SCIROCCO
Servis => Technika => Téma založeno: jajin17 Květen 04, 2010, 19:15:15 odpoledne
-
Ahoj, jak jistě někteří z Váš ví tak jsem dával do svého rocca 16V PL a jak jinak nic nejde jak má jít :-(
Poradte prosím, motor nejde natočit, naskoči jen když mu zvednu váhu vzduchu, pak naskočí, ale drží 3000ot a ldyž mu chci u klatek ubrat vzduch tak umře, přisávat vzduch by si nikde neměl, váha je ze 100% funkčího auta, rozdělovač je nastaven na risku 1válce, rozvody jsou šouplí o zub(při dělaní rozvodu nám to vycházelo na půlku zubu a dali jsme to zrovna špatně :D ) nevím jestli vadí, eletrika a PC je tam taky origo PL nemám podávací čerpadlo nemám, mám jen to druhý které je skoro u nádrže ale tlačí, vstřiky mají nové těsnění, saní dělaný tou červenou těsnící sragorou, motor je od Dana z Nejdku z bíleho rigera
tak prosím poradte, jsem už bezmocnej :-( a chce se mi brečet :-( ani Dan z nejdku už neví co, poštou posíla ten udržovač volno běhu co je u sání, ale tenhle je vyndanej z jezdícího auta a vibruje, což prej má.
:'( :'( :'( :'(
-
-rozvody by vadit neměli ( jelo by to špatně, ale jelo by to)
-mate mě, že ti to naskočí a drží 3000 - když to naskočí, tak to reaguje na plyn ? (když přidáš, tak to reaguje, nebo to taky zdechne? )
-co ten šroubek vzduchu na klapkách? , neni vyšroubované ( je to mosazné šroubek s 8čkou hlavičkou)
- ucpi včechny podtlaky
- skus jinou ŘJ (a podivej se na podtlak k ŘJ)
čerpadlo je taky v poho (když to chytne a jede.. )
jinak těžko radit takhle :-\
-
když motor naskočí tak tak reauguje na plyn, změní se mu zvuk a jde víc do otáček, ucpaný podtlaky jsou a zbytek využitej
naskočí to jen tehny když mu zespoda zvednu taliř na váze vzduchu
-
tak jestli si tu váhu vzduchu timhle operovánim nerozšteloval. asi by chtělo někoho kdo se v tom vyzná, páč takhle budeš laborovat hodně dlouho s nejistym výsledkem..
předpokládám že si všechno zapojil tak jak má bejt
-
podle modré knížky se takhle zkouší :-D a zapojoval to Daník z Nejdku ta snad je OK :-)
-
Myslím že Pl má už elektrický ventil volnoběhu/sytiče. Je to takovej váleček, ve kterým je "šoupátko" , který ovládá elektromagnet. Mělo by to být někde na sání. Odpoj z něj konektor. pokud nepomůže, tak koukni jestli nezůstal otevřenej. Při mé přestavbě jsem na tomhle taky vysel půl dne. Chovalo se to uplně stejně jak píšeš.
-
Myslím že Pl má už elektrický ventil volnoběhu/sytiče. Je to takovej váleček, ve kterým je "šoupátko" , který ovládá elektromagnet. Mělo by to být někde na sání. Odpoj z něj konektor. pokud nepomůže, tak koukni jestli nezůstal otevřenej. Při mé přestavbě jsem na tomhle taky vysel půl dne. Chovalo se to uplně stejně jak píšeš.
jj, ten mám přesně jak řikáš, Dan mi posílá jinej, ale když ho zkusím odpojit tak by se mělo změnit co?
-
vysvětlím ti to politicky... KE-Jet má zbytečně moc elektriky, spoustu věcí který jsou úplně k ničemu, a tudíž je třeba se jich zbavit.
dej na to K-jet tak jak to má speed, cokoli navíc je k na </>, nebo tam dej horizontální karburátory...
-
jo jak radí POV. Taky jsem vypráskal KE z toho 9A motoru a postavil ho na K-jet. Jinak pokud to odpojíš, tak zavřeš přívod vzduchu. Tudíž si motor musí natáhnout vzduch přes váhu, čímž přidá i dávku paliva a mělo by to jet.
