SCIROCCO
Servis => Rady a návody => Téma založeno: vwmanik Červen 29, 2010, 13:38:57 odpoledne
-
kupujem si scirocco r.v.1985 motor 1.8 automat, auto si kupujem iba na vikendy na taku pohodovu jazdu, a chcel by som mu trochu pomoct prezit dalsie roky. Co treba na GO motora a kolko by to asi stalo, nechcem ziadny tuning, ale zachovat origo vzhlad. dik za rady
-
přetěsnit ano výbrus ne, je to zbytečný v 99%
kupuješ to černý z Měcholup?
-
co je Měcholup? ;D a auto bolo asi pred 5-7 rokov dozadu precalunene a prestriekane (2x zaklad, 3x farba, 2x lak) a zhanam aj origo disky, neviete o niekom kusok od hranic co take predava?
-
hoď foto ;)
-
fotene na mobil a na rychlo
(http://img809.imageshack.us/img809/8914/67316295.jpg)
(http://img204.imageshack.us/img204/8310/vw3s.jpg)
(http://img338.imageshack.us/img338/4500/vw2r.jpg)
-
kupujem to od lakernika ktori si to sam striekal ale na fotke je spinave
-
vypadá pěkně
-
No pěkný, ale taky napiš co tam máš za motor a co si představuješ pod pojmem origo disky??? A plecháče, hliníky??
-
motor? ty asi myslis kolko ma Kw, to si uz nepametam ani ma to niak nezaujma ja to chcem iba na vikendy. viem ze je to 1.8. a dysky chcem hlinikove na leto, zimne su origo plechy. ked budem mat uz auto a technicak u seba tak urcite vam poviem viac
-
tady máš origo kola,jen si vybrat který ;)
http://website.lineone.net/~dr.dub/vw_original_wheels.htm
-
Rst: dik, a teraz niaky inzerat na take disky ;D
kolko by stala teda ta generalka motora? aspon tak orientacne za material a robotu.
-
to se řiká těžko když nevime co tam máš za motor... je to stříkačka? karbec? 8V nebo 16V?
jednou sem ale slyšel hlášku že výměna svíček na twinspark tě stejně draho jak generálka motoru na sciro ;D
-
POkud se neztrácí voda, nežere to olej, nekouří a motor jde pravidelně, tak bych GO neřešil. ;)
-
si dáš do Googlu, 4x100 (tj rozteč), nakupování,a hledáš
nebo do Seznamu,4x100,zboží, a dál už to znáš :D
-
a zapomněl jsem,středová díra je 57.1mm
http://im.aukro.cz/item1097146913_rarita_sada_aludisku_4x100_original_vw_golf_i.html
-
stejně si myslim že GO je nesmysl... řeknu to jinak, proč se budu srát do něčeho co funguje ::)
-
nebo ten motor alespoň vyfot, hodně lidí ten motor pozná ;)
-
... já sem jí dělal opravdu poctivě tu GO - jsem tam za 25 000kč jen za materiál. A začínam bejt alergicekej na řeči o tom , že motor na uatě z roku 1985 cca je ok .. Když mě změřili vůle mezi pístama s vložkama , byli 5x až 6x větší ... atd ... ono pojede , ale otázka je , jak to jelo , když to bylo nové ... ;)
-
víš camaroo, je mi v celku jedno na co seš alergickej.. můj názor prostě je, že dělat kompletní generálku na motoru kterej má dobrý tlaky, nemá vydřený válce a v pořádku kruhy, je vyhazování peněz nehledě na to že to je zbytečný.. ale ať si každej dělá co chce je mi to jedno. Chceš vyhodit prachy? tak je pro mě za mě klidně vyhoď.
Jiná věc je jestli ten motor stavíš na závody ;)
-
souhlasim , že pokud někdo chce jen jezdit nějak , proč ne ... ale pokud chce mít někdo 100%tní motor , tak pak nelze počítat s tím že bude 25ti letej motor ok ... ne ? a jinak, na závody ne , ale jako pokus sem to dělal - mam tam hlavu z 1.6 ... prej to bude fungorvat , vše tak nějak páslo ... ale dnes při pokusu o oživení , když jsem tam dalk silnější startér , tak se něco dojebalo a klika jde opravdu ztuha ... sám nevim co uvidim kolem setrváku tipuju až to rozhodim ...
-
startér sám o sobě s klikou nic neudělá..
na jakej motor si dával hlavu z 1.6? a hlavně proč?
-
upřímě ? z nasrání a rozčarování z toho starýho motoru jsem v záchvatu vzteku odvez okamžitě hlavu maníkovi co je dělá ... a až když jsem to skládal , tak koukam že je z 1.6 ... ale tak to tam bylo .. pak jsem se optal pár lidí co jezdí rallyecross a prej to pude ... spodek je 1.8 a hlava ;D 1.6
-
hmm, to je dobrý.. fakt je že chodit by to mělo
blbý je že ti to nechodí
-
já měl třeba na bloku napsano 1,8 a pak jsme to zjistiovali a byla to 1,6 i hlava se tvařila jako na vzhled jako 1,8 ale celý to byla postivá 1,6 :)
Pamatuješ Matesy? V Příbrami jsme na to koukaly a když jsem ten motor vyndaval tak jsme zalejvali výkce ;)
-
jájine nevěřim že by na blok motoru někdo vymejšlel nálitek 1.8 ale rozebraný sem to neviděl.. jinak co sme na to čuměli v tý Příbramy tak si tam měl sání s karburátorem z 1.8.. takže to bylo patrně skládaný z několika motorů
-
jájine nevěřim že by na blok motoru někdo vymejšlel nálitek 1.8 ale rozebraný sem to neviděl.. jinak co sme na to čuměli v tý Příbramy tak si tam měl sání s karburátorem z 1.8.. takže to bylo patrně skládaný z několika motorů
jj i na motoru je odlitek 1,8 ;) Kujo to potvrdí :D
-
a že jsou bloky stejný ? a někdo se v tom už hrabal ??
-
já zapoměl že to máš od Kuji ;) tim se to všechno vysvětluje :-X :-X
-
bylo to origo takhle, blok s odlitkem 1,8 hlava měla chlazení jako 1,8 a karbec měl tři šrouby k sání ale by to origo poctivé EW ;)