Author Topic: Každá chytrá rada dobrá  (Read 24796 times)

Offline speed

  • majitel MK1
  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12361
  • ........mik mik...........
Re: Každá chytrá rada dobrá
« Reply #15 on: July 15, 2010, 18:45:35 PM »
Jestli jsem tě pochopil dobře, tak ti nejde kabel k regulátoru tlaku. To je ta věc na bloku se dvěma hadicema. To je tady dost problém, protože ten kabel je vyhřívání , který po chvíli sníží tlak. Když to nefunguje, tak to auto neseřídíš. A z výroby to tam bylo určitě. Měl jsem to tam taky  ;D
máš pravdu, ale podle mě by to dělalo problémy spíš za studena - a za tepla by to bylo v poho...
Scirocco MK1 75  2.0 GTi  16V   9A
Mitsu Galant  97´ 2.0 16V  (LPG) žralok
Toyota Yaris mk1 1,0 "zlaťák"
BMW E46 touring  2,0 105kw

Jestli se v tym Sciroccu zabiješ, tak mi nechoď na oči !!!!  Martina

Offline horan

  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12931
Re: Každá chytrá rada dobrá
« Reply #16 on: July 15, 2010, 20:16:19 PM »
speed: právě že by to dělalo bordel za tepla tak jak mu to dělá. Píše že studený motor chytne na drc. Protože bi-metal nastaví správný tlak. Ale až se motor ohřeje, tak potřebuje chudší směs. Jenže bi-metal není ohřátej a tak pořád "nastavuje sytič".
S teroristy a francouzi se nevyjednava!!!

Čím dřív umřu,tím dýl budu mrtvej

Offline speed

  • majitel MK1
  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12361
  • ........mik mik...........
Re: Každá chytrá rada dobrá
« Reply #17 on: July 15, 2010, 20:18:07 PM »
v tom případě ááno  :)
Scirocco MK1 75  2.0 GTi  16V   9A
Mitsu Galant  97´ 2.0 16V  (LPG) žralok
Toyota Yaris mk1 1,0 "zlaťák"
BMW E46 touring  2,0 105kw

Jestli se v tym Sciroccu zabiješ, tak mi nechoď na oči !!!!  Martina

Offline shredder

  • Neoblibeny člen
  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 2072
  • Scirocco II GTB
    • www.scirocco.webgarden.cz
Re: Každá chytrá rada dobrá
« Reply #18 on: July 15, 2010, 21:36:55 PM »
tak jsi mel asi bohatsi verzi jak ja jelikoz ja to tam nikdy nemel a vzdy to jezdilo jak ma. :-\ nikdy tam nebyl ani kabilek.

nejake dalsi napady odskouseno stejny problem.
« Last Edit: July 15, 2010, 21:38:56 PM by shredder »
Scirocco 1.8 8v Rieger GTB
Scirocco 1.8 8v DX
Corrado 2.0 16v 9A

Offline horan

  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12931
Re: Každá chytrá rada dobrá
« Reply #19 on: July 15, 2010, 22:17:14 PM »
Věř tomu že tohle si tam měl.  ;) Někdo před tebou to asi nepovažoval za důležitý. To se pak těžko radí, když všechno bereš podle toho co tam je teď. To máš tady blbost, tam blbost, tamhle to přisaje..... a pak to nejede.
S teroristy a francouzi se nevyjednava!!!

Čím dřív umřu,tím dýl budu mrtvej

Offline speed

  • majitel MK1
  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12361
  • ........mik mik...........
Re: Každá chytrá rada dobrá
« Reply #20 on: July 15, 2010, 22:43:07 PM »
ted nevim, jestli to chápu správně
teplé motor nechytne přes starter , ale když to roztahneš, tak to chytne ?
a studené vždy v poho ,
Scirocco MK1 75  2.0 GTi  16V   9A
Mitsu Galant  97´ 2.0 16V  (LPG) žralok
Toyota Yaris mk1 1,0 "zlaťák"
BMW E46 touring  2,0 105kw