-
tenhle postup hodlám praktikovat na PLku co mám nachystaný... tenhle měsíc to tam chci dávat
-
oukej, tak dobře pánove, nemužu nesouhlasit ;) co všechno mám tady vyhodit ven prosím? :-)
jak se na to budou tvařit počitače? a co ty kabely u váhy vzduchu?
karbece tam bohužel nedám, nějak nemám na jejich provoz a ani pořízení :D :(
-
jak tak na to koukam, tak zlata elektrika z karburatoru na KRku :p
-
podle mě to neni elektrikou (aspon teda zatim - elektrikou to bude až to bude haprovat za jizdy)
-
a co sání,klapky,mikrospínače?celý to měl rozhozený když to stříkal
-
a co sání,klapky,mikrospínače?celý to měl rozhozený když to stříkal
jj, měl jsem to rozebraný když jsem to lakoval
-
Tak teda nevím, ale asi jsem někde udělal chybu nebo netuším ::) ::) ::)
Každej ví co mám za motor a že jsem měl jen problém když mi umřela kostka.
A nesouhlasím stím co tady padlo.
Ono, každej si myslí narvu tam 16V a pojede to ale ono prdek, třeba ktomu mít i ty serepetičky kolem. Neboť teda nevím že když to soudruh v NDR zkompletoval a jelo mu to tak proč to nejde ostatním ? ? ?
No protože tam něco chybí a něco není zapojené tak jak má ;)
2Pov a já ti to taky vysvětlím politicky ;)
Proč se do dnešních aut cpou dvě a i více ŘJ ? ? ? ?
A proč to má čidle tři prdele ? ? ?
Jinak základ novějších aut je si právě myslím že v KE-Jetroniku
A pokud je mi jedno za kolik tak tam klidně narvu trojitýho Webra na válec pokud bude existovat.
Toť asi tak k vašim výrokum !!!
PS: víš co jsem říkal prvně poscháněj díly co chyběj a poskládej pořádně vejfuck. Ač nerad musím dát za pravdu jednomu členu že bez véfucku to nejede. Příklad Mrtvej Bond a jeho auto, když přijel ke mě tak by se sním domluvil jedině hotentot a když odjížděl s spraveným výfukem tak to šlo dokonce nastartovat na první otočení klíčku. Takže asi tak.
-
@ Army: tak ja ti to teda politcky reknu. Ty auta maji vice ridicich jednotek a cidel z jednoho jedineho duvodu a to jsou lepsi emise. vsechno je to jen kvuli lepsim emisim aby se splnovala v dnesnim pripade norma Euro 5 bez ktere se ty auta nedaji prodavat do urcitych zemi. Vidim to v praci na motorech ktere jsou totozne jen nektere splnuji euro 2 (auta do Ruska atp) a ten samy s vecma navic uz Euro 5 ( a vykon i ostatni parametry zustavaji stejne). Proto treba KR nesplnuje zadnou emisni normu a PL uz Euro 1, a proto taky ma vic cidel a ridici jednotku. Ale jak pise Pov, vetsina tam k behu motoru neni potreba, viz treba moje auto s 90% nezapojenych veci ;)
-
Sem čekal kdo se ozve ;D ;D ;D
Jooo a proč se teda dělá ten čííptůůning ? ? ? ::) ::) ::)
-
Protoze ridici jednotka je "nastavena" universalne na vsechny prostredi kde auto jezdi (ruzna nadmorska vyska, ruzna kvalita paliva, ruzne teploty) a firmy zabyvajici se chiptuningem, vyladi program na optimalni pro vykon motoru ;)
-
Ehh. Mně toto téma děsi. Mam v plánu tento rok zastavbu KRka. A jak tu čtu takové problemy tak dostavam velké bobky. Naštěstí je v KRku meně elektra než v PLku tím se potěšijí ;D
-
no me to ceka tedka kazdou chvilku nastesti krko takze klidek ;)
-
2Pov a já ti to taky vysvětlím politicky ;)
Proč se do dnešních aut cpou dvě a i více ŘJ ? ? ? ?
A proč to má čidle tři prdele ? ? ?
Jinak základ novějších aut je si právě myslím že v KE-Jetroniku
A pokud je mi jedno za kolik tak tam klidně narvu trojitýho Webra na válec pokud bude existovat.
Toť asi tak k vašim výrokum !!!
-ad ŘJ: vesměs je to jen skrz emise a spotřebu
-čidel tři prdele proto, aby když se nějaký vybleje si měl co dělat
K-jetronic, KE- jetronic, L-jetronic... já myslím že je úplně jedno jak se to jmenuje a co z toho vyšlo
-trojitej weber samozdřejmě existuje, jen nevím proč bys ho dával na jeden válec
-proti KE-Jetu jsem osobně zaujatý, tak ho prostě nesnesu
-
myslim že je uplně jedno jestli je to KR nebo PL když se ten motor dává do auta bez originální elektroniky a potřebnejch komponentů..
