SCIROCCO
Pokec => Hlavní pokec => Téma založeno: Martin .V Květen 31, 2011, 21:12:07 odpoledne
-
Zdravím lidi :) , jen tak nadhodím furt přemyšlím o motoru do Scirocca MK2 a nějak se nemůžu rozhodnout :\ v poslední době se mě zamlouvá 1.6 81kw . Zajimal by mě váš názor a zkušenosti s motorama z MK2 jaký je podle vás tak nejlepší na - udržbu
- spotřebu : nejdemě ani tak o úsporu na to mám jízdní kolo :D;) spíš o to když jedete na pohodu a pak když to ošlapnete :D
- schánění dilu
- spolehlivost
Klidně napište klady i zápory ať jsem o něco chytřejší a pomužemě to v rozhodováni :) moc dík Martin.V
-
Heh to je docela naročné téma. Nejlepši jsou 16V PL a KR 95 nebo 102kW ale shaňka po kusu v dobrém stavu je dost naročna. Na udržbu nejlepši je asi JHčko protože to ma pomalu každé sciro, a nejsnadnějši na udržbu jsou karbeci protože tam maš minimum elektriky. Celkově většina motoru v sciru není moc těžka na udržbu jak tomu někdo rozumi.Ja osobně bych šel do 16V jestli chceš aby to auto jelo fakt vyborně. Ja mam osobně JB což je slabotina ale zato docela stabilni ohledně poruch.
-
:) jasny tak 16v byse mě líbyl a moc , ale pravě sehnat nějakej v dobrém stavu :\ , ja měl doma dva 1.8 8v karbce jeden byl potkanej :\ a druhej nedostrojenej z půlky "předchozí majitel se naich značně vyřádil :( " tak šli oba zdomu protože překážely , teď se mám z posledního šíra co jsem přitahl taky 1.8 8v se vstřikama asi (112ps) jestly se nepletu . Na něm par věcí chybý taky , vstřiky opojený bylo mě řečeno že to ma zničený těstění pod hlavou :\ . Proto pravě přymýšlím jestly nemám schánět uplně jiný motor kterej chodí než utopit peníze v opravě toho co mam protože na něm bude asi víc věci dokurvených předchozí majitel když mu odešlo to těsnění tak stím jel dál abyse dostal domů prej to střilelo od vejfuku a nešloto na všechny valce :( .
-
vcelku jednoduchá otázka.. v první řadě de o to co chceš a kolik do toho chceš nainvestovat popřípadě co budeš muset platit a co si dokážeš udělat sám.. v případě zástavby 16v, tak ten motor budeš muset sehnat a z hlediska že budeš chtít aby to něco vydrželo tak to budeš muset minimálně přetěsnit, zabrousit ventily a sedla (teda jestli je rovnou nevyměníš), nový simeringy na ventily a nejlepší bude i nový hydroštely.. no a pak už to jen složit dát do auta a zprovoznit.. jenže to je jenom motor bez elektriky a všech možnejch ventilů a čidel..
každopádně tohle bych osobně udělal s každym motorem co bych si chtěl dávat do auta a v tvym případě bych tam asi nechal to co tam bylo v případě, že nemáš komplet elektriku a nastrojenej motor
-
No tak puvodní kasna je upně pryč ten motor je davno venkua kompet EL. co tam byla vytahaná :D sice sem to kompet popisoval ale to mě bude bestak k prdu :\ ,jako autoklempíř se hrabu v motorech minimalně ale bohu dík mam kolem sebe šikový lidi jak automechaniky tak autoeletrikáře :) jinak auto budu dělat komplet asi celí ale né na výstavy ale na každodení ježdění takže s investicí počítam ale v rámci mezí ;)
A jen malí dotaz 16v ma v zadu kotoučový brdy žejo ? takže kdyby nahodou tak musím měnit asi celou nápravu z 8v za napravu z 16v , a je to jen zaměna , sednou si nebo je tam jinak řešený uchycení ?
-
naprava je uplne stejna, jen vymenis bubny za kotouce.
-
Já bych tam asi dal DX, tj. 1.8, 8V, 82 Kw.
Ta 1.6, 81 Kw, mi přišla přeci jen docela žravá a při dnešních cenách benzínu.....jinak je ale taky dobrej, jen jich taky asi už ani tolik není.
Nejvíc teď bude asi JH, 1.8, 8V, 70 Kw, to mám i já a nejede to zas tak špatně, většina dílů je v pohodě dostupných, ale samozřejmě necelých 100 koní je jen necelých 100 koní, navíc ty roky už taky dělají svoje.....
Nebo hold něco s karbecem, z Golfa tam toho jde taky dost....
Pokud tedy nechceš dělat totálku, tak by se to přeci jen mělo odvíjet od toho, co tam bylo.
Pokud tam byl karbec, tak oproti "i" měl jinou elektriku, čerpadla adt.....
