SCIROCCO
Servis => Technika => Téma založeno: R N Květen 30, 2010, 19:36:37 odpoledne
-
Tak jsem vyměnil olej v převodovce a zařadím zpátečku , jde vyřadít na neutrál a nic víc . Ven jde zkusím-li zařadit zpátečku bez spojky , tak cca na potřetí vyskočí a fungují ostatní rychlosti
-
Vůbec nechápu co ti to teda dělá nebo nedělá.
-
Už jsem na to přišel . Nalil jsem olej po kontrolní šroub a převodovka nešla , teď jsem 0,5 l přidal a začlo to jít , nechápu , ale budíž . Dík
-
taky nechápu, ale je vidět že máš talent na opravy... tohle by mě nenapadlo ;D ;D
-
Meli by tam byt dva litry oleje ;)
-
mám asi 2,3
-
Chyba bude jinde než v oleji. Znám převodovky co jedou snad x let bez oleje ( půl litru i méně) a fungují. ;)
-
Asi bude načatá , i se starým olejem šla hůř 2ka , ale olej tam byl .
-
tak synchron na dvojce je nemoc u dost scirek ::)
-
tak to je smutný
-
tak smutny ani ne, spis je to o tom jak se k tomu kdo chova ;)
-
Když jediná jistota je vše dělat sám , mojí matce ve značkovém servisu měnily PP olej , nechali si to zaplatit a ono nic !!!
-
Ano toto je běžná realita v autorizovaných servisech. Bohužel většina lidí žije v tom že když dají auto do autorizáku, tak že pro něj dělají to nejlepší. Opak je pravdou. v jednom jsem chvíli byl. ;)
-
a jaký si tam dal olej? Ja sem jednou mnenil a v knize bylo napsáno ,že tam má jít hypoidní tak sem ho tam dal a přestalo to řadit ,tak sem ho musel vypustit a dát tam obyčejný Castrol EP80 manual a pak šlo řadit dobře. A jestli ho tam dáš moc a nemněnil si v hřídeli to malé pouzdro a guferko tak budeš mít za chvíli namazanou spojku. Po kontrolní šroub je 1.5l víc by sem ho tam nedával
-
Gufera jsem měnil obě , i to miminko 13 nebo 14 mm . Olej jsem dal už do všech VW co jsou doma a jen u šíra zlobí . Jinak po přidání oleje na 2.3 l vše OK , jen 2ka trochu zlobí , ale dnes jsem ho poprvé projel , doma jsem ho nechal ohřát a po návratu (cca 10km) otáčky lítaj 600 - 1200 ot . Když to nejde tak to nejde ach jo !!!
-
na karbecu ti chvíli potrvá než přídeš na jeho maníry a co naco je
-
to mi je jasný
-
tu gumu pod karbecem máš novou nebo si tam dal starou? tohle kolísání se mi stávalo právě kuli tý gumě.. pak se ještě podívej na podtlaky jestli máš správně... jinak by to mělo fungovat
-
Guma je dobrá , podtlaky taky , takže cesta pokusů a omylů
-
No měl jsem něco podobnýho do nedavna na sciru. Ale jsem poměnil všechny koncové hadičky podtlaku plus jednu co jsem tam někde našel a zatim to drži dobře otačky.
Otazka. Kde pod karbecem? Jako mezi nim a těmi baznechty? Nebo mezi nim a saním? A kde jde sehnat na 1.5 JB?
-
@ mie: mezi karburatorem a sanim ;)
-
ta je ok
-
Aha. Musim ji sehnat novou. Je docela KO. Jen nevím kde.
-
Aha. Musim ji sehnat novou. Je docela KO. Jen nevím kde.
nejsem si jist , jestli pasuje na sání , ale zvrchu pasuje 100% favorit
-
Ještě ten karbec , studený jde docela luxusně , jak se ohřeje tak lítá 400-1000 ot . Když sundám sání a přivřu kousek sytič , tak se rozběhne normálně , hodně vzduchu nebo co ? Je to karbec z favorita , ale rok chodil normálně . Po opravě motoru ujel cca 150 km a začal zlobit .
-
tahle guma pasuje jen na 1.8 protože to má karburátor chycenej na třech místech (jako fakan) ale 1.6 a 1.5 má karbec na čtyřech šroubech.. teď si nejsem stoprocentně jistej jak je to na spoji sání - guma ale myslim že to je taky rozdílný..
Romane zkus, když sundáš vzduchovej filtr, motor vytočít a karburátor zacpat (hadrem) pod plnym plynem, když to začne jakoby chcípat tak dej hadr pryč.. tohle párkrát zopakuj a uvidíš.. většinou mi to pomohlo, karbec se vyčistí.
-
Stou gumou máš vlastně pravdu a zítra dám vědět jak dopad pokus , dík