Author Topic: definice ridicu  (Read 7677 times)

Offline Wari

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 7196
definice ridicu
« on: March 30, 2010, 11:57:42 AM »
Psychologický profil řidičů untervozů


Jak známo, mnozí lidé si do výběru vozů projektují i kus své osobnosti. Chtějí něco vyjádřit, něco říct.Je všeobecným faktem že například
vozy VW si kupují lidé sebevědomí, hrdí, zdravě agresivní, ale hlavně úspěšní. Vozy Škoda zase lidé jež mají krom luxusu rádi také adrenalin
a někdy se nebojí i lehce riskantního podniku - tam kde by řidič VW vážil své možnosti, řidič Škoda zasáhne.


Jsou však i lidé pro které není problém vyjádřit skrze výběr značky svůj mindrák, možná aniž by to tušili. Naopak ještě se tím mnohdy chlubí a jsou
na to hrdí. Není však na co a je to spíš smutné. Být hrdý na fakt, že nemám dostatek odvahy, ani peněz zvolit opravdovou kvalitu a výběrem nespolehlivého
šuntu dát na odiv jakousi pochybnou "originálnost"....

Na našich silnicích se můžete setkat s mnohými takovými individui, proto se hodí jejich předběžná typologie.
Až je uvidíte, politujte je !


Audi

Řidič audi zcela jistě krade tak, jako automobilka Audi krade technologie od Volkswagnu.
Také to vypovídá o nedostatku vkusu, smyslu pro kýč a minimálně mentální impotenci.
Osoba řídící Audi by se ráda povyšovala nad ostatní, ale postrádá dostatečné finance i moc,
tak se schová za čtyři kruhy....


BMW

Řidiči BMW jsou povětšinou ztělěsněním mindráku a negativní agrese. Jejich rádobysportovní vozy
nemají dostatek výkonu, ani trakce - to jim ovšem nijak nepřekáží v neustálém dokazování svých
řidičských (ne)schopností svému okolí. Možná se v BMW dobře převáží heroin, ale nikoli osoba
mentálně i kariérně vyzrálá. Opět u jejich uživatelů můžeme pozorovat sexuální frustraci,
obzvláště syndrom : "ejaculatio ante portas". Jsou to chudáci, ale snad po letech péče
dorostou VW.


Citroën

Osoba řídící citroën je velice nebezpečná. Pořídit si takový vůz je rovno úchylkám jako je kanibalismus,
pedofilie a koprofilie. Nikdo jiný, alespoň trochu soudný by si nepořídil nic stvořené francouzi a navíc
s takovou vehemencí prosazující jejich designovou deviaci. Nemluvě o zpracování. Tak jako je svedení francouzky
snažší než hrát tenis bez sítě, je náročné najít citroën jež vlastními silami dojede do servisu.
Od člověka v tomto paskvilu očekávejte cokoli, jen ne předvídatelné!


Dacia

Když se rumun spojí s francouzem nemůže to dopadnout dobře a taky nedopadlo. Dva nejlínější národy světa
(snad italové zdatně konkurují) stvoří cosi co má imidž cikánského povozu a spolehlivost francouzských
technologií. Tohle může řídit skutečně jen člověk, jenž spí v kartónové krabici a na svou imidž, nebo
hrdost rezignoval dřív než si způsobil cirhózu jater denaturovaným lihem cezeným přes chleba.
Od člověka v Dacii radši dál, nemá co ztratit protože níž už společensky klesnout nelze.


Ferrari

Oblíbená značka rádobysnobů a zhýralých milionářů bez kouska vkusu a smyslu pro krásu. Holedbají se
jak je jejich vůz originální a výkonný, přitom byl vytvořen ručně, rukama zlitých a špinavých italských
cikánů. Téhle "automobilce" se snad nepodařilo vytvořit vůz, jež by nedrncal, neřval a neměl nehoráznou
spotřebu. Řidič Ferrari by žral i sušená hovna, pakliže by mu někdo řekl že je to nóbl věc...

Hyundai

Co chtít od podřadných asijců, jež jsou dokonce míň než japonci. Už samotný fakt že se při stavbě své
automobilky paktují s polskými židy a nechají je vyrábět ty jejich paskvily na kolečkách o něčem svědčí.
Tyto auta mají snad ještě horší imidž než Dacia a to je co říct. Na evropské silnice zcela jistě nepatří,
neb jsou mimo ve všem. Navíc sociální skupinu jejich uživatelů by bylo nejlépe postřílet.
S jejich uživateli se zcela jistě nechcete setkat, pokud nefandíte baniku.

