SCIROCCO

Servis => Rady a návody => Téma založeno: araman Listopad 05, 2011, 13:40:28 odpoledne

Název: K čemu to je ? (čidlo na hlavě motoru)
Přispěvatel: araman Listopad 05, 2011, 13:40:28 odpoledne
Prosím znalé, aby mi řekli kčemu toto slouží a jaký kod k objednání to má . Díky
a jak to případně otestovat ...
Název: Re: K čemu to je ? (čidlo na hlavě motoru)
Přispěvatel: sergei Prosinec 03, 2011, 05:44:27 dopoledne
Co je to za motor? A jaká je barva drátu?
Název: Re: K čemu to je ? (čidlo na hlavě motoru)
Přispěvatel: speed Prosinec 03, 2011, 11:38:14 dopoledne
to je cidlo na teplotu vody  ...... :D

je to bud  na ukazatel na budiky , nebo do RJ  to dvouzilovy cidlo nahore je tusim na predehrev benzinu a 5vstrik 
Název: Re: K čemu to je ? (čidlo na hlavě motoru)
Přispěvatel: araman Prosinec 03, 2011, 11:43:47 dopoledne
sergei:  JH, barvy nevim.
------------------------------------------------------------------------------------------spodni-čidlo-----------
mezitím jsem zjistil jak funguje .   takže :

není to čidlo na teplotu (budiky, RJ) ..   je to teplotní spínač na 25stC rozpíná  a spíná pod 17stC .

hádám že to bude něco pro funkci sytiče .
------------------------------------------------------------------------------horní-čidlo----------------------
to dvoudrátový nahoře je spínač pro studený start , ovládá to 5tý vstřik,
 sepnutý když teplota vody je pod 35stC a doba sepnutí do 8vteřin při -20st (je to vyhřívaný, standartní  doba sepnutí je cca 3-5vt  při teplotě nad 0st (viz graf)
Název: Re: K čemu to je ? (čidlo na hlavě motoru)
Přispěvatel: speed Prosinec 03, 2011, 12:07:13 odpoledne
podle me to bude pro RJ a bude to upravovat smes na kostce.
Protoze motory bez kat. to nemaji ,ne?
Název: Re: K čemu to je ? (čidlo na hlavě motoru)
Přispěvatel: araman Prosinec 03, 2011, 12:15:18 odpoledne
je to možný .. tak daleko jsem v pátrání nedospěl
Název: Re: K čemu to je ? (čidlo na hlavě motoru)
Přispěvatel: sergei Prosinec 03, 2011, 21:06:00 odpoledne
JH nemá teplotní čidlo pro počítač.ani K-jet,ani Ka-jet.U krburátoru je to termospínač pro automatický sytič,u některejch JH to bejvalo čidlo pro dochlazení motoru ventilátorem 10 minut po vypnutí klíčku.V tomhle případě by mělo bejt relátko(časovej spínač) na pozici 18.to je třetí horní řada upně vpravo.Ale to reagovalo až při vyšších teplotách.třetí možnost je něčí pokus o přídavnej budík.Ovšem to by asi nebylo v bužírce a s deklem přes konektor.Pokud by se povedlo zjistit barvu tak sem schopnej zjistit víc.
Název: Re: K čemu to je ? (čidlo na hlavě motoru)
Přispěvatel: danek Prosinec 08, 2011, 06:46:43 dopoledne
já to mám taky na JH čku
Název: Re: K čemu to je ? (čidlo na hlavě motoru)
Přispěvatel: camaroo Leden 08, 2012, 15:52:36 odpoledne
U JH k-jetronic je to teplotní časový spínač , když je motor studenej otevírá to pátý vstřik - při 10 stupních teploty vody na dobu 2 - 5,6 sekundy ...
Název: Re: K čemu to je ? (čidlo na hlavě motoru)
Přispěvatel: Airarmy Leden 09, 2012, 06:45:11 dopoledne
U JH k-jetronic je to teplotní časový spínač , když je motor studenej otevírá to pátý vstřik - při 10 stupních teploty vody na dobu 2 - 5,6 sekundy ...

Sryy nechci podceňovat tvoje znalosti ohledně vozů scirocco ale todle rozhodně není "teplotně časový spínač", ten jen naproti !!! ;) ;) ;)