Author Topic: Každá chytrá rada dobrá  (Read 24798 times)

Offline Mates

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 2153
Re: Každá chytrá rada dobrá
« Reply #45 on: June 20, 2011, 14:24:51 PM »
ja teda zasobník radši dal a funguje to i přesto že byl orezlej jak hovado.. nicméně k tvýmu problému asi to co píše lucas.. seštelovat bohatost a ještě překontrolovat rozvody, není možný že si tam dal vstřiky z jinýho auta (myslim značku) kde sou stejný?
Mk II GTL, 1.8 16v, kamei
MK II GTX, 1.8 GASPOWER, wintercar
něco málo MK l

Offline Airarmy

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 7014
    • http://airarmy.szm.sk
Re: Každá chytrá rada dobrá
« Reply #46 on: June 20, 2011, 19:18:03 PM »
Tak já přispěji troškou do mlejna.
Tak pokud je vše co se týče dodávky vzduchu a paliva OK tak pak jedině to seštělovat !!!
A ještě jedna věc jak tady lidi už říkali, kouknout na rozvody, předstih a ikdyž si to už dělal tak sehnat komplet celé vstřikování i z váhou vzduchu a tou kostou na bloku motoru a i to šoupě na vzduch co je vzadu na sání a celé to vyměnit. A pokud to bude stejné tak je to fakt jen vtom seřízení.
Tak asi tak nějako.
Podstatou války je násilí, mírnost je projevem slabomyslnosti a nerozhodnosti.
A proto udeř vším, udeř všude, udeř tvrdě ! ! !

Mess with the BEST die like the REST!!!!

Offline shredder

  • Neoblibeny člen
  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 2072
  • Scirocco II GTB
    • www.scirocco.webgarden.cz
Re: Každá chytrá rada dobrá
« Reply #47 on: June 22, 2011, 21:04:13 PM »
speed: děkuji chyba bude asi na mé straně že mi to bez toho nejede


all: Prosím o ty informace k tomu co se mění při ohřátí motoru na provozní teplotu. Respektivě co zareaguje na otevření termostatu a ovlivní bohatost směsi. Děkuji
Scirocco 1.8 8v Rieger GTB
Scirocco 1.8 8v DX
Corrado 2.0 16v 9A

Offline araman

  • prekvapive je
  • Člen CSSC
  • registrovaný uživatel
  • ****
  • Posts: 8992
  • ** Hakis **
Re: Každá chytrá rada dobrá
« Reply #48 on: June 22, 2011, 21:31:02 PM »
s tlakem benzinu šachuje jen ten bazmek na rozdělovači paliva ..  ale předpokladam žeby to reagovalo dřív než až při 90ti stC.

Volkswagen Scirocco Scala 1.8 JH ...  neznamo kde

Offline speed

  • majitel MK1
  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12361
  • ........mik mik...........
Re: Každá chytrá rada dobrá
« Reply #49 on: June 23, 2011, 07:38:13 AM »
za studena teplotní čidlo otvírá 5vstřik (sytič)  ale tušim že jen pár sec.  ... pokud je v poruše, tak muže pouštět pořád  (prostě odpoj 5vstřik a uvidiš jestli se to zlepší, nebo ne)   http://www.speed-siro.ic.cz/PL/48.html

pak to ovlivňuje regulátor tlaku paliva .. zděs - http://www.speed-siro.ic.cz/KR/27.JPG
Scirocco MK1 75  2.0 GTi  16V   9A
Mitsu Galant  97´ 2.0 16V  (LPG) žralok
Toyota Yaris mk1 1,0 "zlaťák"
BMW E46 touring  2,0 105kw

Jestli se v tym Sciroccu zabiješ, tak mi nechoď na oči !!!!  Martina

Offline shredder

  • Neoblibeny člen
  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 2072
  • Scirocco II GTB
    • www.scirocco.webgarden.cz
Re: Každá chytrá rada dobrá
« Reply #50 on: June 24, 2011, 10:35:13 AM »
Takže regulator tlaku paliva ja vůbec nemam zapojen na elektriku mam ho tam ale neni na nej žádny kabel. dřív to na něj taky jezdilo. sice mi to rozum nebere proč není zapojen ale nikdy jsem ho zapojený neměl.

5ty vstřik jsem taky měnil a i odpojoval a ten to bohužel nedělá.

Děkuji za nápady napadá vás ještě něco?
Scirocco 1.8 8v Rieger GTB
Scirocco 1.8 8v DX
Corrado 2.0 16v 9A

Offline shredder

  • Neoblibeny člen
  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 2072
  • Scirocco II GTB
    • www.scirocco.webgarden.cz
Re: Každá chytrá rada dobrá
« Reply #51 on: June 28, 2011, 11:27:29 AM »
Napíšu sem nový poznatek co jsem včera zjistil. za studena ten motor sice běží ale i tak jde špatně do otáček do 3000 mu to jde jako by jeden válec vynechával (prostě s takovým kuckáním). no a když se ohřeje jěště se to zhorší a nejede vůbec. svíčky jsou i při vyndání za studena černé a lehce mokré.

Jestli někoho něco napadne dejte vědět  děkuji.
Scirocco 1.8 8v Rieger GTB
Scirocco 1.8 8v DX
Corrado 2.0 16v 9A

Offline Airarmy

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 7014
    • http://airarmy.szm.sk
Re: Každá chytrá rada dobrá
« Reply #52 on: June 28, 2011, 11:30:25 AM »
Tak podle toho co popisuješ ti tam stále jde moc benzínu. Takže bych to viděl buď na vstřiky a nebo ten regulátor tlaku. Prostě něco v palivovém systému !
Jinak fakt už nevím.
A nebo jak už někdo poznamenal, seřizovat, seřizovat a ještě jednou seřizovat ! ! !
Jedno auto jsem seřizoval cca deset dnů než začalo fachat tak jak má.  :-\
Podstatou války je násilí, mírnost je projevem slabomyslnosti a nerozhodnosti.
A proto udeř vším, udeř všude, udeř tvrdě ! ! !

