Author Topic: správa  (Read 11752 times)

Offline milo

  • Člen CSSC
  • registrovaný uživatel
  • ****
  • Posts: 885
Re: správa
« Reply #15 on: August 28, 2012, 22:49:18 PM »
kluci potřeboval by sem na tu prezentaci v těch Teplicích natisknout nějaké informace o motorizaci šír a néco o nich vůbec a hledám nekoho ukecaného co by tam něco řekl kolem a kolem

Offline Lefi

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 2088
  • Tím to začlo...
Re: správa
« Reply #16 on: August 28, 2012, 23:17:42 PM »
Něco pro čtenáře :P
[size=18]HISTORIE[/size][/b]

31.3.1981 sjel z výrobního pásu poslední 504 153 kus VW Scirocco I a začalo se vyrábět VW Scirocco II.

1981

březen :

- představilo se Scirocco s úplně přepracovanou karoserií L,LS,GL,GLS,GLI,GT a GTI.K dispozici byly motory 1,3l /44kW,1,5l /51kW,1,6l /63kW a 1,6l /81kW.

srpen :

- změna označení modelů CL,GL,GT,GLI a GTI.

- optická a zvuková kontrolka tlaku oleje

 

1982

srpen :

- motor 1,3l není již více nabízen.

- motor 1,6l/81kW (EG) se vstřikováním paliva je nahrazen motorem 1,8l /82kW (DX)

- všechny modely jsou vybaveny centrálním elektrickým příslušenstvím,optickou a akustickou kontrolkou tlaku oleje se dvěma tlakovými spínači

- 82kW verze obdržely multifunkční ukazatel.(MFA)

září :

- nová modelová varianta SCIROCCO GTS.

1983

leden :

- motor 1,5l/51 kW (JB) je nahrazen motorem 1,6l/55kW (EW)

srpen :

- u Scirocca nastupuje 1,6l/63 kW (FR)

- Scirocco obdrží místo jednoho stěrače dva stěrače

- dosavadní žlutá světelná dioda kontrolky dálkových světel je nahrazena modrou žárovkou.

- nová modelová varianta GTX s velkým předním spoilerem a rozšířeným prahem dveří v barvě vozu,jakož i ráfkem z lehkého kovu.

listopad :

u motorů 82 kW byl montován olejový výměník,olej byl chlazen vodou z chladiče

1984

únor :

- objem palivové nádrže zvětšen na 55l

duben :

 - Scirocco je vybaveno servořízením

srpen :

- v nabídce Scirocco je nové odstupňování - základním modelem je GT,nejbližší vyšší verze je GTL

- GTX je s méně nápadným spoilerovým osazením v černé barvě

- multifunkční ukazatel (MFA) s přídavným paměťovým spínačem

září :

- MFA je doplněn pákou stěrače

1985

duben :

- šponování alternátoru zdokonaleno ozubenou matkou

- jako první pohonná jednotka s katalyzátorem je u 1,8l / 70kW

srpen :

- prodloužen interval údržby

- motory obdržely hydraulické zdvihátko ventilů (výjimkou je motor 70kW)

- svíčky s prodlouženou životností 30 000km

- nově vytvořený ocelový ráfek u Scirocco GTL (13")

- Scirocco GT má spoilery a 14" kola

- byly představeny modely SCIROCCO GT a GTX s 16ti ventily v hlavě válců,(u 1,8l 16v je výkon 102 kW)

k rozlišení od slabších verzí slouží červené logo 16V a elektronicky řízená střešní anténa

- byla představena verze s katalyzátorem a 95kW motorem

- nový speciální model WHITECAT

1986

duben :

- motor 1,6l s katalyzátorem o výkonu 53 kW

srpen :

- Scirocco 66kW dostalo místo 4+E sportovní pětistupňovou převodovku

- spínač světel je označen symbolem žárovky

- Scirocco GT má spoilery kolem celého vozu a 14" kola

- Scirocco GTL má sériově nové metalýzové lakování

- Scirocco GTX má větší zadní spoiler a barevná skla

září :

- v nabídce je nový model Scirocco TROPIC a SCALA

1987

srpen :

