SCIROCCO
Servis => Rady a návody => Téma založeno: VODAS Únor 24, 2012, 21:35:11 odpoledne
-
cau prosim vas muze mi nekdo poradit koupil jsem PLko KE-jetronic nepojizdne vymenil jsem tlakovaci cerpadlo a motor jenom škitne po mesicu jsem zjistil ze borec se vrtal u vahy se smesi kdyz tocim motorem a zvednu klapku vzduchu a zaroven pridam plin tak to slape diky za ochotu
-
podívej se na regulátor tlaku paliva co je na sání jdou do něj dvě pancéřový hadice a konektor.. jedna z mnoha možností je že nefunguje jak má a dává ti moc velkej tlak proti kostce na váze vzduchu čili do motoru nejde žádnej benzín (dokud tomu nepomůžeš rukou).. nebo ještě vyzkoušej průchodnost zpátečky benzínu do nádrže
-
presne dokut tomu nepomuzu rukou tak to nedava kdyz tam supnu rele na klakson tak cerpadlo vali furt a zacnu prizvedavat klapku pul centaku mrtvej chod a pak zacne valit benzin ale jak slozim tu gumu tak auto jenom skitne
-
hele tady je fakt hodně možností: další z mnoha je že ti při startu nedá pátej vstřik a proto to jen škytne a nic, přitom to může bejt těžce rozštelovaný
-
prave ze se to snazil stelovat a ono stacilo dat cerpadlo ted uz nevim ani jak to mam sestelovat
-
a zřejmě bych prošel komplet sání,jestli všechno sedí a něco nechybí.jelikož když je netěsnost,nezvedne se klapka a palivo nende.
-
a nevis jak to mam zestelovat (vahu)
-
do tý bych se vrtal jako do poslední.. jestli ti to někde přisává vzduch nebo je v háji nějakej podtlak tak to váhou nevyřešíš
-
Myslim si ze je zbytecne shanet vahu s airboxem jinou, pokud funguje, po prizvednuti rukou, nic ji nebude. Problem hledej nekde jinde jak pisou kluci, nejdriv v netesnosti systemu ;)
-
nemate nekdo schema podtlaku tam se me zda ze je nejaka chyba a mam jeste jeden problem co je to na te fotce pri vysokych otackach me stoho chcije olej hadica od toho vede do airboxu diky
-
to je odvetrani klikove skrine a hadice z toho vede do airboxu plus je z ni odbocka do sani zespodu ;)
-
z toho valit olej nema ze co je to za problem
-
podívej se na stav oleje kolik ho tam máš, popřípadě můžeš mít v hajzlu symeringy na ventilech nebo pístní kruhy čili ti to tlakuje do oleje
-
JAK ZISTIM CO JE V HAJZLU
-
těžko se radí na dálku, co ti můžem říct sou jenom poznatky z bádání a nabytejma zkušenostma.. prostě vyzkoušej co ti řikáme a pak jedině hledat dál.. Zrovna PL není uplně nejjednodužší motor a opravdu je tam moc možností co můžebejt v p.či.. když ti rovnou řeknem abys pořídil všechny těsnění, čidla, udělal repas motoru koupil novou elektriku (jelikož není žádná do který by se někdo nesral) tak tě rovnou opláchnou a auto hodíš ze skály..
ze zkušeností lze usoudit že motoru (pístům, válcům, kruhům, lágrům, klice) nic není pokud to má olej, ale co se týče zbytku tak je to pořád 20 let starý auto a rozhodně se na něm podepsal čas a tutově nějakej borec kterej to měl před tebou..
-
kolik ma byt tlak na valcich ze bych vyskousel tlaky motoru a pak je to jasny dik
-
vodkaď si , hele ?
-
jezerany okr. Znojmo
-
prave ze se to snazil stelovat a ono stacilo dat cerpadlo ted uz nevim ani jak to mam sestelovat
ted záleží co všechno rozšteloval ... (to se musi vrátit)
zrovna od znojma tady nikdo neni - byval tu jeden ... ale ten už se snama nějak nekamarádí