U toho 16V je pak většina věcí docela raketa a to včetně samotné ceny motoru.
::)
-
Pokud bych mel menit motor tak jedine 16V a idealne KR kvuli absence vetsiny elektriky, nehlede na to ze je to jine svezeni ;)
-
No mě osobně to zas nějak neuchvátilo, za to všechno předělávání a nasledných starostí (jako třeba i STK) to asi dnes už ani nestojí, navíc, kde se tady dá jezdit 200....to je snad už lepší koupit něco hotového nebo komplet jiného. ::)
A když sem viděl výsledky sprintů, tak zase nějaký opravdu výrazný rozdíl 16V oproti DX tam zase nebyl. 8)
-
To je videt ze do sprintu nevidis, mezi seriovym KR se 140koni a 220k Hondou Integrou Type R je rozdil na ctvr mile 1,4s ;)
-
No mě osobně to zas nějak neuchvátilo, za to všechno předělávání a nasledných starostí (jako třeba i STK) to asi dnes už ani nestojí, navíc, kde se tady dá jezdit 200....to je snad už lepší koupit něco hotového nebo komplet jiného. ::)
A když sem viděl výsledky sprintů, tak zase nějaký opravdu výrazný rozdíl 16V oproti DX tam zase nebyl. 8)
Problemy na STK bude mit vzdy kdyz zmeni motor (pokud to nebude stejny typ jako tam byl) Prehozeni motoru je stejne jak u 16V tak u 8V, s KRkem bude mene problemu s elektrikou nez s JHckem. A kdyz uz se s tim delat tak uz skocit do toho nejvkonejsiho. Samozrejme ze idealni by bylo sehnat darce ;)
-
da se udělat spousta věcí, ale z hlediska náročnosti je nejjednodužší tam vrátit to co tam bylo s vyhlídkou že to jednou bude veterán origo.. jinak samozřejmě KR je jiný svezení a o tom že rozdíly oproti JH sou minimální je zbytečný se bavit.. co se týče zapojení tak JH, PL a všechny tyhle motory s počítačema jedou bez el. akorát se musí dodrže to co ten motor potřebuje :D
-
fakt jo? :D
-
áááájejej ;D ;D, samozřejmě musí dávat jiskru, ale nemusí to mít žádný ventily, počítače atd.. což sem do předchozího nenapsal ;)
-
no vidíš i bez zbytečností to jede
-
přesně tak ;)
-
Jejku. Chceš to mit jak nejvice origo. Kup si JB je jich málo a nebudeš mit problem s cajtama a taky Ti odpadnou problemy z počitačama a nějakýma ventilama. A teď mně ukamenujte. ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
-
Jejku. Chceš to mit jak nejvice origo. Kup si JB je jich málo a nebudeš mit problem s cajtama a taky Ti odpadnou problemy z počitačama a nějakýma ventilama. A teď mně ukamenujte. ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Pokud to chce mit co nejvic origo, tak ne JB ale pouze ten motor co ma v TP ;)
-
když už hodláš investovat peníze a čas do přestavby za silnější motor, tak tam rovnou nacpi KRko. EG nebo DX sice nejsou špatný, ale jak známo, s jídlem roste chuť, a po nějaké době bys chtěl něco silnějšího tak bys tak jako tak sáhnul po tom ventilátoru...
takhle už před tebou bude "jenom" G60, VR6 a podobní lenoši ;D
-
a počem šáhneš ty ;)
-
já si tam musim nechat ještě nějakej ten pátek toho mojeho 8ventilka :)
-
NO tak ja moc nepočítam stím ž bych si to auto nechaval tak dlouho že by stoho byl jednou veterán nebo tak něco spíš mám strach že mě to tak dlouho nevydrží :D jinak uplná seriovka to taky asi nebude klasika široký kola :D snížit a fešnej lak ;) auto celé v seriovích plastech !! .
-
Samozřejmě, že nejlepší je 16V KR, o tom žádná, ale tady jde taky asi o to, "za málo peněz hodně muziky".... Proto pokud tam byl už vstřik, tak tam dát 1,8 DX (82 Kw), pokud karbec tak 1,8 EX (66Kw), s tím by pak nemusel být ani moc velký problém na technický a ceny těchto motorů jsou někde na 2 tis., kdežto motor 16V se pohybuje někde okolo 10 tis. A než to komplet předělávat, je snad už dneska lepší (levnější) koupit celý auto.... ::) Takže zvaž co cheš investovat.
