SCIROCCO
Servis => Technika => Téma založeno: jehla Listopad 25, 2009, 17:57:35 odpoledne
-
Zdravim,tak mam další problémek :( Při akceleraci mi šíro skoro vždycky mezi 3 až 4tis. otáčkama vždycky jakoby vynechá tak na vteřinu,pak se znovu chytne,ale do vyšších otáček už se mu moc nechce...Není to ale nějaký prudký škubnutí nebo tak,jen jakoby na chvilku "zamrzne"-mrtvý bod v otáčkách a pak zas jede dál,ale už se mu moc nechce... :'( Udělá to,ale až od 3.stupně nahoru-na jedničku a dvojku jde celkem hladce až k červenýmu poli..Už jsem vyměnil svíčky,víčko a palec rozdělovače,vzduch filtr,čerpadlo v nádrži,ale žádná změna...Poradí mi někdo,please???Díky moc předem...
-
Jo ještě doplnim,že mam 1.8 JH 70kW...
-
a když se rozjedeš pomalu - v klidu , do 3tis otáček , tak to dělá taky?
připadá mi to jako bys spotřeboval palivo ze zásobníku , protože 1.st a 2.st vytočíš rychle (přeřadíš až na 3st než dojde benzin) a pak už to črepadlo nestačí dokrmit ::) ::)
je to sice nepravděpodobny ale ted mě teda nic nenapada
EDIT : JO !!!! a ted mě ještě napadlo ..... oddělej víčko plnění nádrže a zkus to projet ;) ;) (závada: udělá se podtlak v nádrži a nepusti to benzin ) - tohle je dost pravděpodobny (určitě pravděpodobnější než ta prvni možnost) ;D
-
Na jedničku a dvojku je to v poho a je jedno jestli to pomalu rozjíždim a nebo na to šlapu... a to samý platí i od trojky vejš-je jedno jestli 3,4 a 5 vytáčím pomalu a nebo plnej plyn-prostě se tam to mrtvý místo mezi 3a4tis.ot skoro vždycky objeví a pak je to takový tupý a otáčky rostou jen pozvolna... Zkusim zítra to víčko jak píšeš,ale nevim nevim ???
-
nedočetl jsem se tam jestli si měnil pal. filtr
-
Ne palivovej filtr jsem yatim neměnil,ale kdyby byl za-ranej tak by to asi dělalo pořád ne? myslim na všechny kvalty nebo se mýlim?
-
u scira nikdy nesmíš myslet. ;) pravidlo zní že se vždy začíná tím nejjednodušším. ;)
Mimochodem. Píšeš že by to dělalo pořád, ale když čtu co si všechno měnil, tak tam je taky všechno co by to způsobovalo pořád.
-
o.k. ukecals mě ;D ;D ;D zítra objednám palivovej filtr-nemáš představu na kolik přijde? Jo a ještě mě napadlo-nemohla by to dělat lambda?
-
No nevím. Já u Verči lambdu odpojil uplně a nějaká extra změna se nekonala :-\ A filtr už nějak nevím co stojí. Nemáš bordel v nádrži?
-
Bordel v nádrži? Tak to fakt netušim :o Myslim,že bych to asi poznal na tom sejtku u podavacího čerpadla,ale když jsem ho měnil tak nebylo nějak zvlášt' za-raný...Nebo máš nějakej tip jak to zjistit jinak?
-
No poznáš to až odděláš ten starej pal. filtr, otočíš ho dírou, kterou jde benzin do filtru směrem k zemi a uvídíš co poteče.
-
Taky bych to viděl na bordel v bandě.cože v tom máš za motor???
-
jéHáčko
-
o.k. díky za rady ;) Mam ještě jeden dotaz: jak nejlíp vypucovat nádrž?
