Tak já taky skončil a autorizovanejma servisama už dříve, když mi sprznili Passata a za 860,-/hodinu. Hlavně to nejsou opraváři, ale vyměňovači a to se ještě prodraží. To je ale minulost.
To Mates: Jednou jsem také zkusil Exnera a přišel o první Scíro - nikdy více a skoro litr za hodinu
Na autech si dělám sám, co nezvládnu jak časově, tak nářadím (zvedák/lakovna/svářečka apod), nebo se mi do toho nechce, tak na to mám jednoho soukromého servisáka, který bere 350,-/hod a je ještě větší puntičkář než já, takže 100%ní důvěra! Nezná slovo nejde! Jedinej menší problém je v tom, že pokud něco dělá poprvé, tak to dělá trochu pomaleji, ale výsledek je vždy absolutní. To se týká třeba cayenne a pod (poslední dobou dělal třeba automatickou převodovku u RR a zvládl ji - ostatní firmy od toho dávaly ruce pryč) , VW umí všechny
, takže já jsem v tomhle naprosto v klidu. Pokud má někdy reklamace, tak jen díky nekvalitním dílům a snaze zákazníka ušetřit na materiálu. Pokud je to do očí bijící, tak tu zakázku odmítne. Mohu jenom doporučit - sídlí u Příbrami. Jedinej průser je ten, že má krom VWček i Suzuki GSX-R 1000 od Akrapoviče a sem tam se jezdí odreagovat ve 300/hod. takže se bojím aby mi vydržel a nezabil se.
Doplním ještě přesnější odpovědi na otázky:
Ono servis a servis....
Do značkového servisu mě už nikdo nedostane a nikdo mě již nepřemluví, pouze v nouzi na cestách v zahraničí.
U svého servisáka jsem nechal už asi více jak 350tisíc (vozím k němu 4 auta)odhadem
rozhodující je pro mě kvalita a celková suma za provedenou práci, ale mělo by to průměrně vycházet cca na max 400,- víc bych akceptoval jen opravdu u speciálních prací
jako C3: chces si otevrit servis?