SCIROCCO
Servis => Rady a návody => Téma založeno: R N Květen 12, 2010, 20:57:38 odpoledne
-
Ví někdo , která převodovka je delší - 8A nebo ACD ? Dík
Edit: uprava
-
;)
-
ze zkušenosti vim že ACD je krátká
-
I tabulka to říká , kuci dík moc
-
roman ty už zase děláš přestavbu?
-
Roman se do toho opře a na sraze nám na sprintech všem ukáže :)
-
Tak to bys mněl začít taky né? :D :D
-
já budu rád když vychytám ty lavóry na kastli.... a hlavně když to přihlásim :D
-
lavóóry počkaj :D to druhý je důležetější
-
no to je asi důležité lavory počkají
-
kua vy dva mě serete - máte stejné avatar a pořád se musim divat kdo napsal jaké příspěvek :-\ (deywis - petrtrol)
-
rozlišuj podle kol ;D
-
kdyz jste u tech typu prevodovky. Nemate tuseni na jakej maximalni vykon motoru byly stavene?
-
@ wari: nerozlisuje se to podle vykonu ale podle tociveho momentu. Pocitam podle prevodovek z prace ze to bude 200Nm
-
kdyz jsem to dopsal tak jsem si to uvedomil ze to bude spis na kroutak :)
200Nm jo no doufal jsem o malinko vic holt kde nic neni ani smrt nebere ;D
-
Treba bude 250Nm, ale to uz se u nas dava na diesly. Ale spis si myslim ze to bude kolem 200, nevim kde by se to dalo zjistit presne. V praci to mame na mechanismu razeni.
-
super tak to mrknu na prevodovku treba to tam bude :) Dikes
-
Waři: 200Nm je ti málo? Co tam chceš dávat za motor? Si vem že ta převodovka má ještě nějakou rezervu, tak se nemůže vysypat. Spíš než o převodovku bych se bál o spojku. ;)
-
o spojku se bojim nejvic to budu muset nejak resit uvidime co tomu rekne seriova. ;D
jinak 200Nm neni tak moc
-
Waři: 200Nm je ti málo? Co tam chceš dávat za motor? Si vem že ta převodovka má ještě nějakou rezervu, tak se nemůže vysypat. Spíš než o převodovku bych se bál o spojku. ;)
Ja bych se bal o prevodovku, u foukanyho PLka byla prevodovka spotrebni zbozi, po cca 30ti ostrych startech na sprintech se vetsinou odporoucela do vecnych lovist. Spoljka byla keramicka, ta to vydrzela bez problemu.
-
no keramice bych se chtel vyhnout no ale je to reseni ;)
-
pokud tu převodovku přeložiskuje, tak musí vydržet. A když ne, tak může jít třeba do dieselový z golfiče.....
-
Lucas,s tou PL převodovkou jsi mě dostal,já myslel že 16V převodovky na to byly stavěný.
-
RST: pozor to bylo PLko s turbem takze vykon a kroutici moment byl o hodne jinde nez u normalniho PLka
-
UF ,to semi ulevilo :D
-
pokud tu převodovku přeložiskuje, tak musí vydržet. A když ne, tak může jít třeba do dieselový z golfiče.....
Ta je poněkud delší , jak říká kamarád téměř nekonečná
-
@ horan: myslim si ze by preloziskovani nepomohlo. Ta prevodovka se vetsinou tocila jen tam zustal nejakej kvalt a nesel ven. Jinak prevodovka z nafty je reseni jen je zas jinak poskladana.
-
Tak pak nějakej pašík. B3 s vr6....... Ta by to zvládnout měla. Jen by se muselo jít do lanovodů a nejsem si teď jistej jak jsou na ni držáky.
-
A co takhle motor ? Na bloku je nálitek 1,8 , ale místo čísla je vyraženo FT a to je nějaký divný , ne ?
-
Tak pak nějakej pašík. B3 s vr6....... Ta by to zvládnout měla. Jen by se muselo jít do lanovodů a nejsem si teď jistej jak jsou na ni držáky.
cestou lanovodu pujdu az uz nebude cesta jinam ;)
-
Waři: nevím jak moc si troufáš, ale teoreticky by mělo jít přeházet z tý lankový převodovky střeva do táhlový. Ale jen odhaduji že budou stejný průměry ložisek......
-
no jako na to si moc netroufam ale zni to zajimave :)
-
Převodovku z Vr6 tam neda protože ma uplně jinou přírubu. VR6 ma rozvody u převodovky takže to tam vypada jinak.
-
Aha. Já to bral podle toho 16v z passata. Tak jsem pocítal že i sestiválcová bude "stejná"
-
Aha. Já to bral podle toho 16v z passata. Tak jsem pocítal že i sestiválcová bude "stejná"
VR6 je v tomhle bohužel exot, všechno jinak...