SCIROCCO
Servis => Technika => Téma založeno: Radek Červenec 18, 2011, 10:54:10 dopoledne
-
Prosím o pomoc,z ničeho nic nikdo s ničim nic nedělal šíro JH za studena normálně chytne, ohřeje se chcípnu motor, chci znovu nastartovat, točí ale nechytí. Auto necham cca hodku stát a zase normálně na otočení chytí. Nechápu, pumpy běží a když povolim u filtru a zastartuju tak tam benzín jde, jiskru taky hází ale svíčky vypadaji suchý :( vše mám origo nikdy nic nerozebýráno ani štylováno, pouze údržba svíčky, filtry, rozvody, olej atd. Najeto orig 110tis/km.
Má někdo nějakej nápad čim by to mohlo být ?
-
nezvedla se ti spotřeba ?
jak to bude ohřáty , tak odpoj 5vstřik a zkus to
viděl bych to na teplotni čidlo - za tepla ti to přidává sytič (páté vstřik) a přechlastá se ti to
-
Akumulátor paliva.Válec u hlavniho čerpadla.A je tam kvůli startu za tepla důležitej.
-
Spotřeba nevim no možná trochu jo, ale najisto se to říct nedá, včera jsem tady ještě hledal na foru a četl jsem jak jsi tam psal o tom pátym vstřiku, včera jsem na něj napojil žárovku a když je to studený tak normálně funguje, při startování se na pár vteřin rozsvítí a zhasne, otázka je co to dělá když zrovna nastane ten problém když to nechce chytit, to budu muset ještě vyzkoušet, protože včera jsem ho nechal ohřát v garáži a jako naschvál normálně chytalo.
Ten akumulátor tlaku paliva, myslíš že se tam může něco rozbít ? koukal jsem do etky a vyjde na 5tis.
Co ten regulátor tlaku ohřevu, kostka co je u oil filtru, ta by na to mohla mít taky vliv ne ?
No nic nejdřív odzkoušim ten pátej vstřik a pak budu pokračovat dál.
Blbý je že s tim autem ted nemůžu ani nikam jet protože nemam jistotu že ho pak nastartuju.
No uvidíme zatim dík za rady
-
A nezačalo ti to dšlat po natankoání, již mám takovou zkušenost, že to dělal benál. Také jsem laboroval a nakonec se ukázalo, že to bylo blbým benálem.
-
Z benzínem už jsem si taky užil svoje, šíro je na něj fakt strašně choulostivý, takže od té doby tankuju jen u značkovejch benzínek, je fakt že to byla první věc co mě taky napadla, ale to mě to nestartovalo vůbec když byl nekvalitní.
Tenhle problém s tim startovánim za tepla mám už dýl poprvý mě to vypeklo minulý léto na dovolený u benzínky, zavolal jsem odtah a když přijeli tak jsem auto normálně na otočení nastartoval :) pak už jsem s tim nikde moc nebyl, máme ještě jedno auto. Až ted když jsem si řekl že konečně zajedu udělat technickou a začnu s nim zase jezdit tak jsem zůstal na parkovišti ve městě, auto sme odtáhli do garáže, nechal jsem ho ůplně vychladnout a opět normálně chytlo.
-
Když jsi pročítal forum tak jsi určitě narazil na několik rad.
Tak bych se tak nějako těch rad řídil.
Koukni po vzduchovým šoupátku co je v zádu na sání.
Podívej se jestli ti funguje tak kostka na bloku motoru (vedou do ní 2 pancéřové hadice a má zelenej konektor)
Koukni a poslechni si zpětnej ventil za hlavou rozdělovače paliva (tzv "cvrček")
A pokud by ti zcela náhodou odešel ten akumulátor tlaku tak by to blblo jen u prudkého sešlápnutí plynu.
Jinak pokud je auto studené tak teplotně časový ventil ovládá 3 věci ! 5-té vstřik, vzduchové šoupě, a ten regulátor tlaku ohřevu paliva.
Když dáš na všechny žárovky tak při studeném motoru by se měly rozsvítit.
Jinak více mě nic nenapadá.
Jooo vlastně ještě jedna věc koukni na zapojení lambády, a popřípadě jí změř.
Měla by dávat nějaké milivolty až volty a při studeném motoru je myslím vyřazena O:-) ale nejsem si jist ;)
Tak to asi tak nějako v kostce zhruba všechno.
-
Tak jsem dneska zkoušel napojit žárovku na ty tři věci jak jsi psal, studené auto, po nastartování se rozsvítí a zůstane svítit vzduchové šoupě a ten regulátor tlaku ohřevu, pátej vstřik se rozvítí při startování na pár sekund a zhasne což je snad Ok. Každopádně si prozatimně natáhnu dovnitř kontrolku na ten pátej vstřik abych měl přehled co to dělá až se mu zase nebude chtít chytit.
Jen se zeptam ten cvrček kdy a jak by měl bejt slyšet ? případně jak jinak poznám jestli funguje, stejně tak jak to zjistim u toho vzduchového šoupěte?
EDIT: Ok tak cvrček je slyšet když běží motor.
Ted jsem to byl projet, ohřát a ted to zase chytá normálně i ohřatý. Ten pátej vstřik funguje normálně, rozvítí se a po pár vteřinách zhasne a dokud je to studený tak si to ještě občas přidává se sešlápnutim plynu, po ohřátí už je stále zhaslej i při startování.
Takže ted budu muset čekat až se závada opět objeví.
-
Ono je taky mozne ze jsi mel nekde blby kontakt a tim ze jsi to rozpojil a zase zapojil se to dotklo, jeste bych prostriknoul kontaktolem vsechny ty kontakty ;)
-
Ono je taky mozne ze jsi mel nekde blby kontakt a tim ze jsi to rozpojil a zase zapojil se to dotklo, jeste bych prostriknoul kontaktolem vsechny ty kontakty ;)
Má pravdu ten chlapec 8) 8) 8)
-
Tak jsem dneska zkoušel napojit žárovku na ty tři věci jak jsi psal, studené auto, po nastartování se rozsvítí a zůstane svítit vzduchové šoupě a ten regulátor tlaku ohřevu, pátej vstřik se rozvítí při startování na pár sekund a zhasne což je snad Ok. Každopádně si prozatimně natáhnu dovnitř kontrolku na ten pátej vstřik abych měl přehled co to dělá až se mu zase nebude chtít chytit.
Jen se zeptam ten cvrček kdy a jak by měl bejt slyšet ? případně jak jinak poznám jestli funguje, stejně tak jak to zjistim u toho vzduchového šoupěte?
EDIT: Ok tak cvrček je slyšet když běží motor.
Ted jsem to byl projet, ohřát a ted to zase chytá normálně i ohřatý. Ten pátej vstřik funguje normálně, rozvítí se a po pár vteřinách zhasne a dokud je to studený tak si to ještě občas přidává se sešlápnutim plynu, po ohřátí už je stále zhaslej i při startování.
Takže ted budu muset čekat až se závada opět objeví.
Ano to je OK a zbytek ti zhasne až se to ohřeje.
Vzduchové šoupě funguje podle teploty sání, tzn.studené vrazit do mražáku, kouknout na díru v šoupěti, horkovzduškou ohřívat a koukat jak se mění díra ve vzduchovém šoupěti.
Jiná možnost testu vzduchového šoupěte není, teda pokud se nepletu.