Jaguar

Kdysi možná nositel, jakés-takés tradice. Nyní domrvený pohůnek indického kolotočáře.
Vozy jaguar nikdy nebyly spolehlivé, ale měly alespoň ducha. Nyní nemají ani to. Motoricky,
interiérově i cenově jsou mimo a pořídí si jej ten, kdo si anglii idealizuje coby zemi churchilla, thatcherové
a královny alžběty. V jeho představách je anglie stále taková jako ze seriálů 70.let.
Bohužel dnes je již anglie spíše arabsko-africký ostrov, takže jakákoli upomínka na ni je
spíše pichlavým sentimentem. Řidič jaguáru může být sympatický společník, ale spíš bude
psychickým upírem jenž na vás převede svou depresi.

Mazda

A máme tu dalšího zástupce dálného východu, tentokrát plnotučného. Mazda se snaží být
BMW východu a co se týče skupiny řidičů, docela se jí to daří. Retardů bez vkusu a s
mindrákem má dostatek i na evropském trhu. Že se jedná o auta povětšinou levná, zfušovaná
a hystericky uječená netřeba dodávat. Jejich vzhled musí urazit každého vznešeného evropana,
jejich interiér působí alergii. Jejich spolehlivost je vyloženě japonská - takže do záruky
jakžtakž drží, pak se to rozpadne. Asijský cynismus na kolech.
Od řidiče japonských vozů očekávejte že jsou to latentní pedofilové, malého vzrůstu s
permanentími zažívacími potížemi z pojídání syrového masa.

Mercedes

Opět, kdysi značka jenž možná něco znamenala. Do doby než na vše rezignovala a svou výrobu
přenechala tureckým dětem. Pozéři a albánští dealeři se v ní možná shlédnou, ale to je tak
asi vše. Jejich řidiči si hrajou na "něco víc", tak si koupí "éčko za pade" a hřejou si v
něm řiť. Že je jejich vůz zastaralý, nevýkonný a nudný je zřejmě netrápí. Myslí si, že
chromovaný znáček na kapotě skryje jejich postradatelnost, neschopnost a neúspěšnost.
Naštěstí to jde se spolehlivostí těchto reliktů z kopce, takže jich budeme vídávat
čím dál míň. S řidičem mercedesu se zcela jistě nechcete potkat, pokud se nechcete
naštvat jejich arogantností, nebo neumíte albánsky.

Nissan

Jeho nejslavnější a nejméně nudný model Micra je hlavním tahounem jeho výroby již od 70.let.
Běžný uživatel tohoto vozu je žena - netřeba myslím víc dodávat. Sebehorší muž je vždy lepší
než ta nejlepší žena, takže je vcelku jedno jaké má tenhle slepičí transportér (ne)kvality,
jsou vždy přebity řidičskou neschopností a nepředvídatelností majitelky vagíny.
Možná dobře. Ta hrůza, kdyby ženy sedlaly VW.....

Opel

Opel měl svého času výborný vůz - Opel Blitz, ovšem pod křídly GM zparchantěl a dál se nevyvinul,
všechny současné technologie co Opel má a užívá jsou převzaty z modelu Blitz. To však jeho nejčastějšímu
řidiči - německému důchodci nevadí. Naopak mu to připomíná staré dobré časy, kdy němci vládli evropě
i bez lisabonu. Pokud ovládáte kvalitně němčinu a máte rádi historii, bude vám řidič opelu ideálním
společníkem.

Peugeot

Francouzská odpověď na nissan. Jestliže nissan řídí průměrné slepice, pak "pežotka" řídí überkrávy.
Vetšinou červené, malé a věčně rozbité "cosi". Nejede to, vypadá to hnusně (nebo "miloušce") a
(naštěstí) se to sype stejně jako již tradičně vše francouzské. Spíš než na cestě je naleznete idiotsky
zaparkované u butiků a obchodních domů, kde jejich majitelky utrácejí to co svým rozkrokem vydělaly.

Renault

Když už je někdo pacient a má rád francii ztratí i poslední zbytky studu a pořídí si renault.
Renault je koncentrátem všech zhovadilostí jež francouzská republika skýtá, polostátní podnik
kde se věčně stávkuje a nikdo nedělá, nabubřelá proklamace pasivní bezpečnosti (jež funguje do
první bouračky), nových technických řešení (čti nových závad) a jakéhosi "stylu" kterému může
rozumět jenom francouz. Ovšem jaké hodnoty může uznávat člověk žeroucí žáby, jež víc hodin
tráví ve stávce než v práci a je hrdý na vojenskou historii své země jež jako jediná dokázala
prohrát i s italama. Naštěstí měl někdo v renaultu dostatek soudnosti a samotnou esenci smysluplnosti
renaulta a popisu jeho řidiče vštípil již do jeho znaku...