-
zpět k prvnímu příspěvku....
v prvé řadě bych nastavil správně rozvody,nemůže to vycházet na půl zubu :o a pak to posunout na některou stranu.Za druhé bych dal do kupy to čerpadlo nebo ho rovnou vyměnil.
S takovýma vzavadama ti to nikdy správně fungovat nebude.Až tyhle závady odstraníš,tak teprve můžeš bádat nad tím,proč to nejede ;)
-
v čerpadle chyba nebude , když mu to naskočí a drží 3ooo ot.
v rozdělovači a ŘJ bych to taky neviděl to by nejelo vubec
- podle mě to bude v držení volnoběhu - což sem mu radil hned ( váha vzduchu, podtlaky )
pravsdu máš s těma rozvodama (nemuže to vycházet na pul zubu) takže bych to zkusil hodit na druhou stranu (o pul zubu)
a hlavně dodělat ten vyfuck a lambdu (startovat to jen s parohama je taky na prd ;) )
-
Panove, na pul zubu to vychazet muze a asi vetsine lidi i bude, vzhledem k poctu najetych kilometru a vuli na vsech rozvodovych kolech ;) Takhle to mam ja od te doby co mam sciro a zadny problem v tom nevidim ;) Posune se to to bud o kousek dopredu nebo dozadu a doladi predstihem.
-
na žádné řemenici nemuže byt vůle aby se pohnuli rozvody ::) ;)
jediná možnost jak by to mohlo vycházet o pul zubu je změna rozteče řemenic mězi sebou a to nejde u klikovky vs. náhonu na rozdělovač (pokud nezměniš obvod ozubené řemenice) , takže jediná možnost je na vačce a to by se ti podařilo jen sniženim hlavy, nebo nějakym atipem těsněni pod hlavou ;)
-
@ speed: uz jsem videl na g2 strihlej klinek na klice a pootocenou remenici. Ja mam tesneni seriovy, ale hlava snizena byt muze. To by vysvetlovalo ze mi to vychazi na pul zubu.
-
nerad to řikám, ale to jsem měl i já, musel jsem kupovat nový to ozubený kolo, ale netočilo se mi o tolik, jen zhruba o par mm taky jsem měl uraženej klínek :(
-
Tak dneska přijel kamoš, technik a říkal že měli v práci ford capri V6 a říkal že dva měsíce řešili proč to nestartuje na nic jiného než na čistič na brzdy a říkal že ve finále měli ucpanou krabičku kam šla vracečka a , bylo to i to co mám mít v autě já a zatím nemám rocco to mám mít prej někde u nádrže a má to tři otvory, capri má taky mechanickou váhu jako naši mazlíci, co myslíte? :) může to být ono?
jinak dnešní poznatky : při otočení klíčku se váha vzduchu zatáhne dolů(neměla by nahoru?) a co vede hadice ze sání u prvního válce tak by měla dělat podtlak? protože nic nedělá, zkoušli jsme to.
-
Váhá musí logicky klesnout, protože po zapnutí čerpadel začne na pístek ve váze působit tlak, kterej působí proti směru otevírání váhy. Zkoušel si to co ti tu radili?
-
Váhá musí logicky klesnout, protože po zapnutí čerpadel začne na pístek ve váze působit tlak, kterej působí proti směru otevírání váhy. Zkoušel si to co ti tu radili?
zkoušel jsem jasný, vubec žádná změna :( a to nemůže to být tím že mám špatnej tlak ve zpatečce benzínu když nemám tu kostku na vracečce? :)
-
@ jajin: ja tam tu kostku na vracece nemam a jezdi to. Jedninej problem je kdyz mas pod ctvrt nadrze a rychle projizdis zatacku tak to cuka.
-
Jsem si téměř jistej že ti to bere někde vzduch. Něco si nezapojil. Nějakou malinkou hadičku. Projdi to všechno ještě jednou. Pod klapkama.......
