SCIROCCO
Servis => Tuning => Téma založeno: lajos Červen 02, 2010, 11:12:17 dopoledne
-
Chystám na vás vylepšené zapalování, těšte se. Do konce týdne to zapracuju do auta.
Je to buď plazmové nebo rezonanční, to je jedno, jsem zvědav co to udělá se sprintem.
Ještě doplním adresu dokumentu http://www.szuts.com/plasmabooster/ ve kterém jsou dvě videa na konci, aby jste i viděli o co jde, hungaristi budou mít výhodu i s textem
-
Kam to pověsíš? na zrcáto nebo na klíče ;D
-
Na nos, nebo na svíčky?
-
pro nezasvěcené (jako třeba pro mě).... k čemu to je dobrý? ???
-
a hlavně .... jak to vyřešiš u mojeho KR ?!?? když tu svičku musiš dostat do diry v hlavě ( to stejny u 4G63 u mojeho Galanta .. )
nad tim zauvažuj ... ;) (jestli to pujde vytahnout na drátech nad hlavu)
-
pro nezasvěcené (jako třeba pro mě).... k čemu to je dobrý? ???
v práci se mi nezobrazuje stránka ( firewall uřaduje) ale předpokládám že zvětší jiskru -> tim pádem zlepší spalování -> větší výkon -> menší spotřeba ..
-
Tak,tak . U PL-ka mám taky hlubokou úzkou díru, no ale pokud se musí tak musí. Když to bude dobře připravené na stole, tak se to dá nasadit i na namontovanou svíčku, nebo to zkus na stodváce a uvidíš.
To video jste teda nikdo neviděli?
-
viděli . ale dokud to nebude předmnou. tak neuvěřím .. :)
-
chtěl bych ho vidět ale nevim kerej odkaz otevřít.. myslim ten z těch maďarskejch stránek
-
před:
http://www.szuts.com/plasmabooster/MVI_3558.AVI
po:
http://www.szuts.com/plasmabooster/MVI_3559.AVI
-
No vidíte jak ste kluci šikovný.
Kondenzátory mi vyzvednou na poště zítra. Trvalo jim to dodat tři týdny, myslím že z německa, 20ks stálo 870,-
Nejdřív příjde zkouška na stole, kolik kondíků co dělá a pak s novýma svíčkama šup do motoru.
-
Můj názor asi většina tuší
-
Můj názor asi většina tuší
Jsem v té menšině ale kvůli tomu se nemusíš namáhat se psaním
-
Na poprvý 3tí ve sprintu , ty to nepotřebuješ
-
Na poprvý 3tí ve sprintu , ty to nepotřebuješ
To je horší než mamon, nechtěl bys po třetím místu druhou?
Stejně se zabývám s plazmou a s motory na vodík nebo vodu.
Trochu vám to sem cpu, proč o tom něco neznát? Stejně se tady toho tolik neděje.
Slyšels připomínku-uvěřím až to uvidím-i proto to dělám!
Když nikdo nic neudělá, nic neuvidíte. Chci aby jste to viděli na srazu
Výrábí se to, dříve to bylo podle obrázku DirectHis ale dnes nejsou k nalezení, místo toho je http://www.pulstar.com/
-
Takových let se snaží automobilky zvýšit výkon a snížit spotřebu,emise.... a doteď z nich nikdo na nic podobnýho nepřišel? Kondíkem za pár kaček zvýšit výkon..... Nevím no. Možná to něco dělá, ale určitě né tolik aby se to vyplatilo a už vůbec ne aby ti to přidalo deset koní
-
Jo sto let vyrábějí motory na stejném principu-ty od nich něco čekáš?
-
@ lajos: jak vis ze vyrabi motory na stejnem principu? Delam v automobilovem prumyslu 13 let a primo s motory. Za tu dobu uz delame minimalne treti system vstrikovani pro diesly a druhy pro benziny. BTW tvuj motor na vodik eventuelne vodu by fungoval prakticky na stejnem principu jako tyto (sani, stlaceni, vybuch, vyfuk) s pisty a tim vsim, akorat palivo by bylo jine ;) A k tomu co tady ukazujes, sleduju dost upravy aut (co se tyce motoru) a jen u hodne malo z nich cca dve za 15 let co to sleduji melo neco podobneho co zvetsuje jiskru a byli to jen turbo motory, ale vzhledem k tomu ze nikdo jiny to nepouziva, tak mi nezbyva nic jineho nez souhlasit s Horanem.
-
Proč by to vyráběly za pár kaček pro tvoji úsporu paliva , když jim šejkové , BP a podobní dají miliardy za patenty , fandím Lájošovi !!
-
Já nemluvím a úpravičkách, které ti automobilový průmysl postupně dávkuje, vydává je za novinky a novinkami nejsou ale o principielně novém pohonu.
Ty si myslíš že nad tím se pozastavuji jenom já??
Připojuji pdf o změnách v okruhu zapalování a jejich vliv na účinnost zapalování,
Tak nepřipojuji, chudák má 253kB, můžu poslat mailem, jak to sem pak naarangujete, je mi jedno
-
věřim tomu že už vymysleli dávno nějakej alternativní pohon, jen to nechtěj uvést do provozu kvuli naftovejm magnátům.. co by pak s tou ropou dělali, každopádně jestli tohle funguje tak je to dost dobrý
-
Náhradní zapalovací okruh na zkoušení
-
Roman: šejkové... jedou proti změně paliva. To jest přechod na elektřinu.... a ne proti zlepšení spalování atd. ;) Za to by ti automobilky utrhly ruce, aby to od tebe odkoupily.
Lajos: viděl jsem x motorů do kterých byly dány špatný svíčky (studenější,teplejší,krátký,dlouhý,opálený,špatný odtrh.....) než to co tam má být a vliv na výkon to mělo minimální, takřka neznatelnej. A tam to myslím má větší vliv na zapálení směsi než o něco větší jiskra ve středu spalovacího prostoru. Proto tomu nevěřím. Možná že se to nějak zklidní na volnoběh, ale určitě ti to nepomůže vyhrát sprint ;)
-
Nechci tě urazit ale kdyby všichni takto přemýšleli, měli by sme ještě kamenné sekyrky
-
Když myslíš. Nějaký auto jsem už opravil a mluvím ze zkušeností. Ne z toho co jsem si přečetl někde na netu. Ale jsou to tvoje peníze. Jen bych chtěl taky někdy vymyslet něco takovýho jako je toto, nebo slavnej powerbox, elektrický turbo a jiný sračky, co si koupí "jednodušší" spoluobčané a já bych na tom trošku vydělal. Přemýšlím hlavou a ne tím co kdo napíše ;)
Ale přeji ti to. Já volím výměnu celého motoru za silnější, než bastlení s nejistým výsledkem. ;)
-
tady jsou linky na videa:
http://www.szuts.com/plasmabooster/MVI_3558.AVI
http://www.szuts.com/plasmabooster/MVI_3559.AVI
edit: jsem debil pardon cetl jsem jen prvni stranku ;D
-
k cemu potrebuju vetsi jiskru? Abych spali to co uz spalila slaba jiskra (mysleno standartni)?
