SCIROCCO

Servis => Technika => Téma založeno: jajin17 Leden 20, 2010, 12:17:44 odpoledne

Název: keramická lamela
Přispěvatel: jajin17 Leden 20, 2010, 12:17:44 odpoledne
Zdravičko pánové, vím že už se to tu řešilo a boužel jsem to nenašel, uvažiju nad keramiskou lamelou, chtel bych se zeptat, da se udelana odpruzena, nebo to odpruzeni zrusi?

dá se s tím jezdit po meste na klasicke posouvani v kolonach?

Sel by do toho nekdo pripadne semnou? bylo by to pak levnejsi :-D
Název: Re: keramická lamela
Přispěvatel: speed Leden 20, 2010, 12:46:28 odpoledne
http://history.scirocco.cz/index.php?topic=3011.msg119929#msg119929
Název: Re: keramická lamela
Přispěvatel: Lucas Leden 20, 2010, 12:46:58 odpoledne
vetsinou se dela neodpruzena, a na popojizdeni ve meste to neni. BTW keramickou vyuzijes jen pri velkym zvyseni vykonu ;)
Název: Re: keramická lamela
Přispěvatel: pov Leden 20, 2010, 15:05:03 odpoledne
proboha proc? jedinej rozumnej duvod? seriova 16v lamela prenese cca 175 koni, ale origo původní vw, bubak mel ve sciru 205 koni a taky na seriovy lamele. pripadne mi to jako blbost tohle resit. zbytecne vyhozeny penize. ja mam taky seriovou lamelu a spojka o nicem nevi
Název: Re: keramická lamela
Přispěvatel: Lucas Leden 20, 2010, 15:08:01 odpoledne
Eventuelne koupit ten drazsi Sahas a je uplne po problemech ;)
Název: Re: keramická lamela
Přispěvatel: Mates Leden 20, 2010, 16:32:35 odpoledne
v denim provozu jí odkurvíš hned.. a jak píšou kluci tak je to uplně zbytečná investice
Název: Re: keramická lamela
Přispěvatel: Bandito Leden 20, 2010, 17:47:48 odpoledne
na ten výkon co máš nemá vůbec smysl o tom přemýšlet
Název: Re: keramická lamela
Přispěvatel: jajin17 Leden 20, 2010, 18:15:47 odpoledne
myslel jsem si to :-D ale zaroven jsem si myslel že je to znat i prerazovani atd ;-) tak dekuji za info :-D kaslu na to ;-)
Název: Re: keramická lamela
Přispěvatel: speed Leden 20, 2010, 18:37:02 odpoledne
myslel jsem si to :-D ale zaroven jsem si myslel že je to znat i prerazovani atd ;-) tak dekuji za info :-D kaslu na to ;-)
je to znát ... je to horší ;)
Název: Re: keramická lamela
Přispěvatel: speed Březen 16, 2010, 18:47:10 odpoledne
minulé tyden sem byl u kamoša co jezdi vrchy ve 130 RS  a válela se mu na ponku (keramika)
tak sem se ho hned zeptal ...
řikal že jezdit s tim de i v normál provozu , musiš se to naučit, ale de to , ale
1. jak psal POV - je to zbitečny
2. 100% to odrovná sinchrony - musi se ty sinchrony  upravovat ( takže na seriovou převodovku je to na hovno)


kecali s me o tym dlóho , ale tohle je to podstatny ;)
Název: Re: keramická lamela
Přispěvatel: pov Březen 16, 2010, 19:07:48 odpoledne
hele nooo, nejakou zkusenost s tim taky mam, mel jsem na dilne seriovy evo s keramikou, trvalo mi asi 20km nez mi to prestalo cukat pri razeni (normalni jizda) ... kdyz tumu klades tak se sepnuti spojky trefuje lip, pak uz jsem radil normalne, ale rozjezd je vzdycky na picu, spojku musis donutit aspon trochu proklouznout, prokud nechces dat sadu prevodovce nebo odletet z krizovatky prvni. Tzn. musis to tocit. Druhy s cim jsem jel byla Fiesta ST, ale to uz byl zavodak s kratkou skrini a sperou. Jak rika speed, jezdit s tim jde, ale... lamela cca 4000, nutna zasoba prevodovek a kinetaku.