- Scirocco s nově tvarovaným vnitřním vybavením

- Scirocco GTL již přestává být nabízeno

- Scirocco GTX má ospoilerování lakováno v barvě vozu

- Motor 70kW dostává hydraulická,hrníčková zdvihátka

- Je instalován nový model volantu

 

1988

srpen :

- motory bez katalyzátoru byly odstraněny z nabídky

1989

srpen :

- Scirocco GT nahrazeno GTII,

- GTX jakož i oba 16v již nejsou dodávány

listopad :

- motory 53kW jsou vyřazeny z nabídky

1990

srpen :

- opět mohou být dodávány 16v s 95kW, vybaveny katalyzátorem

- všechny modely jsou s regulovatelným rozsahem světel

-------------------------------------------------------------------------------------

A teď to vememe celé postupně...


[size=18]* 80 * TURBO[/size]







V roce 1980 byl vytvořen PROTOTYP ....Scirocco TURBO.

Měl speciálně vyvinutý motor 1,7l.

Nachází se v muzeu VW Volfsburg


V roce 1982 hlásaly Kalifornské noviny že Russ Thor představuje Turbo Scirocco.

Byl to nadšenec VW a po mnoho let prodával německá auta všem společenským vrstvám.




V roce 1983  přichází se svým Scirocco turbo Andy King.








[size=18]* 81 * L[/size]




V březnu 1981 bylo představeno Scirocco s úplně přepracovanou karoserií.

Jednou z nových verzí byla i verze "L"

K výbavě této verze patřily:

stěrače s cyklovačem

ukazatel spotřeby paliva

osvětlení popelníku a ovládání ventilace

osvětlení kufrového prostoru

přední sedadla plně sklápěcí

vyhřívané zadní sklo

litinová kola


[size=18]* 81 * CL[/size]




První modely CL byly bez lišt,ale pozdější modely již měly tytéž lišty jako GL a GTL.

Typický byl malý spoiler na zadních dveřích.

Vnější zrcátka se nedala ovládat zevnitř.

Všechna skla byla zabarvená.










[size=18]* 81 * GL[/size]




Byl použit nový tvar klínu v aerodynamickém tunelu.








[size=18]* 81 * GT[/size]




Ke standartnímu vybavení již patří polohovací,sportovní přední sedačky

obdélníkové ,dvojité,halogenové světlomety

teploměr oleje

malý spoiler na zadních dveřích

nápis SCIROCCO na skle zadních dveřích




V dubnu 1984 se  po novém odstupňování stal model "GT" základním modelem

 V dubnu 1985 je novinkou ocelový,krycí kroužek ráfku

14" kola

boční lišta

B sloupek v černé barvě




Vylepšené modely mají bodykit Zender.

V roce 1987 se sériově vyráběly drobně kostkované potahy sedadel

V roce 1988 bylo možno dokoupit autorádio typů "Alfa,Beta,Gama a Delta





[size=18]* 81 * LS[/size]





[size=18]* 81 * GLI[/size]














Offline Lefi

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 2088
  • Tím to začlo...
Re: správa
« Reply #17 on: August 28, 2012, 23:20:27 PM »


[size=18]* 81 * GLS[/size]




Elegantní,okouzlující,volající ku sportovní jízdě.

Toto Scirocco má pravé,kožené polstrování

přírodně krásná litinová,sportovní kola

pět rychlostí,je to stříkačka

dvojité halogeny

na sedačkách je tkanina z kvalitní látky





[size=18]* 81 * GTI[/size]











[size=18]* 82 * T-ROOF[/size]




VW zrekonstruovalo PROTOTYP MK2 Scirocco T-Roof....1,6l   stříkačka - se stahovací střechou.

Toto Scirocco nikdy nešlo do výroby a jeho JEDINÝ exemplář stojí ve VW muzeu,ve Wolfsburgu.