Zkuste mi to nekdo priblizit co potrebuju jeste spalovat? Na jakem principu mi to zvedne vykon?
-
Waři: větší jiskra by měla rychleji zapálit směs. Ta by měla rychleji shořet a předat "pístu" větší sílu. Jako teorie to zní hezky, ale praxe už tak růžová není.
-
BTW jakej je rozdil mezi timto a treba svickama se 4 elektrodama, nebo, s jiskristem po celem obvodu a nebo treba s iridiovou elektrodou? Vsechno by melo davat vetsi jiskru, ale ani jedno v praxi co mam vyzkouseny neprinese vetsi vykon, nez ty svicky co tam mam od vyrobce ;)
-
Waři: větší jiskra by měla rychleji zapálit směs. Ta by měla rychleji shořet a předat "pístu" větší sílu. Jako teorie to zní hezky, ale praxe už tak růžová není.
Když jsme u tý praxe , vem si kolik lidí žije v omylu a daj na karbec tříbod svíčku v přesvědčení , jak si pomohly !!! Ha ha ha
-
Takových let se snaží automobilky zvýšit výkon a snížit spotřebu,emise.... a doteď z nich nikdo na nic podobnýho nepřišel? Kondíkem za pár kaček zvýšit výkon..... Nevím no. Možná to něco dělá, ale určitě né tolik aby se to vyplatilo a už vůbec ne aby ti to přidalo deset koní
VW vyrobilo r1996 kombi 66 KW se spotřebou 5,5 dodnes a r 2007 77KW 7l . Tak jim to snažení moc nejde , že ? ( mam oba , stejné trasy )
-
Mohl by mi nekdo ukazat nejaky graf ktery ukazuje ze ucinost (silu) na zaklade velikosti jiskry?
Podle toho co vim tak zapalovani se deje hlavne kvuli tomu ze ve valci pak vznikne vetsi tlak a ten tlaci nasledne pist dolu. Ten tlak tvori hlavne dve slozky mnozstvi benzinu a mnozstvi vzduchu tuto smes nejakym zpusobem zapalim a velkou roli na tlak bude mit jeho rovnomernost cili idealni namichani aby po cele plose valce byla smes stejna.
Jsem ochoten pripustit ze vetsi jiskra na to bude mit vliv ale obavam se ze oproti normalni svicce to bude v radu okolo 1%.
-
Takových let se snaží automobilky zvýšit výkon a snížit spotřebu,emise.... a doteď z nich nikdo na nic podobnýho nepřišel? Kondíkem za pár kaček zvýšit výkon..... Nevím no. Možná to něco dělá, ale určitě né tolik aby se to vyplatilo a už vůbec ne aby ti to přidalo deset koní
VW vyrobilo r1996 kombi 66 KW se spotřebou 5,5 dodnes a r 2007 77KW 7l . Tak jim to snažení moc nejde , že ? ( mam oba , stejné trasy )
Oba maji trochu jinde emise!
-
Takových let se snaží automobilky zvýšit výkon a snížit spotřebu,emise.... a doteď z nich nikdo na nic podobnýho nepřišel? Kondíkem za pár kaček zvýšit výkon..... Nevím no. Možná to něco dělá, ale určitě né tolik aby se to vyplatilo a už vůbec ne aby ti to přidalo deset koní
VW vyrobilo r1996 kombi 66 KW se spotřebou 5,5 dodnes a r 2007 77KW 7l . Tak jim to snažení moc nejde , že ? ( mam oba , stejné trasy )
Co tímhle chtěl básník říci?
-
Takových let se snaží automobilky zvýšit výkon a snížit spotřebu,emise.... a doteď z nich nikdo na nic podobnýho nepřišel? Kondíkem za pár kaček zvýšit výkon..... Nevím no. Možná to něco dělá, ale určitě né tolik aby se to vyplatilo a už vůbec ne aby ti to přidalo deset koní
VW vyrobilo r1996 kombi 66 KW se spotřebou 5,5 dodnes a r 2007 77KW 7l . Tak jim to snažení moc nejde , že ? ( mam oba , stejné trasy )
Oba maji trochu jinde emise!
My ale řešíme jak jet rychleji a líp . Dokonalejší spalování jsou samozřejmě lepší emise !
-
Waři: chápeš to dobře. ;)
Lucas: Kdysi jsem měl motorku. Dvoutaktní jednoválec. Laboroval jsem tam se svíčkama. Origo vs. zaručeně to nejlepší. Byla to nějaká platinová za tuším 600kč. Elektroda byla jak jehla. Nárust výkonu jsem nepozoroval, ale co jsem poznal stoprocentně byla snížená životnost svíčky. Po třech měsících jsem ji hodil po psovi. Ze šuplíku jsem vyndal tu starou co měla odježděný cca dva roky a jezdil na ni dál do doby než klekla klika. Svině italská ;D
-
Jenže právě to snížení emisí ti paradoxně zvyšuje spotřebu a snižuje výkon. ;) Nebýt zelených a EU, tak jsme sice bez ozonu, ale auta by měly o x% vyšší výkon s nižší spotřebou.
Opět nevařím z vody, ale ze zkušeností s kamionama. Dva naprosto stejný stroje,stejná váha, stejná trasa. Jedno Euro3, druhý euro5. Ta pětka měla vyšší spotřebu o cca 2,5lt. ;)
-
A to co pise horan je presne ten rozdil mezi TDI 66kW rv96 a TDI 77kW rv07 a to samy TDI CR 103kW rv10. Proto se dnes ve vw pouziva 1.6 TDI CR se 77kW kvuli snizeni spotreby pri zachovani emisni normy euro5 ;)
-
Každý máme kupu argumentů , zkušeností , ale já podporuji Lájoše a je fuk do jaké míry tomu věřím .
-
taky mu fandím ... podle mě to zase taková investice neni - a nikdo vás nenuti si to srát na auto , nevim proč vás tak hrozně sere že chce něco vyskoušet
auto ktery jezdi na vodu taky neexistuje, co ? .. taky někdo začal zkoušet a měl kolem sebe pesimisty
-
a setrice paliva pomoci permanentnich magnetu pouzivate nebo to je blbost?
http://www.stronger.sk/produkt.html
;D ;D ;D
-
Nikdo mu to nebere. Pro mě za mě ať si leje do benzinu třeba coca colu. Jen jsem napsal co si o tom myslím. Z takových pokusu jsem už vyrostl. Byl jsem vždy zklamanej z výsledků. ;)
-
No a nebo nějaký ty tabletky do paliva atd. Stačí to dobře okecat a lidí koupí třeba hovno ovázaný stuhou. ;D
-
nenech se zvyklat Lajoši jenom si hraj dál ,vždyť na to máme ty naše šíra ,aby sme se mneli s čím hrát ne
-
Jdu do vany pak si ještě pokecáme
-
a setrice paliva pomoci permanentnich magnetu pouzivate nebo to je blbost?
http://www.stronger.sk/produkt.html
;D ;D ;D
ten sem nedávno z auta vyhodil .... fakt ;D ;D ;D ;D ;D ;D
-
Jsem rád že jsem vás trochu rozpohyboval. Veškeré vaše připomínky jsou kladné, i ty záporné, jde o věc, nebo v zájmu věci.
