Tak chlapy jsem asi na řadě...v pátek jsem odstavil auto v práci, pondělí ho chci nastartovat a ani náhodou, už třetí den ho obíhám a zkouším.
Vytáhl jsem jeden vstřik a ani mrť benzínu při startu, jiskru hází, tlak benzínu za filtrem 10 bar, po vypnutí klesne na 5,1 a nějakou dobu drží, vyšrouboval sem šroub jednoho vstřiku na kostce a palcem jsem držel-při startování, tlak byl jenže nevím jestli dostatečný, čidlo teploty bloku 3,5k (asi odpovídá), na kostce jsem kontroloval ještě poťák polohy váhy(v pořádku) a ještě ventil k dif. regulátoru měl správně 18 ohmů sice z konektoru na něho leze jen 8V-nevím jestli stačí, na pátém vstřiku bylo jen 0,5V-to se mi zdá divné.
Mám podezření na diferenční regulátor, jak jsem četl vrací benzín do nádrže a dělá tlak pro vstřiky-co vůbec na něm opravit, popř co se na něm může posrat za tři dni stání? do kostky se mi moc nechce lézt