SCIROCCO
Servis => Rady a návody => Téma založeno: jajin17 Červen 04, 2011, 19:15:56 odpoledne
-
Zdary, dělám kompletní GO mého PL a nevydržím nejezdit, tak chci dát zpět původní EW na sezonů, ale nevím jak je to s elektrikou co se pumpy týče, za jednak karbec asi neudrží 4bary co tlačí pumpa, dále na místě kde je relé na pumpy má být relé vyhřejvání karbece, nevím jak pracuje a zdali by se bez toho karbec v letní dny obešel když bych nezapojil kabely do karbece? Přemýšlím že bych nechal jen podávací čerpadlo a tlakovací´dal do poločky, ale nevím jak dlouho by to podávací vydrželo a zdali vůbec uživý karbec ;)
děkuju moc za rady je mi mazlíka fakt moc líto když se na něj práší na garaži :((((
-
Tak čerpadla bych dal uplně do haje. Karbec si vystači ze svoji AC pumpou co ma na bloku. Nevím jestli karbec ma nějaké relé předehřevu. Ja na svém JB tam myslim nic takového nemám. Na co nějaký předehřev když to ma sytič. Motor nemá vůbec žadnou elektriku krom normalnich čidel, aspoň o žadné nevim. Ma tak to přední čidlo co je na karbeci. V EWečku se moc nevyznam, ale karbecy jsou všeobecně schopny fungovat bez elektriky ale jsou choulostivé na podtlaky. Jinak žadny karbec nema čerpadlo u nadrže. Ma tam akorat normalní měřak hladiny a z něho přivod paliva.
-
no tlakovy čerpadlo vyhodit , dat misto něj trubku, podávaci nechat jak si psal , a na bloku mit ACpumpu (zapojenou) ta by měla mit tři trubky (jeden vstup a dva vystupy) jeden vystup do karbeca a druhá zpátečka do nádrže, takže i kdyby ti čerpadlo davalo moc tlaku, tak to pusti z5 do nadrže
elektriku neřeš , jen čidla , bez toho předehřevu to jede taky - a ani to nepoznáš
jediná elektrika muže byt volnoběžná civka na karb. (tam vezmeš šťávu z civky ) ale nevim jestli to EW má
-
No.to co popisuješ spedy je až přepadová nádoba.to s těma třema trubkama.ta je až za pumpou.ale jinak správně.A předehřev potrubí je hlavně kvůli kondenzaci benzínu.plus od baterky spínaný relátkem od klíčku nebo líp sólo vypínačem by mělo stačit.No a všechno na karbecu je taky živený od klíčku.
-
tak jsem všechno hezky zapojil i veškerou elektriku, vše jde až na motor :D jiskru mám, benzín taky, ale suché svíčky :( potřebuju prosím prosím foto podtlaku na EX nebo EX prosím prosím, zadek karbece mám zapojenej ale to ostatní nemám a hlavně jsem ztratil tu zelenou nádobku na tlak co je na levo od karbece :(( nikde nenííí :(
děkuju klucí ))
-
zkus to omrknout tady...
http://www.ruddies.business.t-online.de/Vergaser2E3.htm
-
tak už všechno maká, až na to že nastartuju drží si 950 otáček cca a když sešlápnu plyn okamžitě chcípně a hlavně nechápu to že aby to nastartovalo se muselo zrcadlově prohit kabely na rozdělovači(první za čtvrtej a tak) pak to chytlo na otočení bez kecu, ale myslím si že opačně se rozdělovač dát nedá, ne? už chcu jezdit ;)))
-
myslim že chyba byla v tom pánovi , co zapojoval káble ;) ;D ;D
-
myslim že chyba byla v tom pánovi , co zapojoval káble ;) ;D ;D
a kde myslíš že by mohl být problém nějak detaijlnějš, zítra zkusim vyměnit cívku, tahle se mi nějak uplně nezdá :( jsem z toho hotovej, už jsem chtěl jezdit a myslel jsem jak to bude snadné s tím karbecem :'( :'((((
-
no makej makej, do srazu máš 14 dní ;)