-
Tak mazlík už žije, nefungoval patej vstřik, byla řízlá příruba mezi sáním a váhou a byla zavzdušněná váha vzduchu, tedka to taky ještě dělá bordel ale za to už může to že je tam jen tlakové čerpadlo a opět málo benzínu :-D a neseřízený přectih, pak tam musím nějak vymslet tu landa sondu :-( jen tak mimochodem, nemáte jí někdo na prodej? :-D
-
tak jsem myslel že bude klid ale není, motor nastartuje vyleti na 4000ot a udrží se tam 2s cca jak kdy a zase padnou otačky občas se zastaví a hádá se na volno běhu 500ot ale většinou umře. na šroubek u klatek nereaguje a nereaguje na 4válci na vyndaní kabelu, kabely jsou novy, svíčky origo bosh co dáva VW.
neni zapojená lamda sonda a motor jde natočit když je studenej
komprese jsou 1-11 2-14 3-11,5 4-15
pokud si náhodou drží volno běh tak reaguje děsně s velkou prodlevou na plyn a stačí otočit klatku jen malinko a je tam hned 4000ot a níž to nejde udržet jinak to začne samo padat na volno běh v těch 4000ot to reaguje okamžitě na větší přidání plynu a do otaček to lítá jako blázen.
prosím pomoc :'( už se mi chce brečet z toho, nevím co s tím mám dělat :(
-
mas urcite spravne nastavene vacky? Kdyz jsme delali generalku na Vlajovem Sciru tak se to chovalo hodne podobne. Na plyn to reaguje i ve vyssich otackach pomalu?
-
Sudruzi: Na všetko je treba špecialistou
-
mas urcite spravne nastavene vacky? Kdyz jsme delali generalku na Vlajovem Sciru tak se to chovalo hodne podobne. Na plyn to reaguje i ve vyssich otackach pomalu?
ve vysokejch to reaguje okamžitě na plyn, s vačkama se nic nedělalo
-
ja se ptal jestli jsi si jistej ze je mas spravne? Ne jestli si s nima neco delal ;D
-
ja se ptal jestli jsi si jistej ze je mas spravne? Ne jestli si s nima neco delal ;D
no doufám že ano poněvadž motor jezdil v bílém rigerovi z Nejdku jestli se pamatujete 2roky zpátky :) u rozdělovače jsou je ta drážka na rozdělovač vodorovně a ve spodní straně
-
takze jen sazis na to ze jsou spravne ale nekontroloval jsi jestli jsou ty vacky podle sipek proti sobe :)
kazdopadne presne takhle se to chovalo Vlajovi jestli si to dobre pamatuju byl u toho i Mates treba potvrdi ;)
-
takze jen sazis na to ze jsou spravne ale nekontroloval jsi jestli jsou ty vacky podle sipek proti sobe :)
kazdopadne presne takhle se to chovalo Vlajovi jestli si to dobre pamatuju byl u toho i Mates treba potvrdi ;)
dobrá ne že by se mi chtělo znova sundavat víko ventilů, ale můžu na to juknout :D
jak to tedy mám být? a jak se případně dá přenastavit?
-
sice sem u toho byl ale od tý doby se toho událo trochu víc a teď navíc řešim problém s jednim motorem, takže si už nevzpomenu.. ale nicméně jestli máš všechno nastavený jak má bejt, vačky rozvody, rozdělovač a zapojenou elektriku co k tomu musí bejt tak by to mělo premávat.. ale podle toho co píšeš tak si buď něco blbě zapojil nebo ti nějakej detail uniknul a nefunguje jak má.. co se týče volnoběžnejch otáček tak na to mám pocit je spešl ventil za sánim tak třeba ten ti může delat bordel.. ale co se týče elektriky tak musíš na Armádu, ten to má zmáklí
-
Nechci vam do toho kecat, ale pokud to nereaguje na vyndani kabelu na 4 valci, tak bych jako PRVNI zacal resit proc to jede porad na tri ;)
-
Nechci vam do toho kecat, ale pokud to nereaguje na vyndani kabelu na 4 valci, tak bych jako PRVNI zacal resit proc to jede porad na tri ;)
jen ve vykojch otackach to jde na 4
-
Jajin a zkouseli jste jestli tam jde benzin a jestli pali svicka pri nizsich otackach?
jinak v zakladni poloze jsou na vackach sipicky a meli by mirit proti sobe na tech ozubenych kolech.
