Vim prd. :-)
Jinak je to smutny, ze musim psat o vw na vw foru, ze stoji za hovno, ale je. Konkretne ten 2.0 tdi asi nejvic.
Kdyz uz by si ho musel mit, tak vem alespon tu slabsi verzi 100kw. Usetris si problemy s dpf. Jinak vstriky nejsou tesneny podlozkou, ale dosedaji primu do hlavy "konusem", takze podfouknuti = problemy.
A celkove vsechno stoji za picu. Problemy s ovladaci oken, zatuhujici sterace, okejnicka pod kapotou, unik nafty pres cerpadlo na hlave, unik podtlaku pro brzdy a motor...... A dalsich asi tricetpet radku textu.
No a k Bmw. Co chces slyset? Dovolim si rict, ze posledni to "poctivy" je prave ta e46 co chces. Jeste bez dpf, s klasickym klicem, neplastovou pristrojovkou..........
Pred faceliftem mely 100kw a rotacni cerpadlo a poface 110kw a commonrail. Mely jsme je obe. Problemy s termostaty. Na vsech jsme je musely delat. Na 110kw verzi pozor na vyrive klapky v sani. Pokud se ulomi, tak konecna. Ihned po koupi demontovat a zaslepit. Verca mela ulomeny vsechny 4 a byly na storc zasekly v sani. Rady praskaji zadni pruziny. Po koupi zesilenych uz to bylo ok. (U vw praskaji taky :-) )
Ta 100kw verze nam slouzila nekolik let uplne suprove. Prodavala se s 370000na budikach a jezdi porad. Dokonce jezdila 3roky na bio.
110kw je sestikvalt. Pokud je to s m-technik podvozkem, tak je to dost tvrdy napr proti tomu koncernu, ale nam to vyhovuje. Kdyz tak se ptej.