SCIROCCO

Servis => Technika => Téma založeno: R N Listopad 01, 2013, 18:02:25 odpoledne

Název: Jak říct ECU, aby dávala míň benzínu. Mapu přehrávat moc nechci.
Přispěvatel: R N Listopad 01, 2013, 18:02:25 odpoledne
Studený start bez plynu, jinak se uleje, teplý taky a když tomu naložím, tak zbytečně jede dle Leffiho jak přemotorovaná svině. Co ECU říká , kolik má dát. Jediný co vím, vrátím tam filtrbox a přicpu na zkoušku laďák. Jinak na svíčkách a ve výffuku by šli těžit saze. Moc ta sem nepatří, vím, je to A3 1.6 74kw, ale alespoň se to tu trochu možná oživí. Dík, RN.
Název: Re: Jak říct ECU, aby dávala míň benzínu. Mapu přehrávat moc nechci.
Přispěvatel: Lucas Listopad 01, 2013, 18:10:56 odpoledne
Zameril bych se na ty cleny ktere davaji ecu data kolik dat, jako jsou cidlo teploty motoru, lambda sonda, meric mnozstvi vzduchu atp. Protoze aby sama od sebe davala moc je blbost ;) Eventuelne nekde prisavajici falesny vzduch, kvuli tomu mi nevychazeli emise, a nejelo jak ma. A bylo praskle odvetravani vent. vika. BTW u toho sameho motru.
Název: Re: Jak říct ECU, aby dávala míň benzínu. Mapu přehrávat moc nechci.
Přispěvatel: speed Listopad 01, 2013, 22:58:47 odpoledne
většinou to dělá čidlo teploty motoru
jinak tohle by mělo jit připojit na VAG  a tam by ti to mělo vyskákát v pohodě (pokud je to el závada - čidlo , váha vzduchu, lambda , apod. )
další věc je jak psal lucas  praskly sání (pokud je plastovy tak hodně častá závada , ale A3 myslim plastovy nemá, takže podtlaky ....  jako u karb. )
Název: Re: Jak říct ECU, aby dávala míň benzínu. Mapu přehrávat moc nechci.
Přispěvatel: Lucas Listopad 02, 2013, 09:15:31 dopoledne
Myslim si ze 1,6 74kW bude v celem koncernu stejna, takze sani je urcite plastove.
Název: Re: Jak říct ECU, aby dávala míň benzínu. Mapu přehrávat moc nechci.
Přispěvatel: R N Listopad 04, 2013, 13:14:40 odpoledne
děkuji