SCIROCCO
Servis => Technika => Téma založeno: joe Říjen 24, 2012, 17:26:06 odpoledne
-
Zdravím lidé kmene Sciro, mám takový malý problém na sciru rodičů. Jedná se o 1,8 8V JH. Já tomu nerozumím, a byť táta opraví dost věcí tento ,,verk" jak říká půjde ze skály.
Auto jede v pohodě v kuse a najednou začne kuckat jako když dochází benzín, pak chcípne a nelze nastartovat.
Při startu jeví snahu ale nic ani po naprostém vydudání baterie:-). Fakta svíčky OK, čerpadla jdou, před i za palivov filtrem benzín stříká, do ,,startovacího střiku" ( jak ho nazval tatík:-) benzín jde - stříká.
V nádrži je víc jak 3/4 nádrže. Víc nevím neb přes týden nejsem doma, takže toto je zatím veškeré info.
Další dotaz je pokud je to třeba v řídící jednotce jde něco poskládat z DXa co mám na ND??Nevím jednotka elektonika???Něco??
Díky za info.
-
jak dlouho jede v pohodě? - do zahřátí , nebo jen chvilku a hned začne kuckat ?
a jak dlouho trvá než to znovu jede ( nebo co se musí udělat aby to znovu chytlo )
-
Takhle za jizdy to udělalo poprve a ani na náhradní baterii to nechytlo, jinač delší dobu mělo problémy se startem. Zatím víc nevím, víc o víkendu, ted jsem mimo domov.
-
Svíčky Ok znamená, že jste zkoušeli jiskru s vyndanýma svíčkama?
-
Jak dlouho to stálo ?
Já jen jestli ti neodešla želva, teda hlava rozdělovače paliva ;)
Nejlepší je buď vytáhnout jeden vstřik a nebo si tam jeden mimo namontovat a začít startovat, pokud vstřik začne stříkat tak to takhle postupně otestovat na ostatních. A pokud tam to bude OK tak ti nezbejvá nic jiného než vytáhnout svoje střiky a otestovat jestli stříkaj, pokud né tak máš prekérku ;)
Jinak pokud nestříkne ani ten vsřik co bude solo piko namontovanej tak je želva death ;)
Jo a ještě bych teda zkondtroloval teda ty svíčky jestli jiskřej ;)
-
to by to nejelo vubec .. a krom toho z mojí zkušenosti není problem nechat auto rok stát a pak na drc nastartovat a jezdit jak je libo (než auto políbí flexa)
-
do "želvy" bych se sral jako do poslední varianty.. nejdřív zjistit jestli tam nejde benzín nebo jiskra a pak bádat dál.. osobně bych to přiřadil k regulátoru tlaku paliva a vůbec palivový soustavě jako takový..
-
Trochu se to podobá problémům s mým prvním scírem, taky JH. Jelo, a najednou se zakuckalo, zastavilo a nechtělo nastartovat (na dálnici úžasné chvilky), chvíli jsem počkal a po cca 10 minutách jsem nastartoval v pohodě. Naprosto nevyspytatelné chování. Po několika krizovkách jsem na to přišel. Nakonec to bylo v elektrice. Praštil jsem do pojistkovky s relátky a byl na chvíli klid. Než jsem to blíže identifikoval, tak mi ho ukradli.
Třeba tě to nasměruje.
-
A co bordel v nádrži , třeba nafta . auto ráno v poho chytne vyjedeš a benzín se promíchá s naftou , zacukáš a nejedeš .
-
Trochu se to podobá problémům s mým prvním scírem, taky JH. Jelo, a najednou se zakuckalo, zastavilo a nechtělo nastartovat (na dálnici úžasné chvilky), chvíli jsem počkal a po cca 10 minutách jsem nastartoval v pohodě. Naprosto nevyspytatelné chování. Po několika krizovkách jsem na to přišel. Nakonec to bylo v elektrice. Praštil jsem do pojistkovky s relátky a byl na chvíli klid. Než jsem to blíže identifikoval, tak mi ho ukradli.
Třeba tě to nasměruje.
relé v horní řadě.pro bohatost směsi.protejká přez něj visokej proud a časem odejde.co mě JH timhle potrápilo než sem na to přišel.jeho nefunkčnost se pozná,že necvrdliká cvrček na kostce
-
jak dlouho jede v pohodě? - do zahřátí , nebo jen chvilku a hned začne kuckat ?
a jak dlouho trvá než to znovu jede ( nebo co se musí udělat aby to znovu chytlo )
Teď umřelo po 50km - poprvé a nikdy to neudělalo, a co se musí udělat k tomu aby znovu chytlo to nevím, protože už týden nechytlo, ,,startovací" vstřik tam stříkne - to chytne vyletěj otáčky a pak je konec a to dokola.
-
Svíčky Ok znamená, že jste zkoušeli jiskru s vyndanýma svíčkama?
jj jiskřej jak vánoční stromeček
-
Jak dlouho to stálo ?