-
no, na STK bude problém tak jako tak, i kdyby si tam měl JH a dal tam DX.... a co se ceny ventilů týče, tak se po nich dívám asi rok a pul na inzerátech a dají se sehnat od 3000 nahoru, samozřejmě podle stavu... ;)
-
v případě že máš vlexu a raznice a si trochu precizní tak s tim problém není :D
-
to už je věc druhá ;D
-
Taky jsem otom uvažoval že vemu rozstřelený auto na papírech jako dárce a přehodím motor i s číslama /vinama , jedna taková kasna se mě dostala do ruky :D ale buhužel na sračky schnilá tak šla zdomu :\
-
Tak počkej, tak to tedy napiš spíš obrácene.
Jako co más za kastli (co tam bylo za motor), co máš za papíry (co je vnich za zapsaný motor - teda jestli nějaké máš) a kolik do toho asi tak chceš vrazit a my ti pak spíš řeknem, co by tak asi šlo....ono to totiž asi není jen o samotném motoru. ::)
-
Tak kasnu mam z rv,1992 byl vtom hozenej karbec ale motor byl jen spulky nastrojenej a 3roky to stalo tak šel motorven a počese pryč uplně , pak sem pořidil další 1.8 8v se vstřikem ale tam byla uplně v prd... kastle tak mě zustal zase jen motor :\ a papíry mě potom všem nezustali žádny , tak mě de oto když už tak jestli se nemám podívat rovnou pojiným motoru se kterým si seženu i papíry ;) prot sem myslel že seženu něco na papíerech třeba bouranýho pak to celí přestrojím do sví kastle jak s motorem tak s čislama kastle :D a mužu jezdit na puvodní papiry z bouračky ;) tak sem chtěl vědět kterej motor by byl asi tak nejidealnější . A je mě jasný že by bylo asi nejlepší koupit celí auto v kupě pojizdný neš cpát prachy do toho "bordelu " co mě stech aut zbyl :\ , proto sem chtěl vědět počem(s jakým motorem) se mam poohlídnou a čemu se mám vyhnout .
-
Cena ventilů není zas až tak strašná.. Musí se jen hledat a rychle jednat. Já jsem ted koupil komplet nastrojený KRko ze širokým sáním, převodovkou, el. instalací, stříkačkou a prostě ze vším co je potřeba za nějakých 5500kč.. A ten motor je ve výborný stavu. Takže stačí jen hledat a rychle jednat ;)
-
no tak to závidím :D to by bylo asi velký štěstí promě něco takovýho sehnat ;) za tak pěkný peníze , u mě se situace vyvrbila trochu jinak :) kuli zmatku s kastlí a papíráma sem to zavrhl :( a radši pořídil "nový " scirocco mk2 1.6 ale s LPG :\ což jede skoro zadarmo ale zase se člověk pořádně nesveze :( , stav kasle je zoufalejší ale jako autoklempíř si poradím :D:D sou na něm nějaký věci po kterých fakt netoužím takže se jich zbavým Alu,sedačky ,narazník, snat i to LPG ;) ........ jinak auto je označeny jako 1.6gtx je to 8v karbec 63kw /85ps takže prace na autě je celkem dost :\ , koupyl jsem to jako nepojizdny ale to se bohu dík vyřešilo za přispění dobrých rad tady od lidí takže sem měl možnost konečně se vtom projet :) jen co to dám po karosářský stránce do kupy tak pak budu přemejšlet o uravě motoru a jestli pude 4kvalt prohodit za 5kvalt atd...
-
Tak tuhle 1.6 jsem měl kdysi taky, měl jsem v tom origo 5 kvalt, tedy 4+E, s ekonoměrem a ručičkou spotřeby v přistrojovce. Nejelo to zas úplně špatně, pak sem tam dal 1.8 karbec, slušná spotřeba, pár koníků navíc, ale pak sem stál taky před otázkou generálky kastle nebo koupě jiného a vyhrálo to jiné auto, chtěl jsem 16V, ale nesehnal žádnýho ve slušným stavu a s mými požadavky(jako třeba, aby seděli papíry).....bylo toho víc, ale to by bylo na delší psaní.....Tak jsem nakonec vzal JH a rozdíl oproti tomu karbeci byl rapidně znát. ;)
-
Jo tak to bude ta samá verze ;) , je to vřadě už čtvrtý šíro :D co mam doma , ale první co je plně pojizdny a nebourany ;) , papíry taky souhlasej tak by bylo škoda to nedát do kupy :) , hlavně i stech předcozích třech aut mě zbylo spoustu dílu i motorovích sice to byly 1.8 ale azpoň mam z čeho brát :D
-
Já sem taky koupilkrko ale za 9 tisíc a ještě sem si pro něj jel ňákejch 350 kilometrů a zas 350 km na zpět takže solidní celodenní vejlet :D jen teď zjistit kolik mě bude stát GO motora :D kdyžtak někdo kdo dával ten motor do kupy napište přibližně cenu díky :) motor má najeto asi 270 tis.
-
zalezi na tom co si predstavujes pod pojmem GO ;)
-
písty,ojnice,ventily :) a Lucasi máš SZ :)