Saab

Svého času alternativa pro ty jimž učarovaly skandinávské krásky, zima, prohibice a březový nábytek.
Poté co jejich agenti z Wolfsburgu zcizili nákresy turbodmychadel vyrobili pár vcelku zdařilých napodobenin
tajných VW projektů, ovšem díky špatnému marketingu a neschopnému spojenci (GM) skončí leda výrobou
invalidních vozíků se skandinávským designem. Možná kdyby jejich turbomotory spalovaly naftu mohlo být
vše jinak.
Řidič saabu bude zcela jistě neurotik s potřebou dokázat si, že jeho značka není zcela mrtvá. To znamená
že jezdí povětšinou riskantně a je mu jedno jestli to přežije. Jeho svět totiž již dávno skončil....

Toyota

Pokud Mazdu řídili latentní pedofilové, tak Toyotu řídí pedofilové praktikující. Imidž sociálního vozu
pro starší muže, jež již hodlají budovat vlastní rodinu totiž skýtá perfektní kamufláž pro devianta jenž
hledá tu pravou devítiletou královnu svých vlhkých, hentai porno snů. Řidič tohoto vozu, jenž si libuje
v i na poměry dálného východu podprůměrném vozu musí být skutečný ubožák a kandidát na psychofarmaka.
Kdykoli jeho východní sen uvidíte stát u odpočívadla s otevřenou kapotou - nezastavujte, takoví devianti
se nezastaví před ničím.

Volvo

Řidiči Volv jsou lidé, jenž si vždy přáli vlastnit žigula, ale báli si to přiznat. Svou řidičskou neschopnost
schovávají za proklamovanou "pasivní bezpečnost" svých "tanků" - jenž vydrží do doby první srážky s Renaultem Modus.
Minulá volva jsou hnusná, podmotorovaná a žravá zvěrstva. Současná jsou o něco méně hnusná, podmotorovaná
a žravá zvěrstva. To ovšem opisují od Audi, které krade od Volkswagenu, takže Volvo je v podstatě polovina kvality
Volkswagenu za dvojnásobek ceny. Jeho řidiči jsou v podstatě mentální mrzáci se zbytnělými egy jenž se opájejí
pocitem vlastní rádobyvýjimečnosti, který zakrývá fakt že byli při koupi napáleni.
Však on je číňan naučí !
VW Scirocco 1.8 JH
Opel Astra Caravan 1.6
Indiana  Jones

Offline mie009

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 1858
  • Navigator
Re: definice ridicu
« Reply #1 on: March 30, 2010, 14:32:15 PM »
Hehehe. Docela legračni ale ja jsem s poloviny polák takže o těch židech bych pomlčel. Je to docela rasistovské. Bych se jen tvůrce zeptal na jeden model VW nebo Škody který Ti rozpumpuje krev v žilach. Myslím současný model. Ne Scirocco mk2 nebo mk1. VW mam rád za jejich kvalitu a preciznost ale moc adrenalinu ve mně nevzbudi a škoda už vůbec ne. Jinak sranda ale chybi tam hlavní můj aktér. Fiat.  ;D Zasadní chyba. Jedním se vozím.
Scirocco 1.5 JB new project
Fiat Grande Punto 1.2

Offline speed

  • majitel MK1
  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12361
  • ........mik mik...........
Re: definice ridicu
« Reply #2 on: March 30, 2010, 22:13:59 PM »
má štěstí že tam nenapsal nic o mitsubishi, jinak bych si toho autora našel  ;D
Scirocco MK1 75  2.0 GTi  16V   9A
Mitsu Galant  97´ 2.0 16V  (LPG) žralok
Toyota Yaris mk1 1,0 "zlaťák"
BMW E46 touring  2,0 105kw

Jestli se v tym Sciroccu zabiješ, tak mi nechoď na oči !!!!  Martina

Offline horan

  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12931
Re: definice ridicu
« Reply #3 on: March 31, 2010, 08:33:26 AM »
Ale v jednom se trefil  ;D
S teroristy a francouzi se nevyjednava!!!

Čím dřív umřu,tím dýl budu mrtvej

Offline Rst

  • registrovaný uživatel
  • **
  • Posts: 1652
Re: definice ridicu
« Reply #4 on: March 31, 2010, 13:19:06 PM »
Ale v jednom se trefil  ;D
určitě nemyslíš Renault,že ne  ;D

Offline horan

  • Global Moderator
  • registrovaný uživatel
  • *****
  • Posts: 12931
Re: definice ridicu
« Reply #5 on: March 31, 2010, 18:44:07 PM »
 ;D
S teroristy a francouzi se nevyjednava!!!

Čím dřív umřu,tím dýl budu mrtvej