-
No to je těžší. Ten bordel je zalezlej už všude. V potrubí, v zásobníku tlaku..... Takže i když ji vyčistíš, tak za chvíli je tam zase z toho jak se "vyplavuje" z míst kam se nedostaneš. Já ji Wendetce čistil asi třikrát. Vždy uplně vypustit, nechat odvětrat a vysavačem jsem vysával bordel co tam zustal. Nakonec se ta nádrž měnila celá i se zásobníkem. Měla prohnilý hrdlo nádrže a všechen bordel od kola stříkal do hrdla a padal do nádrže.
-
Takže asi nejjednodušší(ale taky nejlepší a nejdražší :'() by bylo postavit a natahat to celý nový,hmm? Jo a co a kde je zásobník tlaku ???
-
počkej zatím se neplaš. Ještě nevíš jestli je to tím ;) A zásobník tlaku je u zadní nápravy. Vede do něj hadice z čerpadla.
-
Zatim se neplašim,to budu až budu měnit ten paliv. filtr a uvidim co z něj poteče :o Doufám,že to bude aspoň vzdáleně připomínat benzín :D :D :D Jo a jak ten zásobník vypadá? čerpadlo jsem nedávno kontroloval,ale že by tam kolem něj ještě něco bylo si fakt nevzpomínám :o Je možný,že třeba JHáčko žádnej zásobník nemá???
-
Možný je to v případě že ho někdo vyndal. Jinak z výroby tam je. Je to takovej "válec" o pruměru cca 10cm a se dvěma hadicema.
-
A ktery cerpadlo jsi kontroloval? Mas tam totiz dve. Jedno v nadrzi a jedno pred pravym zadnim kolem a tam by se mel nachazet i ten zasobnik, pokud se nepletu. Ale vyndat ho nekdo mohl, pac ja ho tam taky nemam (zasobnik). ;)
-
Zdravim...dotaz:může to normálně "makat" i bez toho zásobníku? Asi ne-to by ho tam nedávali,né? ???
-
@ jehla: precti si prosimte muj posledni prispevek ;)
-
muže . menší problem muže nastat při malo benzinu a v zatáčce . kdy se benzin přeleje ke strane a cerpadlo nemá co sát ..
-
to Lucas:vim,že jsi psal,že ho tam nemáš,ale nepsal jsi jestli ti to maká bez problémů ;) to araman: mě to blbne pořád-je jedno jestli mam "sucho" nebo plnou...
dneska jsem ještě vyměnil komplet kabely ke svíčkám a vyměnil všechny podtlak. hadice kolem sání,ale furt je to stejný... :'( zítra ještě zkusim vyměnit ten palivovej filtr a jestli to nepomůže,tak už fakt nevim...
-
No hele mě to dělalo to samý akorát jsem tam neměl ten mrtvej bod.Dělalo to čerpadlo pod autem ;).Nehejbal jsi náhodou s rozdělovačem???
-
Podle mě pokud nezkontroluješ nebo ještě líp nevyčistíš celou palivou soustavu,tak nebudeš mít klid....na nedostatek benelu jsem si to typoval sotva jsi to napsal první přispěvek a protože to asi nikdo před tebou nedělal,tak je to na tobě ;) (teda pokud chceš jezdit) a když už budeš v tom, tak se hodí vyměnit i palivové hadice(který maj taky za 20 let to nejlepší za sebou,nechceme přece hořet že.Měly by pasovat z Favorita.)
-
Než to všechno začnu kuchat ven tak se radši ještě zeptám-ty přípravky co se lejou do nádrže na pročištění paliv.soustavy-jaký na to máte názor nebo zkušenost?
-
S takovými přípravky zkušenost nemám, ale ještě mě napadla jedna věc, a tou byl můj problém s prorezivělou trubkou od hrdla do palivové nádrže, v PZ podběhu bývá nekrytá a tím i ráda rezne.Všechnu tu rez jsem našel v palivové nádrži, kterou jsem vypustil, vysál vysavačem a vytřel hadrem.Bylo by dobrý taky na to kouknout.
