SCIROCCO

Servis => Technika => Téma založeno: honzik4401 Leden 06, 2013, 17:45:24 odpoledne

Název: motoraři mám otázku EX prdelat na 2E
Přispěvatel: honzik4401 Leden 06, 2013, 17:45:24 odpoledne
mám blok ex a na nem hlavu se vstrikovánim z golf III  2,0 gti  je to kod 2E ,co vy na to ???? :) jsem rad za kazdou radu :)
Název: Re: motoraři mám otázku EX prdelat na 2E
Přispěvatel: honzik4401 Leden 09, 2013, 20:41:01 odpoledne
 ???
Název: Re: motoraři mám otázku EX prdelat na 2E
Přispěvatel: Mates Leden 09, 2013, 20:53:56 odpoledne
jaký máš jiný varianty motorů a hlavně zkušeností s takovýma laboracema?

k tvý otázce, tohle komplikovat dohromady si myslim že je kontraproduktivní s nejistym  výsledkem..
Název: Re: motoraři mám otázku EX prdelat na 2E
Přispěvatel: R N Leden 09, 2013, 22:45:42 odpoledne
Kup celý 2E , jinak nee , škoda práce . Jakou tam dáš elektriku ? Nebo tam dej DX .
Název: Re: motoraři mám otázku EX prdelat na 2E
Přispěvatel: honzik4401 Leden 10, 2013, 11:38:35 dopoledne
nechci zkouset jinou variantu ,mám blok z ex a hlavu s kompletnim prislusenstvim (elektroinstalace ,cerpadlo ,vaha vzduchu ,lambdu ......... ) chci to zkusit a zajimaji me pripominky proc by to nemelo ject ,ví to tady nekdo ?? nebo jste jen vymenari ?? nenasel jsem jako motorář žadnej problem ale chci se ujistit ,díky za odpoved ale házet svuj plán za hlavu nebudu dokud nebudu znát duvod proc by to nejelo  ;)
Název: Re: motoraři mám otázku EX prdelat na 2E
Přispěvatel: Mates Leden 10, 2013, 11:58:39 dopoledne
když chceš konkrétně: takže, základní otázka je jestli ta (stříkačková) hlava půjde na karburátorovej EX blok, což nevim ale předpokládám že to máš už zkouknutý. Jinak největší problém je spalovací prostor což obnáší vyměnit písty a bude problém motor nastavit na rozvodech protože to může mít jiný časování na hlavě

jestli máš tyhle otázka vyřešený, tak se do toho klidně vrhni a všichni ti budem držet palce a čekat na další poznatky ;)

každej tady nějakym způsobem vymejšlíme vymyšlený a nakonec stejně dojdem k tomu že se to vrátí do původního stavu aby to fungovalo jak má ;D ale kvůli tomu ty auta máme ;D
Název: Re: motoraři mám otázku EX prdelat na 2E
Přispěvatel: deywis Leden 10, 2013, 19:34:16 odpoledne
já bych si položil dvě teoretický otázky (bo prakticky tomu nerozumim):

- proč chceš takhle (možná složitě) laborovat?
- jakej to přinese reálnej nárůst výkonu?


Nevyjde lépe (jak časově tak možná ve výsledku i finančně) hodit tam 16V, což je vyzkoušená věc, a víš že tam máš rázem 129/139hp, se kterýma můžeš laborovat dál?
Název: Re: motoraři mám otázku EX prdelat na 2E
Přispěvatel: honzik4401 Leden 12, 2013, 10:48:09 dopoledne
hlava je uplne stejna ,jedinej rozdil na ni je ze má strikackovy sací kanaly ...casovani v tom problem neni to bude stejny ,stejna vacka stejny vsechno , a jekej rozdil je v pístech na 2,0gti to je vsechno stejny jediny co je jinny tak je zdvih pistu coz je na kazdym valci jen 50ccm mnozství dávky paliva se dá rekulovat pres teplotni cidlo ,a dál ?? :D  jo a 1,8 16 V chci do jinnyho auta a zajime me jestli je vw až taková stavebnice Merkur jak si myslim ;) peníze na to mám vrazil jsem do svyho rocca uz 40 tis a delal jsem na nem vlastnima rukama do posledniho šroubku je vsechno po renovaci ,hold me bavi stavet auta a takhle to chci zkouset ;)
Název: Re: motoraři mám otázku EX prdelat na 2E
Přispěvatel: Mates Leden 12, 2013, 15:55:44 odpoledne
tak když to máš takhle pořešený tak ani radu nepotřebuješ ;) jinak ano, VW tohoto stáří je skládačka jako ostatně všechny auta, jen člověk musí vědět kam šáhnout :D