Ano tablety jsou pro kočku, u náv laborce zkoušení motorů se pár fyrem se snažilo získat certifikát s příslušnými kladnými výsledky, bylo vše v rámci chyby měření. V poslední době magnety nebyly a ty také nejsou průkazné i když myslím že ne vyloučené-nestačí jen prodávat magnety-polarizace benzínu ale existuje.
Rozhodně vyzkouším a předvedu vám výsledky i kdybych byl v mínusu.
Ten pdf 253kB zatím mi nikdo tady nenabýdl pomoct zveřejnit.
Okruh zapalování přes plazmu vyžaduje nulové odpory v okruhu vysokého napětí. Nevím jak u ostatních motorů ale u PL je předepsaná svíčka s nulovým odporem(proč asi??) naštěstí, k tomu patří kabely s drátovou žílou(stará škodovka).Je to stejně první krok pokročit dál, měnič 12V/220V 500W špičkově, nějaké VN diody(používají se z mikrovlnky a pak silové diody seřazené na VN napětí, je na to několik patentů a spaluje to pak málem cokoliv počínaje vodní mlhu. Co jste zatím neslyšeli, uslišíte, je jiná doba. Konsernové výmluvy mě nezajímají, mají své zájmy shodné se šejky a s amíky. Oni musejí prodat tu naftu co mají v zemi a má stanovenou svou nemalou cenu. Ubrat na spotřebě, přijít na něco nezávysle převratného je nesmysl, že ano? Máte někdo nějaký vrt ve vlastníctvý?Asi ne. A cokoliv podobného by nedej bože fungovalo, můžete celou ekonomiku světa hodit do hajzlu, snad jsem se vyjádřil výstižně.
-
Spíte? nebo jste se nějak zarazili? Dřív se mi nechtělo z vany, voda mně držela, nebo co.
-
no každopádně začni s pokusama ... su celkem zvědavé ;D ;)
-
...
Připojuji pdf o změnách v okruhu zapalování a jejich vliv na účinnost zapalování,
Tak nepřipojuji, chudák má 253kB, můžu poslat mailem, jak to sem pak naarangujete, je mi jedno
tam mi to pdf pošli . ja ho se vmáčknu
-
Jsem nechal doma flešku, pdf až večer. Dnes bych měl mít v rukou kondíky.
-
doufam ze to pdf jsi nepsal ty ::)
-
doufam ze to pdf jsi nepsal ty ::)
Nevím koho na co se ptáš, zatím jsem žádný pdf nepsal, jednou jsem to zkusil poslat jako přílohu ale vrátil mi to.
-
Lájos , a co dostat víc z indukční cívky , to je vlastně kondík
-
Lájos , a co dostat víc z indukční cívky , to je vlastně kondík
To ne indukční cívka je trafo sice má nějakou kapacitu mezi závity a zemí ale to je zanedbatelné, nevyužitelné, nežádoucí.
Můžeš jen měnit odpor nebo závity primáru a pak zvyšovat převod, z toho tolik nezískáme. Je tam ještě otázka magnetické sicení jádra, při použitých plechách vyšším proudu a na vyšších otáčkách pak trafo o moc víc energie nepřenese.
To už by bylo lepší tyristorové zapalování s dlouhou jiskrou, jen otočíš trimrem a kondík můžeš nabýt na 300-400V a to jsou pak šlehy
-
Ještě dva dotazy. Jak dlouhou životnost tý svíčce předpovídáš a můžem někde tipovat kterej píst se propálí první?
-
Ještě dva dotazy. Jak dlouhou životnost tý svíčce předpovídáš a můžem někde tipovat kterej píst se propálí první?
To bude v tom pdf večer i s fotkou po 50000 mil a 90000mil provozu. Vypadají úplně normálně jako správně pálená svíčka.
Při tom oblouku dochází k vysokofrekvenčnímu(až 100MHz) rezonančnímu výbojí s vysokým stupněm ionizace až i do vytvoření plazmy, tak že vysoká stupeň ionizace neznamená mimochodně vysoké teploty, proto se také svíčka neopotřebovává a píst se nepropaluje
-
Měl bych otazku. Kde to sakra pracuješ. Ja si připadam jak uplny trotl ;D. Ja a taky asi jsem. KDysi jsem dal na Faťana 3 bodové svičky Bosch a zdalo se mi že měl lepši chod na volnoběhu.
-
Měl bych otazku. Kde to sakra pracuješ. Ja si připadam jak uplny trotl ;D. Ja a taky asi jsem. KDysi jsem dal na Faťana 3 bodové svičky Bosch a zdalo se mi že měl lepši chod na volnoběhu.
V Liberci na technické univerzitě ve zkušebně motorů. Neznám ale vše, jsem elektrikář a s kolegama strojařema , motorářema se doplňujem.
Svíčky používám předepsané do PL tříprsté bezodporové za 76,- kč
-
No ja se chci zeptat na jednu věc jak už jsme v tom tematu. Měnil jsem nedavno na sciru svičky a kabely. Koupil jsem předepsané svičky pro sciro nějaké NGK PR5ES nebo tak něco ale horši se to ma s kablama. Koupil jsem nějaké kabely Sentech a až po doručení jsem zjistil že nejsou měděné ale nějaké special. http://www.zapalovacikabely.cz/ něco takového. Je tam nakres. Nevím jestli jsem nevyhodil penize oknem jestli se moc rychle nezniči nebo nejsou v nějakém směru horši než měděné. Mohl bys mi poradit. Díky
-
Zmiňované PDF je zde. (klik) (http://files.uloziste.com/7b1d3568a8a91418/SAE_02ffl_204.pdf)
-
hmmm, tak v tym si moc nepočtu ... ale obrázky pěkny ;D
-
hmmm, tak v tym si moc nepočtu ... ale obrázky pěkny ;D
Počke až ti spadne teplota
-
Jako při nizkých teplotach nefungujou spravně ty kabely?
-
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
-
No tak naštěstí toto mně netrapí. Ja v zimě s tím autem nejezdim. Na to mam jiné. No doufam že i tak do zimy v něm budu mit jiny motor a tam si už koupim pořadné kabely. Takže toto jsou zmetky jo?
