SCIROCCO
Pokec => Hlavní pokec => Téma založeno: bambino.001 Únor 10, 2012, 00:20:52 dopoledne
-
Ahoj,koupil sem dvojku Scirocco bez dokladů(teoreticky 1,6) a potřebuju poradit co přesně mám doma,jak ho vylepšit kde sehnat dily a tak pokecat. Dík Petr
-
z plzně je jajin. díly záleží na tom co, ale tady na foru se dá sehnat spousta věcí.
pochlub se jaký sciro si koupil? tu modrou dvojku z aukra?
-
Jo jo ,vona je teda spíš fialová,ale bude to ono.Jelikož tam pan nedal fridex tak to bylo zamrzlí jak s...e,ale nalil se benzin a na auto najelo samo.Chci udělat takovej sportovní tuning,takže mně zajímá podvozek,jako tlumiče a stabylizatory,výztuhy mezi tlumiče.Dál zadní křídlo,ale ne ten originál,sedačky přední,palubka,a taky plasty na boky+předek zadek koukal sem ze sou tu na prodej,ale 10000kč prostě nemám no a pak ty papíry.
-
podvozek je hodně diskutovaný téma. podle mě, musiš si uvědomit co od toho očekáváš - jestli jenom sešroubovat dolů aby to vypadalo, nebo aby to i nějak fungovalo. jestli to auto máš na denní ježdění nebo jenom na sezonu. spousta lidí odsud včetně mě mají jom, já si na něj fakt nemužu stěžovat. nejvíc spokojenej s ním byl lefi ( ;D ). případně jestli chceš zainvestovat, tak koupit supersprint nebo AP sportfahrwerke. za víc peněz pak už třeba HR nebo KW.
stabilizátory shánět asi tady na inzerátech, výztuhy mezi tlumiče se dají koupit nový, třeba TADY (http://shop.vwmaniac-club.cz/index.php?route=product/category&path=13_25_35) , ale ty jsou dražší, případně si nechat vyrobit od nějakýho šikovnýho svářeče...
zadní křídlo - nevim jaký jiný bys tam chtěl, v origu se dělalo víc provedení zadního křídla... přední sedačky + palubku tady nabízí dost lidí, jen si vybrat.
co se týče plastů, to co tady tweetyna prodává za 10 je kamei, originál oplastování seženeš levněji.
-
bambino.001 : spíš by to chtělo napsat kolik chceš investovat.Pokud nemáš moc peněz a chceš auto lehce přitvrdit a snížit tak mi ten JOM nepřijde jako špatná volba,nedávno jsem koukal po letech na výrobky od JOMU (podvozky) a myslim že i spracování se dost zlepšilo...
a křídlo myslíš jaký??nějaké votuz styl???oto? ;D
(http://img134.imageshack.us/img134/3517/img0093bc6.jpg)
-
Asi takhle,student uz dávno nejsem takže příjem nemam špatnej,ale bohatej taky ne,to bych asi nedělal scirocco.U mně je to hodně z nostalgie,protože v mejch 19ti estě na škole sem udělal řidičák rok 2000 a dostal od dědy jednotku scirocco to se časem téměř rozpadlo tak skončilo na papíry,a od tý doby na něj vzpomínám tak sem si udělal radost.Chci si udělat auto jen na sezonu provozku mám takže žádný denní ježdění. To křídlo rozhodně ne takovou obludu.
-
samozřejmě je to čistě tvoje věc jak si to auto uděláš, ale myslim si že když na to dáš nějaký pecky kola, snížíš a budeš udržovat v dobrým technickým stavu tak uděláš nejlíp... sciro není auto vhodný na "šaškárny".. myslim že si to nezaslouží....
a ta fialová dvojka vypadala na netu moc pěkně, jak je na tom ve skutečnosti?
-
No skutečnost,kastle dost dobrá,lak asi na třech místech na opravu ale jen rozstřikem,podvozek žalostnej a ani to moc nebrzdí,zalepená nádrž asi epoxidem,interier taky nic moc,motor slape moc hezky,spojka skoro mrtvá.Hlavní problém je že to stálo venku asi dva roky a fungovalo to jako skladiště všech možnéch dílu na různa auta a bordelu,ale střešní okno tam nenamontoval takže zevnitř to vlhlo.No já stím planuju velkou rozborku,to bude eště sranda až si budu drbat hlavu že sem to vubec bral ;D ???.Teď asi hlavně nějaký papíry pokud možno i s číslem.Mám dotaz koukám že já mám vpředu jen jeden stěrač,ale co sem se díval na fóru tak většina má dva vpředu dá se podle toho přiblížit co vlastně mám,je to stříkačka údajně šestnácka a jelikož to má malej dekl na ventily tak to bude asi 8ventil.
