problem)
-rozvody nove a nastavene taky kontrolovano 2 krat.
-motor ukostren a kabel je pod starterem.
-jiskry to hazi takove ze si musim brat skoro brejle na slunce. :) rozdelovac vymenen od martina z Kolina
-vstriky po kontrole nejsou stopro ale meli by fachat.

az se naseru tak to nekomu nadelim at se s tim taky trapi.
 
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: speed Červenec 15, 2010, 06:45:52 dopoledne
mam tam 18 DX oholenej model je tam max. kabel na rozdelovac, paty vstrik, ta blbost za sanim, a teplotni cidla tim koncim s elektrikou na svem motoru (Horan ten motor mel).
jinak to blbnuti po ohrati je asi kdyz se ohreje presne na 90 stupnu. jinak svicky jsou cerny jak bota a mirne vlhke pri tom kdyz nechce nastartovat.

bohatá směs = pořád ti tam stříká ten 5vstřik - za studena to neva, ale za tepla ti to přechlastává
(bylo by to tou váho vzduchu , ale když si to měnil z dobraho auta , tak to vynechávám)

- ten páté vstřik je ovládané teplotnim čidlem , takže vstřik bude OK, ale to čidlo bude v řiti , takže vstřik mužeš měnit i 100x ;)
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: shredder Červenec 15, 2010, 11:16:43 dopoledne
staci ho odpojit nebo ho mam uplne vyndat? no to asi stejne ozkousim.
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: Lucas Červenec 15, 2010, 11:27:32 dopoledne
Staci ho odpojit, kdyz do nej nepujde proud, nebude strikat ;)
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: Airarmy Červenec 15, 2010, 12:08:29 odpoledne
Staci ho odpojit, kdyz do nej nepujde proud, nebude strikat ;)

Nemáš zase až tak uplně pravdu ;)
Může prosakovat ;)
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: speed Červenec 15, 2010, 18:24:09 odpoledne
stači odpojit ... když bude prosakovat , tak to ani nepoznáš  ;)
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: horan Červenec 15, 2010, 18:27:07 odpoledne
Jestli jsem tě pochopil dobře, tak ti nejde kabel k regulátoru tlaku. To je ta věc na bloku se dvěma hadicema. To je tady dost problém, protože ten kabel je vyhřívání , který po chvíli sníží tlak. Když to nefunguje, tak to auto neseřídíš. A z výroby to tam bylo určitě. Měl jsem to tam taky  ;D
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: speed Červenec 15, 2010, 18:45:35 odpoledne
Jestli jsem tě pochopil dobře, tak ti nejde kabel k regulátoru tlaku. To je ta věc na bloku se dvěma hadicema. To je tady dost problém, protože ten kabel je vyhřívání , který po chvíli sníží tlak. Když to nefunguje, tak to auto neseřídíš. A z výroby to tam bylo určitě. Měl jsem to tam taky  ;D
máš pravdu, ale podle mě by to dělalo problémy spíš za studena - a za tepla by to bylo v poho...
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: horan Červenec 15, 2010, 20:16:19 odpoledne
speed: právě že by to dělalo bordel za tepla tak jak mu to dělá. Píše že studený motor chytne na drc. Protože bi-metal nastaví správný tlak. Ale až se motor ohřeje, tak potřebuje chudší směs. Jenže bi-metal není ohřátej a tak pořád "nastavuje sytič".
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: speed Červenec 15, 2010, 20:18:07 odpoledne
v tom případě ááno  :)
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: shredder Červenec 15, 2010, 21:36:55 odpoledne
tak jsi mel asi bohatsi verzi jak ja jelikoz ja to tam nikdy nemel a vzdy to jezdilo jak ma. :-\ nikdy tam nebyl ani kabilek.

nejake dalsi napady odskouseno stejny problem.
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: horan Červenec 15, 2010, 22:17:14 odpoledne
Věř tomu že tohle si tam měl.  ;) Někdo před tebou to asi nepovažoval za důležitý. To se pak těžko radí, když všechno bereš podle toho co tam je teď. To máš tady blbost, tam blbost, tamhle to přisaje..... a pak to nejede.
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: speed Červenec 15, 2010, 22:43:07 odpoledne
ted nevim, jestli to chápu správně
teplé motor nechytne přes starter , ale když to roztahneš, tak to chytne ?
a studené vždy v poho ,
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: shredder Červenec 16, 2010, 17:10:00 odpoledne
Horan: nemel jsem to tam nebylo to tam a neni to tam a jezdilo to bez toho 3 roky bez problemu vyvod z ele tam nikde na to neni. a jinak nechci byt hnusnej ale v roccach se vrtam uz dost dlouho na to abych vedel ze to tam ma byt. nejsem zadnej zajic v tomhle( jinak ten motor me prisel na 60 tisic je po go a lakovaní) tudiž byl do sroubku rozebranej. počitam že tohle tam nekdo považoval za zbytecny a odstrihl to ale zaroven to i vykuchal aby tam ten benzin jen protykal a jezdilo to na to 3 roky za me uplne v pohode. jinak ani nevim jak bych to musel napojit zpatky a na co vubec jsou ty kabely navedene.

