Author Topic: Prosíííím pomoc 16V PL NEW PROBLEM  (Read 24656 times)

Offline Airarmy

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 7014
    • http://airarmy.szm.sk
Re: Prosíííím pomoc 16V PL
« Reply #15 on: May 05, 2010, 10:02:44 AM »
Tak teda nevím, ale asi jsem někde udělal chybu nebo netuším  ::) ::) ::)
Každej ví co mám za motor a že jsem měl jen problém když mi umřela kostka.
A nesouhlasím stím co tady padlo.
Ono, každej si myslí narvu tam 16V a pojede to ale ono prdek, třeba ktomu mít i ty serepetičky kolem. Neboť teda nevím že když to soudruh v NDR zkompletoval a jelo mu to tak proč to nejde ostatním ? ? ?
No protože tam něco chybí a něco není zapojené tak jak má ;)
2Pov a já ti to taky vysvětlím politicky ;)
Proč se do dnešních aut cpou dvě a i více ŘJ ? ? ? ?
A proč to má čidle tři prdele ? ? ?
Jinak základ novějších aut je si právě myslím že v KE-Jetroniku
A pokud je mi jedno za kolik tak tam klidně narvu trojitýho Webra na válec pokud bude existovat.
Toť asi tak k vašim výrokum !!!

PS: víš co jsem říkal prvně poscháněj díly co chyběj a poskládej pořádně vejfuck. Ač nerad musím dát za pravdu jednomu členu že bez véfucku to nejede. Příklad Mrtvej Bond a jeho auto, když přijel ke mě tak by se sním domluvil jedině hotentot a když odjížděl s spraveným výfukem tak to šlo dokonce nastartovat na první otočení klíčku. Takže asi tak.
Podstatou války je násilí, mírnost je projevem slabomyslnosti a nerozhodnosti.
A proto udeř vším, udeř všude, udeř tvrdě ! ! !

Mess with the BEST die like the REST!!!!

Offline Lucas

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 8113
  • jedééééééém
Re: Prosíííím pomoc 16V PL
« Reply #16 on: May 05, 2010, 14:53:32 PM »
@ Army: tak ja ti to teda politcky reknu. Ty auta maji vice ridicich jednotek a cidel z jednoho jedineho duvodu a to jsou lepsi emise. vsechno je to jen kvuli lepsim emisim aby se splnovala v dnesnim pripade norma Euro 5 bez ktere se ty auta nedaji prodavat do urcitych zemi. Vidim to v praci na motorech ktere jsou totozne jen nektere splnuji euro 2 (auta do Ruska atp) a ten samy s vecma navic uz Euro 5 ( a vykon i ostatni parametry zustavaji stejne). Proto treba KR nesplnuje zadnou emisni normu a PL uz Euro 1, a proto taky ma vic cidel a ridici jednotku. Ale jak pise Pov, vetsina tam k behu motoru neni potreba, viz treba moje auto s 90% nezapojenych veci ;)
Scirocco MK2 1.8 16V KR stage 2 in progress 2xKx2xVKxPS

Offline Airarmy

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 7014
    • http://airarmy.szm.sk
Re: Prosíííím pomoc 16V PL
« Reply #17 on: May 05, 2010, 15:12:59 PM »
Sem čekal kdo se ozve  ;D ;D ;D
Jooo a proč se teda dělá ten čííptůůning ? ? ?  ::) ::) ::)
Podstatou války je násilí, mírnost je projevem slabomyslnosti a nerozhodnosti.
A proto udeř vším, udeř všude, udeř tvrdě ! ! !

Mess with the BEST die like the REST!!!!

