Author Topic: zátěžák  (Read 3837 times)

Offline Rst

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 1652
zátěžák
« on: December 13, 2010, 16:36:49 PM »
pripade Scira, ktere zatezak nema, tak jsou to ty valecky co jsou na trubkach k zadnim kolum
Lucasi,to maj všechny scira, a jak to funguje,dík.

Offline Lucas

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 8113
  • jedééééééém
Re: zátěžák
« Reply #1 on: December 13, 2010, 17:27:40 PM »
Nevim jestli nektere sciro ma zatezak, ten jsem videl az u GII a stejne vetsinou nefungoval. Tohe pri seslapnuti brzdoveho pedalu pousti plynule tlak do urcite hranice, a pri vetsim seslapnuti pedalu omezi zvysovani tlaku, takze se ti zadni kola nezablokujou. Doufam ze jsi z toho pochopil jak to funguje ;)
Scirocco MK2 1.8 16V KR stage 2 in progress 2xKx2xVKxPS

Offline speed

  • majitel MK1
  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12361
  • ........mik mik...........
Re: zátěžák
« Reply #2 on: December 13, 2010, 18:52:22 PM »
a zátěžák mají většinou kombiky - aby auto při naložení brzdilo lip než prázdny.
tohle sou jen omezovače protože by předek brzdil stejně jako zadek  (tim pádem by se ti zadek blokoval (protože se při brždění odlehčí)

ale někde se nemontuje protože bubny maji jinou učinost , tak to neni potřeba (záleží na tom jak se konstruktér vyspí :D :D )
« Last Edit: December 13, 2010, 18:54:47 PM by speed »
Scirocco MK1 75  2.0 GTi  16V   9A
Mitsu Galant  97´ 2.0 16V  (LPG) žralok
Toyota Yaris mk1 1,0 "zlaťák"
BMW E46 touring  2,0 105kw

Jestli se v tym Sciroccu zabiješ, tak mi nechoď na oči !!!!  Martina

Offline Rst

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 1652
Re: zátěžák
« Reply #3 on: December 13, 2010, 19:31:33 PM »
jo,pochopil,díky,a taky to může zatuhnou jak klasický zátěžak pokud občas nesepne?

Offline R N

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 524
Re: zátěžák
« Reply #4 on: December 13, 2010, 19:55:54 PM »
a zátěžák mají většinou kombiky - aby auto při naložení brzdilo lip než prázdny.
tohle sou jen omezovače protože by předek brzdil stejně jako zadek  (tim pádem by se ti zadek blokoval (protože se při brždění odlehčí)

ale někde se nemontuje protože bubny maji jinou učinost , tak to neni potřeba (záleží na tom jak se konstruktér vyspí :D :D )

jojo , zátěžák funguje v závislosti na zatížení na zadní nápravu , ale většinou vlastně nefunguje , protože je to taková kostka u zadní nápravy a u trochu starších je na kaši zoxidovaná a nefunguje . Za provozu to skoro nepoznáš , spíš je účelný u nákl. aut .

Offline Lucas

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 8113
  • jedééééééém
Re: zátěžák
« Reply #5 on: December 14, 2010, 15:22:02 PM »
jo,pochopil,díky,a taky to může zatuhnou jak klasický zátěžak pokud občas nesepne?

Ciste teoreticky muze,  a v tom pripade by zustal "zasekyl" a nebrzdilo by zadni kolo,  protoze bY to neotevrelo. Ja se s tim nesetkal, ale kolegha v praci rikal ze se mu to stalo u Facka.
Scirocco MK2 1.8 16V KR stage 2 in progress 2xKx2xVKxPS

Offline Rst

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 1652
Re: zátěžák
« Reply #6 on: December 14, 2010, 16:01:09 PM »
díky  ;)