SCIROCCO
Servis => Rady a návody => Téma založeno: Lech Březen 27, 2013, 20:19:31 odpoledne
-
Zdravíčko,mám na karburátoru automatický sytič.Z důvodů repase sem ho demontoval a jelikož nejsem žáden automechanik,tak ted nevím jak to dát zpět jestli někdo nemá náhodou schéma nebo foto?Jo a Typ motoru je 1.5 JB .Předem Díík
-
jeden klučina tady má JB , tak by ti to mohl vyfotit ....
-
TAk to by bylo výborné aspon bych se hnul s místa a dal jednu věc do hromady. :)
-
To by bylo super kdyby mi na něm neleželo přez 30cm sněhu. Ale kuknu se jestli někde nemám staré fotky jak jsem ho rozdělaval před opravou
-
tady sou nějaky dokumenty ke karburátorům ;)
http://mojeheli.wz.cz/2B5%202B3%20VW%20Einstellanweisung.htm
-
Tak automatický sytič je pohaněn bimetalem v podobě pružinky na dvou mistech uchycené. V jednés straně to je v takové zaražce urpostřed a druha je chycená na očku na klapku na oteviraní a zaviraní přidavné klapky. Musíš tu pružinku otočit tak aby byla natahnuta a pak to k těm dvěm věcam přichytit. A stači sešroubovat a je to. Pak ta pružinka která je z nějakého specialního plechu udělana se pod vlivem teploty natahuje a smršťuje a tim otevira a zavíra automatický sytič. Jak se zahřeje voda tak se zavře. Je to dost primitivní system.
-
Hodně zjednodušené . A- při ohřátém motoru musí být klapka úplně otevřená , otáčíš celým domečkem sytiče po povolení |3 šroubků B-má předehřev - topnou spirálku pod +15
-
Ja myslim že mu šlo o to zjednodušeně. Naco to komplikovat. On to chtěl dat do kupy ne pochopit funkci. Ja jsem to rozdělaval a daval i dohromady a pořad mi to funguje.
-
Dííky všem za radu,nakonec sem to tam nějak nahodil a uvidím jestli to bude fungovat. ;)