Jestli se v tym Sciroccu zabiješ, tak mi nechoď na oči !!!!  Martina

Offline shredder

  • Neoblibeny člen
  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 2072
  • Scirocco II GTB
    • www.scirocco.webgarden.cz
Re: Každá chytrá rada dobrá
« Reply #21 on: July 16, 2010, 17:10:00 PM »
Horan: nemel jsem to tam nebylo to tam a neni to tam a jezdilo to bez toho 3 roky bez problemu vyvod z ele tam nikde na to neni. a jinak nechci byt hnusnej ale v roccach se vrtam uz dost dlouho na to abych vedel ze to tam ma byt. nejsem zadnej zajic v tomhle( jinak ten motor me prisel na 60 tisic je po go a lakovaní) tudiž byl do sroubku rozebranej. počitam že tohle tam nekdo považoval za zbytecny a odstrihl to ale zaroven to i vykuchal aby tam ten benzin jen protykal a jezdilo to na to 3 roky za me uplne v pohode. jinak ani nevim jak bych to musel napojit zpatky a na co vubec jsou ty kabely navedene.

Speed: chapes dobre pres starter chytne treba az na 100pokus ale drcnes do toho a sotva se pretoci valce tak jede. teda az do ohrati pak to skyta a motor se zadusi jak dosahne provozni teploty jinak be zoho je s tim jizda docela v poho.
« Last Edit: July 16, 2010, 17:14:33 PM by shredder »
Scirocco 1.8 8v Rieger GTB
Scirocco 1.8 8v DX
Corrado 2.0 16v 9A

Offline Mates

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 2153
Re: Každá chytrá rada dobrá
« Reply #22 on: July 16, 2010, 20:57:58 PM »
tak to maj kluci pravdu.. odpoj ten pátej vstřik, a zkus vyměnit tu kostku co je na motoru.. jestli se tam někdo našťoural do toho bimetalu tak to moch zkurvit.. jinak ty drátky tam sou kuli rychlejšímu ohřevu
Mk II GTL, 1.8 16v, kamei
MK II GTX, 1.8 GASPOWER, wintercar
něco málo MK l

Offline shredder

  • Neoblibeny člen
  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 2072
  • Scirocco II GTB
    • www.scirocco.webgarden.cz
Re: Každá chytrá rada dobrá
« Reply #23 on: July 17, 2010, 01:02:39 AM »
no bibetal je vykuchanej jelikoz tam nic nevede zadne draty tam nejsou takze bimetal je jen pruchozi.
Scirocco 1.8 8v Rieger GTB
Scirocco 1.8 8v DX
Corrado 2.0 16v 9A

Offline Mates

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 2153
Re: Každá chytrá rada dobrá
« Reply #24 on: July 17, 2010, 01:17:31 AM »
tak to je právě ten omyl, ten bimetal tam fungueje i bez tý elektriky a funguje to k regulaci paliva.. respektive bez elektriky to fungovat bude, sice se to bude dýl ohřejvat,  ale bez bimetalu ne.. čili vem jinou tuhle kostku a uvidíš jeslti to bude frčet..

jinak co to dělá za problém.. jelikož tam není co by se ohřálo čili ti přivře přívod benzínu kterej se ti díky rozdělovací hlavičce dostává do vstřiků, tak ti to uchcává a nejde to seštelovat..

jestli ti ta kostka funguje vyloženě jako průtok tak je tam uplně k hovnu
Mk II GTL, 1.8 16v, kamei
MK II GTX, 1.8 GASPOWER, wintercar
něco málo MK l

Offline horan

  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12931
Re: Každá chytrá rada dobrá
« Reply #25 on: July 17, 2010, 17:55:10 PM »
Shredder: a tak v tom případě se vzdávám rad. Určitě na to příjdeš sám. Mimochodem si nepamatuji že by ti ten motor šel někdy dobře jak píšeš. Ty starty se ti jebou od doby co tě znám ::)  Ale dělej jak chceš. Když tu někdo dá radu a ty odepíšeš že je k hovnu, tak si budeš muset poradit asi sám.
A ještě jedna rada do života. Nikdy nepočítej s tím že je v autě něco tak jak má být. Vždy tam před tebou někdo něco dojebe.
S teroristy a francouzi se nevyjednava!!!