[size=18]* 82 * GTS[/size]




je to první MK2 s černým "B" sloupkem

GTS do Anglie mělo písmeno "S" pod zadními světly











[size=18]* 83 * GTS Sprint[/size]





[size=18]* 83 * KAMEI X1[/size]



















[size=18]* 83 * Bi-motor[/size]

Bi-motor

2 motory 1,8l...čtyřválce...180bhp každý

napojeny na pětistupňovou převodovku,ovládány přes jeden plynový pedál

pohon rozdělen 50% přední náprava - 50% zadní náprava

regulace pohonu přes PR - páky

je-li potřeba,je možno vyřadit zadní motor

vzájemná síla na všechny čtyři kola









[size=18]* 84 * GTL[/size]





















[size=18]* 84 * STORM[/size]




série pro ANGLII

kožené polohovací přední sedačky

kožené zadní sedačky

kožený panel i dveřní tapycírunk

kožený sportovní volant a manžeta řadící páky




automatická anténa

Blaupunkt rádio

digitální hodiny

osvětlený popelník

dva tóny klaksonu

elektrické stahování oken

dvourychlostní stěrače

velký zadní spoiler

ostřikovače světlometů

zeleně tónovaná skla

dvojité halogeny

zadní mlhovka

vyhřívané zadní sklo

kontrolka zpátečky a parkovaček

střešní okno




znak STORM pod světly

znak KARMAN na "B" sloupku






[size=18]* 85 * GT 16v[/size]









[size=18]* 85 * GTX 16v[/size]   Moje :parba:  :grin:















[size=18]* 85 * WHITECAT[/size]












[size=18]* 86 * TROPIC[/size]












[size=18]* 86 * SCALA[/size]















[size=18]* 88 * SLEGATO[/size]




SLEGATO byla speciální edice pro Kanadu.

SLEGATO znamená v italštině " NESPOUTANÝ"

Bylo vyprodukováno pouze 127 kusů.

 Slegata byla vyráběna ve dvou základních barvách.

 paprikově červená




a blue helios metalic




ZÁKLADNÍ  VÝBAVA

motor 1,8l  (JH)

vyhřívané sedačky

vyhřívaná zrcátka

střešní okno

speciální světlomety

velký nárazník

litinová kola 14" 185/60




logo SLEGATO  na  "B" sloupku




logo KARMAN na předním nárazníku



[size=18]* 89 * GTII[/size]




nárazníky a zrcátka v barvě vozu

elektricky nastavitelná přední světla

nastavitelná výška sedadel

střešní okno

model " GTII " byl produkován souběžně se Scalou










[size=18]úprava BBS[/size]





















[size=18]Zender[/size]




Z40










Z400








[size=18]Rieger[/size]

GTO






[size=18]Seidel[/size]



Offline Lefi

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 2088
  • Tím to začlo...
Re: správa
« Reply #18 on: August 28, 2012, 23:21:21 PM »
Tady ještě moje moc oblíbená úprava od Kerschera :oops:
[size=18]LE MANS[/size]










Tady dvě hnusný úpravy od

[size=18]KHL Langenberg[/size]






Offline Lefi

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 2088
  • Tím to začlo...
Re: správa
« Reply #19 on: August 28, 2012, 23:22:06 PM »
Ještě pár foteček zajímavého projektu:
Bi-motor






























Offline Lefi

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 2088
  • Tím to začlo...
Re: správa
« Reply #20 on: August 28, 2012, 23:22:25 PM »
Wambach



Offline Lefi

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 2088
  • Tím to začlo...
Re: správa
« Reply #21 on: August 28, 2012, 23:23:16 PM »
Tohle by ti mohlo pomoct...před pěti lety jsem se s timhle sral pěkně dlouho s přispěním Dašika,když jsem dělal osvětu o MKII na jednom diskuzním foru ;)

Offline milo

  • Člen CSSC
  • registrovaný uživatel
  • ****
  • Posts: 885
Re: správa
« Reply #22 on: August 29, 2012, 21:59:39 PM »
Lefi si borec vidím že sem oslovil toho pravého .Takže teď ješte co s tím udělám ? kdo mi pomůže ,Je to fajn tolik informací ale co vytlačít to nejzajímavější asi a o tech úpravách něco asi anebo k autum které tam budou třeba k burákovmu o riegeru s nejsilnejšimi motory a tak ne?