-
podle toho co píšeš a je-li to oprvdu origo jednostěrač tak je to rok 80 - 84 což je pro tebe supr, jelikož to byly ještě pořádný plechy.. Jestli ti můžu poradit tak zjisti u VW dle vinka co to je zač, dej to do origo stavu a přihlaš to na veteránský noty a máš vyřešenej techničák.. jen je to hledání a starosti se schěním..
-
Jako já nevím jak u Vás, ale u nás přihlásit auto na veterána se dělá přes veteránskej klub a není to žádná prdel, a nevím jestli vůbec budou chtít řešit auto, od kterého nejsou žádné papíry (tak starý a raritní to auto zase není).... ??? Papíry tu občas někdo nabídne, ale ono se už moc nevyplatí je držet a platit k tomu povinný ručení....jedině snad, jestli je má někdo strčený v depozitu nebo zrovna ruší auto na díly......kdyžtak sem hoď do inzerátů poptávku co sháníš... ;)
-
já případně papíry mám, ale na mk1. sou strčený v depozitu od r. 2005, tudíž se na ně nevztahuje eko. bohužel k nim nemám vin ale jenom velkej TP.
-
Tak pokud je nebudeš potřebovat tak si je nechám pro případ nouze přece jenom sou jedničkový.Ty veteránský papíry určitě ne,sou stim akorát starosti a teoreticky si tam nemužeš dat ani pořádný kola,protože dokazovat dobovou úpravu je fakt mazec.Prostě chci dvojkový papíry klidně i s celim vrakem.
-
Ahoj, není to auto nahodou z Kozolup? :-)
-
mně se zdá že je někdo od brna, ne?
-
Ahoj, není to auto nahodou z Kozolup? :-)
No ty Kozolupy sou klidně možný protože SPZ to má PS.......,takže doklady to možná má ale prodávajcí říkal že je nikdy nedostal a prej už sním nikdo potom nekomunikoval.
Znáš ho ???????
V neděly sem si udělal čas,a zjistil že mám slušnou kastli a slušnej lak(oboje chce dodělat)motor jakš takš ujde.Ostatní vháji.Takže potřebuju,komplet interier,nádrž,doklady,venkovní plasty,lišty kolem oken(venkovní i vnitřní),plasty pod zrcátka. A to určitě neni vše.Podvozek bude z novejch dílů.
Dotaz?U vodní pumpy sem našel nějaké dvě písmena,je to typ motoru? Něco jako EB,ER,FB,FR je to špatně čitelný.
-
FR by odpovídalo
-
A v překladu to znamená co?Kolik to má koní,je to dobrej motor nebo ne?atd
-
FR - 1.6 karbec, 63kw.
jinak samozřejmě pokud k tomu budeš kupovat druhý papíry, ve kterých bude jinej kód motoru, tak máš dvě možnosti co s tím. buď vybrousíš kód na bloku motoru u toho stávajícího, nebo si seženeš jinej - odpovídající těm novým papírům. a nebo uplně jinej, silnější motor, a u toho přeboucháš kód ;D
-
EE...4x vstřik tam mam.Kde to mám hledat nebo podle čeho se to dá poznat?
-
v tom případě nemáš FR.
na bloku motoru mezi 3 a 4 válcem na plošce bys měl mít vyraženej kód motoru.
-
jestli je to stříkačka tak je tou buď EG, Jh, DX, PL, Kr.. čili jestli tam má motor na kterym je vyražený něco jinýho tak je buď vývoz nebo z něčeho jinýho.. bohužel o vyveženejch motorech nemám přehled
-
snad jsou tady všechny,klikni na tab.doc
-
hlavně kdyby ste četli pořádně, tak nepičete hovadiny, ... psal u vodní pumpy - a tam žádny čislo motoru neni = je to čislo dílu, a nebo to tam vyrazil nějakej lojza podle techničáku
číslo motoru je na spodní straně hlavy u rozdělovače ;)
- pokud je to origo motor, a je to vstřik, tak se podivej na blok motoru , tam je nálitek 1.6, nebo 1.8 :
1.) někde mezi olejovym filtrem a vodní pumpou (je to dost špatně vidět)
2.) ze zadu motoru pod vyfukovym potrubim (musiš se podivad z pod auta, takže na pikaču přístup , ale je to zase pěkně vidět )