-
jestli sem to správně pochopil , tak to patřilo mě (ať počkám až mi spadne teplota ) protože su nemocné , tak si to neumim přeložit ;D ;D
-
Aha. Tak to jsem dneska nějak mimo. Omlouvám se. A copak Ti je? To chce vypotit,
-
Aha. Tak to jsem dneska nějak mimo. Omlouvám se. A copak Ti je? To chce vypotit,
Nemýchat jabka a hrušky
-
Tak dnes v práci jsem to znásilnil, měl jsem po ruce jenom zap. cívku do 100-ky , primár má 3,3 ohm -doma musím prokoumat s ostatní zásobou cívek.
Kondíky se do otvoru k svíčkám u PL se nevejdou ale mám už vymyšlené dvě alternativy, to pak později, zatím fotky
-
250kB
-
250kB
-
250kB
-
250kB
-
Trochu se mi měnilo světlo z okna při focení, nebo ho bylo až moc-rozdíly snad poznáte, až to vyzkouším s lepší cívkou, jsem to sem - sere mně nepříčetně těch 250kB
-
hele a ty máš v práci nějakou motorovou brzdu ?
- jde o to jestli mužeš změřit rozdíl serii oproti te plazmě
-
hele a ty máš v práci nějakou motorovou brzdu ?
- jde o to jestli mužeš změřit rozdíl serii oproti te plazmě
Asi 8 brzdových na motory a jednu válcovou na autí. Akreditaci máme na emise ale jinak měříme cokoliv, včetně na zakázku. Fotka má zas 500k , jestli ho předěláš tak ho sem klidně dej, s fotkama já nehraju.
V pátek doktorandi viděli jiskru a jak jsem ve dvě odcházel, zrovna jeden znich mučil škodu 1,4 MPI-čko a říká-poď Lajosi dáme tam ty kondíky a změříme to, říkám mu jo zrovna pátek odpoledne, to určitě-stejně mu nešlo vynulovat počítač motoru přes OBD. Tak že příští týden asi čtvrtek pátek uděláme srovnávací měření momentu a výkonu. Jdu se hrabat v cívkách na další koumání.
-
Včera mi kolega servisák měnil svíčky, tři svíčky rval z motoru asi hodinu, tu čtvrtou uvolnil už minule, bývalí majitel, jemný řidič TIRáku to utáhl jednak nasucho a ještě jako bék. No naštěstí nestrh ani jeden závit. No a těma novýma svíčkama mám o hodně lepší dojmi, jsem zvědav sám na sebe jestli do pondělka ty kondíky tam narvu
-
tak tady fotka lajošovy "dílny"
-
Díky Speede, vlevo dole na té fotce, to není anakonda ale exaktní sání vzduchu(pomocná odpoveď pro pány na dámské otázky).
-
Hele Lajos. Jak jsem se tu jednou nahodou spletl. Neměli jste tam u vas v práci na zkoušení kabely od firmy sentech. Je to taková divna věc a moc bych si přal vědět jestli jsem nevyhodil penize do žumpy. No s těmi tvými svičkami jsem zvědav jak to dopadne. Držim palce aby to vyšlo
-
Hele Lajos. Jak jsem se tu jednou nahodou spletl. Neměli jste tam u vas v práci na zkoušení kabely od firmy sentech. Je to taková divna věc a moc bych si přal vědět jestli jsem nevyhodil penize do žumpy. No s těmi tvými svičkami jsem zvědav jak to dopadne. Držim palce aby to vyšlo
V práci jsem něco přes tři roky a kabely sentech tam jsme neměli, nebo nezkoušeli. Samozřejmě byly zkoušeny různé produkty, které chtěli u nás otestovat (akreditovaná laboratoř) a následně mít glejt který by využili i reklamně, že podivejte bylo změřeno to a to a funguje to tak a tak a tolik a tolik. Ptal jsem se i zpětně jestli byl někdo s něčím úspěšný v tomto směru, úspora-výkon. Nikdy nikdo s ničím!!! Česky ani hovno!! Vždy byly výsledky odlišné pouze v rámci chyby měření, tak že ani na procento nikdo nikdy nedošáhl. Já vím že jsem vás nepotěšil ale je to holá skutečnost, možná nová éra začne od čtvrtka, jak jsem ale předeslal dám sem výsledky jak záporné, tak kladné. Jestli ty kabely máš v motoru, neboli je používáš, již dávno měl ječet o co jsou lepší kolik jsi ušetřil o co máš vyšší výkon!! A kolik se ti čeho zdá????????
-
Mně nejde o vykon. S tou moji 1500 žaden vykon ani čekat nemužu. Mam tam chabych 51kW a jedina možnost zvyšení vykonu je hodit tento motor do šrotu a nacpat tam něco jiného. Nejslabší mkII na srazu mně moc nebaví. Mně radějí šlo o spolehlivost a vydrž takových kabelu. Vim že titmo způsobem žaden vykon nejde přidat max zlepšit chod motoru. Jen jsem chtěl vědět čim se liši kabely co maj vevnitř drat z mědi a ty co tam maj nějakou specialní ocelový točený drat. Nic vic. Ja planuju KRko davat tento rok do auta a takový narust vykonu by nešlo nijak ziskat.
-
Mně nejde o vykon. S tou moji 1500 žaden vykon ani čekat nemužu. Mam tam chabych 51kW a jedina možnost zvyšení vykonu je hodit tento motor do šrotu a nacpat tam něco jiného. Nejslabší mkII na srazu mně moc nebaví. Mně radějí šlo o spolehlivost a vydrž takových kabelu. Vim že titmo způsobem žaden vykon nejde přidat max zlepšit chod motoru. Jen jsem chtěl vědět čim se liši kabely co maj vevnitř drat z mědi a ty co tam maj nějakou specialní ocelový točený drat. Nic vic. Ja planuju KRko davat tento rok do auta a takový narust vykonu by nešlo nijak ziskat.
Díval jsem na ty kabely na netu, můžou být spolehlivý trvanliví atd. ale co tam slibovali nějaké ty procenta zlepšení-bohužel jejich okecávání, zůstane jen okecáváním. Viděl a četl jsem dost patentů ohledně motorů, pohonů a jejich vylepšování-nebyl tam ani podobný princip, natož funkční.
-
Aha. No to nic. Jak jsem psal. Chci tam davat nový motor a tam si koupim nějaké solidni měděné kabely odzkoušené v praxi. Ja chtěl jen znát názor odbornika. Ale myslim že je good že se snažíš o takové vylepšovaky. Je dobré zkoušet takové věci vyvijet a ne sedět na zádku a čekat jestli to někdo za mně nevymysli. Tak hodně zdáru v badaní a snad to přinese požadovaný vysledek.
-
Tak, jak jsem první nejdelší kabel, naaranžoval. Samo zbytek kabelu jsem v pátek zapomněl v práci, tak že v autě až zítra
-
Tak už je tam, jsem objel pár ulic kolem práce-je to dobrý ale vypadá to tak že průkazné o nějakých změnách bude až měření na motoru.
