Author Topic: Likvidace 1979 - možná výměna Jawa-Čz...díly  (Read 10806 times)

Offline Lemur21

  • Posts: 15
Likvidace 1979 - možná výměna Jawa-Čz...díly
« on: August 09, 2010, 23:07:07 PM »
Ahoj. Scirocco lidé. Jsem tu novy jak jiste víte,jelikoz slepy k houslim jsem k sciroccu prisel. Tak jsem se chtel zeptat na vas usudek. ku podivu je nebourané...
V TP píšou:
rok 1979 typ 1,6GL 63kw
Vin. WVWZZZ53ZDK005121
vyr. číslo FR138558
Nejak se mi nezda typ masky vuci roku vyroby.
Ahoj Lemur
 
A to jest myšleno takto,za odpovídající cenu za díly na moto Jawa-Čz. Děkuji za nabídky,nemám na auto čas. Rád bych aby bylo zachováno jistým způsobem...
« Last Edit: August 01, 2011, 22:38:42 PM by Lemur21 »

Offline araman

  • prekvapive je
  • Člen CSSC
  • registrovaný uživatel
  • ****
  • Posts: 8992
  • ** Hakis **
Re: Likvidace 1979
« Reply #1 on: August 10, 2010, 06:49:06 AM »
zcela určitě TP  originálně nepatří k tomu vozu.  TP je z SciroccaMK1 a auto je MK2.

Jinak trochu pošlechtit a uživat si ..

ps:  Likvidace 1979 - znamená co ?  že ho budeš opravdu rušit ?
« Last Edit: August 10, 2010, 06:51:05 AM by araman »
Volkswagen Scirocco Scala 1.8 JH ...  neznamo kde

Offline Lemur21

  • Posts: 15
Re: Likvidace 1979
« Reply #2 on: August 10, 2010, 13:47:39 PM »
ahoj. likvidovat ne,ale chtel jsem se zeptat jestli ma cenu se do nej jakkoliv poustet. je k tomu jeste spusta dilu.

Offline Dejnos

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 756
Re: Likvidace 1979
« Reply #3 on: August 10, 2010, 14:55:10 PM »
Zdar. Otázkou je, co si představuješ pod pojmem pouštět do něj. Na normální ježdění to cenu asi má, jinak do toho vrážet nějaký další peníze asi už moc né. Vypadá to na rok 81-83, karbec, US světla, motor taky vypadá nějak upravovanej???, já měl teda u 1,6 sání jiný...Podle uvedených čísel to vypadá, že papíry jsou možná i přestavbový z Mk1 na Mk2?? Někde to udělat šlo, někde né.... ;)                
« Last Edit: August 10, 2010, 14:58:35 PM by Dejnos »
Scirocco II GT II 1.8 JH 91/92

Offline deywis

  • Člen CSSC
  • registrovaný uživatel
  • ****
  • Posts: 5006
Re: Likvidace 1979
« Reply #4 on: August 10, 2010, 14:58:06 PM »
záleží jestli si ho chceš nechat jako daily car nebo si ho chceš vyšlechtit  ;)
jaký díly si k tomu dostal? a odkud si?

mk1 "78 - uloženka
gt2 "90 - červený a otlučený
mk1 "77
mk1 "76
mk1 "78
mk2 "88

Offline mie009

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 1858
  • Navigator
Re: Likvidace 1979
« Reply #5 on: August 10, 2010, 16:08:18 PM »
Nevím  jak vypada zbytek ale ta palubka je luxusni. Měl jsem takovou ve svém zlato-hnědem sciru a byla uplně k ničemu. Nevím v jakém jsou sedačky ale vypadaj docela zachovale. Je možné že to je sciro mk2 přestavěné z mk1. Sem tam se to dělalo originalně ve VW. To saní je fakt nějaké podezřele ale bůh vi co bylo dělané s motorem. Ale jinak zaleži na co to auto maš. Ja mam třebas to auto jako svoji soukromou hračku a nejezdím s ním denně. Jinak jestli není zrezlé a nebylo bourane tak bych to nelikvidoval. 
Scirocco 1.5 JB new project
Fiat Grande Punto 1.2

Offline Lemur21

  • Posts: 15
Re: Likvidace 1979
« Reply #6 on: August 10, 2010, 22:12:24 PM »
Zdar lidi. tak nejak postupne. jsem z Koprivnice-Lubina. vedel o nem dva roky,jedil snim jeden koprivnicky holomek,az ho dojebal tak ze ho odtstavil. a v nedeli snad po pul roce co jsem ho nevidel se mi zminil ze jej veze do srotu. tak sem se sel mrknout a nedalo mi to...Mne docela mrzi,ze to nesouhlasi s rokem ta karoserie,jinak by to pro mne nebyl problem vyridit si veteran znacky. ale jelikoz je situace takova,tak ted nevim. mel jsem za to ze to dam do origo stavu a udelat z nej youngtimera. typek co to mel prede mnou v tom zkurvil motor i prevod (asi sikula) a dal tam pry z passata. to sani do predu je tak protoze tam mel primy filtr. pristrojovka bez puklinky to same i dvere gut. ty dily k tomu jeste nemam doma,ale je to na plny priv vozik. kapota, oboje dvere, 3ti dvere,svetla,sedacky,puvodni prevod atd.

