Author Topic: Každá chytrá rada dobrá  (Read 24803 times)

Offline shredder

  • Neoblibeny člen
  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 2072
  • Scirocco II GTB
    • www.scirocco.webgarden.cz
Každá chytrá rada dobrá
« on: July 13, 2010, 15:57:13 PM »
Nemuzu uz celi rok skoro sprovoznit svoje rocco uz si nevim rady kudy kam takze si zalozim tohle tema zda nekdo nemel podobny problem co ja a jestli to uz nekdy vyresil.

Příznak 1: nechce se mu vubec startovat a kdyz uz chytne na 150 otoceni klicku( nebo kdyz je motor ledovej chytne hned na poprve) tak motor musite drzet nad 2000ot.min. jinak zdechne a uz nechytne. jinak nad ty otacky pracuje vyborne.
Příznak 2: na kliček nestartuje skoro vubec jak je nahore ale kdyz do nej strčíte tak nestaci se otocit valec a motor uz bezi bez vetsiho problemu krom toho ze musi byt nad 2000ot. min. problem nastanek kdyz se ohreje na urcitou teplotu. motor se pak zacne dusit, skytat, skakat, a zadusi se uplne a nejde ani nahodit roztlacenim. vychladne a zase jede do doby nez se ohreje na urcitou teplotu.

nechci rady typu vymen tohle nebo tohle protoze kdyz si predstavíte holy blok motoru tak jsem vymenil vse. krom spinacky( na tu se chystam). chci jen vedet zda nekdo uz takovy problem nekdy nemel nevim si uz rady. shrekovo rocco bez problemu za 2 dny jelo ale tohle me privadi do hrobu.
kdyby byli  nejake dotazy tejte se rad doodpovim.

Predem dik za napady.
Scirocco 1.8 8v Rieger GTB
Scirocco 1.8 8v DX
Corrado 2.0 16v 9A

Offline speed

  • majitel MK1
  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12361
  • ........mik mik...........
Re: Každá chytrá rada dobrá
« Reply #1 on: July 13, 2010, 21:00:18 PM »
odpojit 5vstřik ( po ohřátí)  - mohl by "byt zaseknuté" a  přechlastávat motor (teplotni čidlo mu řiká že je motor studené)

nebo

odpojit regulátor volnoběhu
- za tepla pracuje na pikaču ( takže nepracuje)
Scirocco MK1 75  2.0 GTi  16V   9A
Mitsu Galant  97´ 2.0 16V  (LPG) žralok
Toyota Yaris mk1 1,0 "zlaťák"
BMW E46 touring  2,0 105kw

Jestli se v tym Sciroccu zabiješ, tak mi nechoď na oči !!!!  Martina

Offline horan

  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12931
Re: Každá chytrá rada dobrá
« Reply #2 on: July 13, 2010, 21:04:06 PM »
To nenastartování na starter. Zbývá pro zapalování dost proudu? Co třeba ukostření motoru? No a to startování na stopadesátý. Bych řekl že budeš mít špatně nastavený regulátor tlaku. To je ta věc na bloku motoru, co řídí "protitlak" na ventil na váze vzduchu. Buď nefunguje vůbec, nebo dává za studena špatnej tlak.
S teroristy a francouzi se nevyjednava!!!

Čím dřív umřu,tím dýl budu mrtvej

Offline Mates

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 2153
Re: Každá chytrá rada dobrá
« Reply #3 on: July 13, 2010, 21:20:42 PM »
kluci maj pravdu.. osobně bych šel možná od začátku, čili nastavit rozvody, nastavit předstih, hlavně aby to dávalo pořádnou jiskru kdy má, vyhodil bych volnoběžnej ventil, zkontroloval čerpadla a benzinovej fitr, a pak už může bejt snad problém jen jak řiká horan v tom tlakovim blbinci co je na bloku, ale spíš bych řek že bude rozštelená váha vzduchu s tou rozdělovací hlavičkou, btw ta rozdělovací hlavička může bejt taky v perdeli, vstřiky si předpokládám měnil nebo aspoň zkontroloval jestli rozprašujou jak maj. ten pátej vstřik si můžeš natáhnout uplně mimo nějaký teplotní čidlo - stačí jeden plusovej drát..
« Last Edit: July 13, 2010, 21:22:36 PM by Mates »
Mk II GTL, 1.8 16v, kamei
MK II GTX, 1.8 GASPOWER, wintercar
něco málo MK l