Čím dřív umřu,tím dýl budu mrtvej

Offline shredder

  • Neoblibeny člen
  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 2072
  • Scirocco II GTB
    • www.scirocco.webgarden.cz
Re: Každá chytrá rada dobrá
« Reply #26 on: July 17, 2010, 22:30:44 PM »
Věř tomu že tohle si tam měl.  ;) Někdo před tebou to asi nepovažoval za důležitý. To se pak těžko radí, když všechno bereš podle toho co tam je teď. To máš tady blbost, tam blbost, tamhle to přisaje..... a pak to nejede.
me nastvala tahle citace tvych rad si jinak vazim ale tady jsem to asi nepochopil avysvetlil si to tak jako bych byl debil. to neni o tom ze bych rekl ze je k hovnu jen ti rikam ze jsem bez toho jezdil 3 roky v pohode. jinak jak rikas ze se to sere od zacatku tak to neni az tak pravda v zelivu jsem ti na startu stejne ujel ;D. jinak to mam toti sestelovany jako jsou stary ameriky ( mustang a spol) kdyz je to ve volnobehu zni to jak kdyby sel kazdy valec jinam a snad i proti sobe ale jak seslapnes plyn jdou vsechny do rady.

bud tak hodnej prosim a necil se tvych rad si vazim a jsem rad ze mi zkousis pomoct jen toho uz mam strasne nad hlavu a rok mi uz to rocco nejede to nastve kdyz musim jezdit correm.
Scirocco 1.8 8v Rieger GTB
Scirocco 1.8 8v DX
Corrado 2.0 16v 9A

Offline shredder

  • Neoblibeny člen
  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 2072
  • Scirocco II GTB
    • www.scirocco.webgarden.cz
Re: Každá chytrá rada dobrá
« Reply #27 on: July 17, 2010, 22:36:19 PM »
bimetal jsem menil a nic jako vzdy nastartujes za studena v pohode nad 2000 jede jak hodinky jen ti nesmi klesnout pod ty otacky pak se zacne dusit skytat a nechce zpet do otacek strili do vyfuku az se proste zadusy.
-zkusil jsem odpojit vsechy kabely krom rozdelovace a je to uplne stejny jak pred tim.
-paty vstrik jsem uplne vyndal a ani za studena nestrika nejak nepremava.
-spinacku vymenil a bez efektu.
-s vahou vzduchu jsem zkousel kouzla a nic.
-zajimavy je ze to reaguje na teplotu a na otacky, nad 2000 jede jak ma a pod se zdusi, za studena chytne na drc a za tepla se nedostanu do otacek.
Scirocco 1.8 8v Rieger GTB
Scirocco 1.8 8v DX
Corrado 2.0 16v 9A

Offline Mates

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 2153
Re: Každá chytrá rada dobrá
« Reply #28 on: July 18, 2010, 01:16:59 AM »
když si to zkusil všechno poodpojovat a dělá to stejně tak to musí bejt buď váha vzduchu + ta píčovina s bimetalem na motoru, a taky si to může někde přisávat vzduch.. ale to je nepravděpodobný v případě že si měnil těsnění..

tak ten tlakovej nesmysl (do kterýho se nikdo nevrtal) vem z jinýho motoru a zkus to.. když ten motor běží a štěluješ tu váhu vzduchu reaguje to nebo ne?

to střílení do vejfuku bych řek že je špatnej předstih
« Last Edit: July 18, 2010, 01:18:39 AM by Mates »
Mk II GTL, 1.8 16v, kamei
MK II GTX, 1.8 GASPOWER, wintercar
něco málo MK l

Offline shredder

  • Neoblibeny člen
  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 2072
  • Scirocco II GTB
    • www.scirocco.webgarden.cz
Re: Každá chytrá rada dobrá
« Reply #29 on: July 18, 2010, 10:16:04 AM »
na to to vubec nereaguje, hejbanim s rozdelovacem max snizuju nebo pridavam otacky, to stříleni dela do 2tis. ot. pak jede jak hodinky, ale jak klesne pod to tak je to v haji zacne strilet a skytat.

tlakovej blbinec jsem vzal z funnkcního rocca a nic bez efektu start stejny za studena v poho a za tepla nejde. musis ho dostat nad 2tis. pak jede jinak nechytne. kdyz klesne pod musis si hrat 15 vterin a mit stesti aby jsi ho zas dostal nad 2 tis.

vahy vzduchu jsou uz 3 vymeneny a je to stejny vubec bez efektu

jo vcera jsem si vsiml jedny veci kdyz to zacne kolisat tak zacne skakat otackomer mas treba 3tis a jak to zacne chci pat padne otackomer jak kdyby jsi vypl kliček proste se houpe podle kolisani.
Scirocco 1.8 8v Rieger GTB
Scirocco 1.8 8v DX
Corrado 2.0 16v 9A