Offline Mates

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 2153
Re: Likvidace 1979
« Reply #7 on: August 11, 2010, 00:32:01 AM »
v první řadě gratulace k šíru:) jestli k tomu můžu říct svůj názor, tak rozhodně nerušit.. o tom že šír moc není se nemá cenu bavit, zadruhý to podle fotky vypadá na oplastování BBS, teda doničený ale je:) jak psal mie, jestli to není bouraný tak z toho rozhodně udělat pěkný auto.. k tomu motoru, nejspíš to asi bude 1.6 nebo 1.5 karbec, na kterej někdo narval airbox z monostřiku... nic co by se nedalo uvést do správného stavu.. ty papíry jak už kluci zmínili sou z jednčky a osobně nevim o tom že by si někdo dovolil zlegalizovat dvoujku na jedničkovejch papírech, zas na druhou stranu v týhle republice de všechno:) jestli to někdo jen převařil/přebouchal poznáš velice snadno.. hodně zdaru ;)
Mk II GTL, 1.8 16v, kamei
MK II GTX, 1.8 GASPOWER, wintercar
něco málo MK l

Offline Lucas

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 8113
  • jedééééééém
Re: Likvidace 1979
« Reply #8 on: August 11, 2010, 09:28:32 AM »
@ mates: nikoho neznas? Treba ja mam ofiko prestavbu z mk1 na mk2. Papirove rok 78 ;)
Scirocco MK2 1.8 16V KR stage 2 in progress 2xKx2xVKxPS

Offline deywis

  • Člen CSSC
  • registrovaný uživatel
  • ****
  • Posts: 5006
Re: Likvidace 1979
« Reply #9 on: August 11, 2010, 13:53:45 PM »
heh, moje sciro ofiko r.v. 1990, motor 1.8 JH.
papíry r.v. 1979, typ 53, motor 1.6 JH výkon 81kw  :D

mk1 "78 - uloženka
gt2 "90 - červený a otlučený
mk1 "77
mk1 "76
mk1 "78
mk2 "88

Offline Lemur21

  • Posts: 15
Re: Likvidace 1979
« Reply #10 on: August 11, 2010, 14:48:24 PM »
kdovi kdo to kdy prihlasoval a udelal takovy kouzlo  s TP,ale mrzi ne to skrz veteranskych znacek,ze uz to neni to pravy vorechovy.

Offline milo

  • Člen CSSC
  • registrovaný uživatel
  • ****
  • Posts: 885
Re: Likvidace 1979
« Reply #11 on: August 16, 2010, 20:34:28 PM »
 tak ahoj mezi náma ,no jestli to máš kde delat tedy máš garáž a jsi trochu znalej techniky a máš k tomu vztah tak to neruš udelej si ho podle svého vkusu ,je to vděčný auto když mu dáš to co potřebuje ,ale jestli nemáš na to podmínky a nevíš si to spravit a budou ti ho delat pseudomechanici bez vztahu k této značce tak to prodej bude te to hodně stát a stále to nebude ono.

Offline Lemur21

  • Posts: 15
Re: Likvidace 1979
« Reply #12 on: August 16, 2010, 22:28:27 PM »
Ahoj. No jak jsem jiz napsal na prvnich radcich. jako slepy k houslim jsem k nemu prisel,a to neni tak od veci. Uz z prezdivky znaci ze se vrtam v momentalne necem jinym a to v BMW E21,ktera jeste neni dokoncena(1,8IS 103kw z E36 coupe). je leto a dost prace i kolem baraku,takze Bawo stoji.A tohodle sira mi bylo lito aby ho nekdo bezcitne zlikvidoval,to at mi radeji stoji rok a vice u firmy. na vrakoviste je casu dost...

Offline Rst

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 1652
Re: Likvidace 1979
« Reply #13 on: August 17, 2010, 20:28:27 PM »
na vrakáč je ho určitě škoda

Offline jajin17

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 608
  • I love you VW
Re: Likvidace 1979
« Reply #14 on: September 07, 2010, 20:59:54 PM »
v první řadě gratulace k šíru:) jestli k tomu můžu říct svůj názor, tak rozhodně nerušit.. o tom že šír moc není se nemá cenu bavit, zadruhý to podle fotky vypadá na oplastování BBS, teda doničený ale je:) jak psal mie, jestli to není bouraný tak z toho rozhodně udělat pěkný auto.. k tomu motoru, nejspíš to asi bude 1.6 nebo 1.5 karbec, na kterej někdo narval airbox z monostřiku... nic co by se nedalo uvést do správného stavu.. ty papíry jak už kluci zmínili sou z jednčky a osobně nevim o tom že by si někdo dovolil zlegalizovat dvoujku na jedničkovejch papírech, zas na druhou stranu v týhle republice de všechno:) jestli to někdo jen převařil/přebouchal poznáš velice snadno.. hodně zdaru ;)

oplastovaní je zender draku ;)

co ten motor dělá a nedělá že píšeš je odrovnanej? slož ho, dej na něj kola, sundej to oplastovaní, dej péči laku a zažiješ a uděláš s roccem takový párady že E21 se bude stydět vyject z gáraže ;)
VW Scirocco GT PL 106kW
VW Lupo 1,0 37kW
VW Passat Variant B35 1,8 66kW