-
Tak jsem byl nakrmit a umejt miláčka, jel jsem i kousek dálnice, moje subjektivní dojmi asi nejsou podstatné, na svou obvyklou Pražskou cestu zatím nejedu, tak že opravdu až ty motorové zkoušky. Kolega bude muset sehnat bezodporové svíčky na tu 1,4-ku.
-
kecání o relátku přesunuto do servis -> rady a návody -> rele palivoveho čerpadla
http://www.scirocco.cz/forum/index.php?topic=417.0
-
Tak pánové odborníci mi přislíbyli zkoušku auta na válcové brzdě. Jen nevím kdy ale co nejdřív.
-
Tak pánové odborníci mi přislíbyli zkoušku auta na válcové brzdě. Jen nevím kdy ale co nejdřív.
Tak šup šup !!!
Ať víme jestli máme bastlit ;D ;D ;D
-
Tak pánové odborníci mi přislíbyli zkoušku auta na válcové brzdě. Jen nevím kdy ale co nejdřív.
Tak šup šup !!!
Ať víme jestli máme bastlit ;D ;D ;D
To můžeš se slečnama, znáš to odborníci jsou odborníci
-
To můžeš se slečnama, znáš to odborníci jsou odborníci
Tak jestli jsou to stejní odborníci jako tady na dílně tak se toho nedočkáš ani na Sv.Dindyho :D:D:D
-
To můžeš se slečnama, znáš to odborníci jsou odborníci
Tak jestli jsou to stejní odborníci jako tady na dílně tak se toho nedočkáš ani na Sv.Dindyho :D:D:D
Ne ne já nemusím, to chce klid, pánové jsou také zvědavý na výsledek
-
Ne ne já nemusím, to chce klid, pánové jsou také zvědavý na výsledek
Mě je to jasný, ty už ho vidíš !
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
-
Od těch svíček DirectHis jsem našel nějaké diagramy, oni tam mají 62 a 88pF kondík, já mám 470
-
a druhý
No kdyby to přineslo +14% výkonu a 22% krouťáku? nedej za to pár stovek,
já vím že to jsou keci abys to koupil, ale snad se o něčem přesvědčíme
-
No z předchozích příspěvků jsem pochopil, že po projížďce jsi byl zklamanej. Nečekáš snad že na brzdě vyjede přírustek deset koní?
-
Zklamanej jsem nebyl, jen bohužel u našich silostrojů se hned něco nerozezná.
To víš ze se mi zdálo že líp nabírá otáčky, je vyrovnanější volnoběh, to sem jel ale přes město a nazpátek asi 3km dálnice s městským provozem.
Proto jsem psal subjektivní dojmi, neb se mi něco zdálo a co se zdá to je sen.
Přírůstek na brzdě čekám, estli se dočkám?
-
http://www.4cc.eu/E85_pulstar.htm
-
http://www.4cc.eu/E85_pulstar.htm
To je sice hezkej clanek, ale proc by firma ktera to nabizi psala o tom neco spatneho ;)
-
Chtěl bych tam ještě přikombinovat, filtr vzduchu ale magoři na těchto stránkách http://tuning-centrum.cz/katalog/13547-scirocco píšou motor 1,8L ?? a rozměry filtru tam nésou
-
Chtěl bych tam ještě přikombinovat, filtr vzduchu ale magoři na těchto stránkách http://tuning-centrum.cz/katalog/13547-scirocco píšou motor 1,8L ?? a rozměry filtru tam nésou
to by mělo ono http://tuning-centrum.cz/product/62803-sportovni-filtr-kn-volkswagen-scirocco-18l-typ-motoru-18l-l4-fi-90bhp-rv-88-92
-
http://www.4cc.eu/E85_pulstar.htm
To je sice hezkej clanek, ale proc by firma ktera to nabizi psala o tom neco spatneho ;)
Jo, tu otázku pokládáš úplně správně, bohužel nevím o čem by jsme vedli debatu?
-
Chtěl bych tam ještě přikombinovat, filtr vzduchu ale magoři na těchto stránkách http://tuning-centrum.cz/katalog/13547-scirocco píšou motor 1,8L ?? a rozměry filtru tam nésou
to by mělo ono http://tuning-centrum.cz/product/62803-sportovni-filtr-kn-volkswagen-scirocco-18l-typ-motoru-18l-l4-fi-90bhp-rv-88-92
A ještě o pár korunek levnější http://www.sportovni-vzduchove-filtry.cz/sportovni-vzduchovy-filtr.php?id=5099&name=Sportovní filtr VOLKSWAGEN Scirocco 1.6L, r.v. 1989
-
Testy ukázaly že spotřeba paliva může dosáhnout 6 - 7% při běžném provozu.
To jako že místo deseti litrů budeš jezdit za 0,6 až 0,7l ;D
-
dneska jsem se o těch svíčkách bavil s kámošem automechanikem a ten mi na to odpověděl že je to o propálenej píst při velikosti te jiskry, ale samo nevím, jen si to myslí ;)
-
jojo tohle jsem psal hned ze začátku. Taky se mě ta jiskra nelíbí. Píst ti propálí i obyč svíčka se špatnou teplotou. Co pak udělá tohle?
-
to mas prece jedno ze ten motor na to neni stavene dulezite je ze to jiskri vic ;D
-
Testy ukázaly že spotřeba paliva může dosáhnout 6 - 7% při běžném provozu.
To jako že místo deseti litrů budeš jezdit za 0,6 až 0,7l ;D
Tys to špatně spočítal a blbě si posunul desetinnou čárku-je to za 0,06-0,07l magore? Vtipy mám rád, o co jde (třeba o krouťák).
Noo, si zas prohlídněte ten pdf na začátku jak vypadá svíčka po 50 a 90 tisíc mil. Ty packy by museli ukápnout po pár sto km. Dát dohromady 1 a 1 bývá těžké. Já s tím jezdím od doby co jsem to oznámil, je to jen chvilka ale do sprintů si to z auta nevyndám ani na požádání. Ta rezonanční plazma není tak horká jak se zdá a automechanici znají jen vlastní boty, mají spousta zkušeností se stávajícíma problémama, rád prověřeným znalcům svěřují své scíro na obnovu ale o novinkách je poučuji jáá a ne oni mně, většinou z toho mají vánoce a to je čistě jejich problém. Naposled bratři Wrightové(opraváři kol)vymysleli a zprovoznili letadlo, od té doby ani hovno.
-
Jsem zapomněl, vše co má vlastně smysl dát do auta, tak výrobci už tam dávno daly, nebo vám to postupně nadávkovali a cokoliv ostatní je vlastně nesmysl, jinak by to tam výrobci již dávno dali-néééé, proč vlastně?
No to jsem magor já, nebo výrobci aut?