-
S takovými přípravky zkušenost nemám, ale ještě mě napadla jedna věc, a tou byl můj problém s prorezivělou trubkou od hrdla do palivové nádrže, v PZ podběhu bývá nekrytá a tím i ráda rezne.Všechnu tu rez jsem našel v palivové nádrži, kterou jsem vypustil, vysál vysavačem a vytřel hadrem.Bylo by dobrý taky na to kouknout.
Koukám že nejsem sám kdo to zažil.Trubku jsem zkrátil a napáchal jsem tam hrdlo z Felicie ;).Sedlo si tam hezky a žádnej problém s úpravami taky nebyl ;).
-
o.k. díky za radu-mrknu na to...
Jen pořád přemýšlim nad tim jak by se ten bordel dostal do paliv.soustavy,když z nádrže ho "tahá" podávací čerpadýlko a to má na sacím koši podle mě hodně jemný sítko. A hlavně když jsem ho měnil za nový(čerpadlo) tak to sítko i na starým se zdálo čistý...
-
Víš jak? Pokud je/byla v tý trubce díra, tak to nádrže lítalo bláto,prach.... a tenhle bordel je tak jemňoučkej, že projde čerpadlama a dokonce i filtrem. Na Verčiným autě byl tímhle "blatíčkem" zalepenej rozdělovač paliva. Několikrát.
-
to Horan: na tu trubku jsem dneska koukal,je trochu orezlá,ale díru jsem neobjevil...Dorazil mi novej paliv.filtr ale váhám jestli ho tam dávat,nebo jestli mam nejdřív zkusit tu nádrž... ??? Jo a co ty sajrajty na čištění paliv.soustavy- zkoušel to někdo?
-
No bejt tebou tak bych to nejdřív vyčistil ;).
S těma sajrajtama:Použil jsem to jak na Šíru tak i na předešlém vozidle(Kadett) a jelikož u Šíra jsem udělal komplet palivovej systém před tim než proběhl zkušební start tak nemůžu posoudit jak to na něj zabere ale u Kadetta jsem to poznal velice rychle.Nalil jsem to do plný nádrže hned u stojanu na pumpě,skočil do toho,vletěl na dálnici a ukázal mu kde má kanec pí**.Auto chvilku jelo stejně jako dřív,pak začalo cukat tak jsem podřadil a hodil cihlu na plyn a páč jsem tam měl vějířovej rezonátor a o 2cm větší trubky a jinak nic tak vyletěl z koncovky asi metrovej lišák a auto bylo jak utržený ze řetězu ;).
-
to Horan: na tu trubku jsem dneska koukal,je trochu orezlá,ale díru jsem neobjevil...Dorazil mi novej paliv.filtr ale váhám jestli ho tam dávat,nebo jestli mam nejdřív zkusit tu nádrž... ??? Jo a co ty sajrajty na čištění paliv.soustavy- zkoušel to někdo?
Díra tam ani bejt nemusí.napadá ti tam jen ten rez z tý trubky a páč benzín je pěkná srágora tak z něj taky zbyde jen ostrej a tvrdej prach.
-
Jo a nepraskaj ti náhodou pojistky na čerpadle???
-
Tak aspoň zkus vyndat ten starej filtr a podívej se co z něj poteče. A zkus ho profouknout hubou. Já když dotáhl sciro (teda něco co vypadalo že kdysi scirem bylo) z vrakáče, a vyndal filtr, tak jsem ho hubou ani neprofoukl jak byl zajebanej. No to auto už ani nejelo.