-
Jajin a zkouseli jste jestli tam jde benzin a jestli pali svicka pri nizsich otackach?
jinak v zakladni poloze jsou na vackach sipicky a meli by mirit proti sobe na tech ozubenych kolech.
benzín tam jde a svičky palí i při startovaní jak mají :)
-
Nechci vam do toho kecat, ale pokud to nereaguje na vyndani kabelu na 4 valci, tak bych jako PRVNI zacal resit proc to jede porad na tri ;)
jen ve vykojch otackach to jde na 4
Tak zjisti proc to ve vysokych otackach jede na tri, jestli to nehazi jiskru coz asi neni tento problem, ale spis proc tam netece benal ;)
-
Nechci vam do toho kecat, ale pokud to nereaguje na vyndani kabelu na 4 valci, tak bych jako PRVNI zacal resit proc to jede porad na tri ;)
jen ve vykojch otackach to jde na 4
Tak zjisti proc to ve vysokych otackach jede na tri, jestli to nehazi jiskru coz asi neni tento problem, ale spis proc tam netece benal ;)
už to jede, udělal jsem rozvody podle vaček jak jste říkali a super nejde mi uplně doladit volnoběh(otočil jsem rozdělovač aby motor měl 900ot a šroubek na klatkách byl dorbet povolenej) a už to jezdi, ještě tam neni lamda sonda takže to není uplně 100%
ale něco stejně dělá když vyřadím tak občas opravdu mi to udělal asi max každý 6vyřazení a moc jsem toho nenajezdil ale jako by motor uplně stichne jako kdy bych ho chcipl ale nechcipne a zase naskočí je to jen slyšet že chcipne nezaklepe se motor nic možná až se tam dá lamda, druhý a třetí díl výfuku že to bude oukej co myslíte? :)
-
smontuj to a uvidis jak to pojede a co to bude delat myslim si ja ;)
-
Lambda sonda to asi nebude páč já bez ní jezdil úplně normálně.
-
Tak chlapy jsem asi na řadě...v pátek jsem odstavil auto v práci, pondělí ho chci nastartovat a ani náhodou, už třetí den ho obíhám a zkouším.
Vytáhl jsem jeden vstřik a ani mrť benzínu při startu, jiskru hází, tlak benzínu za filtrem 10 bar, po vypnutí klesne na 5,1 a nějakou dobu drží, vyšrouboval sem šroub jednoho vstřiku na kostce a palcem jsem držel-při startování, tlak byl jenže nevím jestli dostatečný, čidlo teploty bloku 3,5k (asi odpovídá), na kostce jsem kontroloval ještě poťák polohy váhy(v pořádku) a ještě ventil k dif. regulátoru měl správně 18 ohmů sice z konektoru na něho leze jen 8V-nevím jestli stačí, na pátém vstřiku bylo jen 0,5V-to se mi zdá divné.
Mám podezření na diferenční regulátor, jak jsem četl vrací benzín do nádrže a dělá tlak pro vstřiky-co vůbec na něm opravit, popř co se na něm může posrat za tři dni stání? do kostky se mi moc nechce lézt
-
neraďte, pomáhejte všichni najednou, to nestíhám číst
-
neraďte, pomáhejte všichni najednou, to nestíhám číst
já bych Ti rád poradil, ale máš třicetkrát větší znalosti než já, takže já bych vyzkoušel želvu jestli cáka: a to tak že místo benzinového relatka dáš z klaksonu, otočíš klíčkem na kontrolky, vytáhneš vstřik a zvedneš váhu, buď bude cákat nebo ne ;) a pak ještě snímač otáček, jináč bych čekal odpověď jak Ty :D
já teďka potřebuju poradit jak mám zazimovat kostku s želvou aby neodešla, poněvadž v zimě půjde motor zas ven :(
-
Dík, na váhu jsem ještě nešáh, nebo jsem zkoušel zatím tlaky a čidla, do kostky jsem nikdá nelez, teď šmíruju výkresy
-
já bych nedoporučoval "kostku" rozebírat .. ve většině případů po složení pak nešla vubec nebo z ní sákl benzin.. ..
-
já bych nedoporučoval "kostku" rozebírat .. ve většině případů po složení pak nešla vubec nebo z ní sákl benzin.. ..
souhlasím kostku nerozebírat, to mi říkal taky uplně každý, kostku nesundavat ;)
-
Tak včera jsem zjistil kolem ventilu dif. regulátoru tlaku že z počítače jde 8V při odpojeném ventilu a když připojím ventil tak spadne na 0,5V a asi nespíná. Jsem vysápl počítač na kyslík, bohužel nevypadá že by v něm něco odešlo, tranzistor který na vývodech 12 a 10 má spínat ventil je v pořádku. Pak jsem připojil ventil natvrdo na 12V-stejně to nechytlo
-
lajos tak jak,už ti scirko jede?