Já jen jestli ti neodešla želva, teda hlava rozdělovače paliva ;)
Nejlepší je buď vytáhnout jeden vstřik a nebo si tam jeden mimo namontovat a začít startovat, pokud vstřik začne stříkat tak to takhle postupně otestovat na ostatních. A pokud tam to bude OK tak ti nezbejvá nic jiného než vytáhnout svoje střiky a otestovat jestli stříkaj, pokud né tak máš prekérku ;)
Jinak pokud nestříkne ani ten vsřik co bude solo piko namontovanej tak je želva death ;)
Jo a ještě bych teda zkondtroloval teda ty svíčky jestli jiskřej ;)
Nestálo resp našinec s tím jede cca každej víkend
-
takže nastartuje , vylítnou otáčky a hned chcípne ? = prasklá podtlahová hadice (některá někde) , nebo ucpanej vzduchové filtr ( ale to by musel byt ucpané uplně , jako mě když to vcuclo hadru na ruce a nevšiml sem si toho )
-
Hmm hmmm no tak to je krapet divné !
Ale asi bych projel všechny kostry !
Tam by mohl bejt zakopanej pes !!!
-
to nebudou kostry.jemu tam dá palivo akorát pátej vstřik.tam buď netěsní podtlak,nebo z jinýho dúvodu nedává kostka palivo.
-
to nebudou kostry.jemu tam dá palivo akorát pátej vstřik.tam buď netěsní podtlak,nebo z jinýho dúvodu nedává kostka palivo.
no tak asi tak nějak,:-( když se tam zkusí kostka z DXa to by asi šlo ne??? nebo to má nějak jinak dělaný??? je teda zajímavý že to umřelo za jízdy prostě kuck kuck a mrtvo hotovo konec:-(
-
chodit to s ní bude.ale nebude se řídit bohatost(detajl)ale napřed bych zkusil,jestli nenasává někde falešnej vzduch např při startování prstem přizvednout trochu klapku.a jako další věc bych si sehnal tlakoměr,a změřil jakej tlak tlačí čerpadlo.pátýmu vstřiku je to jedno.ale u kostky na tom strašně záleží
-
Nové zjištění - jiskra na svíčkách se objeví až po vrácení klíčku tedy v tom okamžiku co dojde k odpojení starteru:-O nechápu nechápu
-
že by rozbité kliček ? (kontakty samozdřejmě)
-
že by rozbité kliček ? (kontakty samozdřejmě)
Ale proč to umřelo z ničeho nic během jízdy???????
-
protože spínačka nespojí kontakty jak má a třeba při otřesu se přerušej..
-
jo, jo, propoj to natvrdo na štekru a uvidíš.
-
jo, jo, propoj to natvrdo na štekru a uvidíš.
Na čem že to mám propojit????
-
sakra Joe, jakto, že mi nerozumíš, dyť jsme ze stejné středozemě, pár kilásků od sebe, nejsi přeci z té Velké Moravy ;D :D :D
na sdruženém konektoru, který vytáhneš ze zadní části zámku zapalování do kterého strkáš klíček od auta.
-
sakra Joe, jakto, že mi nerozumíš, dyť jsme ze stejné středozemě, pár kilásků od sebe, nejsi přeci z té Velké Moravy ;D :D :D
na sdruženém konektoru, který vytáhneš ze zadní části zámku zapalování do kterého strkáš klíček od auta.
No jsem na hranicích s tou Velkou Moravou ;) a tak nějak jsem si to i myslel, že to ,,ONO" bude ono :-)
-
Jaká hranice s Moravou ?...Já myslel, že jsi Hlinsko, to je přece Vysočina a v sousedství je Pardubický a jako původem Pardubák s chatou v Modletíně ti takřka vidím do polívky nebo ne?
-
Jaká hranice s Moravou ?...Já myslel, že jsi Hlinsko, to je přece Vysočina a v sousedství je Pardubický a jako původem Pardubák s chatou v Modletíně ti takřka vidím do polívky nebo ne?
No hranice s s Moravou 10km:-) takže skoro :-)
A sciro nejede a nejede ( jednotka byla prohozena, spínačka prohozena, překontrolováno snad všechno) :-(
-
tak sem si to znovu pročetl
a pořád mě to utvrzuje v tom že je chyba v mýchání směsy, takže zkus ucpat všechny podtlaky ( nejlépe hned u motoru, tak abys tam měl co nejmíň hadic)
vytáhni svíčky a podivej se jestli nejsou mokry - pokud sou mokry, tak dej druhy , nestačí je vyfoukat ) popřípadě protoč motor s vytaženéma svičkama
a pak zkoušej - a kontroluj ty svičky jestli nejsou mokry
to že ti to hodi jiskru až po puštění klíčku by nemělo vadit ( bude to chytat blbě, ale chytnout by to mělo) - startuj jen krátce 3x - 4x zatoč a pusť