SCIROCCO
Servis => Rady a návody => Téma založeno: sergei Srpen 02, 2011, 18:41:58 odpoledne
-
Tak....potřebuju poradit,do kterýho výrobce spojky jít.sou jich mraky a opravdu potřebuju kvalitu,abych jí neroztrhal jak na srazu
-
jednoducha volba Sahs HD pro zvyseny tocivy moment. Akorat stoji 8-10tkc ;)
-
tak tu cenu akceptuju.A radu od tebe uznávám.
-
proč?? na 140 koní nepotřebuješ takovou hááárd spojku, já tam mám spojku z 1,6 karbeca a drží bez problému už 2roky na 16v a před tim 4 roky na EG
a na 16V dostává zabrat při každé jízdě ( rozhodně ju nešetřim)
tim nechci řict že to je blbost kupovat tuhle spojku , ale podle mě když koupiš normál seriovku tak to musi byt v poho
- ale pokud máš ty prachy tak zainvestuj, je to tvoje věc ;) ;)
-
já novou spojku nikdy nekupoval, vždycky jsem dával starší originál... a nikdy jsem neměl problém, známej co roky závodil s G1 Gti hystoriky ti to může potvrdit, taky jezdil to co já, vždy když koupil novou, dlouho nevydržela..
-
mám nově obloženou lamelu a naprosto v pohodě už několik let
-
já to taky tak řešil.ale nerad bych jí zas roztrh jak tuhle co tam byla.
-
si myslím že standart LUK nebo SACHS musí stačit. KR zas nemá takovou sílu na běžnou likvidaci spojky..
jinak já mám nově obloženou lamelu a no problema (teda když nepočitam nezvyk na max tloušťku) ale mám JH
-
Osobně bych poslechl Lucase ale pro můj malý vykon mi stačil obyčejny Sachs. Každopadně bych šel do Sachse.
-
seriová spojka o průměru 210mm musí vydržet do cca 200Nm jak nic a u atmosferickýho motoru se na tenhle výkon moc jednoduše nedostaneš, takže vůbec bych nepřemejšlel
pokud chceš ušetřit, tak nech znovu přeobložit lamelu třeba ve Ferodu nějákou lepší směsí..... tím se taky nic nezkazí, kamarád na to jezdí s upraveným TDI a tam krouťáku je habakuk (teda je pravda že 228mm průměr lamely original tdi jednohmota) a drží mu to taky v pohodě a výkon 200ps a 412Nm (obložení sportovní, ne keramika)