Offline speed

  • majitel MK1
  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12361
  • ........mik mik...........
Re: Každá chytrá rada dobrá
« Reply #4 on: July 13, 2010, 22:38:32 PM »
páté vstřik mužeš uplně vypojit - je tam potřeba "jen na prvni 3 minuty" než se trochu zahřeje motor

a ten tlakové blbec jak psal horan tam taky nemusi bét ... mužeš to v podstatě vyrušit (bajpás)  už sem to několikrát viděl a v poho ;)
« Last Edit: July 13, 2010, 22:40:32 PM by speed »
Scirocco MK1 75  2.0 GTi  16V   9A
Mitsu Galant  97´ 2.0 16V  (LPG) žralok
Toyota Yaris mk1 1,0 "zlaťák"
BMW E46 touring  2,0 105kw

Jestli se v tym Sciroccu zabiješ, tak mi nechoď na oči !!!!  Martina

Offline Mates

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 2153
Re: Každá chytrá rada dobrá
« Reply #5 on: July 14, 2010, 00:17:36 AM »
co sem slyšel od zkušenýho člověka tak to bez tohohle kriplu chodit nebude, sice do toho nemusí jít elektrika ale přítomný to tam bejt prej musí.. jinak ten pátej vstřik bych radši nevyhazoval, ještě sem neviděl stříkačku která by bez něj za studena chytla uplně bez problémů

snad si s tim shreder poradí... rok už je dlouhá doba na bádání:)
Mk II GTL, 1.8 16v, kamei
MK II GTX, 1.8 GASPOWER, wintercar
něco málo MK l

Offline speed

  • majitel MK1
  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12361
  • ........mik mik...........
Re: Každá chytrá rada dobrá
« Reply #6 on: July 14, 2010, 09:04:35 AM »
šak sem psal že ho má odpojit až za tepla - až to dělá neplechu (5vstřik)
Scirocco MK1 75  2.0 GTi  16V   9A
Mitsu Galant  97´ 2.0 16V  (LPG) žralok
Toyota Yaris mk1 1,0 "zlaťák"
BMW E46 touring  2,0 105kw

Jestli se v tym Sciroccu zabiješ, tak mi nechoď na oči !!!!  Martina

Offline danek

  • Administrator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 2778
  • Já a smrt se nepoutáme
    • http://danek.webz.cz
Re: Každá chytrá rada dobrá
« Reply #7 on: July 14, 2010, 12:08:32 PM »
OT: šak venku je teplo.

Jinak co mám zkušenosti na mojem JHčku, tak jsem jezdil dlouho s odpojeným (urvané drátek) 5 vstřikem a nijak jsem to nepocítil, až když přišly mrazy, tak to nechtělo chztnout. Jakmile jsem drátek opravil, tak na v poho
SCIROCCO 1.8 8v JH
SCIROCCO 1.8 16v PL, plná palba + klima :)

Offline shredder

  • Neoblibeny člen
  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 2072
  • Scirocco II GTB
    • www.scirocco.webgarden.cz
Re: Každá chytrá rada dobrá
« Reply #8 on: July 14, 2010, 22:50:04 PM »
mam tam 18 DX oholenej model je tam max. kabel na rozdelovac, paty vstrik, ta blbost za sanim, a teplotni cidla tim koncim s elektrikou na svem motoru (Horan ten motor mel).
jinak to blbnuti po ohrati je asi kdyz se ohreje presne na 90 stupnu. jinak svicky jsou cerny jak bota a mirne vlhke pri tom kdyz nechce nastartovat.

-to v bloku sice mam ale je to uz od vyroby bez kabelu takze tim benzin jen prochazi.
-regulator volnobeho asi ani nemam.
-paty vstrik 4 vymeny a nic. ale odpojit zkusim
-cerpadlo nove fungl tlaci co ma( mam  jen jedno Horan vi) a filtr novy, vaha vzduchu i z funkcniho rocca ( stejny problem)
-rozvody nove a nastavene taky kontrolovano 2 krat.
-motor ukostren a kabel je pod starterem.
-jiskry to hazi takove ze si musim brat skoro brejle na slunce. :) rozdelovac vymenen od martina z Kolina
-vstriky po kontrole nejsou stopro ale meli by fachat.

az se naseru tak to nekomu nadelim at se s tim taky trapi.
 