Speed: chapes dobre pres starter chytne treba az na 100pokus ale drcnes do toho a sotva se pretoci valce tak jede. teda az do ohrati pak to skyta a motor se zadusi jak dosahne provozni teploty jinak be zoho je s tim jizda docela v poho.
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: Mates Červenec 16, 2010, 20:57:58 odpoledne
tak to maj kluci pravdu.. odpoj ten pátej vstřik, a zkus vyměnit tu kostku co je na motoru.. jestli se tam někdo našťoural do toho bimetalu tak to moch zkurvit.. jinak ty drátky tam sou kuli rychlejšímu ohřevu
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: shredder Červenec 17, 2010, 01:02:39 dopoledne
no bibetal je vykuchanej jelikoz tam nic nevede zadne draty tam nejsou takze bimetal je jen pruchozi.
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: Mates Červenec 17, 2010, 01:17:31 dopoledne
tak to je právě ten omyl, ten bimetal tam fungueje i bez tý elektriky a funguje to k regulaci paliva.. respektive bez elektriky to fungovat bude, sice se to bude dýl ohřejvat,  ale bez bimetalu ne.. čili vem jinou tuhle kostku a uvidíš jeslti to bude frčet..

jinak co to dělá za problém.. jelikož tam není co by se ohřálo čili ti přivře přívod benzínu kterej se ti díky rozdělovací hlavičce dostává do vstřiků, tak ti to uchcává a nejde to seštelovat..

jestli ti ta kostka funguje vyloženě jako průtok tak je tam uplně k hovnu
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: horan Červenec 17, 2010, 17:55:10 odpoledne
Shredder: a tak v tom případě se vzdávám rad. Určitě na to příjdeš sám. Mimochodem si nepamatuji že by ti ten motor šel někdy dobře jak píšeš. Ty starty se ti jebou od doby co tě znám ::)  Ale dělej jak chceš. Když tu někdo dá radu a ty odepíšeš že je k hovnu, tak si budeš muset poradit asi sám.
A ještě jedna rada do života. Nikdy nepočítej s tím že je v autě něco tak jak má být. Vždy tam před tebou někdo něco dojebe.
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: shredder Červenec 17, 2010, 22:30:44 odpoledne
Věř tomu že tohle si tam měl.  ;) Někdo před tebou to asi nepovažoval za důležitý. To se pak těžko radí, když všechno bereš podle toho co tam je teď. To máš tady blbost, tam blbost, tamhle to přisaje..... a pak to nejede.
me nastvala tahle citace tvych rad si jinak vazim ale tady jsem to asi nepochopil avysvetlil si to tak jako bych byl debil. to neni o tom ze bych rekl ze je k hovnu jen ti rikam ze jsem bez toho jezdil 3 roky v pohode. jinak jak rikas ze se to sere od zacatku tak to neni az tak pravda v zelivu jsem ti na startu stejne ujel ;D. jinak to mam toti sestelovany jako jsou stary ameriky ( mustang a spol) kdyz je to ve volnobehu zni to jak kdyby sel kazdy valec jinam a snad i proti sobe ale jak seslapnes plyn jdou vsechny do rady.

