Dnes jsem trochu z rocca mimo. zkusil jsem co rikate a:
1: podstatnou vec jsem zjistil pri vymene svíček celou dobu tam cpu tribodove a podle papiru by tam meli byt ale dnes jsem nasel v garazi stare jednobodove svicky a dal je tam a svete div se motor lip chyta i beha!
2: motor furt kucka v nizsich otackách, ale bezi uz od 2tis normalně, pak jsem sesteloval rozdelovac paliva aby to slo a drzelo otacky a neproplachoval jsem motor benzinem
Dal se mi zdálo ze furt do tech 3tis nejde jeden valec a ukazalo se ze kdyz jsem zas vyndal svicky tak 3 byli cihlovy spis lehce bili ale jedna cerna a jeste vlhka. motor chyta blbe za tepla tak pocitam ze propousti jeden vstik a uchlasta to. nebo gufero driku ventilu odeslo do vecných lovist. na to mrknu zitra.
Motor jsem nechal ohrat do provozky a vymenil zapalovaci modul a inducku a motor drzel i po otevreni termostatu, ale ozkouset jsem to dal nemohl jelikoz jsem zjistil ze mi umrela sahara a motor zacal nebezpecne hrat tak jsem to chcipl a musim zitra pro novy chladic i se saharou.
PS: zatim moc dekuji mate vyborne napady a docela to pomaha
Byl jsem se zas s nim po 3 letech projet a musim rict ze i kdyz mam corro s ciplym motorem ale scirocco je scirocco ten pocit je jinej a motor jak jede jinak. Proste prave sportovni auto. musim zas jezdit!