SCIROCCO
Servis => Technika => Téma založeno: jajin17 Duben 08, 2010, 09:08:06 dopoledne
-
Zdravím pánové, prosím prosím,nevíte kolik má tlačit tlak benzinové čerpadlo u PLka?
bude stačit tohle, nebo ne? http://www.highperformanceparts.cz/palivove-pumpy/palivova-pumpa-255lh.4230
díky jo a myslíte že tam musí být podávací čerpadlo u téhle pumpy?
-
::) ::)
Chjo další co slyší na slovíčka "super,extra,hyper...." ::)
Minulej týden jsem to tu psal Kubíkovi. Vyser se na tyhle sračky a kup si origo od Bosche. Seženeš ho taky za ty peníze a máš klid. Pokud si myslíte že vám nějaký megahustokrutý čerpadlo od nějakýho poláka co to šije po nocích ve stodole přidá koně, tak jste na omylu. Navíc tohle je podávací čerpadlo do nádrže.
-
tohle vypada jako hlavní pumpa ale dává se do nádrže ... mělo by plnit funkci obou .
-
Tak to přeji hodně štestí při zapojování ;D
-
u takovych veci ktere zalezi na tom abych nekam dojel navic pracujou s tekutinou ktera rada hori bych se vysral na vyrobce ktery je oznacen jako NONAME popripade neco uplne neznameho jmena jako SUPERFUELPUMP apod.
-
na druhou stranu ... tohle je origo palivova pumpa (ta co je v nadrži) jednoho člena odtud ::) ::)
-
Mě nejde o žádný koně, jde mi o to aby to auto mohlo jezdit, dávam do karburátový kastle 16V PL chci aby to jezdilo :-D a hledám alespoň prozatím co nejlevnější řešení, poněvadž motor už mě stál moc moc pěnez a ještě nejsem u konce :-(
-
Speed: za ty roky co to čerpadlo muselo natočit se může sem tam něco posrat. Ale určitě bude větší spolehlivost než u těch noname.
Jajin: píšeš že předěláváš karbec. Musíš taky udělat vratku do nádrže..... a na to je pod autem u hl. čerpadla taková "krabička" která tohle dělá. Myslím že jednodušší bude to udělat jako je origo. Je to vyzkoušený a funkční. ;)
I když dražší.
-
Horan, chceš mi říct že ona nejde normalně hadička na přebytek benzinu zpet do nádrže, ale ještě přes něco? myslel že dám vysokotlakou pumpu na přívod a bude klid :-(
-
jde to . ale budeš mit problemy při nizky stavu v nádrži. kdy čerpadlo nebude mít co sát a tlačit .. od toho tam jsou ty další pomocný věci jako zasobník tlaku ,podavací čerpadlo a rozdělovací box ..
-
tedka mi radil kluk co jezdi rally abych koupil tuhle http://speedpro.cz/bosch-vysokotlaka-palivova-pumpa-5baru-p-5078.html a zpatecku dal před čerpadlo :-D ale nevím jestli jsem ho správně pochopil :-D
-
vracečku před čerpadlo ??? co to za kravinu ??
pumpa se zdá býti cajk .. :)
-
vzdyt to rikam ze jsem to spatne pochopil ;-) říka to same jak Ty s tím nizkym stavem benzinu, to vyřeším teda podavacím čerpadlem, jo?
-
nádrž ->podavaci čerpadlo -> zasobnik -> tlakovaci pumpa -> motor -> vracečka -> nádrž
tahle bych viděl minimální zapojení benzinu . takhle by to nemělo zlobit
pro zkušenější : pokud se pletu opravte mě .. diky
-
Koule chlupatá má pravdu. Ta vratka vede ještě do takovýho boxu (jak píše araman), který část paliva vrací zpět do čerpadla a zbytek pak do nádrže. Ten zásobník paliva bych taky určitě dal. Sice Lucas píše že ho nemá a že to jede normálně, ale u Wendetčinýho auta to dělalo bordel. Ještě si nejsem jistej kolik je minimum tlaku co to čerpadlo musí dávat, ale asi by mělo stačit i to pětibarový co si napsal.
-
co si pamatuju. tak u JH (doufam že PL je stejny) je pracovní tlak cca 4bary .. tak 5ti je v pohodě
-
ten zásobník na palivo mám, podávací čerpadlo jsem sehal za 500kč a pak třeba tu pumpu od bosche no ale vůbec nevím jak má vypada ten box na tu vracecku, nemáte někdo fotku toho prosim? Mám ve stodole rozebraný JH(pumoy jsem z něj před časem prodal :-( ) ale nějaká zbytky mi tam zůstaly tak třeba tom tam je ;-)
-
podle me je to takova plastova krabicka kde jsou 3 vstupi ;)
-
Jj je to to jak píše kubík. Krabička se třemi vstupy/výstupy. Originálně je to zastrčený nad hl. čerpadlem.