bud tak hodnej prosim a necil se tvych rad si vazim a jsem rad ze mi zkousis pomoct jen toho uz mam strasne nad hlavu a rok mi uz to rocco nejede to nastve kdyz musim jezdit correm.
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: shredder Červenec 17, 2010, 22:36:19 odpoledne
bimetal jsem menil a nic jako vzdy nastartujes za studena v pohode nad 2000 jede jak hodinky jen ti nesmi klesnout pod ty otacky pak se zacne dusit skytat a nechce zpet do otacek strili do vyfuku az se proste zadusy.
-zkusil jsem odpojit vsechy kabely krom rozdelovace a je to uplne stejny jak pred tim.
-paty vstrik jsem uplne vyndal a ani za studena nestrika nejak nepremava.
-spinacku vymenil a bez efektu.
-s vahou vzduchu jsem zkousel kouzla a nic.
-zajimavy je ze to reaguje na teplotu a na otacky, nad 2000 jede jak ma a pod se zdusi, za studena chytne na drc a za tepla se nedostanu do otacek.
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: Mates Červenec 18, 2010, 01:16:59 dopoledne
když si to zkusil všechno poodpojovat a dělá to stejně tak to musí bejt buď váha vzduchu + ta píčovina s bimetalem na motoru, a taky si to může někde přisávat vzduch.. ale to je nepravděpodobný v případě že si měnil těsnění..

tak ten tlakovej nesmysl (do kterýho se nikdo nevrtal) vem z jinýho motoru a zkus to.. když ten motor běží a štěluješ tu váhu vzduchu reaguje to nebo ne?

to střílení do vejfuku bych řek že je špatnej předstih
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: shredder Červenec 18, 2010, 10:16:04 dopoledne
na to to vubec nereaguje, hejbanim s rozdelovacem max snizuju nebo pridavam otacky, to stříleni dela do 2tis. ot. pak jede jak hodinky, ale jak klesne pod to tak je to v haji zacne strilet a skytat.

tlakovej blbinec jsem vzal z funnkcního rocca a nic bez efektu start stejny za studena v poho a za tepla nejde. musis ho dostat nad 2tis. pak jede jinak nechytne. kdyz klesne pod musis si hrat 15 vterin a mit stesti aby jsi ho zas dostal nad 2 tis.

vahy vzduchu jsou uz 3 vymeneny a je to stejny vubec bez efektu

jo vcera jsem si vsiml jedny veci kdyz to zacne kolisat tak zacne skakat otackomer mas treba 3tis a jak to zacne chci pat padne otackomer jak kdyby jsi vypl kliček proste se houpe podle kolisani.
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: horan Červenec 18, 2010, 13:58:17 odpoledne
To kolísání otáček může dělat špatný napětí. Dobíjeni...... Když budeš mít slabou baterku a auto nebude dobíjet, tak to bude dělat nesmysly. I to chcípání v nízkých otáčkách by to dělalo při nízkým napětí. Zkus změřit dobíjení.
Kdysi jsem přestal dobíjet a vyjel jsem baterku skoro do mrtva a chovalo se to přesně takhle.
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: Mates Červenec 18, 2010, 15:08:45 odpoledne
eště bych doplnil ukostření který je na převodovce - kastle - baterka
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: horan Červenec 18, 2010, 15:25:08 odpoledne
Mates: právě že psal, že to má navíc přikostřený i u starteru...
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: Mates Červenec 18, 2010, 15:36:08 odpoledne
aha, to sem asi přehlíd :)

ale mám ještě jednu radu, dej tam karbec a budeš mít klid ;D
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: shredder Červenec 18, 2010, 21:41:28 odpoledne
na karbec ti pecu jeste jsi nevidel co to umi tata by si s tou jednickou ani neskrtl  ;D ;D ;D ;D

-jinak ten altik neni spatnej napad vubec to jsem jeste nezkousel jelikoz baterky menim furt jak to startuju a ono nic i kdyz dobijeni zhasne kdyz to chytne. vis kdyz klesnou otacky tak mi prijde ze shasina motor jelikoz sevypina i otackomer jak kdybych rychle vypinal klickem a zas to zapinal( doufam ze chapete)
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: horan Červenec 18, 2010, 21:50:11 odpoledne
Tak to bude problem v ty elektrice. Jinak karbec bych nezatracoval. A už vůbec bych nepsal že stříkačka je lepší než karbec. Za mě je karbec nepřekonatelnej. Jen má jednu obrovskou nevýhodu.
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: Mates Červenec 18, 2010, 22:23:18 odpoledne
hlavně myslim že na tu jedničku stejně mít nebudeš ;) sice až příští rok, ale bude.. no nic to sme trochu odbočili..

jestli ti to dělá ten altík tak by to bylo jednoduchý a přijedeš na sraz co?
 