Scirocco 1.8 8v Rieger GTB
Scirocco 1.8 8v DX
Corrado 2.0 16v 9A

Offline speed

  • majitel MK1
  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12361
  • ........mik mik...........
Re: Každá chytrá rada dobrá
« Reply #9 on: July 15, 2010, 06:45:52 AM »
mam tam 18 DX oholenej model je tam max. kabel na rozdelovac, paty vstrik, ta blbost za sanim, a teplotni cidla tim koncim s elektrikou na svem motoru (Horan ten motor mel).
jinak to blbnuti po ohrati je asi kdyz se ohreje presne na 90 stupnu. jinak svicky jsou cerny jak bota a mirne vlhke pri tom kdyz nechce nastartovat.

bohatá směs = pořád ti tam stříká ten 5vstřik - za studena to neva, ale za tepla ti to přechlastává
(bylo by to tou váho vzduchu , ale když si to měnil z dobraho auta , tak to vynechávám)

- ten páté vstřik je ovládané teplotnim čidlem , takže vstřik bude OK, ale to čidlo bude v řiti , takže vstřik mužeš měnit i 100x ;)
Scirocco MK1 75  2.0 GTi  16V   9A
Mitsu Galant  97´ 2.0 16V  (LPG) žralok
Toyota Yaris mk1 1,0 "zlaťák"
BMW E46 touring  2,0 105kw

Jestli se v tym Sciroccu zabiješ, tak mi nechoď na oči !!!!  Martina

Offline shredder

  • Neoblibeny člen
  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 2072
  • Scirocco II GTB
    • www.scirocco.webgarden.cz
Re: Každá chytrá rada dobrá
« Reply #10 on: July 15, 2010, 11:16:43 AM »
staci ho odpojit nebo ho mam uplne vyndat? no to asi stejne ozkousim.
Scirocco 1.8 8v Rieger GTB
Scirocco 1.8 8v DX
Corrado 2.0 16v 9A

Offline Lucas

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 8113
  • jedééééééém
Re: Každá chytrá rada dobrá
« Reply #11 on: July 15, 2010, 11:27:32 AM »
Staci ho odpojit, kdyz do nej nepujde proud, nebude strikat ;)
Scirocco MK2 1.8 16V KR stage 2 in progress 2xKx2xVKxPS

Offline Airarmy

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 7014
    • http://airarmy.szm.sk
Re: Každá chytrá rada dobrá
« Reply #12 on: July 15, 2010, 12:08:29 PM »
Staci ho odpojit, kdyz do nej nepujde proud, nebude strikat ;)

Nemáš zase až tak uplně pravdu ;)
Může prosakovat ;)
Podstatou války je násilí, mírnost je projevem slabomyslnosti a nerozhodnosti.
A proto udeř vším, udeř všude, udeř tvrdě ! ! !

Mess with the BEST die like the REST!!!!

Offline speed

  • majitel MK1
  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12361
  • ........mik mik...........
Re: Každá chytrá rada dobrá
« Reply #13 on: July 15, 2010, 18:24:09 PM »
stači odpojit ... když bude prosakovat , tak to ani nepoznáš  ;)
Scirocco MK1 75  2.0 GTi  16V   9A
Mitsu Galant  97´ 2.0 16V  (LPG) žralok
Toyota Yaris mk1 1,0 "zlaťák"
BMW E46 touring  2,0 105kw

Jestli se v tym Sciroccu zabiješ, tak mi nechoď na oči !!!!  Martina

Offline horan

  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12931
Re: Každá chytrá rada dobrá
« Reply #14 on: July 15, 2010, 18:27:07 PM »
Jestli jsem tě pochopil dobře, tak ti nejde kabel k regulátoru tlaku. To je ta věc na bloku se dvěma hadicema. To je tady dost problém, protože ten kabel je vyhřívání , který po chvíli sníží tlak. Když to nefunguje, tak to auto neseřídíš. A z výroby to tam bylo určitě. Měl jsem to tam taky  ;D
S teroristy a francouzi se nevyjednava!!!

Čím dřív umřu,tím dýl budu mrtvej