-
lajos tak jak,už ti scirko jede?
nejede a mezitím mi odešlo čerpadlo, výfuk na náhradním BX-včera jsem náhradu zprovozníl se šílenýma kixama, zítra jdu ještě pro náhradní čerpadlo, no a šíro příjde na řadu potom
-
tyjo, ty se taky nenudish :-X
-
tyjo, ty se taky nenudish :-X
no a pak máš dělat na plazmě, vodíku, když to nejede ani v normálu, se zas ale neposeru, týden jsem jezdil autobusem do práce
-
já to vidim tak že se příští týden projedu párkrát projedu, skovám značky do depozita a zazimuju....
-
já to vidim tak , že nechám nalakovat novou kapotu, tu zazimuju a budu dál jezdit se stávající pomuchlanou :)
-
Tak jsem se dopracoval k diferenčnímu regulátoru tlaku, jsem ho vyndal v sobotu dám mu 12V -foukám do něho a nepropouští...v pondělí to zkouším znovu a při 12V spíná propouští...namontoval jsem ho zpátky ale z oxi kontrolu jde na něho pořád jen 8V(odpojený konektor) které po připojení spadne na 0,5V ...tak jsem mu dal plných 12V ale stejně to nechytlo, neb nevím jestli po utažení šroubků na kostku, funguje nebo ne.
Radili mi přišroubovat ho pod napětím a zkusím ještě místo čidla teploty na motoru dát odpor(potenciometr) a nafixluju mu -10 stupňů teplotu, jestli to chytne s pátým vstřikem?
-
kua gde si to tam našel ? něco takovyho je v širu ? :o ;D
-
kua gde si to tam našel ? něco takovyho je v širu ? :o ;D
Na kostce ze strany jak je vyrovnávací nádoba na chl. kapalinu. V manuálu strana
5-38... Fig. 6-16
-
Tak snad vyřešeno, byli to kabely k svíčkám, dal jsem zpátky s drátovou žílou a fachá, za chvíli vyrazím do ulic, po jaké době? už ani nevím. Ze čtyř uhlíkových kabelů byl jeden dobrej, druhý sem tam a na ostatních se nadalo s žádným ohýbáním naměřit hodnota pod 100k. Elektrikářova kobyla
-
jj nevyhoda uhlikovych kabelu, proto pouzivam medene ;) Sice je o dost vyssi cena ale je to bez problemu ;)
-
Tak vám píšu ságu jak jsem dopad. Po výměně kabelů za drátové (červené-škoda) to jezdilo, hlavně za studena-ráno to chytalo dobře ale ujel jsem 500m do krámu a chtěl jsem pokračovat a už nechtěl chytat, jakmile se ohřála voda nad 50 tak začal dělat divi-na volnoběh zvýšil otáčky na 1500 a při záběru začal cukat jako když vynechá jeden válec, prostě jsem jel a jako když tě drží neviditelná ruka zpátky a občas tě pustí a zas tě chytne, pak na volnoběhu ručka otáčkoměru se občas trhala dolu jako když klepeš popel z cigára.
Šel jsem včera do kelly zeptat na silikonové zapalovací kabely(s drátovým vnitřkem), no a dnes jsem je tam dal, prostě všechny koniny zmizeli-fachá bez chybičky, doufal jsem že těch 2224,- peněz nebude vyhozenejch a taky že ne.
Sada kabelů je Champion LS-200, padnou jako ulití.. Na krabici slibujou lepší starty za každého počasí, vyšší energii pro spalování, nižší spotřebu a snížené emise
-
ja pouzivam kabely z tesla Blatna s medenym jadrem a maximalni spokojenost tez ;)
-
ja pouzivam kabely z tesla Blatna s medenym jadrem a maximalni spokojenost tez ;)
Ty teslácké silikony jsou dokonce dražší, trochu mně zarazila poznámka u tech dvou sad na PL-ko T017B a T714C : original - sada s měděným jádrem (lze nahradit sadou s odporovým jádrem) - v servisním manuálu jsou předepsané kabely s uhlíkovým jádrem?
To uhlíkové jádro je děsná konina, on to neruší vůbec nic s tím měďeným jádrem.
Skusím na ty červené škodovácké kabely natáhnot smršťovačku a vyzkouším jestli to bude účinné, hlavně abych nemusel píchat ty plazmové kondíky do těch krásných nových silikonů