Offline Lucas

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 8113
  • jedééééééém
Re: Prosíííím pomoc 16V PL
« Reply #18 on: May 05, 2010, 15:34:54 PM »
Protoze ridici jednotka je "nastavena" universalne na vsechny prostredi kde auto jezdi (ruzna nadmorska vyska, ruzna kvalita paliva, ruzne teploty) a firmy zabyvajici se chiptuningem, vyladi program na optimalni pro vykon motoru ;)
Scirocco MK2 1.8 16V KR stage 2 in progress 2xKx2xVKxPS

Offline mie009

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 1858
  • Navigator
Re: Prosíííím pomoc 16V PL
« Reply #19 on: May 05, 2010, 16:31:31 PM »
Ehh. Mně toto téma děsi. Mam v plánu tento rok zastavbu KRka. A jak tu čtu takové problemy tak dostavam velké bobky. Naštěstí je v KRku meně elektra než v PLku tím se potěšijí  ;D
Scirocco 1.5 JB new project
Fiat Grande Punto 1.2

Offline kubík

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 713
  • scirocco 1,8 dohc 16v kr scirocco 1,8(zatim) 8v
Re: Prosíííím pomoc 16V PL
« Reply #20 on: May 05, 2010, 16:41:01 PM »
no me to ceka tedka kazdou chvilku nastesti krko takze klidek  ;)

Offline pov

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 485
  • majitel neuvěřitelné slátaniny
Re: Prosíííím pomoc 16V PL
« Reply #21 on: May 05, 2010, 16:56:04 PM »

2Pov a já ti to taky vysvětlím politicky ;)
Proč se do dnešních aut cpou dvě a i více ŘJ ? ? ? ?
A proč to má čidle tři prdele ? ? ?
Jinak základ novějších aut je si právě myslím že v KE-Jetroniku
A pokud je mi jedno za kolik tak tam klidně narvu trojitýho Webra na válec pokud bude existovat.
Toť asi tak k vašim výrokum !!!


-ad ŘJ: vesměs je to jen skrz emise a spotřebu
-čidel tři prdele proto, aby když se nějaký vybleje si měl co dělat
K-jetronic, KE- jetronic, L-jetronic... já myslím že je úplně jedno jak se to jmenuje a co z toho vyšlo
-trojitej weber samozdřejmě existuje, jen nevím proč bys ho dával na jeden válec
-proti KE-Jetu jsem osobně zaujatý, tak ho prostě nesnesu
Golf 1 1,8 16v
Golf 2 1,9TDic ve výstavbě
ex:
F125P 1500
Jetta 1 1,6D
Golf 2 GL 1,6D

Offline Mates

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 2153
Re: Prosíííím pomoc 16V PL
« Reply #22 on: May 05, 2010, 22:55:57 PM »
myslim že je uplně jedno jestli je to KR nebo PL když se ten motor dává do auta bez originální elektroniky a potřebnejch komponentů..
Mk II GTL, 1.8 16v, kamei
MK II GTX, 1.8 GASPOWER, wintercar
něco málo MK l

Offline kashty

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 4963
  • úsměv pěkně do scirocca
Re: Prosíííím pomoc 16V PL
« Reply #23 on: May 06, 2010, 12:46:05 PM »
zpět k prvnímu příspěvku....
v prvé řadě bych nastavil správně rozvody,nemůže to vycházet na půl zubu  :o a pak to posunout na některou stranu.Za druhé bych dal do kupy to čerpadlo nebo ho rovnou vyměnil.
S takovýma vzavadama ti to nikdy správně fungovat nebude.Až tyhle závady odstraníš,tak teprve můžeš bádat nad tím,proč to nejede  ;)
Corrado G60
Scirocco GTi 1.8
Scirocco GTX 1.8
Scirocco GT2 1.8
Scirocco Tropic 1.8
Scirocco GTi 1.6

Offline speed

  • majitel MK1
  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12361
  • ........mik mik...........
Re: Prosíííím pomoc 16V PL
« Reply #24 on: May 06, 2010, 15:06:09 PM »
v čerpadle chyba nebude , když mu to naskočí a drží 3ooo ot.
v rozdělovači a ŘJ bych to taky neviděl to by nejelo vubec
- podle mě to bude v držení volnoběhu - což sem mu radil hned ( váha vzduchu, podtlaky )

pravsdu máš s těma rozvodama (nemuže to vycházet na pul zubu) takže bych to zkusil hodit na druhou stranu (o pul zubu)

a hlavně dodělat ten vyfuck a lambdu (startovat to jen s parohama je taky na prd ;) )
Scirocco MK1 75  2.0 GTi  16V   9A
Mitsu Galant  97´ 2.0 16V  (LPG) žralok
Toyota Yaris mk1 1,0 "zlaťák"
BMW E46 touring  2,0 105kw

