SCIROCCO
Bazar => Poptávka - koupím náhradní díly => Téma založeno: mie009 Červen 13, 2010, 20:39:37 odpoledne
-
Koupím funkční zapalovací cívku do scirocca mkII 1.5JB. Měla by tam pasovat i z jinych motorizaci. Cenu nabidněte.
-
Si před chvílí psal na nabídku cívky že si kupuješ novou ne?
-
prosimtě di na vrakáč a kup cívku třeba z fakana... snad si dokážeš poradit ne? tady budeš složitě čtrnáct dní schánět cívku a pak zjistíš že to tim ani není ::)
-
Si před chvílí psal na nabídku cívky že si kupuješ novou ne?
a ty bys šel kupovat novou , když stoji 1300,-
- mie, zajdi na vrakáč a sežeň si nějakou , jak řiká mates , třeba s fáčka, nebo se stav u bohdana, ten by snad mohl mit, ne ?
-
Že vám do toho kecám, jen nevím jestli na 1,5 bylo tranzistorové zapalování, popř jestli všechny MKII mají tranz. zap. ? To může být jediný rozdíl a trochu podstatný. U tranzist. je menší odpor primáru a u přerušovače je vyšší odpor, neměli by se měnit křížem. U fáv taky byli s různým odporem, hlavně neříkejte že to je jedno
-
http://katalog.mjauto.cz/index.phtml?kat=37&
-
všechny MK 2 maj bez kontaktní zapalování a ty cívky sou co vim stejný resp. sem nenarazil na nějakou co by byla jiná.. faktem je že sem se v tomhle tématu tolik nehrabal.. nicméně pro mieho bude nejjednodužší když sežene cívku stejnou co má a vymění jí... nejaký měření si může dovolit člověk kterej ví co dělá ale né člověk co o tom ví kulový.. u karburátorovejch motorů ta elektrika není tak složitá a je nekolik možností proč to tu jisku nehází.. nedávno jak byli ty chcance tak sem projel hlubokou louží a za ní mi to zdechlo, po dotažení domů sem vyměnil cívku a jelo se dál.. hlavně ať to zase zprovozní
-
Už jsem sehnal od Jajina17 jinou cívku a bude to. U nas na vrakači je to hrůza. jsou dost vyděrači. Ale jajin dal slušnou cenu tak to beru. Sorry že jsem to tady řešil. Nejsem automechanik tak se v tom tolik nevyznam.
-
Už jsem sehnal od Jajina17 jinou cívku a bude to. U nas na vrakači je to hrůza. jsou dost vyděrači. Ale jajin dal slušnou cenu tak to beru. Sorry že jsem to tady řešil. Nejsem automechanik tak se v tom tolik nevyznam.
neomlouvej se , na to tady to forum mame
- a ti chytřejší co se v tom vyznaji, tak rádi poradí , že jo kluci !!!
-
Si před chvílí psal na nabídku cívky že si kupuješ novou ne?
a ty bys šel kupovat novou , když stoji 1300,-
- mie, zajdi na vrakáč a sežeň si nějakou , jak řiká mates , třeba s fáčka, nebo se stav u bohdana, ten by snad mohl mit, ne ?
Já tady taky nepsal že nechci starou, když mu ji někdo nabídl a za chvíli dá inzerát že už zase starou chce
-
Nerad ale jsem do toho jsem vstoupil trochu elektrikářsky, netuše že ve scíru bylo snad v každém elektronické zapalování, tak jsem to kombinoval jen podle obecných znalostí cívek. Myslím favo-scíro, taková a maková cívka, nebo u fáva trochu experimentovali(s typy cívek) a scíra možná tolik ne. Znám většinou obvodové problémy zapalování o čem můžu udělat klidně přednášku a srovnat to s vašima zkušenostma spektrem scirocco.
-
No tu civku mi nabidli až pozdějí. Ale to je jedno. Už jsem ji sehnal. Pro odskoušení bude lepši starši než rvat těch 1300 do nové a pak to nebude ní. Jo autoelektrikař se hodi jestli se v tom vyzna a není takový břidil který mi dělal interierovou elektriku.
-
Tak jestli se vam do toho můžu vložit tak Etka hovoří asi takto:
Dělaly se do rocca cca 7 druhů cívek.
Tady máte čísla těch cívek:
171 905 115 HK
171 905 115A HK
211 905 115B
211 905 115D
039 905 105A PL
191 905 115A
211 905 115D
Tak to by bylo asi tak všechno jak hovoří Etka.
Jo a je to ročník 88
Toť asi vše :) :) :)
-
Hmm. Zajimavé. Ja mam doma dvě cívky a obě maj stejné čisla a to jsou vytahnuté z různych aut. Jedna je z JHčka rv. 1988 a druha z JB rv. 1983. Tak nevím. Budu se modlit aby ta co přišla byla stejna a bylo to ní.