Rád vás potkám na letišťní ploše
-
Rád vás potkám na letišťní ploše
Tak to abych zacal davat auto pomalu dohroady, protze tohle zni jako vyzva :P
-
jáí ti teda nevim , ale ještě sem neslyšel že by se diky větši jiskře propálil píst , dokonce ani diky menši
- píst se propálí díky ukapávajícímu vstřiku a to diky tomu že se palivo vznítí na jednom mistě
a teda nevim jakou máte představu o jiskření svíčky, ale ta seriova jiskra je jen jeden výboj (nějakéch 0,01 s) a ta plasmová jiskra je několik výbojů ale v tom stejnym čase ( možná o 0,001s delší )
jak řiká lajoš, všechno dobry se už dávno vymyslelo a montuje se do aut .... "proto se ještě pořád jezdi na benzin" (ironie)
-
dneska jsem se o těch svíčkách bavil s kámošem automechanikem a ten mi na to odpověděl že je to o propálenej píst při velikosti te jiskry, ale samo nevím, jen si to myslí ;)
jojo tohle jsem psal hned ze začátku. Taky se mě ta jiskra nelíbí. Píst ti propálí i obyč svíčka se špatnou teplotou. Co pak udělá tohle?
no jo, mě se stalo že mi píst propálila velká včela v interieru ( nebo to byl sršeň , ted už nevim.. )
-
to mas prece jedno ze ten motor na to neni stavene dulezite je ze to jiskri vic ;D
no lol, zrovna od tebe to sedi - tohle ti velice brzo připomenu ( nebudu to tady ted rozmazavat)
-
Rád vás potkám na letišťní ploše
Tak to abych zacal davat auto pomalu dohroady, protze tohle zni jako vyzva :P
Pochopils to správně
-
to mas prece jedno ze ten motor na to neni stavene dulezite je ze to jiskri vic ;D
no lol, zrovna od tebe to sedi - tohle ti velice brzo připomenu ( nebudu to tady ted rozmazavat)
To mi urcite brzy pripomen protoze nemam tuseni na co narazis. Moje uprava jde uplne jinym smerem rozhodne ne zvetsovanim jiskry :)
-
Tak ja taky pridam sve moudro, o ukapavajicim vstriku nic nevim, ale vim ze kdyz bude hodne chuda smes tak hrozi propaleni pistu ;)
-
Jeeeee tak to asi budu muset vrátit oči, protože propálený píst od svíčky jsem viděl osobně. Ale asi jsem píča a vymyslel jsem si to. ::) ::)
Dávejte si tam třeba svíčky napuštěný hovnem a s tou ironii jděte do prdele ::)
Pak tady nebrečte.
Lajoš: nechodil jsem s tebou do třídy aby si mě říkal magore. Takže zase brzdi!!!
Mimochodem vždy když někdo vykřikuje jak to všem nandá na sprintech atd, tak to většinou prosere.
Držím vám palce při záchraně světa
-
Jeeeee tak to asi budu muset vrátit oči, protože propálený píst od svíčky jsem viděl osobně. Ale asi jsem píča a vymyslel jsem si to. ::) ::)
Dávejte si tam třeba svíčky napuštěný hovnem a s tou ironii jděte do prdele ::)
Pak tady nebrečte.
Lajoš: nechodil jsem s tebou do třídy aby si mě říkal magore. Takže zase brzdi!!!
Mimochodem vždy když někdo vykřikuje jak to všem nandá na sprintech atd, tak to většinou prosere.
Držím vám palce při záchraně světa
Za magora se omlouvám- o nandávání při sprintech nebyla řeč, se jen těším na betonovou plochu
-
uz jsem se jednou ptal tak jeste jednou.
Mohl by mi nekdo ukazat nejaky graf ktery ukazuje vyssi ucinost (silu,vykon) na zaklade velikosti jiskry?
-
Waři: nechtěj to. Tady jsme za zaostalý blbce
-
uz jsem se jednou ptal tak jeste jednou.
Mohl by mi nekdo ukazat nejaky graf ktery ukazuje vyssi ucinost (silu,vykon) na zaklade velikosti jiskry?
Dával jsem sem dva grafy, sice od výrobce podobných svíček a český odkaz na totéž.
Měření na brzdě a na válci u nás v laboratoři, sem dám až se to udělá
-
Waři: nechtěj to. Tady jsme za zaostalý blbce
Nikdo nic takového netvrdil, nejste zaostalí, jen o některých věcech nevíte, nikde se o tom nešíří a také proto to nemáte v autech
-
aby se tady někdo bál říct vlastní názor , nebo dokonce odporovat
je hodně věcí ktery sou zaručeně lepší ( zvyšují vykon, nebo jen snižují náklady na provoz nebo něco jinyho ) a do aut se seriově nemontuji - PROČ ?
a už je uplněj vrchol drzosti a tuposti zkusit něco na autě a řict to tady a debatovat tady o tym
jo a napsat "Rád vás potkám na letišťní ploše " tak to je moc ... se divim že mu nesnažeš učet !!!!!!!!!!!!!
-
a kdyz reknu nasypte si pisek do sani a reknu ze to zvysuje vykon a kroutak tak je to ok?
snad diskutujeme ne?
a prvni kdo zacal utocit byl Lajos
-
uz jsem se jednou ptal tak jeste jednou.
Mohl by mi nekdo ukazat nejaky graf ktery ukazuje vyssi ucinost (silu,vykon) na zaklade velikosti jiskry?
Dával jsem sem dva grafy, sice od výrobce podobných svíček a český odkaz na totéž.
Měření na brzdě a na válci u nás v laboratoři, sem dám až se to udělá
ja mam ale na mysli nejaky graf ktery rika mam jiskru ktera je velka 0,1mm tak mi to na tolik a tolik paliva a vzduchu udelat takovy tlak. V pripade ze udelam jisktu 0,5mm tak na stejne mnozstvi paliva to ma o tolik vetsi tlak.
Opravdu nemam zajem o grafy od prodejce.
-
Jsem také na jiném fóru pár let, kde se právě zabýváme věcma pro ostatní svět, nemožnýma. Tam se také hádáme, dohadujeme a osočujeme. tam jsem také rebel ale nikomu neberu názor-mazat to mně ani nenapadlo, ne že bych byl tak slušný, prostě to nemám v repertoáru. To radši jednou otevřu hubu a jindy se omluvím-neubyde mně ani vás.
Šíro fórum je trochu jiné, uděláte si jakoukoliv prdel-to se mi líbí, je to bezprostřední a lidské.
Svůj názor stejně řeknu, to mi zatím nikde nezatrhli.
Už jsem to tady ze začátku psal, jsem rád, že jsem vás trochu rozproudil, jinak než se po ránu poslat jeden druhého doprdele, do toho nevstupuju, znáte se díl.
Wari-že bych útočil? možná-komu se co zdá. Jsem tak trochu rozohněnej, když jde o zajímavou věc, která mě ještě k tomu baví.
Snažím se vás trochu navést aby jste o některých *nesmyslech* začali uvažovat, proč jsou to vlastně nesmysli? Třeba nejsou? U piva tě s nima pošlou doprdele, přesto můžeš mít svoje přesvědčení a třeba i pravdu.
No a v hlavě od toho máš ty závity abys nesypal písek kam nemáš.