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: danek Červenec 26, 2010, 09:34:06 dopoledne
Zrob jeden test. Nastartuj studene ... nech bezet do chcipnuti ... jakmile chcipne podivej se na svicky jake budou. Pokud mokre, tak se to uchlastalo, pokud suche, tak problem s benzinem...
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: shredder Červen 16, 2011, 13:31:24 odpoledne
Mokré danku
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: shredder Červen 16, 2011, 13:49:46 odpoledne
jelikož se blíží sraz a ja stale nejedu, mám posrané auto od vlaštovek pavučiny pod kapotou, tak jsem se rozhodl znova se do něj opřít. problém je psaný na začátku budu sem dávat nejaké foto ve verzi AZ- kvízu (co to je? atd.)

studený start výborny chytne na otočení, teplota se dostane presně na provozku a motor chcípne pokud nejsou otáčky nad 3 tis.
3tis. a víc motor běha normálně, ale pod 3 tis. motor se začne dusit a nejde do otáček. po vyndání jsou svíčky bud lehce vlhké nebo černe jak afričan na bílém podkladu.
Krom holého bloku s hlavou jsem vše povyměnoval aspon jednou někdy i 3krát. Mam vykuchané DX čímž myslím bez elektriky na motoru ( krom čidel tlaku oleje, teploty oleje, mazání, teplota vody, přívod na indučku  rozdělovač, páty vstřik a bimetal na sání, tot celá ele na mém motoru.
Pojistková skřín, zapalování a zběžná ele na chod motoru byla po konzultaci s armádou vyměněna a prohlédnuta.
Tlakovací čerpadlo Bosh (fungl nové i s regulátorem tlaku), váha vzduchu 3x vyměněná z funkčních scirocc včetně rozdělovače paliva, benzínový filtr nový.

KONEČNĚ MŮJ DOTAZ : co je na obrázku a kdo mi vysvětlí přesnou funkci téhle blbiny. je to přímo nad tlakovacím čerpadlem u pravého zadního kola, vede do toho benzin z čerpadla a z toho jde dopředu k roždělovači. a dál jestli to tam je nutné mít? a muže to mít vliv na můj problém? je to tak zrezlé, že to nemusí fungovat.
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: araman Červen 16, 2011, 14:24:52 odpoledne
věcicka na foto je "Zásobnik tlaku benzínu" .. Snaží se vyrovnavat kolísaní tlaku za běhu čerpadla a  po vypnutí motoru (a čerpadel) udržet nějaký tlak pro následný start. Páč u např. JH čerpadla před startem neběží.

Protože jak píšeš motor je schopen běžet i když nad 3tis/min .  tak ten zasobnik nezpusobuje problém . není ucpaný (např.)..  

Klidně ho dočasně vyhoď. ale nic se nevyřeší. (podle mě)
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: shredder Červen 17, 2011, 20:16:47 odpoledne
aramane: Děkuji!!! ale jezditb se bez toho zasobniku nedá! motor chytne ale zas hned chcipne!


Mám otazku na všechny kdo hoví starým motorům VW: Co na tehle jednoduchých motorech reaguje na teplo? co se zmení u motoru kdyz se motor ohreje na provozní teplotu? co se přepíná? co se prostě změní krom toho že se otevře termostat?


Předem dík! ;)
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: Lucas Červen 17, 2011, 20:59:00 odpoledne
bez toho zasobniku to normalne jede, a treba u me se nezmeni naprosto nic. Jinak urcite bohatost smesi, a mozna i predstih, ale ten mozna spis podle otacek
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: shredder Červen 17, 2011, 21:35:09 odpoledne
bez toho zasobniku to normalne jede, a treba u me se nezmeni naprosto nic. Jinak urcite bohatost smesi, a mozna i predstih, ale ten mozna spis podle otacek

No mě to bez toho zasobníku nechces jet! asi dělam něco spatně! Bohatost řikáš? a co jí změní? co k tomu da povel od kud- kam? předstih to měni to vím to mění membrána ale tim to není že za tepla to přehlcuje motor benzinem!
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: speed Červen 20, 2011, 13:06:24 odpoledne
taky jezdim bez toho zasobniku a v pohodě ;)
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: Mates Červen 20, 2011, 14:24:51 odpoledne
ja teda zasobník radši dal a funguje to i přesto že byl orezlej jak hovado.. nicméně k tvýmu problému asi to co píše lucas.. seštelovat bohatost a ještě překontrolovat rozvody, není možný že si tam dal vstřiky z jinýho auta (myslim značku) kde sou stejný?
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: Airarmy Červen 20, 2011, 19:18:03 odpoledne
Tak já přispěji troškou do mlejna.
Tak pokud je vše co se týče dodávky vzduchu a paliva OK tak pak jedině to seštělovat !!!
A ještě jedna věc jak tady lidi už říkali, kouknout na rozvody, předstih a ikdyž si to už dělal tak sehnat komplet celé vstřikování i z váhou vzduchu a tou kostou na bloku motoru a i to šoupě na vzduch co je vzadu na sání a celé to vyměnit. A pokud to bude stejné tak je to fakt jen vtom seřízení.
Tak asi tak nějako.
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: shredder Červen 22, 2011, 21:04:13 odpoledne
speed: děkuji chyba bude asi na mé straně že mi to bez toho nejede


