SCIROCCO
Servis => Technika => Téma založeno: Herbie Listopad 23, 2009, 12:16:37 odpoledne
-
Mam nasledujici problem
uz od nakupu auta jsem mel naprasklej chladic v horni casti (ten plast), ne moc, tak sem na to kaslal. protoze ubytek chladici kapaliny se v podstate nedal postrehnout.
Nicmene uz to konecne ruplo uplne a donutilo me to chladic vymenit.
Jenze po instalaci noveho chladice a naplneni soustavy se mi i po kratke jizde natlakuje expanzka a prska to ven
Teplota motoru je v normalu, rucicka teplomeru se drzi priblizne ve stejne poloze (3/4, tesne za kontrolkou) jako se starym chladicem
Termostaticke cidlo ventilatoru funguje, ventilator spina a fouka.
Chladic se ohřeje rovnomerne po cele ploše, hadice jsou vsechny teple stejne, takze voda evidentne cirkuluje jak ma.
Po ujeti cca 50km to vyprskalo zhruba 1L vody :( ... jiny unik vody nez vickem expanzky jsem nezaznamenal.
Nemuze takove chovani zpusobovat spatne tesneni pod hlavou ? Treba ?
Zacalo mi to celkem dost čoudit z vyfuku bilym dymem. Nicmene oleje nepribyva, bilej šlem na víčku nalevani oleje se mi zda v normalu v tomto počasi a nizke cetnosti jizd.
Nesetkal jste se nekdo s necim podobnym ?
driv nez to zacnu rozebirat se radsi ptam
-
měl jsem to samý (voda ven expanzkou) a akorát motor šel na GO a do jinýho auta , takže se to nezkoumalo
ale určitě bude problém v těsnění pod hlavou, když to bíle kouří -> spaluje se voda
-
Tak tak jak pise araman, mel jsem neco podobnyho, fouklo mi tesneni pod hlavou a voda litala do valce, takze se kourilo bile z vyfuku ;) Akorat to neprskalo ven ale litalo rovnou do valce a nadobku to "sezralo" na cca 5km.
-
Bíle kouří a bíle kouří....jen pro upřesnění se zeptám, jestli jsi tohle nezaznamenal až v poslední době, kdy se ochladilo a "bíle kouří" včechna auta po studeným startu a kráté jízdě.
A stran úniku kapaliny přes expanzku...zkontrolval jsi víčko?Resp. gumičku pod víčkem,jestli tam je a jestli není poškozená nebo zvlněná...?
-
Bíle kouří a bíle kouří....jen pro upřesnění se zeptám, jestli jsi tohle nezaznamenal až v poslední době, kdy se ochladilo a "bíle kouří" včechna auta po studeným startu a kráté jízdě.
A stran úniku kapaliny přes expanzku...zkontrolval jsi víčko?Resp. gumičku pod víčkem,jestli tam je a jestli není poškozená nebo zvlněná...?
bile kouri po startu kdyz je motor studenej
i pri zahratym motoru po delsi jizde
(je to znat predevsim kdyz zastavim na krizovatce, je za mnou oblak jak sfina)
zadny z ostatnich aut mi takhle necoudi ani v tomto chladnem pocasi :)
Vicko jsem zkontroloval, tesnici gumicka je rovna, neni znat zadne poskozeni
Podotykam ze pred vymenou chladice to nedelalo
Zacinam mit dojem ze k tomu DOprasknuti puvodniho chladice doslo dusledkem podfouknuti tesneni pod hlavou a tedy zvysenim tlaku v chladicim okruhu a vsechno ostatni jsou jen spojene pruvodni jevy. Alespon se to zda celkem logicke.
No nic, dokud to nerozeberu nebudu vedet nic :(
-
Může být, rozebrání tě asi nemine :P
-
Tak jste meli pravdu panove, skutecne to bylo tesneni pod hlavou
prohorel krouzek v tesneni na prvnim valci
zajimavy je jak je ten prvni valec cistonkej
pist bez usazenin karbonu, spalovaci prostor taky
kdyz uz sem to rozebral, tak sem se rozhodl udelat toho vic naraz
a mam dalsi dotaz tykajici se chladici soustavy
Saci potrubi - vstup chladici kapaliny od hlavy do potrubi
je tam takovej divnej gumovej krouzek .. za ty leta dost deformovanej
Jaka je jeho funkce krome tesneni ??
-
Tak jste meli pravdu panove, skutecne to bylo tesneni pod hlavou
prohorel krouzek v tesneni na prvnim valci
zajimavy je jak je ten prvni valec cistonkej
pist bez usazenin karbonu, spalovaci prostor taky
kdyz uz sem to rozebral, tak sem se rozhodl udelat toho vic naraz
a mam dalsi dotaz tykajici se chladici soustavy
Saci potrubi - vstup chladici kapaliny od hlavy do potrubi
je tam takovej divnej gumovej krouzek .. za ty leta dost deformovanej
Jaka je jeho funkce krome tesneni ??
jen to tesni, ale uz jsem videl ze to lidi zacpali a lepsi vykon prej, ono se to sání zbytecne moc ohriva diky tej vode