Taky já v motoru něco mám, že širocco dalekko první, mně těší a doufám že s tím dopadnu dobře-bude to tam do srazu včetně betonové plochy.
Když dopadnu blbě, tak přejdu do technických aby mi někdo pomohl s výměnou pístů. Počkáme jak dopadnu. Někdo to předem schvaluje, někdo předem zatracuje-ale pravda výjde najevo?
-
uz jsem se jednou ptal tak jeste jednou.
Mohl by mi nekdo ukazat nejaky graf ktery ukazuje vyssi ucinost (silu,vykon) na zaklade velikosti jiskry?
Dával jsem sem dva grafy, sice od výrobce podobných svíček a český odkaz na totéž.
Měření na brzdě a na válci u nás v laboratoři, sem dám až se to udělá
ja mam ale na mysli nejaky graf ktery rika mam jiskru ktera je velka 0,1mm tak mi to na tolik a tolik paliva a vzduchu udelat takovy tlak. V pripade ze udelam jisktu 0,5mm tak na stejne mnozstvi paliva to ma o tolik vetsi tlak.
Opravdu nemam zajem o grafy od prodejce.
Jiskra se neměří na mm ale jeho proud a napětí-jeho energie(výkon).
Musíš počkat než to změříme, neodbytče, dřív já ti víc zatím dodat nemůžu. Říkáš někdo a myslíš mně, snad jsem se už dost jasně vyjádřil, nebo bez vole to nejde pochopit?
-
Jo a jdu na pivo a fotbal, těšte se na moje sprostárny až se vrátím, obvzlášť Tomášové(nevěřící)
-
jak malé děti :D :D
-
jak malé děti :D :D
Vždyť to neni jen vážná věc, má to být i zábava, je to taky trochu divadlo a to se hraje, ne?
-
naprosto luxusni diskuze jaka tady uz dlouho nebyla. Ja tomu taky osobne neverim, ale klidne se necham presvedcit, kdyz bude padny dukaz ;)
-
naprosto luxusni diskuze jaka tady uz dlouho nebyla. Ja tomu taky osobne neverim, ale klidne se necham presvedcit, kdyz bude padny dukaz ;)
Díky Lucasy-toto vlákno považuji tak trochu za svoje dítě, původem a předmětem. Zájem a pochvala určitě těší a vážím si toho, i když kvůli tomu to nedělám.
Moje 16V zatím jede jak z praku, sice jenom po Liberci a pořád ho mučím na každém kousku rovinky, písty zatím bez děr. Bez porovnání s vámi je to ale na hovno, zbytek Liberce na to nemá. Těším se na sraz jako malej Jarda, v mém věku je to ostudné ale citiy jsou city, ku.va jaké i-y se tam zas píše, seru na to.
-
naprosto luxusni diskuze jaka tady uz dlouho nebyla. Ja tomu taky osobne neverim, ale klidne se necham presvedcit, kdyz bude padny dukaz ;)
Díky Lucasy-toto vlákno považuji tak trochu za svoje dítě, původem a předmětem. Zájem a pochvala určitě těší a vážím si toho, i když kvůli tomu to nedělám.
Moje 16V zatím jede jak z praku, sice jenom po Liberci a pořád ho mučím na každém kousku rovinky, písty zatím bez děr. Bez porovnání s vámi je to ale na hovno, zbytek Liberce na to nemá. Těším se na sraz jako malej Jarda, v mém věku je to ostudné ale citiy jsou city, ku.va jaké i-y se tam zas píše, seru na to.
ne že bych chtěl rejpat, ale na sprintech sem ti s JHčkem ujel ;D (vim že to byla tvoje první jízda, ale uplně se to nabízelo ;) )
-
deywis: dal ti náskok ;D
lajos:máš u mě mínus,já ti dám,že je v našem věku ostudné se těšit na sraz ;D
-
naprosto luxusni diskuze jaka tady uz dlouho nebyla. Ja tomu taky osobne neverim, ale klidne se necham presvedcit, kdyz bude padny dukaz ;)
Díky Lucasy-toto vlákno považuji tak trochu za svoje dítě, původem a předmětem. Zájem a pochvala určitě těší a vážím si toho, i když kvůli tomu to nedělám.
Moje 16V zatím jede jak z praku, sice jenom po Liberci a pořád ho mučím na každém kousku rovinky, písty zatím bez děr. Bez porovnání s vámi je to ale na hovno, zbytek Liberce na to nemá. Těším se na sraz jako malej Jarda, v mém věku je to ostudné ale citiy jsou city, ku.va jaké i-y se tam zas píše, seru na to.
ne že bych chtěl rejpat, ale na sprintech sem ti s JHčkem ujel ;D (vim že to byla tvoje první jízda, ale uplně se to nabízelo ;) )
Pamatuju, ale tak o 10 centimetrů, v cíli jsem spíš ubíral, nebrzdil mi zadek a bylo mokro. Nové kotouče a rozpohybované třmeny tento stav změnili.
Stejně jsem pořád začátečník.
-
deywis: dal ti náskok ;D
lajos:máš u mě mínus,já ti dám,že je v našem věku ostudné se těšit na sraz ;D
Jsem se vyjádřil moc básnicky. Mínus srovnám první večer.
-
deywis: dal ti náskok ;D
lajos:máš u mě mínus,já ti dám,že je v našem věku ostudné se těšit na sraz ;D
Jsem se vyjádřil moc básnicky. Mínus srovnám první večer.
tak to jo ;D
-
To jsem fakt zvědavy jestli to pujde poznat. Ja pořad uvažuju jestli se přihlasim ke sprintu. Nemám konkurenci se kterou bych se mohl porovnavat. Všichni mi ujedou. Ale jestli se povede tak do nového motoru bych to zkusil co tady kutiš jestli to bude fungovat.
-
Zdar. Tak dneska jsem to videl, no vypada to kazdopadne zajimave a asi to funguje. Tedy aspon auto jezdi dost slusne..... ;)
-
tak to už se těším konečně něco taky pojede už mně nebavilo dívat se za sebe :D :D
-
tak to už se těším konečně něco taky pojede už mně nebavilo dívat se za sebe :D :D
Byl jsi fakt drsně dobrej, musím se naučit hlídat rovinku před sebou, netočit jedničku do omezení, zvládnout nerv a prosil bych stejně, suchý beton, jinak jsem nesvůj. Tuším že bude dobrá prdel.
Já už fakt vím hovno bez měření, pánové řídící měření, mají moc práce, pak hned jdou na dovolenou(ty vole 3 týdny), další bude mít řídící počítač za 14 dní. Ani nemužu psát že mně to sere, neb musím být rád že mám možnost něco změřit, nebo zjistit ty možné rozdíly. Tak že pokud se vám zdá, že jsem něco sliboval a furt nic, tak bohužel některé věci neurychlím. Já vím, žádná radost ale takový je život, chtít je málo.