Jestli se v tym Sciroccu zabiješ, tak mi nechoď na oči !!!!  Martina

Offline Lucas

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 8113
  • jedééééééém
Re: Prosíííím pomoc 16V PL
« Reply #25 on: May 06, 2010, 15:44:53 PM »
Panove, na pul zubu to vychazet muze a asi vetsine lidi i bude, vzhledem k poctu najetych kilometru a vuli na vsech rozvodovych kolech ;) Takhle to mam ja od te doby co mam sciro a zadny problem v tom nevidim ;) Posune se to to bud o kousek dopredu nebo dozadu a doladi predstihem.
« Last Edit: May 06, 2010, 15:46:32 PM by Lucas »
Scirocco MK2 1.8 16V KR stage 2 in progress 2xKx2xVKxPS

Offline speed

  • majitel MK1
  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12361
  • ........mik mik...........
Re: Prosíííím pomoc 16V PL
« Reply #26 on: May 07, 2010, 01:08:13 AM »
na žádné řemenici nemuže byt vůle aby se pohnuli rozvody  ::)  ;)
jediná možnost jak by to mohlo vycházet o pul zubu je změna rozteče řemenic mězi sebou a to nejde u klikovky vs.  náhonu na rozdělovač (pokud nezměniš obvod ozubené řemenice) , takže jediná možnost je na vačce a to by se ti podařilo jen sniženim hlavy, nebo nějakym atipem těsněni pod hlavou ;)
Scirocco MK1 75  2.0 GTi  16V   9A
Mitsu Galant  97´ 2.0 16V  (LPG) žralok
Toyota Yaris mk1 1,0 "zlaťák"
BMW E46 touring  2,0 105kw

Jestli se v tym Sciroccu zabiješ, tak mi nechoď na oči !!!!  Martina

Offline Lucas

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 8113
  • jedééééééém
Re: Prosíííím pomoc 16V PL
« Reply #27 on: May 07, 2010, 01:23:15 AM »
@ speed: uz jsem videl na g2 strihlej klinek na klice a pootocenou remenici. Ja mam tesneni seriovy, ale hlava snizena byt muze. To by vysvetlovalo ze mi to vychazi na pul zubu.
Scirocco MK2 1.8 16V KR stage 2 in progress 2xKx2xVKxPS

Offline jajin17

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 608
  • I love you VW
Re: Prosíííím pomoc 16V PL
« Reply #28 on: May 07, 2010, 09:58:01 AM »
nerad to řikám, ale to jsem měl i já, musel jsem kupovat nový to ozubený kolo, ale netočilo se mi o tolik, jen zhruba o par mm taky jsem měl uraženej klínek :(
VW Scirocco GT PL 106kW
VW Lupo 1,0 37kW
VW Passat Variant B35 1,8 66kW

Offline jajin17

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 608
  • I love you VW
Re: Prosíííím pomoc 16V PL
« Reply #29 on: May 07, 2010, 20:36:04 PM »
Tak dneska přijel kamoš, technik a říkal že měli v práci ford capri  V6 a říkal že dva měsíce řešili proč to nestartuje na nic jiného než na čistič na brzdy a říkal že ve finále měli ucpanou krabičku kam šla vracečka a , bylo to i to co mám mít v autě já a zatím nemám rocco to mám mít prej někde u nádrže a má to tři otvory, capri má taky mechanickou váhu jako naši mazlíci, co myslíte? :) může to být ono?

jinak dnešní poznatky : při otočení klíčku se váha vzduchu zatáhne dolů(neměla by nahoru?) a co vede hadice ze sání u prvního válce tak by měla dělat podtlak? protože nic nedělá, zkoušli jsme to.
VW Scirocco GT PL 106kW
VW Lupo 1,0 37kW
VW Passat Variant B35 1,8 66kW