all: Prosím o ty informace k tomu co se mění při ohřátí motoru na provozní teplotu. Respektivě co zareaguje na otevření termostatu a ovlivní bohatost směsi. Děkuji
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: araman Červen 22, 2011, 21:31:02 odpoledne
s tlakem benzinu šachuje jen ten bazmek na rozdělovači paliva ..  ale předpokladam žeby to reagovalo dřív než až při 90ti stC.

Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: speed Červen 23, 2011, 07:38:13 dopoledne
za studena teplotní čidlo otvírá 5vstřik (sytič)  ale tušim že jen pár sec.  ... pokud je v poruše, tak muže pouštět pořád  (prostě odpoj 5vstřik a uvidiš jestli se to zlepší, nebo ne)   http://www.speed-siro.ic.cz/PL/48.html

pak to ovlivňuje regulátor tlaku paliva .. zděs - http://www.speed-siro.ic.cz/KR/27.JPG
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: shredder Červen 24, 2011, 10:35:13 dopoledne
Takže regulator tlaku paliva ja vůbec nemam zapojen na elektriku mam ho tam ale neni na nej žádny kabel. dřív to na něj taky jezdilo. sice mi to rozum nebere proč není zapojen ale nikdy jsem ho zapojený neměl.

5ty vstřik jsem taky měnil a i odpojoval a ten to bohužel nedělá.

Děkuji za nápady napadá vás ještě něco?
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: shredder Červen 28, 2011, 11:27:29 dopoledne
Napíšu sem nový poznatek co jsem včera zjistil. za studena ten motor sice běží ale i tak jde špatně do otáček do 3000 mu to jde jako by jeden válec vynechával (prostě s takovým kuckáním). no a když se ohřeje jěště se to zhorší a nejede vůbec. svíčky jsou i při vyndání za studena černé a lehce mokré.

Jestli někoho něco napadne dejte vědět  děkuji.
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: Airarmy Červen 28, 2011, 11:30:25 dopoledne
Tak podle toho co popisuješ ti tam stále jde moc benzínu. Takže bych to viděl buď na vstřiky a nebo ten regulátor tlaku. Prostě něco v palivovém systému !
Jinak fakt už nevím.
A nebo jak už někdo poznamenal, seřizovat, seřizovat a ještě jednou seřizovat ! ! !
Jedno auto jsem seřizoval cca deset dnů než začalo fachat tak jak má.  :-\
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: Lucas Červen 28, 2011, 15:16:33 odpoledne
Regulator tlaku na to nema vubec vliv ;) I kdyz bude v palivove soustave vic tlaku, kostka nepusti vic nez potrebuje. Sice ho v aute mam, ale nezapojeny ;)
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: Mates Červen 28, 2011, 17:56:56 odpoledne
tak dle posledního poznatku si myslim že to je čistě o seštelování.. takže zkus štelovat dokud to nebude fungovat protože vzhledem k věcem co si popsal že to dělá a nedělá + to co máš a nemáš zapojený je tohle snad už jediná možná varianta ;)
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: danek Červen 28, 2011, 18:02:06 odpoledne
Jen mala poznamka .. pro spravnou funkci rozdelovace paliva (kostka) je potreba mit take dobry protitlak (je to ta uprostred na te kostce). Protitlak pusobi na pistek v rozdělovacu paliva smerem dolu a smerem nahoru kdyz pridas plyn a  take reguluje spravny prisun paliva. Pokud je maly protitlak, tak paliva jde moc a opacne. Jen podotykam, ze protitlak zavisi na teplote motoru.
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: shredder Červen 28, 2011, 18:49:59 odpoledne
Dnes jsem trochu z rocca mimo. zkusil jsem co rikate a:

1: podstatnou vec jsem zjistil pri vymene svíček celou dobu tam cpu tribodove a podle papiru by tam meli byt ale dnes jsem nasel v garazi stare jednobodove svicky a dal je tam a svete div se motor lip chyta i beha!