-
Ahoj.Tak jsem si tenhle prispevek nahodou ted cely precetl a nechci ti blbnout hlavu zase jinou zavadou,ale podle me je to benzínova pumpa.Ne ta co jsi menil v nadrzi (cerpadlo),ale ta pod autem vedle toho zasobniku.Neslysis,ze by ta pumpa piskala nebo vrzala nebo hucela nebo tak neco?A neni ten zvuk motoru od toho mrtveho bodu jak pises takovy jako tupy?Proste jiny nez normal?Uz jsem menil 2 a pokazde se auto zacalo chovat jinak,kdyz odchazela.A jestli je to tim,tak se ti v nejblizsi dobe stane,ze uz nenastartujes.A ten filtr tam dej.Zase tak drahy to neni a nic tim nezkazis,kdyz uz ho mas.
-
Zdravim,díky za názor-musim se přiznat,že mě to taky napadlo... ;) Náhradní tlak.čerpadlo mam tak o víkendu ho můžu zkusit vyměnit,ale ještě bych měl dva dotazy...
1. to čerpadlo ale nebylo uplně nový,když jsem ho kupoval a už
mi doma pár měsíců leží-bude ješte makat tak jak má?(na zdroj 12V se bez problémů roztočí a běží,ale vzpomínám si,že už to tady na foru kdysi někdo řešil,že po delší době bez provozu se většinou odporoučí-Váš názor?
2.chtěl bych vyzkoušet ten přípravek na pročištění paliv.soustavy,ale nevim jestli tam mam nejdřív nalejt ten sajrajt a jezdit ještě se starým filtrem a pak až to vyjezdim dát teprve novej,a nebo opačné pořadí..co myslíte vy?
Předem moc díky za rady...
-
Nad starým filtrem vůbec nemusíš přemejšlet.Rovnou tam dej novej.
-
Ty pumpy se neboj,jestli byla dobra predtim tak by mela byt i ted.To,ze jeste vrci na baterku nic neznamena.Ja ji mel taky asi pul roku jako nahradni uz pouzitou a pak normalne sla.Jinak tu puvodni pumpu co tam mas,tak jestli je dobra zjistis tim zpusobem,ze v motoru vyndas privod benzinu,zacpes tu hadicku prstem,nekdo ti zastartuje a kdyz na ni udrzis prst tak je spatna,kdyz ne tak je dobra.To je takove pravidlo.Ale to asi vis.Nebo ji rovnou vymen,kdyz ji mas.Zkus nejdriv tohle nez kupovat nejaky sajrajty do nadrze.Jinak ja to do auta nikdy nelil,ale lidi si to chvali.A jestli uz to tam chces nalit a uz mas i novy filtr tak bych to tam nejdriv nalil,vyjezdil to a pak az tam dal novy.Ale to je jen muj nazor.
-
Nechci zakládat nové téma tak to napíšu sem.Včera mi začalo vydávat tlakovací čerpadlo nějaký divný zvuky a auto nejede tak jak má nebo už vůbec.Divný je na tom to že chvíly jede normálně(samozřejmě s ním i pumpa nevydává ty zvuky)
pak to začne blbnout a pak zase normálně.Žádný pravidelný intervaly a ani nezáleží na stylu jízdy.Jenom když začne blbnout tak když dám plnej plyn tak se začne motor dusit jako by neměl dost benzínu.Kdyby to dělalo pořád tak to sem ani nepíšu ale je mi divný proč to dělá jen někdy.Předem dík za rady. ;)
-
Někde nějakej špatnej kontakt? Jsou věci mezi nebem a zemí, který nevysvětlíš. Mezi ně může patřit i tohle ;) ;)
-
Hmm.Zajímavý ;D.Každopádně dneska to neudělal ani jednou a to jsem mu dal zátěžovou RZtu o délce cca 30km.Tak fakt nevim :-\.
-
No nevím jaké zvuky máš na mysl ale když mě se začaly objevovat podivné zvuky tak bylo načlé čerpadlo v nádrži, občas šlo občas né, no a když odešlo úplně tak se ty zvuky stávaly častější a častější a pak mi odešlo i hlavní čerpadlo. Tak bych se asi poohlédl po zánovních čerpadlech ;)