-
a cca rozmery? :-D je z plastu nebo z hliniku, či železa ? ;D budu hledat, teda jestli to mělo JH :-D
-
jh to ma urcite je z plastu
-
Je to z plastu, je tam hrubej filtr a vypadá to takhle, nová stojí cca pětikilo
-
jojojojo pravda to tam je :-D akorad já to měl už hodně zažlouty na tom JH :-D tak já se zkusím ještě jednou podívat. teďka když už vím co mám hledat, díky chlapy ;-)
akorád nemužu najít ten zásobník paliva :-(
-
Zásobník by měl být +-u zadní nápravy. Napojený na hadici vedoucí z hlavního čerpadla do motoru.
-
jen doplnim kdyz tu pisete vstupy a vystupy ma to vstupa vystup. hadicka je vetsinou zakoncena prevlecnou matkou ktery se na to sroubuje to je pokud to tam je jeste origo ale vydel jsem uz i na motex pasku. vetsinou je to zarezli pod autem zastrceny vejs nad cerpadlem pod zakoncením naprávy (vetsinou).
ne ze me tu nekdo sezere.
-
to tě sežeru hned já ;D ;Dhned sis rejpnul vid ;D
-
JE úplně jedno jestli je to oroginál a nebo je to hadice na holendru s převlečnou matkou a zajiště ná sponokou. Učel to snad slpní né ? ? ? ::) ::)
-
Jinak kdyby někdo chtěl na MJ auto je todle ;)
http://katalog.mjauto.cz/detail.phtml?kod=C15a9ePdiOgFrd&windowid=0 (http://katalog.mjauto.cz/detail.phtml?kod=C15a9ePdiOgFrd&windowid=0)
-
ty jsou do nadrže podavaci
-
hustý děkuju :-)
-
hustý děkuju :-)
Nemáš zač a máš to bez problémů ;)
A litr zase není taková pílka bych řekl ;)
-
ty jsou do nadrže podavaci
Má pravdu Chlupatá koule ;) 8) ;D
-
A pokud by ještě nekomu bylo málo tak tady taky něco. ;)
http://www.allegro.pl/listing/search.php?sg=0&order=p&string=Pompa+paliwa+vw (http://www.allegro.pl/listing/search.php?sg=0&order=p&string=Pompa+paliwa+vw)
A můžete vybírat do aleluja !!!
Možná bych byl schopen zajistit dovoz
;) ;) ;) 8)
-
Tech polskejch bych se radeji vyvaroval ;)
-
Tech polskejch bych se radeji vyvaroval ;)
Duvod ? ? ? Myslis ze polaci prodavaj cerpadla jinam a sami si jezdej do NDR pro originaly ? ? ?
-
zrovna u poláku je možny všechno .. to je jak druhý rusko ;)
-
@ Army: myslel jsem vyrobenych v Polsku ;)
-
airarmy:takze to cerpadlo do nadrze od mjauto muzu pouzit na 16v kr????? za tech 950kc
-
jo, mužeš .
-
Jak řekl Mr. Chlupatá koule můžeš a jde to i na JH, DX, EX a já nevím co ještě ;)
-
EX ma AC pumpu...tam neni cerpadlo potreba ;)
-
bylo myšleno asi ne EX ale EG ;-)
-
EX ma AC pumpu...tam neni cerpadlo potreba ;)
Čekal jsem do se ozve ;D ;D ;D
A jinak je to myšleno tak že to prostě pasuje na všechny auta co mají čepadla v nádrži a pod autem ;) ;) ;) 8) 8) 8)
-
jeste ze mam jen cerpadlo pod. ::) ::)
-
jeste ze mam jen cerpadlo pod. ::) ::)
Hmmm ale něco ti ještě chybí :P :P :P ;D ;D ;D
-
Nene. Žluťák měl z výroby taky jen hlavní pod autem. ;)
-
to mě štve že jsem to nevěděl že to jde i tak :-D no snad ty dvě budou taky fungovat :-D
-
Nene. Žluťák měl z výroby taky jen hlavní pod autem. ;)
Ale já netvrdím že ne ;););)
A jinak je to jedno z prvních né ? ? ?
A asi po dání pár chytrých hlav dali soudruzi v NDR druhé a zbytek těch <> k tomu jednomu ;D ;D ;D
-
Tak hlavně potom zjistili že čím víc čerpadel..... v autě bude, tím se toho může víc posrat a tím víc se vyrejžuje na servise ;D
Nezaznamenal jsem žádný problém s jedním čerpadlem. Jen na to musí být i nádrž se spodním výstupem.
-
Nene. Žluťák měl z výroby taky jen hlavní pod autem. ;)
akorat zlutak mel jinou nadrz, s vyvodem dole :)
-
koukni o kousek níž ;D ;)
-
njn. to jsem na mobilu asi přehlid
-
taky mam jen jedno čerpadlo ;) ( stejné šistém jak horanos)
-
tenhle system bych nemenil ani za zalte prase jen to dela problemy kdyz je malo benzinu v nadrzi nebo je spatny benzin s usazeninama. jak rekl Horan druhe cerpadlo tam nejspis dali jelikoz zjistili ze s tim jednim se to bude malo posravat ::)