Mess with the BEST die like the REST!!!!

Offline Lucas

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 8113
  • jedééééééém
Re: Každá chytrá rada dobrá
« Reply #53 on: June 28, 2011, 15:16:33 PM »
Regulator tlaku na to nema vubec vliv ;) I kdyz bude v palivove soustave vic tlaku, kostka nepusti vic nez potrebuje. Sice ho v aute mam, ale nezapojeny ;)
Scirocco MK2 1.8 16V KR stage 2 in progress 2xKx2xVKxPS

Offline Mates

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 2153
Re: Každá chytrá rada dobrá
« Reply #54 on: June 28, 2011, 17:56:56 PM »
tak dle posledního poznatku si myslim že to je čistě o seštelování.. takže zkus štelovat dokud to nebude fungovat protože vzhledem k věcem co si popsal že to dělá a nedělá + to co máš a nemáš zapojený je tohle snad už jediná možná varianta ;)
Mk II GTL, 1.8 16v, kamei
MK II GTX, 1.8 GASPOWER, wintercar
něco málo MK l

Offline danek

  • Administrator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 2778
  • Já a smrt se nepoutáme
    • http://danek.webz.cz
Re: Každá chytrá rada dobrá
« Reply #55 on: June 28, 2011, 18:02:06 PM »
Jen mala poznamka .. pro spravnou funkci rozdelovace paliva (kostka) je potreba mit take dobry protitlak (je to ta uprostred na te kostce). Protitlak pusobi na pistek v rozdělovacu paliva smerem dolu a smerem nahoru kdyz pridas plyn a  take reguluje spravny prisun paliva. Pokud je maly protitlak, tak paliva jde moc a opacne. Jen podotykam, ze protitlak zavisi na teplote motoru.
SCIROCCO 1.8 8v JH
SCIROCCO 1.8 16v PL, plná palba + klima :)

Offline shredder

  • Neoblibeny člen
  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 2072
  • Scirocco II GTB
    • www.scirocco.webgarden.cz
Re: Každá chytrá rada dobrá
« Reply #56 on: June 28, 2011, 18:49:59 PM »
Dnes jsem trochu z rocca mimo. zkusil jsem co rikate a:

1: podstatnou vec jsem zjistil pri vymene svíček celou dobu tam cpu tribodove a podle papiru by tam meli byt ale dnes jsem nasel v garazi stare jednobodove svicky a dal je tam a svete div se motor lip chyta i beha!

2: motor furt kucka v nizsich otackách, ale bezi uz od 2tis normalně, pak jsem sesteloval rozdelovac paliva aby to slo a drzelo otacky a neproplachoval jsem motor benzinem

Dal se mi zdálo ze furt do tech 3tis nejde jeden valec a ukazalo se ze kdyz jsem zas vyndal svicky tak 3 byli cihlovy spis lehce bili ale jedna cerna a jeste vlhka. motor chyta blbe za tepla tak pocitam ze propousti jeden vstik a uchlasta to. nebo gufero driku ventilu odeslo do vecných lovist. na to mrknu zitra.

Motor jsem nechal ohrat do provozky a vymenil zapalovaci modul a inducku a motor drzel i po otevreni termostatu, ale ozkouset jsem to dal nemohl jelikoz jsem zjistil ze mi umrela sahara a motor zacal nebezpecne hrat tak jsem to chcipl a musim zitra pro novy chladic i se saharou.

PS: zatim moc dekuji mate vyborne napady a docela to pomaha
Byl jsem se zas s nim po 3 letech projet a musim rict ze i kdyz mam corro s ciplym motorem ale scirocco je scirocco ten pocit je jinej a motor jak jede jinak. Proste prave sportovni auto. musim zas jezdit!
Scirocco 1.8 8v Rieger GTB
Scirocco 1.8 8v DX
Corrado 2.0 16v 9A

Offline Mates

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 2153
Re: Každá chytrá rada dobrá
« Reply #57 on: June 28, 2011, 23:48:55 PM »
danek má pravdu. důležitý je že ti to zase dalo naději že bude v pohodě ;)
Mk II GTL, 1.8 16v, kamei
MK II GTX, 1.8 GASPOWER, wintercar
něco málo MK l

Offline shredder

  • Neoblibeny člen
  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 2072
  • Scirocco II GTB
    • www.scirocco.webgarden.cz
Re: Každá chytrá rada dobrá
« Reply #58 on: July 05, 2011, 11:12:33 AM »
Tak závada na nejedoucím motoru (nejspíš) odhalena ale na sraz pojedu correm jelikoz to nestiham a stejne bych ho hned po navratu zas zazimoval jelikoz vezu druhou kastly na opiskovaní a pak hned bude prestrojovat veci atd. takze jezdit bude az pristi rok.
Scirocco 1.8 8v Rieger GTB
Scirocco 1.8 8v DX
Corrado 2.0 16v 9A

Offline speed

  • majitel MK1
  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12361
  • ........mik mik...........
Re: Každá chytrá rada dobrá
« Reply #59 on: July 08, 2011, 06:49:37 AM »
tak co to bylo ?  ;)
Scirocco MK1 75  2.0 GTi  16V   9A
Mitsu Galant  97´ 2.0 16V  (LPG) žralok
Toyota Yaris mk1 1,0 "zlaťák"
BMW E46 touring  2,0 105kw

Jestli se v tym Sciroccu zabiješ, tak mi nechoď na oči !!!!  Martina