2: motor furt kucka v nizsich otackách, ale bezi uz od 2tis normalně, pak jsem sesteloval rozdelovac paliva aby to slo a drzelo otacky a neproplachoval jsem motor benzinem

Dal se mi zdálo ze furt do tech 3tis nejde jeden valec a ukazalo se ze kdyz jsem zas vyndal svicky tak 3 byli cihlovy spis lehce bili ale jedna cerna a jeste vlhka. motor chyta blbe za tepla tak pocitam ze propousti jeden vstik a uchlasta to. nebo gufero driku ventilu odeslo do vecných lovist. na to mrknu zitra.

Motor jsem nechal ohrat do provozky a vymenil zapalovaci modul a inducku a motor drzel i po otevreni termostatu, ale ozkouset jsem to dal nemohl jelikoz jsem zjistil ze mi umrela sahara a motor zacal nebezpecne hrat tak jsem to chcipl a musim zitra pro novy chladic i se saharou.

PS: zatim moc dekuji mate vyborne napady a docela to pomaha
Byl jsem se zas s nim po 3 letech projet a musim rict ze i kdyz mam corro s ciplym motorem ale scirocco je scirocco ten pocit je jinej a motor jak jede jinak. Proste prave sportovni auto. musim zas jezdit!
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: Mates Červen 28, 2011, 23:48:55 odpoledne
danek má pravdu. důležitý je že ti to zase dalo naději že bude v pohodě ;)
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: shredder Červenec 05, 2011, 11:12:33 dopoledne
Tak závada na nejedoucím motoru (nejspíš) odhalena ale na sraz pojedu correm jelikoz to nestiham a stejne bych ho hned po navratu zas zazimoval jelikoz vezu druhou kastly na opiskovaní a pak hned bude prestrojovat veci atd. takze jezdit bude az pristi rok.
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: speed Červenec 08, 2011, 06:49:37 dopoledne
tak co to bylo ?  ;)
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: Airarmy Červenec 11, 2011, 07:38:24 dopoledne
tak co to bylo ?  ;)

Chyba mezi klávesnicí a židlí  ;D ;D ;D ;D
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: shredder Červenec 18, 2011, 22:34:36 odpoledne
Takže bylo toho víc za
1: musel jsem přesadit rozdělovač o zub.
2: indučka nedodávala dostatečný výkon a 3bodové svíčky to neupálily ( jina idndučka ale co jsem měl doma byly taky na nic tak mam přímo od bosche a samo že jednobodové svíčky)
3: vykuchal jsem zásobník tlaku paliva a byl ucpaný korozí ( tohle bych rekl ze bylo hlavní) někde se odloupla a ucpala odvod paliva takže motoru to dodalo ale ne dost (nejspis)
4: povedlo se mi upálit gufero dříku ventilu na 2 válci, takže mi propouštěl olej a za nižších otáček a studena to běželo na 3 válce.
5: prokapával mi vstřik na 3 válci a za tepla se prostě tenhle válec uchlastal. (tekl fakt dost takže proto mi moc nešlo za tepla startovat.)
6: přidřený startér a při startech bral trochu víc než by měl. odebíral napětí.


No a ještě par volovinek co bych řekl že přibily rokem co jsem ho za vzteku nechal venku.

Jinak řekl bych že se všim nejak souvislelo protoze jednotlive jsem to menil a proveroval az kdyz jsme to zahadou dal vse pohromade tak to zaclo pomalu běžet.
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: Airarmy Červenec 21, 2011, 06:39:32 dopoledne
Takže můžem gratulovat ? ? ?  ;D ;D ;D
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: shredder Červenec 23, 2011, 23:05:44 odpoledne
Takže můžem gratulovat ? ? ?  ;D ;D ;D
No ještě to není 100% mam to rozhozeny a musim dat vačku předělat jelikož je u 4teho valce přiřena.
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: speed Červenec 24, 2011, 11:28:07 dopoledne
hlavně v klidu, máš na to ještě 4 dny  ;D
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: shredder Červenec 28, 2011, 10:41:07 dopoledne
hlavně v klidu, máš na to ještě 4 dny  ;D
jj v klidu ja vas prijedu nastvat correm! rocco bude v garazi jeste tak 2 roky!
Název: Re: Každá chytrá rada dobrá
Přispěvatel: Airarmy Červenec 30, 2011, 09:44:00 dopoledne
hlavně v klidu, máš na to ještě 4 dny  ;D
jj v klidu ja vas prijedu nastvat correm! rocco bude v garazi jeste tak 2 roky!

Srabe ! ! !  :P :P :P ;D ;D ;D ;D