-
lajos,už týden je tu nějaký podezřelý klid? doufám ře se nic nepodělalo?
nebo když se do tebe nerýpe,tak nejsi produktivní? :D
-
lajos,už týden je tu nějaký podezřelý klid? doufám ře se nic nepodělalo?
nebo když se do tebe nerýpe,tak nejsi produktivní? :D
Snad jsem to psal česky? Jeden kolega ve vietnamu, druhý v polsku a třetí příjde zítra, jestli bude mít bezodporové svíčky a počítač, nevím? Navíc byla fáma že je nemocen. Moje jezdí špičkově, bez problémů ale nic nezměřeno, bych se musel potento a všichni jsou v klidu. Já vím že by jste potřebovaly info ale kde nic není, ani pánbůh nebere.
-
no vida,malý rýpnutí a hned z něj vypadnou tři řádky ;D
-
no vida,malý rýpnutí a hned z něj vypadnou tři řádky ;D
Přece tady nebudu vykecávat, když není o čem. Zatím jsem vám popisoval každou fázi, co se mi povedlo vykonat. Žádný kon(čin), žádné kecy.
-
Tak aby jste mně nemuseli rýpat, zprávička než zavřu očka. Kolega byl opravdu nemocen, i když se v pr. se zastavil, tak že jdeme do toho od příštího čtvrtka pokud to nějaký další průjem nezkazí. Napadlo mně že vám nafotím soustrojí na čem se to bude měřit, ať nejste chluchý a slepí. Možná zítra???
-
no foť foť a dávej výsledky ;)
-
Tak tři pohledy na 1,4 MPI na vířivé brzdě
Koukám že i mail fotky jsou příliš dlouhé
-
...
-
....
-
Po delší době jsem se podíval do motoru a co nevidím, u dvou válců se mi uklepal pájený spoj mezi kondíky. Tak jsem to zalil s pryskyřicí na laminování a trochu jsem upravil i kostrovou část. Doufám že do srazu vydrží.
Zatím měření pořád nesešlo, teď mám dovolenou já a měřící počítač se objevý v práci asi až tento týden.
-
no ty brdo.... muzes my rict jaky to ma vyhody oproti normal zapalovani?. nechce se me tady v tem badat dikec
-
no ty brdo.... muzes my rict jaky to ma vyhody oproti normal zapalovani?. nechce se me tady v tem badat dikec
Jestli tě to zajímá , zační na straně 1. Jednou větou se to stejně říct nedá a toho zas tolik není.
-
toto tema mě hodně zajímá, nějáký pokrok lajosi?
-
toto tema mě hodně zajímá, nějáký pokrok lajosi?
Nic nevychází a proto ani nic neříkám(neslibuji), můžem pokecat na srazu, nebo se my zdá že jsi ze severu? Napiš SZ
Na sraz přivezu předváděcí jednotku k prezentaci klasiky a plazmy. V motoru to vidět není, doufám že to bude znát ve sprintech.
Můžu udělat i debatní kroužek o netradičních způsobech cpání čehokoliv do motoru za účelem vylepšení až k volné energii. Jedu v tom asi tři roky, bylo by škoda kdybych nenakazil nějaké další idealisty, nebo optimisty, nebo koho chcete.
-
no mě se teď válí v garáži 1.8 K-jet 8v od ABT tuning, prý před 6ti lety na brzdě přez 100kw odbržděno, tak beru každý nápad a možnost k posílení našich stařečků, na sraz jedu ze čtvrtka na pátek, sice nemám rezervaci, ale snad to nějak vymyslim, případně pojedu dom ;)
jinak jsem z LBC city
-
no mě se teď válí v garáži 1.8 K-jet 8v od ABT tuning, prý před 6ti lety na brzdě přez 100kw odbržděno, tak beru každý nápad a možnost k posílení našich stařečků, na sraz jedu ze čtvrtka na pátek, sice nemám rezervaci, ale snad to nějak vymyslim, případně pojedu dom ;)
jinak jsem z LBC city
Hele ty LBC city, psal jsem ti mail, jasně že se potkáme.
-
a já ti odpověděl ;D
-
Tak za chvíli jdeme měřit motor na brzdě s kondenzátorama, sice jen na etanol, rozdíl by měl být prokazatelné stejně
-
pak informuj jsem zvédav
-
pak informuj jsem zvédav
No děsný děs, na etanol nechtěl chytit ani náhodou, pak jsme to dali na benzín- a ani hovno, ani nenaskočil, tak jsem dal bez kond.-chytlo to a ohřáli jsme motor.
Pak jsem tam dal zpátky kond.-běželo to a došel benzín, no děs, kokot-říkám kolegovy, ty nemáš benzín? ne já myslel-no děs běs sračky. Už jsem dlouho nebyl tak nasrán v pátek 14:30 odpoledne.
Házíme na to bobek, asi za 14 dní další možná lépe připravená zkouška.
Omlouvám se že jsem otvíral vůbec ústa.
Samo ty kondy jsem vyndával z auta a pak jsem jel domů bez nich.
No takový děs jsem se šírem jsem dlouho nezažil, asi mámv hajzlíčku podávací čerpadlo-šlapu to a nejede, občas poskočí a jsem rád že jsem dojel domů a s tím jsem byl na sprintech-to není možný. Jsem blb, musí se toho trochu víc prošetřit kolem. Jsem asi nemožnej chlap
-
vydrž prťka,vydrž ;) ke štěstí je cesta trnitá
-
je to jen šíro , celkem normální věci - prostě si postaví hlavu a nejede ... až se mu bude chtít ;)
-
je to jen šíro , celkem normální věci - prostě si postaví hlavu a nejede ... až se mu bude chtít ;)
ale když jede,tak to stojí za to :D
-
Díky za útěchu-kostelníci
-
nehaž flintu do žita, jedem dál ,vydejchej to, promysli co nebylo jak ma být, to se poddá
-
nehaž flintu do žita, jedem dál ,vydejchej to, promysli co nebylo jak ma být, to se poddá
Jasně, flintu vždy držím pevně, tak že další jakýkoliv pokus bude za 14 dní(na měření), ve čtvrtek jedu do Komárna a musím pošťouchat to čerpadlo v nádrži. Kdyby nechtěl, tak to pojede. Před odjezdem dám zprávu jestli mám se šírem momentální šanci, jinak bych musel přendat dálniční známku na BX
-
Co dělá elektrikářovo podávací čerpadlo?? Správně, bere proud a netočí se. Tak jsem dal forďáckej sice na 5,5atm , to je asi jedno.
-
nějak to tady upadlo v zapomění .. nějaká zmena ? ;)
-
nějak to tady upadlo v zapomění .. nějaká zmena ? ;)
Zatím beze změny ale do jara je čas
-
a máš to namontovaný v autě?
-
Nemam, musel jsem koupit silikonové kabely a ještě se my nechtělo to do nich napíchat
-
A co dál?
-
A co dál?
Zatím pořád není počasí, nebo čas